Online
Pašreiz BMWPower skatās 155 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Max apgriezieni?
Autors | Ziņojums |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| 2005-05-07 02:33, bmwaddict rakstīja: Hmm.. Kautko murgainu lasiiju par cilindru virsmas ruudiishanu ar plazmu, aukstaa ruudiishana laikam saucaas bet par cik nezinu nevaru apgalvot, bet domaaju neviens ieksh .lv to nespees izveikt par izmaksaam nemaz nerunaajot, bet pietiekams ir tradicionaalais process kas angliski saucaas "honing", tb darba virsma tiek "saskraapeeta" ar smalku dimantu birsti 45 graadu lenjkjii pret asi uz abaam puseem, tas nodroshina ljoti plaanu un noturiigu eljljas slaanja klaatbuutni starp darba virsmu un gredzeniem.. Bet normaali mainot normaalas elljas M20 man liekas var kalpot pusmiljonu droshi, tikai jaapaarlasa saljnjiki Rule Nr1- mainiit eljlju rezhotaaja noteiktajaa intervaalaa vai pat biezhaak, ja gonki mashinnije notiek biezhi, un neskopoties ar leetaam kreisaam eljljaam.
Ja nemaldos sita herna pa LV saucas honesana un cik ir dzirdets Latvija sadas proceduras ari tiek veiktas...... kur un pa cik nezinu..........
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Prasiit Puucem, shis savam dzenim taisija honeshanu!
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| 2005-05-06 23:30, Waldis rakstīja: 2005-05-06 20:14, Permalat rakstīja: Viss kārtībā? Šaubos. Cita lieta, ka var neuzcept tik tālu, ka noklemmē vai blīvi izpūš. Bet, vārstu blīvslēgiem un gredzeniem pārkaršana ir nāvējoša. tuuliit peec kompja breeciena gan glushiiju un staajos malaa. atdzisa - daleeju uudeni, atgaisoju un viss ok (tikai tas nepatiikamais m50 gljux, ka pie izsleegta dzineeja temperatuura veel minuutes pieces turpina kaapt jau stabili sarkanajaa). ar mashiinu peec tam veel nobraucu vairaak kaa gadu - ellju varbuut eeda nedaudz vairaak kaa parasti, tosola liimenis tureejaas, emulsijas nebija, neduumoja, jaudas zudumus nejutu. es saku ka paveicaas, kaut gan 3x jau i kas vairaak kaa veiksme... veco e28 535 gan paarkarseeju ar vienu neveiksmiigu reizi, kaut gan toreiz temperatuura nemaz sarkanajaa neiegaaja kaada tad ir temperatuura: darba, sarkanaas zonas saakumaa un jau dzilji sarkanajaa? un mosh tas datchiks meloja?
Ha, parasti, ja T kāpj virs normas (šķidrums sāk vārīties, to izspiež) T sensors var arī īpašu pārkaršanu nerādīt, jo ir iestājies dzesēšanas šķidruma bads. | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| 2005-05-07 00:06, BADMANS rakstīja: 2005-05-06 20:12, Permalat rakstīja: Nē, nedrīkst! Tur jau tā lieta! Ja nemaldos, tad M20 remonta izmēri bija +0.25 katrs nākamais. Jā un pēdējais M20 bija +0.50 bet kas tad īsti ir ar tiem M50?? Vai apstrādājot cilindra virsmu nevar novērst pastiprināto dilšanu?? Kur var iečekot teoriju par šo jautājumu??? <font size=1>[ This message was edited by: BADMANS on 2005-05-07 00:07 ]</font>
Parasti ir tā: ja motors ir normālā stāvoklī - konēšanas rievas labi redzamas, virzuļiem ovāluma nav, viss ir ok. Ja blokam ir izdilums, tas parasti iet kopā ar virzuļu nolietojumu, to ovālumu, gredzenu nodilumu, utt. Un tad jau finansiāli neatmaksājas neko remontēt (pat, ja M50 būtu rem. komplektu un slīpēšanas iespējas). | Offline | | |
v4 | | Kopš: 16. Jan 2005
Ziņojumi: 154
Braucu ar: dīzeli
| 2005-05-07 22:33, Permalat rakstīja: 2005-05-07 00:06, BADMANS rakstīja: 2005-05-06 20:12, Permalat rakstīja: Nē, nedrīkst! Tur jau tā lieta! Ja nemaldos, tad M20 remonta izmēri bija +0.25 katrs nākamais. Jā un pēdējais M20 bija +0.50 bet kas tad īsti ir ar tiem M50?? Vai apstrādājot cilindra virsmu nevar novērst pastiprināto dilšanu?? Kur var iečekot teoriju par šo jautājumu??? <font size=1>[ This message was edited by: BADMANS on 2005-05-07 00:07 ]</font>
Parasti ir tā: ja motors ir normālā stāvoklī - konēšanas rievas labi redzamas, virzuļiem ovāluma nav, viss ir ok. Ja blokam ir izdilums, tas parasti iet kopā ar virzuļu nolietojumu, to ovālumu, gredzenu nodilumu, utt. Un tad jau finansiāli neatmaksājas neko remontēt (pat, ja M50 būtu rem. komplektu un slīpēšanas iespējas).
Ko tad darīt, ja neatmaksājas, pirkt jaunu vai | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Nu, ne jaunu, bet citu lietotu. Lietots M50 maksā ap Ls 300-400. | Offline | | |
stanley | | Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4351
Braucu ar:
| 2005-05-08 17:03, Permalat rakstīja: Nu, ne jaunu, bet citu lietotu. Lietots M50 maksā ap Ls 300-400.
tikko pardevu idealo 2.5 pa 250 | Offline | | |
jankae36 | | Kopš: 25. Nov 2004
Ziņojumi: 132
Braucu ar: 00’ Bmw 320d
| ko par so | Offline | | |
|
stanley | | Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4351
Braucu ar:
| 2005-05-08 21:37, jankae36 rakstīja: ko par so
valiki | Offline | | |
v4 | | Kopš: 16. Jan 2005
Ziņojumi: 154
Braucu ar: dīzeli
| 2005-05-08 17:03, Permalat rakstīja: Nu, ne jaunu, bet citu lietotu. Lietots M50 maksā ap Ls 300-400.
Bet nevar jau zināt, kāds tas lietotais ir Es nopirku lietotu, tāpat dabūju pārlasīt,jo nebija nekāds ideālais. | Offline | | |
BADMANS | | Kopš: 08. Feb 2004
No: Cēsis
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower
| 2005-05-08 21:37, jankae36 rakstīja: ko par so
TUFTA !!!! | Offline | | |
BADMANS | | Kopš: 08. Feb 2004
No: Cēsis
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower
| Pacel uz bluķiem un močī! | Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 20. Jul 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1419
Braucu ar: 96' Dodge RAM 5.9
| Taac jautaajums vai tad ja atvelk ar pirmo aatrumu liidz kaadiem 6,5K izshaujas melni duumi, un diezgan daudz, vai tas ir pusliidz normaali, vai kaa! Ir iznjemts katalizartors, un tie duumi ir tikai pirmajaa reizee peec iedarbinaashanas un mieriigas braukshanas atvelkot ar pirmo, otraa aatruma galaa nav vairaak!
-----------------
| Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| 2005-05-09 09:40, El_Camino rakstīja: Taac jautaajums vai tad ja atvelk ar pirmo aatrumu liidz kaadiem 6,5K izshaujas melni duumi, un diezgan daudz, vai tas ir pusliidz normaali, vai kaa! Ir iznjemts katalizartors, un tie duumi ir tikai pirmajaa reizee peec iedarbinaashanas un mieriigas braukshanas atvelkot ar pirmo, otraa aatruma galaa nav vairaak!
Pat, ja 2.ātruma galā ir dūmi(visticamākais, jo motoram vienalga, kāds kārbā ātrums ieslēgts) to neredz (gaisa plūsma strauji aizpūš). Ja droseļvārsts ir atvērts līdz galam, tā ir normāla parādība (protams, normas robežās - NEDAUDZ), ja ar pusatvērtu motoru iegriež līdz tiem 6.5K, tad nedrīkstētu būt nekādu dūmu nemaz. | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2104
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Pie tāda ātruma ekonometram jau sen vajadzēja būt atdūrušamies aiz 30 litru atzīmes. Bet nu, lai šitādu efektu sasniegtu, cik atminos, pilnīgi pietiktu ar spidometra attaisīšanu un šautriņu novietošanu vajadzīgajā vietā, pat autiņu nevajadzētu celt uz bluķiem. Nemaz nerunāsim par to, ka pie tāda ātrumu diez vai kādam izdotos šādi spidometru nobildēt 2005-05-08 21:37, jankae36 rakstīja: ko par so
| Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 20. Jul 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1419
Braucu ar: 96' Dodge RAM 5.9
| 2005-05-09 19:00, Permalat rakstīja: Pat, ja 2.ātruma galā ir dūmi(visticamākais, jo motoram vienalga, kāds kārbā ātrums ieslēgts) to neredz (gaisa plūsma strauji aizpūš). Ja droseļvārsts ir atvērts līdz galam, tā ir normāla parādība (protams, normas robežās - NEDAUDZ), ja ar pusatvērtu motoru iegriež līdz tiem 6.5K, tad nedrīkstētu būt nekādu dūmu nemaz.
Ir taa ka pirmajaa atvilkshanas reizee ir riktiigi duumi! A peec tam pavisam mazi! Bet cik es saprotu tad melnie duumi ir no nesadegushaa benziina? ja?
-----------------
| Offline | | |
|
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2104
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Dūmi var būt vienīgi no nepilnīgi sadeguša benzīna, bet ne no nesadeguša - tad tev nāktu liesmas pa izpūtēju. Bet vēl, protams, dūmi var būt no motoreļļas, un ko tas varētu nozīmēt, domājams, stāstīt nevajadzēs. 2005-05-10 09:06, El_Camino rakstīja: Ir taa ka pirmajaa atvilkshanas reizee ir riktiigi duumi! A peec tam pavisam mazi! Bet cik es saprotu tad melnie duumi ir no nesadegushaa benziina? ja?
| Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 20. Jul 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1419
Braucu ar: 96' Dodge RAM 5.9
| 2005-05-10 09:44, Blackadder rakstīja: Dūmi var būt vienīgi no nepilnīgi sadeguša benzīna, bet ne no nesadeguša - tad tev nāktu liesmas pa izpūtēju. Bet vēl, protams, dūmi var būt no motoreļļas, un ko tas varētu nozīmēt, domājams, stāstīt nevajadzēs.
Bet vai no motoreljas nebija tipa zili duumi???
-----------------
| Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 21936
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| zili un zilimelni. balti - kondesāts.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2104
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Ir, ir tādi zilgani. 2005-05-10 09:51, El_Camino rakstīja: Bet vai no motoreljas nebija tipa zili duumi???
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|