Online
Pašreiz BMWPower skatās 47 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ceļi...
Autors | Ziņojums |
Elviss | 03. Oct 2024, 12:39 |
#3721
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22173
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| redzot kā mums iet ar Rail baltic, tādus ceļus mums neredzēt vēl gadus 25.
Iespējams vispār nekad, jo pēc 25 gadiem varētu būt kādi vēl 250000 mazāk iedzīvotāji un Boltistiem īsti to ceļu nevajag.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Zalespljavejs | 03. Oct 2024, 12:42 |
#3722
|
| Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2504
Braucu ar: tautas auto
|
03 Oct 2024, 11:32:45 @elbruss rakstīja:
03 Oct 2024, 11:12:16 @RVR rakstīja:
03 Oct 2024, 11:02:02 @protams rakstīja:
37 milj.iedzīvotāju nav tas pats kas 1.9
Tāpēc arī mums nekad nebūs bāņi uz Liepāju vai Daugavpili - jo kilometra izmaksas uz 1 iedzīvotāju sanāk kosmiskas. To šeit daudziem grūti saprast. Plus vēl tas, ka mums 2/3 no visiem valsts iedzīvotājiem dzīvo Rīgā un 40 km ap to.
Pilnīgi piekrītu, ka ar mūsu iedzīvotāju skaitu un blīvumu ir bezjēdzīgi iegrūst piķi 2+2 joslu Viabaltica būvniecībā no savas kabatas. Bet priekš tam ir domāti eiropas fondi un dažādas programmas, jo šī trase ir pamatā domāta citu valstu tranzīta braucējiem. Kāpēc poļi un lietuvieši dabūjuši projektus un droši vien savus 70-80% naudas atsituši no eiropas infrastruktūras līdzekļiem, bet mēs nē? Šie projekti dod labu pienesumu ekonomikai, jo tie līdzekļi aiziet vietējām kompānijām (būvnieki, karjeri, iekārtas, utml.)
Tad man rodas jautājums - kāpēc leiši un poļi mācēja apgūt šo finansējumu, bet mēs nē? Es saprotu ka nodirst valsti, saeimu, mk un valsts pārvaldi kopumā ir stilīgi, bet es negribu ticēt ka mūsu ievēlētie valstsvīri nav spējuši vismaz virzīt sarunas par šāda projekta ieviešanu LV.
Zemes atvasināšana, infrastruktūras pārbūve u.c. jau ir otršķirīgas lietas, un to gan jau kaut kādā veidā sakārtotu. | Offline | | |
elbruss | 03. Oct 2024, 12:49 |
#3723
|
| Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
|
03 Oct 2024, 12:42:24 @Zalespljavejs rakstīja:
Tad man rodas jautājums - kāpēc leiši un poļi mācēja apgūt šo finansējumu, bet mēs nē? Es saprotu ka nodirst valsti, saeimu, mk un valsts pārvaldi kopumā ir stilīgi, bet es negribu ticēt ka mūsu ievēlētie valstsvīri nav spējuši vismaz virzīt sarunas par šāda projekta ieviešanu LV.
Zemes atvasināšana, infrastruktūras pārbūve u.c. jau ir otršķirīgas lietas, un to gan jau kaut kādā veidā sakārtotu.
Es arī negribu vienkārši nodirst valsti, jo tomēr to mēs būvējam visi kopā (tajā skaitā es pats). Es labprāt dzirdētu plašāku diskusiju par šiem jautājumiem sabiedrībā, un konkrēti par ceļiem, satiksmes ministrijas skaidrojumu - kādi ir iemesli kāpēc mēs atpaliekam no citiem. Droši vien ir kādi iemesli. Tad nu derētu šos iemeslus apzināt un mēģināt sakārtot ar praktiskiem soļiem nevis atkal kaut kādu vīzījas dokumentu, ko ieliks plauktiņā un turpinās urbināt degunus.
Arī tiem pašiem poļiem viss negāja gludi ar to ViaBaltica. Piemēram, tas pats Lomžas apkārtceļš. Tur pēc plāna tam bija jābūt gatavam jau 2022.gadā, bet itāļu būvnieks uzmeta un rezultātā tikai tagad to varēja kāds cits pabeigt. Bet nu saņēmās un max īsā termiņā problēmu izlaboja un vismaz daļēji jau satiksmi spēja palaist.
P.S. Es nesaku, ka "viss ir slikti", jo ceļi LV pēdējā desmitgadē ir ļoti uzlabojušies (vismaz tajos reģionos, kur esmu bijis). Es vairāk par to, ka daudz kur varēja labāk un kāpēc mums kopumā iet lēnāk nekā kaimiņiem.[ Šo ziņu laboja elbruss, 03 Oct 2024, 12:58:08 ] | Offline | | |
kkas | 03. Oct 2024, 12:52 |
#3724
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9361
Braucu ar: Alfu
| Saprata ka nevarēs apgūt fondus.
Mēs noliktavā palaidām vienu iekārtu ES fondu ietvarā. Visu projektu paildzināja vairāk kā par gadu. Viss tur it kā ir labi, bet tā komunikācija ir kkas fenomenāls. Tikai dēļ komunikācijas viss nafig ievelkās. Pat elementāri jautājumi tiek atbildēti nedēļu laikā. Ja viņiem termiņš atbildei ir 2 nedēļas, tad viņi atbild dienu divas pirms termiņa beigām. | Offline | | |
Elviss | 03. Oct 2024, 13:01 |
#3725
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22173
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Es domāju vaina ir nevēlēšanās kaut ko darīt. Ir milzīka birokrātija un visu velk maksimāli ilgi. Nevienam nekāda atbildība par neko nav, tad sēdi siltajā krēslā un urbini degunu.
Uztaisīt lielu projektu tomēr vajag būt saprašanai un gribēšanai.
Kā saprotu, mums ir samērā daudz neapgūtas un zaudētas naudas, tieši šādu iemesla dēļ.
Tikai grūti saprast, jo piesaistot vairāk naudu, it kā var vairāk arī izshēmot.[ Šo ziņu laboja Elviss, 03 Oct 2024, 13:02:10 ]
-----------------
RT Translations | Offline | | |
elbruss | 03. Oct 2024, 13:31 |
#3726
|
| Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Ja puse dienas paiet visādās garlaicīgās sapulcēs un otra puse ir aizņemta ar ikdienas/rutīnas darbiem, tad nevienam vairs neatliek spēka virzīt kādus jaunus projektus.
Ja es būtu galvenais Satmin čiekurs, tad izsauktu 3 gudrākos darbiniekus, pateiktu, ka viņi tagad ir atbrīvoti no visiem ikdienas darbiem un lai izdomā ko varētu tādu būtisku uztaisīt ar piesaistītiem (EU) līdzekļiem. Pēc nedēļas, lai prezentē priekšlikumus un turpmākos soļus.
Nākamajā nedēļā tas pats, tikai jau ar lielāku detalizāciju. | Offline | | |
RaL | 03. Oct 2024, 13:46 |
#3727
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3593
Braucu ar: kruīzu
|
03 Oct 2024, 12:52:05 @kkas rakstīja:
Saprata ka nevarēs apgūt fondus.
Mēs noliktavā palaidām vienu iekārtu ES fondu ietvarā. Visu projektu paildzināja vairāk kā par gadu. Viss tur it kā ir labi, bet tā komunikācija ir kkas fenomenāls. Tikai dēļ komunikācijas viss nafig ievelkās. Pat elementāri jautājumi tiek atbildēti nedēļu laikā. Ja viņiem termiņš atbildei ir 2 nedēļas, tad viņi atbild dienu divas pirms termiņa beigām.
nezinu, vai tādi termiņi ir arī ceļu jomā, bet, lai dabūtu valsts atbalstu (ES fondu naudu), tiešām ir jābūt pacietībai un jāsaprot, vai vēlies/ esi spējīgs tik ilgi gaidīt
Uzlikām saules paneļus uzņēmumam, atbrauc ministrs (Klimata ministrija), prasa, kāpēc ar valsts atbalstu nelikām, bet paši no savas naudas? Esot programmas un tā... Ta mums tas valsts atbalsta apmērs ātrāk atsitas uz ietaupītajām elektrības izmaksām (saražoto), kā gaidīt, kamēr no valsts puses būs apstiprināts, ka varam likt un saņemsim atbalstu, skatoties pat tikai pēc dokumentos norādītajiem termiņiem
Ceļu nozarē, protams, maksātājs ir valsts vai ES fondi, tad tur nekas cits neatliek, kā gaidīt un izpildīt visus birokrātiskos jautājumus
Rīgas pavedceļu noraka, tagad ātrākais sola uz 2032. gadu, kad varētu būt gatavs, ja viss notiks raiti (iepriekš bija 2028 ). Mhm, neticu nemaz.
Bet Iecavas un Bauskas apvedceļam (no Ķekvas apvedceļa līdz gandrīz LT robežai) jau valdībā (šogad) ir apstiprināts PPP projekts. Tad tagad laikam gatavo ieprikumu dokumentus un pēc plāna 2029. gadā varētu būt gatavs...
Žēl, ka pirmais ir Via Baltica, nevis Rīgas apvedceļš kā bija plānots
[ Šo ziņu laboja RaL, 03 Oct 2024, 13:47:00 ] | Offline | | |
Mixzzz | 03. Oct 2024, 14:05 |
#3728
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2801
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Es tagad vispār tā apšaubāmi skatos uz tuvākās nākotnes uzlabojumiem. Tam RB aizies tik daudz naudas, ka vpizdu, tur ilgi varētu nebūt līdzekļu citiem projektiem. | Offline | | |
|
dsks | 03. Oct 2024, 14:13 |
#3729
|
| Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1144
Braucu ar:
|
03 Oct 2024, 14:05:20 @Mixzzz rakstīja:
Es tagad vispār tā apšaubāmi skatos uz tuvākās nākotnes uzlabojumiem. Tam RB aizies tik daudz naudas, ka vpizdu, tur ilgi varētu nebūt līdzekļu citiem projektiem.
Laiciņu atpakaļ jau trallināja, ka salīdzinoši neliels cipars vs pārējie uz vienu cilvēku attiecībā uz aizņēmumiem ... iespējams aizņemsies atkal labu čunguru, nosegsies ... RB arī paķers līdzi, kādu laiku atkal varēs gavilēt, tad jau klāt vēlēšanas un varēs norakstīties uz iepriekšējiem lohiem | Offline | | |
Fandulis | 03. Oct 2024, 14:14 |
#3730
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13406
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Rīgas apvedceļu jau taisījās pārbūvēt gadus divpadsmit vai četrpadsmit atpakaļ. Atceros, kad meklēju zemi, pirkšanai. Jau tad man pačukstēja, ka drīz pārbūvēs.
Nekad tur nekas nemainīsies, paliks tā pati huiņa, apļi paliks tādi paši ujobašnie, kādi viņi ir, jo nav “racionāli” taisīt lielākus, cilvēki taču tikai divreiz dienā stāv korķī pa četrdesmit minūtēm. Par pārvadiem un tuneļiem vispār nav jēgas runāt.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 03 Oct 2024, 14:16:41 ] | Offline | | |
Elviss | 03. Oct 2024, 14:16 |
#3731
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22173
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| kas piedalās RB projektā teica, ka šodien bija apsekošana uz konservāciju Rīgā. Tad jau caur Rīgu izskatās, ka neies.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Fandulis | 03. Oct 2024, 14:17 |
#3732
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13406
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
03 Oct 2024, 14:16:29 @Elviss rakstīja:
kas piedalās RB projektā teica, ka šodien bija apsekošana uz konservāciju Rīgā. Tad jau caur Rīgu izskatās, ka neies.
Nahujam tad vispār vajadzīgs tas RB? | Offline | | |
Output | 03. Oct 2024, 14:19 |
#3733
|
| Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 529
Braucu ar: G20
|
03 Oct 2024, 12:42:24 @Zalespljavejs rakstīja:
Tad man rodas jautājums - kāpēc leiši un poļi mācēja apgūt šo finansējumu, bet mēs nē? Es saprotu ka nodirst valsti, saeimu, mk un valsts pārvaldi kopumā ir stilīgi, bet es negribu ticēt ka mūsu ievēlētie valstsvīri nav spējuši vismaz virzīt sarunas par šāda projekta ieviešanu LV.
Zemes atvasināšana, infrastruktūras pārbūve u.c. jau ir otršķirīgas lietas, un to gan jau kaut kādā veidā sakārtotu.
Mums pie varas progresīvie, kuriem svarīgāk veloceliņus būvēt nevis šosejas | Offline | | |
Fandulis | 03. Oct 2024, 14:23 |
#3734
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13406
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| A jā, prikols, uz Biķernieku ielas sāka mālēt velojoslu, bet nesaskaņoja. Ievilka metrus 20 | Offline | | |
esir | 03. Oct 2024, 15:05 |
#3735
|
| Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 619
Braucu ar:
|
03 Oct 2024, 14:14:11 @Fandulis rakstīja:
Rīgas apvedceļu jau taisījās pārbūvēt gadus divpadsmit vai četrpadsmit atpakaļ. Atceros, kad meklēju zemi, pirkšanai. Jau tad man pačukstēja, ka drīz pārbūvēs.
a4 tak ir izgājis sabiedrisko apspriešanu un tikko arī ietekmes uz vidi novērtējums ir pabeigts | Offline | | |
olmon | 03. Oct 2024, 15:41 |
#3736
|
| Kopš: 30. Dec 2008
Ziņojumi: 285
Braucu ar:
| Apvedceļš jau būtu tēma, bet tai pat laikā risinājums ātri tik iekšā/ārā no Rīgas nav, kā arī Baltezeram caurplūde ir vnk. zem katras kritikas. | Offline | | |
|
versatile | 03. Oct 2024, 15:54 |
#3737
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1191
Braucu ar:
|
03 Oct 2024, 14:19:25 @Output rakstīja:
Mums pie varas progresīvie, kuriem svarīgāk veloceliņus būvēt nevis šosejas
Diršana, nekas (normāls) nav uzbūvēts no veloinfras.[ Šo ziņu laboja versatile, 03 Oct 2024, 15:54:32 ] | Offline | | |
oswald | 03. Oct 2024, 15:57 |
#3738
|
| Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1803
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| no velo laikam lielākais - imanata/bolderāja
un ja LV mērogā - Bernāti-Liepāja (šovasar sanāca izbraukt, kad vēl nebija ofic. nodots). Ir ok posms, bet kopumā pašavaki | Offline | | |
versatile | 03. Oct 2024, 16:16 |
#3739
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1191
Braucu ar:
|
03 Oct 2024, 15:57:11 @oswald rakstīja:
no velo laikam lielākais - imanata/bolderāja
un ja LV mērogā - Bernāti-Liepāja (šovasar sanāca izbraukt, kad vēl nebija ofic. nodots). Ir ok posms, bet kopumā pašavaki
Imanta-Bolderāja vai ta nebija vnk pabeigts sens prodžekts? | Offline | | |
oswald | 03. Oct 2024, 16:18 |
#3740
|
| Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1803
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| nezinu cik sens, bet pabeidz šķiet pirms gada +- oficiāli...nu baigā jēga no viņa ja nav - tik cik uz jūru ar baigo līkumu aizbraukt + no centra tāpat uz viņa normāli netiek... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|