Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Ātruma uzturētājs

AutorsZiņojums
El_Camino
12. May 2005, 12:13 #21

Kopš: 20. Jul 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1419

Braucu ar: 96' Dodge RAM 5.9

A ja taa kruizzkontrole ir uz 92 gada 525 vinju var paarlikt uz 92 318iS??

-----------------
Offline
Permalat
12. May 2005, 12:20 #22

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-12 12:09, Vovka rakstīja:
Eu, a esli ja hocu na e46 postavit’ cruiz, Multi rulj stoit, shina podklucena (knopki gorjat + mafon rabotaet)... Cto mne eshe nado ctobi postavit’ cruiz...???

Opjatj zje nachinajem s win. Nuzno znatj motor, tip drosselnoj zaslonki, pervonachalnoje osnashenije, itd..
Offline
Permalat
12. May 2005, 12:22 #23

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-12 12:13, El_Camino rakstīja:
A ja taa kruizzkontrole ir uz 92 gada 525 vinju var paarlikt uz 92 318iS??

Tam r6 motoram vēl mehāniskais droseļvārsts? Ja kāds ir gatavs ekperimentēt/izgudrot, domaju, ka var. Bet, 1:1, protams, nē.
Offline
Puce
12. May 2005, 12:22 #24

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Permalat:
A 524td ar automātu var kruīzi uzlikt? un cik tas kopā maksātu pie jums?

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Permalat
12. May 2005, 12:25 #25

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-12 12:22, Puce rakstīja:
Permalat:
A 524td ar automātu var kruīzi uzlikt? un cik tas kopā maksātu pie jums?

Par E34 jau rakstīju. Tev E28? tad jāsāk ar nepieciešamo detaļu atrašanu: slēdzis (kas pie stūres), kārbas slēdzis, vadi.
Offline
Vovka
12. May 2005, 12:26 #26

Kopš: 13. Oct 2003

Ziņojumi: 1517

Braucu ar:

Vin bil v drugom topike, ladno ladno, pridetsja Bishu mucat’
Offline
Permalat
12. May 2005, 12:29 #27

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-12 12:26, Vovka rakstīja:
Vin bil v drugom topike, ladno ladno, pridetsja Bishu mucat’

Nu, na etot vopros Bisha nje otvetjit. Petja tozje
posovetoval mne samomu v EBA smotretj
Offline
Vovka
12. May 2005, 12:42 #28

Kopš: 13. Oct 2003

Ziņojumi: 1517

Braucu ar:

WBABM51010JK67082 , nusj zdems
Offline
Permalat
12. May 2005, 12:47 #29

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-12 12:42, Vovka rakstīja:
WBABM51010JK67082 , nusj zdems

ja vecherkom skazju, v drugom kompjutere info o doosnashenii.
Offline
Vovka
12. May 2005, 12:54 #30

Kopš: 13. Oct 2003

Ziņojumi: 1517

Braucu ar:

Tak dolgo zdat’
Offline
bmwaddict
12. May 2005, 16:16 #31

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Jaa kruiize rulz baisi jo baisi, spaarda nemeeraa jo toch rij mazaak, man brats ar E32 3.5 vizinaas uz kruiiziiti vien, videejais 10L uz 100 gaaziiti eed!!!
Mosh Permalats(tm) var pastaastiit kaa tas naak ka uz kruiiziiti mazaak eed? Es skatos brats kaa iemet kruiizee ta ekonometrs momentaa par litru mazaak raada!! Nu blja vashe es ar taa gribu..
Offline
Waldis
12. May 2005, 16:19 #32

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

pameegjini nespiest gaazes pedaali ar visu speeku - tam nav tikai divas poziicijas!
Offline
bmwaddict
12. May 2005, 17:32 #33

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Nee tu laikam domaa es vakar piedzimis esmu, da runa ir par braukshanu konstantaa aatrumaa uz taisnas shosejas, ja protams ja bik atlaizh pedaali tad aatrums leenaam kriitas bet kruiize speej notureet aatrumu pie taa pasha ekonometra raadiijuma pie kura bez kruiizes to nevar panaakt..
Offline
Permalat
12. May 2005, 21:16 #34

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-12 17:32, bmwaddict rakstīja:
Nee tu laikam domaa es vakar piedzimis esmu, da runa ir par braukshanu konstantaa aatrumaa uz taisnas shosejas, ja protams ja bik atlaizh pedaali tad aatrums leenaam kriitas bet kruiize speej notureet aatrumu pie taa pasha ekonometra raadiijuma pie kura bez kruiizes to nevar panaakt..

Nupat jau Koperfīlda cienīgi efekti iestājās
Auto ar mehānisko droseļvārstu kruīzes izpildmehānisms ir parasts elektromotors, kas rausta tieši tādu pašu trosīti, kā spiežot gāzes pedāli. Nu, nezinu, kā jāgroza droseļvārsts, lai viņš saprastu: tagad kāja, tagad motors mani ver vaļā
Offline
Puce
12. May 2005, 21:25 #35

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

A kā strādā diesel power ar automātu. Un varbūt jums ir uz vietas visi tie pričendāļi lai kruīzi uzliktu e34?

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Permalat
12. May 2005, 21:37 #36

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-12 21:25, Puce rakstīja:
A kā strādā diesel power ar automātu. Un varbūt jums ir uz vietas visi tie pričendāļi lai kruīzi uzliktu e34?

Nav gan to pričindāļu Lietotu.
Offline
bmwaddict
13. May 2005, 00:27 #37

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2005-05-12 21:16, Permalat rakstīja:
Nupat jau Koperfīlda cienīgi efekti iestājās
Auto ar mehānisko droseļvārstu kruīzes izpildmehānisms ir parasts elektromotors, kas rausta tieši tādu pašu trosīti, kā spiežot gāzes pedāli. Nu, nezinu, kā jāgroza droseļvārsts, lai viņš saprastu: tagad kāja, tagad motors mani ver vaļā

Koperfiilds vai nee, bet pirms steigties ar atbildi iesaku tomeer iemest aci sheemaa un paskatiities vai DME/Motronic nesanjem kaadu signaalu no kruiiziites un iespeejams attieciigi izmaina maisiijuma liiknes vai pagroza aizdedziiti..
Es speciaali jautaaju zinoshiem cilveekiem jo tas nav manis izdomaats murgs, to var apstiprinaat noteikti veel kaads shajaa forumaa un plus arii degmaisiijuma pateerinjsh apstiprinaas reaali naudas izteiksmee.
Offline
kikos
13. May 2005, 09:04 #38

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 443

Braucu ar: R1150GS, F07

HVZ man bija E32 ar 3litru motorīti un manuālo kārbu, katrā ziņā pats ar savu kaju, ja vajadzēja varēja nobraukt ekanomiskāk par kruīzi.
Offline
Permalat
13. May 2005, 11:14 #39

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:



2005-05-12 21:16, Permalat rakstīja:
Nupat jau Koperfīlda cienīgi efekti iestājās
Auto ar mehānisko droseļvārstu kruīzes izpildmehānisms ir parasts elektromotors, kas rausta tieši tādu pašu trosīti, kā spiežot gāzes pedāli. Nu, nezinu, kā jāgroza droseļvārsts, lai viņš saprastu: tagad kāja, tagad motors mani ver vaļā

Koperfiilds vai nee, bet pirms steigties ar atbildi iesaku tomeer iemest aci sheemaa un paskatiities vai DME/Motronic nesanjem kaadu signaalu no kruiiziites un iespeejams attieciigi izmaina maisiijuma liiknes vai pagroza aizdedziiti..
Es speciaali jautaaju zinoshiem cilveekiem jo tas nav manis izdomaats murgs, to var apstiprinaat noteikti veel kaads shajaa forumaa un plus arii degmaisiijuma pateerinjsh apstiprinaas reaali naudas izteiksmee.


vidējais patēriņš (teorētiski) varētu nokristies, jo kārba (ja ir automāts) parslēdzas ekonomiskajā režīmā..
Nē, degmaisījumu īpaši mainīt nevar, jo lamda koeficients jātur 0.97-1.03. Nu, jā, un, ja ātrums atšķiras, kruīze ’maigāk’ varētu mācēt gāzi piedot, kā ar kāju. Bet, ekonometra rādītājs citā vietā nevar nostāties..
Offline
Permalat
13. May 2005, 11:25 #40

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-05-12 12:54, Vovka rakstīja:
Tak dolgo zdat’

U etovo avto uzje elektronnaja zaslonka. Kruiz upravljajetsja knopkami s rulja. Rulj : Ls 400.00, potom kodirovanije/programmirovanije..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo