Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Spararata atvieglināšana

AutorsZiņojums
JZ
02. Mar 2005, 22:27 #21

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

mnja, mosh tomeer ir uzzinaat kaut ko vairaak par "atvieglinaashanu" un tad to veikt?

kaada doma vispaar bij tai atvieglinaashanai pamataa? taadeelj ka skaitaas ’kruta’?

p.s. max jaudas(kas te visus paarsvaraa interesee ) apreekjinaashanaa ietilpst arii dazhu motora kustiigo dalju inerce, tb ja jauda ir X, un spararatu vai klokjeni atvieglinaas, tad jauda buus X-y... tas taa - zinaashanai taadeelj jau arii tas maxV samazinaas....
Offline
taksists
02. Mar 2005, 22:36 #22

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza

[ This message was edited by: taksists on 2005-03-02 23:29 ]

-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline
JZ
02. Mar 2005, 22:41 #23

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

es tak neprasiju kur tu to spararatu liksi, manis peec kaut vai sekcijaa aiz stikla, jautaaju vai juus ziniet kaada ir no taa jeega, plusi un miinusi?
Offline
GS
02. Mar 2005, 22:47 #24

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

+ motors vieglak griezas tobish atrak iegriezas

- tik pat atri cik iegriezas vins ari beidz griezties tobish apgrizieni atri kritas jo nav inerces...

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
JZ
02. Mar 2005, 22:52 #25

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

GS

un ja to spararatu tikai paarbalanseetu, tad tai mazai haizivij buutu nevis 200, bet 205zs piemeeram pa tiem 5zs ir tikai mineejums, var buut vairaak vai mazaak, atkariibaa no taa, cik daudz tur no taa spararata nonjems
Offline
aiwis
02. Mar 2005, 22:56 #26

Kopš: 15. May 2002

No: Cēsis

Ziņojumi: 9460

Braucu ar: wrx

Pie neka laba tas nenoved

-----------------
OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
Offline
stanley
02. Mar 2005, 23:05 #27

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4347

Braucu ar:


2005-03-02 22:52, JZ rakstīja:
GS

un ja to spararatu tikai paarbalanseetu, tad tai mazai haizivij buutu nevis 200, bet 205zs piemeeram pa tiem 5zs ir tikai mineejums, var buut vairaak vai mazaak, atkariibaa no taa, cik daudz tur no taa spararata nonjems


tu reali doma atvieglinats sparats dod papildus z.s.?
Offline
se7en
02. Mar 2005, 23:06 #28

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27651

Braucu ar: SE7EN, MV-989

Te jamēklē viedoklis pie speciālista, jo cik noprotu nevienam tādas īstas poņas nav!

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
GS
02. Mar 2005, 23:07 #29

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

nuu skatoties prieks kada motora.... piemeram tam pasam M30 2.8 ir dzirdets ka virzuli neadekvati smagi domaju ka butu verts biku atvieglinat......

[ This message was edited by: GS on 2005-03-02 23:09 ]

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
aiwis
02. Mar 2005, 23:12 #30

Kopš: 15. May 2002

No: Cēsis

Ziņojumi: 9460

Braucu ar: wrx


2005-03-02 22:56, aiwa rakstīja:
Pie neka laba tas nenoved


Ja tikai dara to

-----------------
OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
Offline
JZ
02. Mar 2005, 23:18 #31

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


2005-03-02 22:52, JZ rakstīja:
GS

un ja to spararatu tikai paarbalanseetu, tad tai mazai haizivij buutu nevis 200, bet 205zs piemeeram pa tiem 5zs ir tikai mineejums, var buut vairaak vai mazaak, atkariibaa no taa, cik daudz tur no taa spararata nonjems


2005-03-02 23:05, Stanley- rakstīja:
tu reali doma atvieglinats sparats dod papildus z.s.?


izlasi veelreiz ko es rakstiju par to, kas veido dzineeja jaudas ciparinju
Offline
stanley
02. Mar 2005, 23:19 #32

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4347

Braucu ar:


2005-03-02 23:06, se7en rakstīja:
Te jamēklē viedoklis pie speciālista, jo cik noprotu nevienam tādas īstas poņas nav!


Latvijaa specialistus par maz, un tiem retiem nav laika par to fleimot
na grazhdanskoj masine ne budet serjoznogo tolka ot legkogo mahovika - eto vse prishlo iz bolshogo sporta, s legkimi kolenvalami, shatunami, porshnjami i t.d. na kolcevih gonkah eto nado, a ne na maine na kotoroj ti ezdish po gorodu...nikakoj privaki v loshdjah on ne dajet, prosto za schet menshej massi bistree raskruchivaetsja motor tak zhe legche proizvoditsja tormozhenie dvigatelem za schet mensej inercii v sravnenii so standartnim. silno oblegchennij mahovik prosedajet po oborotam dostatochno bistro pri ezde po gorodu, chto sovsem ne udobno. sportsmenov takoe ne parit - sikventalka perekluchaetsja <0.1 sek. esli sovsem prosto to kto to shitsal chto na 325M50 oblegchennij v 2 raza mahovik dajet effekt blizkij oblegcheniju avto na primerno 50 kg. ne znaju kto tam za 20ls oblegchal mahovik no eto navernoe ochen tolkovij i opitnij master.
Offline
stanley
02. Mar 2005, 23:19 #33

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4347

Braucu ar:

$str
Offline
v4
02. Mar 2005, 23:22 #34

Kopš: 16. Jan 2005

Ziņojumi: 154

Braucu ar: dīzeli


2005-03-02 22:56, aiwa rakstīja:
Pie neka laba tas nenoved

Pie nekā slikta arī ne. Ir reāls motors ar atvieglinātu spararatu un visu pārējo. Nekādu problēmu, izņemot par tiem tukšgaitas apgr.
Offline
taksists
02. Mar 2005, 23:27 #35

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza

Veči, te nav i-auto! Gribat spamot - lūdzu: www.iauto.lv.
Man jautājums bija: Kur to izdarīt un cik tas varētu maksāt.
Un, ja kādam interesē, kāpēc to gribu darīt, tad varu atbildēt, ka prikola pēc - sēdēju un izdomāju: kāpēc gan neatvieglināt spararatu, ja jau nekā cita nav ko darīt un pa tv neko prātīgu nerāda? Bļin!

-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline
stanley
02. Mar 2005, 23:30 #36

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4347

Braucu ar:


2005-03-02 23:27, taksists rakstīja:
Veči, te nav i-auto! Gribat spamot - lūdzu: www.iauto.lv.
Man jautājums bija: Kur to izdarīt un cik tas varētu maksāt.


traktoram? ja ne tad nosaki auto no sakuma.
piemeram uz M50 ir gatavs risinajums, izmaksas +-120Ls.
Offline
gg
02. Mar 2005, 23:31 #37

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13

lietoju 5kg spararatu 13kg vietaa. nujau gandriiz gadu. sajuutas taas viss labaakaas. protams ka pie super leenas ripinaashanas pa shtoperiem gjorganijs. bet atvelkot kaa abaroti celjaas protams papildus ir arii citas lietas sadariitas. un V-max mazaaks manupraat ir tikai uz papiira jo pie 200km/h celj nejeegaa saliidzinot ar standarta auto.
Offline
aiwis
02. Mar 2005, 23:32 #38

Kopš: 15. May 2002

No: Cēsis

Ziņojumi: 9460

Braucu ar: wrx

ir varianti:
a) atvieglinats esosais spararats;
b) atvieglinats( tas ir rupnieciski izgatavots) spararats.
c) kur tu taisies vinju izmantot ieks BMW ?

-----------------
OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
Offline
taksists
02. Mar 2005, 23:33 #39

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza

Ir doma atvieglināt esošo spararatu. Iekš BMW e21. M20 dzinējs.[ This message was edited by: taksists on 2005-03-02 23:38 ]

-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline
gg
02. Mar 2005, 23:33 #40

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13

atvieglinaat var GSRaa(~30ls) un veel visurkur. bet galvenais ir peectam nobalanseet.

standartisko atvieglinaat vairaak par ~4kg neizdosies ja vairaak tad tas ir biistami.

[ This message was edited by: gg on 2005-03-02 23:36 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo