Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: XADO

AutorsZiņojums
lietus
08. Dec 2004, 19:32 #21

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:

XADO naak no kalnruupnieciibas vai gjeodeezijas(isti neatceros) Atklaajums iizskataas jau nu dikti nopietns
Offline
Blackadder
08. Dec 2004, 20:13 #22

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2004-12-08 19:32, lietus rakstīja:
XADO naak no kalnruupnieciibas vai gjeodeezijas(isti neatceros) Atklaajums iizskataas jau nu dikti nopietns


Man gan ir ārkārtīgi grūti iedomāties, kāds pielietojums varētu būt XADO ģeodēzijā...
lai nu kā, paši XADO tirgotāji apgalvo, ka produkts esot izmēģināts gan metro, gan dažādām rūpnīcu vajadzībām. Nezinu, es esmu ļoti skeptisks cilvēks, tāpēc, kamēr ar savām acīm nebūšu pārliecinājies, neticēšu ne šī līdzekļa efektivitātei, ne arī tā neefektivitātei.

Lai nu kā, ķīmija ir progresīva zinātne, piemēram, savus 100 gadus atpakaļ gāzi no naftas atradnēm lielākoties turpat uz vietas sadedzināja vai laida gaisā, un nevienam neienāca prātā, ka no tās ir iespējams sintezēt gandrīz praktiski visu to pašu, ko no naftas.
Offline
Bron
08. Dec 2004, 21:35 #23

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2004-12-08 20:13, Blackadder rakstīja:

lai nu kā, paši XADO tirgotāji apgalvo, ka produkts esot izmēģināts gan metro, gan dažādām rūpnīcu vajadzībām. Nezinu, es esmu ļoti skeptisks cilvēks, tāpēc, kamēr ar savām acīm nebūšu pārliecinājies, neticēšu ne šī līdzekļa efektivitātei, ne arī tā neefektivitātei.


Nu tad sametieties man vienai tuubinjai prieksh gaudojosha reduktora - apsolos daliities ar pieredzi
Offline
pluginss
08. Dec 2004, 22:16 #24

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

es jau panjeemu triis gab.
Nu tik saakshu meegjinaat
Offline
Bron
08. Dec 2004, 23:07 #25

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2004-12-08 22:16, pluginss rakstīja:
es jau panjeemu triis gab.
Nu tik saakshu meegjinaat



Kuros ta panjeemi?
Offline
pluginss
09. Dec 2004, 10:36 #26

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

prieksh diizelja dzineeja panjeemu.
Bija ieksh Lukoil, kas pretii Rumbulai
Offline
Bron
09. Dec 2004, 10:45 #27

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Iisteniibaa man buutu bik bail ko taadu liet dzineejaa - dzineejs maxaa paaris sotakus, reduktors...

BTW arii nav vajadziiba: ellju (sinteetiku 5-w50) uz 10 000 km vaig tikai kaadu puslitru pieliet.
Offline
lietus
09. Dec 2004, 11:49 #28

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:


2004-12-08 20:13, Blackadder rakstīja:

2004-12-08 19:32, lietus rakstīja:
XADO naak no kalnruupnieciibas vai gjeodeezijas(isti neatceros) Atklaajums iizskataas jau nu dikti nopietns


Man gan ir ārkārtīgi grūti iedomāties, kāds pielietojums varētu būt XADO ģeodēzijā...
lai nu kā, paši XADO tirgotāji apgalvo, ka produkts esot izmēģināts gan metro, gan dažādām rūpnīcu vajadzībām. Nezinu, es esmu ļoti skeptisks cilvēks, tāpēc, kamēr ar savām acīm nebūšu pārliecinājies, neticēšu ne šī līdzekļa efektivitātei, ne arī tā neefektivitātei.

Lai nu kā, ķīmija ir progresīva zinātne, piemēram, savus 100 gadus atpakaļ gāzi no naftas atradnēm lielākoties turpat uz vietas sadedzināja vai laida gaisā, un nevienam neienāca prātā, ka no tās ir iespējams sintezēt gandrīz praktiski visu to pašu, ko no naftas.

kaut kaadus kalnu slaanjus urba un uzduuraas ,,parodai" kas ljoti slikti pakljaavaas urbshanai un tad peetot vinju taalaak kas un kaa arii atrada vielu ko izmanto XADO
Offline
SpOrcMeN
09. Dec 2004, 12:39 #29

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33929

Braucu ar: banderautomobili

cik makasaa taa hunja ?? vareu rakjetei iepizt pohuj tachu

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Puce
09. Dec 2004, 13:17 #30

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

varu drusku padalīties lietošanas pieredzē. Tika lietots divos diesel power auto tas smāķis kas ir bākā jādabū iekšā. Uzreiz brīdinu, ka to smāķi vajag mājās siltā vietā iepriekš izšķīdināt kādā traukā, jo tas ir kaut kādā tādā formā, kas it sevišķi aukstā laikā nepārāk šķīst.

A par novērojumiem bija tā, ka neko labu vai sliktu neievēroju, lai gan viens auto bija tāds, kuram šitāds verķis nepalīdzētu (Ford Escort 1.6D 1986), bet otram (Nissan BlueBird 2.0D 1987) nebija problēmu.. līdz ar to grūti kaut ko pateikt. Bet tas otrs auto vēl šobalt dien brauc un lec kā agrāk no pus apgrieziena jebkuros laika apstākļos galvenais lai aķis laps.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
GA3
09. Dec 2004, 14:04 #31

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi


2004-12-09 13:17, Puce rakstīja:
varu drusku padalīties lietošanas pieredzē. Tika lietots divos diesel power auto tas smāķis kas ir bākā jādabū iekšā. Uzreiz brīdinu, ka to smāķi vajag mājās siltā vietā iepriekš izšķīdināt kādā traukā, jo tas ir kaut kādā tādā formā, kas it sevišķi aukstā laikā nepārāk šķīst.

A par novērojumiem bija tā, ka neko labu vai sliktu neievēroju, lai gan viens auto bija tāds, kuram šitāds verķis nepalīdzētu (Ford Escort 1.6D 1986), bet otram (Nissan BlueBird 2.0D 1987) nebija problēmu.. līdz ar to grūti kaut ko pateikt. Bet tas otrs auto vēl šobalt dien brauc un lec kā agrāk no pus apgrieziena jebkuros laika apstākļos galvenais lai aķis laps.


Morale - XADO ir Placebo! "Medikaments" ar bez iedarbiibas jeb neitraala viela Taa jau domaju.
Offline
GA3
09. Dec 2004, 14:10 #32

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Turklaat, zeeni, vai nekad neesat pieredzeejushi situaaciju, kad tikko nomazgaats auto shkjiet celj 2x labaak, nekaa pirms tam?
Offline
Bron
09. Dec 2004, 14:15 #33

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2004-12-09 14:10, GA3 rakstīja:
Turklaat, zeeni, vai nekad neesat pieredzeejushi situaaciju, kad tikko nomazgaats auto shkjiet celj 2x labaak, nekaa pirms tam?


Tu shaadi savu auto remontee kad saak likties ka iet suudiigaak?
Offline
Puce
09. Dec 2004, 14:33 #34

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

būtībā, lai pierādītu tās vielas darbību ir jāpaņem auto, kuram ir kaut kādi tur mehāniskie parametri sarukuši normas robežās. jāizmēra un jāpiefiksē tie. tad jāiziet pilns un pareizs XADO ražotāja noteiktais cikls un tad atkal jāizmēra... un viss.
Ja pareizi atceros, tad viena tā mazā tulbiņa maksāja kādi 7Ls. bet būtībā cenas tur bija dažādas. diesel power domātās bija dārgākas..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
GA3
09. Dec 2004, 18:03 #35

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi


2004-12-09 14:15, Bron rakstīja:
Tu shaadi savu auto remontee kad saak likties ka iet suudiigaak?


Auto iet vienaadi un dazreiz pierodot pie taa, liekas, tas galigi neiet. Tad nu jaakjeras pie mazgashanas, stiklu tirisanas, riepu pumpeshanas - un auto atkal paraadaas ceeliens! Joks.
Offline
Blackadder
09. Dec 2004, 19:37 #36

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2004-12-09 11:49, lietus rakstīja:
kaut kaadus kalnu slaanjus urba un uzduuraas ,,parodai" kas ljoti slikti pakljaavaas urbshanai un tad peetot vinju taalaak kas un kaa arii atrada vielu ko izmanto XADO


Sōōre, ģeodēzisti nekur neko neurbj un nav arī urbuši...acīmredzot tu biji domājis ģeologus???? Nezinu, es gan nesmu nekāds kalnrūpniecības speciālists, bet, cik man ir zināms no naftas un gāzes ieguves, vienīgā detaļa, kas tur daudzmaz novietojas un pa laikam ir jāmaina, ir urbja uzgalis, kuru mēdz izgatavot ar dimanta zobiem vai no kāda no cietākajiem metāliem (visai jautrs pasākums izvēršas, ja urbja uzgalis ir jāmaina, piemēram, urbumam ar kādu 4 kilometru dziļumu ) Pārējā urbja daļa sastāv no savienotu cauruļu virtenes, kurā nu nav nekā tāda, kas varētu izdilt. Cik man zināms, vienīgā papildus ķīmija, kas šajā procesā tiek lietota, ir tā dēvētais urbšanas šķidrums, kas patiesībā ir ar ūdeni un kautkādām ķimikālijām atjaukti māli, kuru uzdevums patiesībā ir novērst naftas un gāzes nekontrolētu noplūdi no iegulas, un, uzsūknējot tos virszemē, "paņemt līdzi" iežu paraugus. Nu nekādi nevaru iedomāties, kāds šeit varētu būt pielietojums "XADO".
Offline
Bron
09. Dec 2004, 20:47 #37

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

BTW mosh urbjoties kautkaados iezhos arii atklaaja to principu...
Offline
lietus
09. Dec 2004, 22:39 #38

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2051

Braucu ar:


2004-12-09 20:47, Bron rakstīja:
BTW mosh urbjoties kautkaados iezhos arii atklaaja to principu...

preciizi noformuleeji
Offline
foobar
09. Dec 2004, 23:17 #39

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6003

Braucu ar: M57TU2D30

" HADO-tehnoloģija ir vienīgā pasaulē tehnoloģija, kas dod iespēju uz berzes pāra virsmām izveidot metālkeramisku slāni ar unikālām fiziski-ķimiskām īpašībām un pilnīgi atjaunot sākotnējo detaļu ģeometriju mašīnu un mehānismu ekspluatācijas procesā bez mezglu un agregātu izjaukšanas."



Shkjidrums ar maaksiilgo intelektu - kaa var zinaat kaada tieshi bija saakotneejaa detalju gjeometrija

ja reiz kaa tur rakstiits izveido papildus virsmu, tad berzei nevajadzeetu tieshi palielinaaties, jo detaljas vairaak spiezh viena uz otru
Offline
Cash_el
29. Jan 2006, 02:31 #40

Kopš: 25. Jan 2006

Ziņojumi: 402

Braucu ar: prieku

Tekstā rakstītais ir mana pesonīgā piredze un neabšaubāmi fakti par smērvielām XADO. Lūgums rakstam nepiedēvēt nekādus mistiskus izteicienus, parašas, vai vēl ko asprātīgu (jūsu te ir daudz un visi baigi gudrie)

Pirmo reizi XADO ieraudzīju vienā no autoeXotica izstādēm. Pēc gada dzirdēju no draugiem, ka normāla "zapte", un protam tam visam neticēju.

Biju iepircis A4 2,5TDI ar 300000km, pēc mēneša viņš sāka dūmot, es galvu saķēris uz RigaAuto aizskrēju
Ko tie? Tie man diagnozi iedeva- turbīnas ass izdilusi Pabraucu nedēļu ar to "dūmeni" un nopirku tās 3 tūbiņas XADO (atceros, kā CSDD veikalā pa kasti ar pārdevēju rakāmies, lai DIESEL atrastu) Samaksāju 30 + latus un sāku motoriņa apstrādi.

Un tagad tā vieta, kurai grūti noticēt (īstenība pats vairs neticu ):
1. Pārstāja dūmot jau pēc 100-200km!
2. Samazinājās trokšņu līmenis!
3. Degvielas patēriņš samazinājās par 0,3l/100km (info no bortcomputer)
4. Parādījās aizklīdušie zirgi (arī "rēciens" kļuva nopietnāks)
5. Jutu ka paaugstinājās kompresija.
6. Mašīna uzsila par kādiem 30% lēnāk (laikam jau tā berze samazinājās)


Īsāk sakot man "zapte" izpalīdzēja, un iepatikās, salēju arī degvielas sistēmā, stūres pastiprinātājā un kārbā.

ar to autiņu rullēju vēl pusotru gadu, nobraucu 70000 un nemazākās problēmas.

Tad nopirku sev "Bumā". Tam ielēju tikai 1 tūbu motorā.
Ir OK, par to ir vērts maksāt![ This message was edited by: Cash_el on 2006-01-29 02:35 ]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo