Online

Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: BMW 325D N47T (F31)

AutorsZiņojums
JonijsB
24. Jun 2025, 19:24 #1

Kopš: 22. Jun 2025

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveicināti, tikko pievienojos BMW saimei.
Iegādājos BMW 2014. gada 325D automātu.

Vai variet ieteikt, kur veikt motora ķēdes maiņu, Rīgā?
Ar kādām izmaksām rēķināties?
Nobraukums šobrīd 255 k. Cik steidzami vajadzētu to nomainīt?

Paldies!
Offline
Montana
24. Jun 2025, 22:10 #2

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10719

Braucu ar: Šahs un mats !

aizbrauc nomēri un brauc bēdu nezinādams, ja nekas tur negrab, nekas tur nav jāmaina.
Offline
Tune-L
25. Jun 2025, 08:55 #3

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20454

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Mērīšana nav precīza.
Pie tāda nobraukuma labāk mainīt.
1200-1500 eur.


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
gacciZm
25. Jun 2025, 11:21 #4

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 513

Braucu ar: 314


25 Jun 2025, 08:55:39 @Tune-L rakstīja:
Mērīšana nav precīza.


Interesē avots par šo apgalvojumu.
Offline
Tune-L
25. Jun 2025, 11:56 #5

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20454

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Vairāku BMW servisu pieredze.
Ķēde nedilst visa vienmērīgi un pat pie šķietami normāla nospriegojuma, ir posmi, kas ir izdiluši un riskē pārtrūkt.
Ja interesē tēma, tad Jewtube atradīsi desmitiem video par šo tēmu, ar ļoti plašiem skaidrojumiem.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
RSAWorkshop
25. Jun 2025, 12:13 #6

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7599

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Jun 2025, 11:21:37 @gacciZm rakstīja:

25 Jun 2025, 08:55:39 @Tune-L rakstīja:
Mērīšana nav precīza.


Interesē avots par šo apgalvojumu.

Katrs posms dilst individuāli, pilnīgi izdilušai ķēdei, kura jau ir praktiski pušu kāds posms ir gandrīz kā jauns un kāds jau praktiski pušu. Izmērīšana dod tikai aptuveno priekšstatu par kopējo dilumu, kā arī necik neparāda apakšējās ķēdes stāvokli, kura arī dilst

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bum_bumz
25. Jun 2025, 13:08 #7

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7116

Braucu ar: E34


25 Jun 2025, 12:13:33 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Jun 2025, 11:21:37 @gacciZm rakstīja:

25 Jun 2025, 08:55:39 @Tune-L rakstīja:
Mērīšana nav precīza.


Interesē avots par šo apgalvojumu.

Katrs posms dilst individuāli, pilnīgi izdilušai ķēdei, kura jau ir praktiski pušu kāds posms ir gandrīz kā jauns un kāds jau praktiski pušu. Izmērīšana dod tikai aptuveno priekšstatu par kopējo dilumu, kā arī necik neparāda apakšējās ķēdes stāvokli, kura arī dilst

Tās ir Ditton OEM
Kautkā nepārliecina, ka kāds individuāls posms spēj sadilt vairāk. Tas jau izklausās pēc ražotāja feiliem nevis loģikas.
Feļļiem ir novērojams, ka ķēde vienā segmentā vairāk nospriegojas un citā kļūst vaļīgāk, bet tur lētajam galam tolerance gan ķēdei, gan zobratiem + dubļi un rūsa.
Vajag veikt mērījumus tādām ķēdēm gan uz atsevišķu posmu cietību, gan to sadilumu.
Offline
RSAWorkshop
25. Jun 2025, 13:12 #8

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7599

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nepis Jēzu, tā ir, vienmēr ķēde dilst nevienmērīgi, sevišķi pirmo paaudžu ķēdes, jo pirmajām nebija pat eļļošanas atveres pie ass, to ieviesa vēlāk un vēl vēlāk ieviesa uzlabotu pārklājumu, tā tad arī ir pēdējā revīzija

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Asch
25. Jun 2025, 13:19 #9

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4403

Braucu ar:

Augseja kede dilst atrak par parejam, lidz ar to tas teorija parada slikto kopejo stavokli.
Ja ir parlieciba, ka kedes nav aiztiktas pirms tam un likroci nav nograbstijusies gar sistemu kopsumma, tad var pamerit.
Offline
protams
25. Jun 2025, 14:02 #10

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5988

Braucu ar: NS7

Nesen redzēju vidijō kur ķēžu problēmas rodas tieši no spriegotāju ne-atsperīguma vai pārāk nostieptas ķēdes, starta-stop režīmā ķēde saņem "triecienu" un rezultāts kā zīmejumā.
Jātaisa vaļā un jāskatās vai jāmaina ja nav pārliecības, šodienās tur ļoti daudz faktoru ietekmē.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
HiJaCKeR
25. Jun 2025, 15:17 #11

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: BMW E90 330i

tā mērīšana ir fufels, ir jūtūbē video, kur parāda, ka ķēdei ir posmi kas nemaz neļurkājas un ir kas ir izpisti. ķēde ir tik stipra, cik stiprs ir vājākais posms.
Online
Tune-L
25. Jun 2025, 15:47 #12

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20454

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Start/stop sistēma ir pirmais, ko vajag izslēgt un iekodēt, lai pati neieslēdzas.


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Nello
25. Jun 2025, 19:15 #13

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2563

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


25 Jun 2025, 15:47:23 @Tune-L rakstīja:
Start/stop sistēma ir pirmais, ko vajag izslēgt un iekodēt, lai pati neieslēdzas.


Šķiet ka tā ir lielākā huiņa kas saistīta ar ekoloģiju... Tāpat nevaru pierast, pie start, stop pogas ierastās atslēgas vietā..
Offline
sys9291
25. Jun 2025, 21:12 #14

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Jun 2025, 15:47:23 @Tune-L rakstīja:
Start/stop sistēma ir pirmais, ko vajag izslēgt un iekodēt, lai pati neieslēdzas.


Kapēc? Man piemēram patīk...
Offline
badmoon
25. Jun 2025, 21:48 #15

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8640

Braucu ar: Braucu ar


25 Jun 2025, 19:15:22 @Nello rakstīja:

25 Jun 2025, 15:47:23 @Tune-L rakstīja:
Start/stop sistēma ir pirmais, ko vajag izslēgt un iekodēt, lai pati neieslēdzas.


Šķiet ka tā ir lielākā huiņa kas saistīta ar ekoloģiju... Tāpat nevaru pierast, pie start, stop pogas ierastās atslēgas vietā..


Start-stop poga ir ideāls risinājums atslēgas vietā. Diemžēl šī brīža auto vairs nav, jābaksta atslēga, jāgriež, pēc tam jāņem ārā līdzi blablabla Savukārt tagad ir automātiskā dzinēja noslāpēšana, kuru gan cenšos katra brauciena sākumā izslēgt. Varētu pierast, bet vai vajag, manuprāt, visai bezjēdzīga, ja vien neatrodas ļoti lēēnā sastrēgumā...

[ Šo ziņu laboja badmoon, 26 Jun 2025, 02:53:37 ]

Offline
Mixzzz
26. Jun 2025, 02:45 #16

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2961

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


25 Jun 2025, 19:15:22 @Nello rakstīja:

25 Jun 2025, 15:47:23 @Tune-L rakstīja:
Start/stop sistēma ir pirmais, ko vajag izslēgt un iekodēt, lai pati neieslēdzas.


Šķiet ka tā ir lielākā huiņa kas saistīta ar ekoloģiju... Tāpat nevaru pierast, pie start, stop pogas ierastās atslēgas vietā..
Kāds sakars dzinēja ieslēgšanas/izslēgšanas pogai ar automatic start stop? Tā 100% ir laba lieta, atslēga vienk vairs vispār nav jāvelk ārā no kabatas.
Offline
Nello
26. Jun 2025, 08:18 #17

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2563

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


26 Jun 2025, 02:45:30 @Mixzzz rakstīja:

25 Jun 2025, 19:15:22 @Nello rakstīja:

25 Jun 2025, 15:47:23 @Tune-L rakstīja:
Start/stop sistēma ir pirmais, ko vajag izslēgt un iekodēt, lai pati neieslēdzas.


Šķiet ka tā ir lielākā huiņa kas saistīta ar ekoloģiju... Tāpat nevaru pierast, pie start, stop pogas ierastās atslēgas vietā..
Kāds sakars dzinēja ieslēgšanas/izslēgšanas pogai ar automatic start stop? Tā 100% ir laba lieta, atslēga vienk vairs vispār nav jāvelk ārā no kabatas.

E90/91 e87 atslēga tāpat ligzdā jāiesprauž.. Man ērtāk ar atslēgu.. Varbūt pierasts.., bet iespraust atslēgu un tad spiest pogu šķiet dīvaini...

[ Šo ziņu laboja Nello, 26 Jun 2025, 08:20:17 ]

Offline
sonx33
26. Jun 2025, 10:38 #18

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: 320d

Bet kur iesakat aizbraukt nomērit ķēdes dilumu, situacija, ka iepriekšējais ipašnieks apbgalv, ka ir mainita, lai pārliecinatos.
paga, to start/stopu var nporogrammet?
Offline
Tune-L
26. Jun 2025, 10:48 #19

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20454

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


26 Jun 2025, 10:38:44 @sonx33 rakstīja:
Bet kur iesakat aizbraukt nomērit ķēdes dilumu, situacija, ka iepriekšējais ipašnieks apbgalv, ka ir mainita, lai pārliecinatos.
paga, to start/stopu var nporogrammet?


Mierīgi. Vari nopirkt un uzlikt šo APP uz telefona un spēlēties ar daudzām funkcijām.

https://bimmercode.app/

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
protams
26. Jun 2025, 11:09 #20

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5988

Braucu ar: NS7


26 Jun 2025, 10:38:44 @sonx33 rakstīja:
Bet kur iesakat aizbraukt nomērit ķēdes dilumu, situacija, ka iepriekšējais ipašnieks apbgalv, ka ir mainita, lai pārliecinatos.
paga, to start/stopu var nporogrammet?

Saka taču, ka nav jēgas mērīt...uzzini kur un kad mainīta, pārprasi tai servisā, un var tokš redzēt kārba ņemta nost vai naU...kur tagad apkopies tur arī to var sadarīt.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo