Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Spararata atvieglināšana

AutorsZiņojums
taksists
02. Mar 2005, 23:39 #41

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza


2005-03-02 23:33, gg rakstīja:
atvieglinaat var GSRaa(~30ls) un veel visurkur. bet galvenais ir peectam nobalanseet.

standartisko atvieglinaat vairaak par ~4kg neizdosies ja vairaak tad tas ir biistami.


Lūk, tas ir tas, ko vēlējos uzzināt! Pateicos!

-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline
edmundo
02. Mar 2005, 23:43 #42

Kopš: 17. May 2004

Ziņojumi: 584

Braucu ar: Forester XT


2005-03-02 23:33, gg rakstīja:
atvieglinaat var GSRaa(~30ls) un veel visurkur. bet galvenais ir peectam nobalanseet.

standartisko atvieglinaat vairaak par ~4kg neizdosies ja vairaak tad tas ir biistami.


Tas 4kg ir atkarīgs no sākotnējā svara!?
Offline
aiwis
02. Mar 2005, 23:44 #43

Kopš: 15. May 2002

No: Cēsis

Ziņojumi: 9460

Braucu ar: wrx

Bet vai ir verts lauzt kurvi kopa meginot atvieglinat standartu, vai tas proces beigas nesanaks dargaks uz tiem paris tk km

-----------------
OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
Offline
gg
02. Mar 2005, 23:50 #44

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13


2005-03-02 23:33, gg rakstīja:
atvieglinaat var GSRaa(~30ls) un veel visurkur. bet galvenais ir peectam nobalanseet.

standartisko atvieglinaat vairaak par ~4kg neizdosies ja vairaak tad tas ir biistami.


2005-03-02 23:43, edmundo rakstīja:
Tas 4kg ir atkarīgs no sākotnējā svara!?


protams.

reku viens dzeks atvieglinaaja diezgan iespaidiigi un ieguva nost tikai 3.5kg
bildes

[ This message was edited by: gg on 2005-03-02 23:51 ]
Offline
v4
02. Mar 2005, 23:51 #45

Kopš: 16. Jan 2005

Ziņojumi: 154

Braucu ar: dīzeli


2005-03-02 23:44, aiwa rakstīja:
Bet vai ir verts lauzt kurvi kopa meginot atvieglinat standartu, vai tas proces beigas nesanaks dargaks uz tiem paris tk km

man ir atvieglināts standarts un nekas vēl nav salūzis
Offline
aiwis
03. Mar 2005, 00:21 #46

Kopš: 15. May 2002

No: Cēsis

Ziņojumi: 9460

Braucu ar: wrx

Uz cik kg

-----------------
OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
Offline
JV
03. Mar 2005, 08:36 #47

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

Uz mana ikdienas auto E34 535 stāv atvieglināts spararats no E23/E28/E24 (M30B34 motora). Orģinālais E34 M30B35 ir dubultmasas un mega smags (~18kg?). Tad lūk, atvieglināts ir līdz ~6.8Kg. Braucu jau ar to 3 gadus. Komforta mazāk, asāk jauzsāk, ātrāk jāpārslēdz pārnesumi, bet pie tā pierod. Auto daudz atsaucīgāks uz gāzes pedāli, griež daudz vieglāk.

JV

-----------------
www.trackday.lv

Offline
indulis
03. Mar 2005, 08:51 #48

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 149

Braucu ar:


2005-03-02 23:30, Stanley- rakstīja:
piemeram uz M50 ir gatavs risinajums, izmaksas +-120Ls.

Kas ietilpst tajā risinājumā - esošā spararata diēta, balansēšana? Cik kg zaudēs M50 spararats?
Starp citu, cik sver standarta M50 spararats?

Vēl ir jautājums tiem kas lieto ikdienas auto, kā ar motora vibrāciju, teorētiski jāpalielinās, tikai cik daudz un cik to izjūt?[ This message was edited by: indulis on 2005-03-03 08:51 ]
Offline
Puce
03. Mar 2005, 09:08 #49

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Ak tāpēc ar tevi nevar normāli pabraukt, to vien dari ka štepselē no krustojuma līdz krustojumam..

J.



2005-03-03 08:36, JV rakstīja:
Uz mana ikdienas auto E34 535 stāv atvieglināts spararats no E23/E28/E24 (M30B34 motora). Orģinālais E34 M30B35 ir dubultmasas un mega smags (~18kg?). Tad lūk, atvieglināts ir līdz ~6.8Kg. Braucu jau ar to 3 gadus. Komforta mazāk, asāk jauzsāk, ātrāk jāpārslēdz pārnesumi, bet pie tā pierod. Auto daudz atsaucīgāks uz gāzes pedāli, griež daudz vieglāk.

JV


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Puce
03. Mar 2005, 09:11 #50

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Ja es pareizi atceros, tad par savējā spararata atvieglināšanu (novirpošanu) samaksāju 5 vai 10Ls. Bet nu ir vajadzīga tā balansēšana kopā ar kloķeni. tas nepieciešams, lai izlīdzinātu tukšgaitu, lai neraustās kā puņķi. cik tas maksā nezinu, bet ļoti iespējams to izdarīšu, kāmēr vēl neesmu pilnībā motoru savācis.

Tel. Ainārs 9404977 Gaujas ielā.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
dzintars_
03. Mar 2005, 09:33 #51

Kopš: 25. Aug 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2186

Braucu ar: v60

virsrakstu izlasiju - SAPRATA ATVIEGLINASANA
Nodomaju vo normali
Offline
Rozalija
03. Mar 2005, 10:50 #52

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 1965

Braucu ar:


2005-03-03 09:11, Puce rakstīja:
Ja es pareizi atceros, tad par savējā spararata atvieglināšanu (novirpošanu) samaksāju 5 vai 10Ls. Bet nu ir vajadzīga tā balansēšana kopā ar kloķeni. tas nepieciešams, lai izlīdzinātu tukšgaitu, lai neraustās kā puņķi. cik tas maksā nezinu, bet ļoti iespējams to izdarīšu, kāmēr vēl neesmu pilnībā motoru savācis.


... lai izlīdzinātu tukšgaitu un lai nepieļautu motora vibrācijas pie noteiktiem apgriezieniem.
Un jābalansē kopā saskrūvētus jau ar kurvi un kloķeni.
kādreiz vienam motoram bijām atvieglinājuši tā, ka pie noteiktiem agriezieniem motors ļoti vibrēja, dodot gāzi ar roku virs kolektora, sita ārā no rokām ...
Man ir atvieglināti apm. 2.5 kg.
standartā laikam bija 7 kg.
Offline
Speed3
03. Mar 2005, 11:30 #53

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Atvieglots viens pats spara rats neko labu nedod.

-----------------
IHTIS
Offline
stanley
03. Mar 2005, 11:35 #54

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4347

Braucu ar:


2005-03-03 11:30, Speed3 rakstīja:
Atvieglots viens pats spara rats neko labu nedod.


gluzi manas domas, podkreplennie sobstvennim opitom
Offline
JV
03. Mar 2005, 13:08 #55

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

Labi, labi, dīzeļautomātist! nopirkšu es ar ekomobīli ar ’tomātu un Tevi vairs nevizināšu!

2005-03-03 09:11, Puce rakstīja:
Ak tāpēc ar tevi nevar normāli pabraukt, to vien dari ka štepselē no krustojuma līdz krustojumam..

J.

[ This message was edited by: JV on 2005-03-03 13:10 ]

-----------------
www.trackday.lv

Offline
Puce
03. Mar 2005, 14:53 #56

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Protams, ka nevizināsi, jo es braukšu a tu tikai dabūsi tik daudz, lai līdz tankam aizbrauktu pilnu bāku pielietu.



J.


2005-03-03 13:08, JV rakstīja:
Labi, labi, dīzeļautomātist! nopirkšu es ar ekomobīli ar ’tomātu un Tevi vairs nevizināšu!

2005-03-03 09:11, Puce rakstīja:
Ak tāpēc ar tevi nevar normāli pabraukt, to vien dari ka štepselē no krustojuma līdz krustojumam..

J.



<font size=1>[ This message was edited by: JV on 2005-03-03 13:10 ]</font>


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
v4
03. Mar 2005, 22:46 #57

Kopš: 16. Jan 2005

Ziņojumi: 154

Braucu ar: dīzeli


2005-03-03 10:50, Rozalija rakstīja:

... lai izlīdzinātu tukšgaitu un lai nepieļautu motora vibrācijas pie noteiktiem apgriezieniem.
Un jābalansē kopā saskrūvētus jau ar kurvi un kloķeni.
kādreiz vienam motoram bijām atvieglinājuši tā, ka pie noteiktiem agriezieniem motors ļoti vibrēja, dodot gāzi ar roku virs kolektora, sita ārā no rokām ...
Man ir atvieglināti apm. 2.5 kg.
standartā laikam bija 7 kg.

Kur no spararata var beigās dabūt 2.5 kg?!!
tad jau tas ir nenormāli plāns.
Man sanāca apm. 4.5kg un liekas ir max atvieglināts..
Offline
ZigS
03. Mar 2005, 23:02 #58

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2005-03-03 22:46, v4 rakstīja:
Kur no spararata var beigās dabūt 2.5 kg?!!
tad jau tas ir nenormāli plāns.
Man sanāca apm. 4.5kg un liekas ir max atvieglināts..


Man skjiet ka Rozaalija ira par tiem 2.5kg atvieglinaajusi, nevis ka vinjai spararats peec atvieglinaashanas ira 2.5kg smags!
Offline
Rozalija
04. Mar 2005, 09:27 #59

Kopš: 17. May 2002

Ziņojumi: 1965

Braucu ar:


2005-03-03 23:02, ZigS rakstīja:
Man skjiet ka Rozaalija ira par tiem 2.5kg atvieglinaajusi, nevis ka vinjai spararats peec atvieglinaashanas ira 2.5kg smags!


tieši tā
Offline
Tune-L
04. Mar 2005, 15:58 #60

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20258

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Man praata aienaaca vaarduspeele :

Atvieglinaaties uz atvieglinaatiem spararatiem .....

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo