Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Mīnusos nelec 525d E60

AutorsZiņojums
Aurius
02. Jan 2024, 20:10 #21

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 112

Braucu ar:

šodien kā reiz atbrauca klients kurs pamatā remontus veicis pie radiem servisā, bet šoreiz piemanis, jo liekas ka pēc remontiem visādas klapatas pēc tam.
Principā ja neskaita izdegušās lampiņas tad otra pamatproblēma bij mūžibu nedzēsti servisa intervali, bet toties bremzes utt saliktas jaunas.... nu un rezultātā DPF nav tīrījies dēļ ''service requirement'' un reāli aizdirsies..... es jau teicu brauc pie radiem un prasi lai risina jo tas tikpat labi ir dēļ viņu sliktās darba attieksmes., bet nu labi sapūtu aeresolu un cerēsim ka izkodīs!
Morāle - kapeipisēju problēmas!

[ Šo ziņu laboja Aurius, 02 Jan 2024, 20:24:30 ]

Offline
VVRECK
02. Jan 2024, 22:05 #22

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


02 Jan 2024, 18:13:17 @smudo rakstīja:

02 Jan 2024, 15:19:58 @Gupis rakstīja:
Pagājušogad nomainīju kvēlsveču bloku un kvēlsveces. Degviela arī ziemas. Bet kautkass notika jo gandrīz jau piedarbojas un tad kautkas aizgāja pa pieskari tāda sajūta ka degvielu nesekmē. Nu ok paldies vilks pie spečuka


Miglaini atceros, ka tāds ex lietotājs Kaspich kaut ko rakstīja, ka tie kvēlsveču bloki un releji bieži ne pa tēmu tiek mainīti un ka problēma ir citur (proti, to nomainot, jaunais ilgi neiet). Ka tik kaut kas ar uzlādes management sistēmu nebija saistīts un ģeneratora "tableti", jeb uzlādes sprieguma regulētāju, jo aftermarket korekti nepildot funkciju un radot vrirki elektro problēmas. Gan jau kāds spečuks pakomentēs plašāk, ja šeit ienāks.

@RSAworkshop, vari pakomentēt?
Offline
Jonjis
02. Jan 2024, 22:40 #23

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar:

Jāsaprot, ka relejs kā tads - tur nav un nekad nav bijis šiem auto, bet ir salīdzinoši gudrs vadības modulis.
Sprieguma regulators ģeneratoram sēž uz vienas saziņas kopnes (BSD) ar kvēlsveču moduli, kur greizs aftermarket regulators var traucēt saziņai visām komponentēm BSD kopnē. Pat tas pats eļļas sensors karterī ir uz BSD...

Bet @smudo gan jau bija domājis: bieži vadoties pēc nepareizi nolasītām kļūdām un to neizprašana, kvēlsveču vadības modulis tiek mainīts dēļ slikta akumulatora/nepierakstīta akumulatora (SOC,SOH dati).

Te gan jau stāsts būs cits, tam dirselim vēl šī rīta temperatūrā vajadzēja iedarboties arī bez normālām svecēm, ja dzīvs dzinējs
Problēma varbūt būs citur, bet ne internetā spriest.

[ Šo ziņu laboja Jonjis, 02 Jan 2024, 22:45:07 ]



-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
RSAWorkshop
02. Jan 2024, 23:56 #24

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


02 Jan 2024, 22:05:48 @V_Riks rakstīja:

02 Jan 2024, 18:13:17 @smudo rakstīja:

02 Jan 2024, 15:19:58 @Gupis rakstīja:
Pagājušogad nomainīju kvēlsveču bloku un kvēlsveces. Degviela arī ziemas. Bet kautkass notika jo gandrīz jau piedarbojas un tad kautkas aizgāja pa pieskari tāda sajūta ka degvielu nesekmē. Nu ok paldies vilks pie spečuka


Miglaini atceros, ka tāds ex lietotājs Kaspich kaut ko rakstīja, ka tie kvēlsveču bloki un releji bieži ne pa tēmu tiek mainīti un ka problēma ir citur (proti, to nomainot, jaunais ilgi neiet). Ka tik kaut kas ar uzlādes management sistēmu nebija saistīts un ģeneratora "tableti", jeb uzlādes sprieguma regulētāju, jo aftermarket korekti nepildot funkciju un radot vrirki elektro problēmas. Gan jau kāds spečuks pakomentēs plašāk, ja šeit ienāks.

@RSAworkshop, vari pakomentēt?

Dēļ visa kā var nestrādāt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
03. Jan 2024, 09:31 #25

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Jan 2024, 22:40:45 @Jonjis rakstīja:
Jāsaprot, ka relejs kā tads - tur nav un nekad nav bijis šiem auto, bet ir salīdzinoši gudrs vadības modulis.
Sprieguma regulators ģeneratoram sēž uz vienas saziņas kopnes (BSD) ar kvēlsveču moduli, kur greizs aftermarket regulators var traucēt saziņai visām komponentēm BSD kopnē. Pat tas pats eļļas sensors karterī ir uz BSD...

Bet @smudo gan jau bija domājis: bieži vadoties pēc nepareizi nolasītām kļūdām un to neizprašana, kvēlsveču vadības modulis tiek mainīts dēļ slikta akumulatora/nepierakstīta akumulatora (SOC,SOH dati).

Te gan jau stāsts būs cits, tam dirselim vēl šī rīta temperatūrā vajadzēja iedarboties arī bez normālām svecēm, ja dzīvs dzinējs
Problēma varbūt būs citur, bet ne internetā spriest.

Nekad neesmu redzējis, ka sveces nestrādā dēļ SOH, SOC. Jā BSD šinas problēmas ir bieži novērojamas, žandra klasika ģeneratora regulators, kas easy nobeidz VISUS BSD šinas klientus ieskaitot DDE..., kā rezultātā sveces nesilda...un sveču blokus var mainīt bezjēgā... Otra anekdotiska tendence ir + vada maiņa uz sveču bloku, jo pa 20 gadiem ir mainīti kādi 2 vadi ar redzamām plastmasas kušanas pazīmēm (problēma klasiski rodas dēļ salauzta sveču bloka štepseļa mainot to nenoņemot kolektoru).
PAr sveču kalpošanas laiku runājot viena no galvenajām problēmām ir beigtie termostati, kā rezultātā DDE ilgsoši silda sveces, lai stabilizētu dzinēja darbību... Un šeit atkal nianse - jo ļoti retos gadījumoes aftermarketa termostati darbojas korekti, bet OEM tak ir dārgi... labāk katru gadu mainīt sveces un sveču blokus...griezt ārā DPF utt...
P.S pa 20 gadiem esmu nobraucis 4 dieseļus un nekad nevienam nav bijušas problēmas ar svecēm vai sveču blokiem...
Offline
Tune-L
03. Jan 2024, 09:42 #26

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20259

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Es savā laikā bijušajam F07 N57 dzinējam iegādājoties (nedaudz pāri 100k/km) nomainīju visu kvēlsveču komplektu OEM un uzliku jaunu OEM bloku, jo diagnosticēja, ka jāmaina. ja jau kāda svece nosprāgusi un pavilkusi līdzi blku, tad visu mainīju komplektā.
Taču pēc tam reizi pusgadā nomainīju vēl divus blokus. Izrādījās, ka viena no svecēm laiku pa laikam gļukoja un nosvilināja bloku.
Izārstēju tikai nomainot atkal visu OEM komplektu.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Aurius
03. Jan 2024, 09:48 #27

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 112

Braucu ar:


03 Jan 2024, 09:31:22 @sys9291 rakstīja:

02 Jan 2024, 22:40:45 @Jonjis rakstīja:
Jāsaprot, ka relejs kā tads - tur nav un nekad nav bijis šiem auto, bet ir salīdzinoši gudrs vadības modulis.
Sprieguma regulators ģeneratoram sēž uz vienas saziņas kopnes (BSD) ar kvēlsveču moduli, kur greizs aftermarket regulators var traucēt saziņai visām komponentēm BSD kopnē. Pat tas pats eļļas sensors karterī ir uz BSD...

Bet @smudo gan jau bija domājis: bieži vadoties pēc nepareizi nolasītām kļūdām un to neizprašana, kvēlsveču vadības modulis tiek mainīts dēļ slikta akumulatora/nepierakstīta akumulatora (SOC,SOH dati).

Te gan jau stāsts būs cits, tam dirselim vēl šī rīta temperatūrā vajadzēja iedarboties arī bez normālām svecēm, ja dzīvs dzinējs
Problēma varbūt būs citur, bet ne internetā spriest.

Nekad neesmu redzējis, ka sveces nestrādā dēļ SOH, SOC. Jā BSD šinas problēmas ir bieži novērojamas, žandra klasika ģeneratora regulators, kas easy nobeidz VISUS BSD šinas klientus ieskaitot DDE..., kā rezultātā sveces nesilda...un sveču blokus var mainīt bezjēgā... Otra anekdotiska tendence ir + vada maiņa uz sveču bloku, jo pa 20 gadiem ir mainīti kādi 2 vadi ar redzamām plastmasas kušanas pazīmēm (problēma klasiski rodas dēļ salauzta sveču bloka štepseļa mainot to nenoņemot kolektoru).
PAr sveču kalpošanas laiku runājot viena no galvenajām problēmām ir beigtie termostati, kā rezultātā DDE ilgsoši silda sveces, lai stabilizētu dzinēja darbību... Un šeit atkal nianse - jo ļoti retos gadījumoes aftermarketa termostati darbojas korekti, bet OEM tak ir dārgi... labāk katru gadu mainīt sveces un sveču blokus...griezt ārā DPF utt...
P.S pa 20 gadiem esmu nobraucis 4 dieseļus un nekad nevienam nav bijušas problēmas ar svecēm vai sveču blokiem...


Sūdi jau sākas ar to ka lielai daļai mūsdienu auto no mēraparātu paneļa ir izņemts tik ''mazbūtisks'' mērinstruments kā dzinēja temperatūra, un milzums brauceji vnk brauc un neko nezin un sakara ar TikTok lietotāju kontingena pieaugšanu - neticu ka vairs kaut kad notiks evolūcija un šoferiem sāks interesēt kada ir situācija ar vadāmo tranporlīdzekli, vai tas ir gatavs talam ceļam - aukstumā un neapdzīvota vietā!

[ Šo ziņu laboja Aurius, 03 Jan 2024, 09:49:57 ]

Offline
Kidd
03. Jan 2024, 09:49 #28

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 7992

Braucu ar: 400Zs

Svece var nosvilināt bloku? kā?? tipa uzsit uz īso kaut ko vai kas? Tīri intereses pēc jautāju, jo ir bijuši dzīvē +- 8 bmw, bet nevienam nekad šitā nav bijis
Offline
Tune-L
03. Jan 2024, 09:59 #29

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20259

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


03 Jan 2024, 09:49:12 @Kidd rakstīja:
Svece var nosvilināt bloku? kā?? tipa uzsit uz īso kaut ko vai kas? Tīri intereses pēc jautāju, jo ir bijuši dzīvē +- 8 bmw, bet nevienam nekad šitā nav bijis


Acīmredzot. Tāpēc jau pastāstīju, ka saskāros ar tādu retu gļuku. Un servisa džeki bija BMW profiņi un tiešām iedziļinājās problēmas meklējumos.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
VVRECK
03. Jan 2024, 10:04 #30

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Pagājušajā gadā savam n57 uzliku jaunu OEM kvēlsveču bloku un OEM sveces, viss čotka. Pēc ieplūdes kolektora maiņas, sākās visādi prikoli un kļūdas, mainīju visu, ko diagnostika rādīja, tsk kvēlsveču bloku, nolēmu izmēģināt HUCO, jo tautā runā, ka esot kvalitatīvāki par OEM. Pie vainas, bija, ka līkroči no Proringa, nepareizi ielika kolekora klapes.

Vakar un šodien pieleca no kādas 3-4x, nolasīšu kļūdas un prikola pēc uzlikšu atpakaļ OEM vadības bloku, tad jau skatīsies tālāk.

[ Šo ziņu laboja V_Riks, 03 Jan 2024, 10:07:31 ]

Offline
protams
03. Jan 2024, 10:13 #31

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5414

Braucu ar: null ziiben

Nezinu vai sakrītība, bet čomam E60 vakar neleca jo vecgadā ielēja Staķikā pa "akciju" pilnu bāku bet līdz šim tikai Nestē pildījies
Aķis griež uz nebēdu bet nešķiļas...

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
alexejssss
03. Jan 2024, 10:25 #32

Kopš: 24. Aug 2007

No: Ainaži

Ziņojumi: 99

Braucu ar: m57

Man m57 ar divu gadu brauktām svecēm, vakar un šodien pieleca ka suns pie kājas

Tikai diezgan ilgi kamēr sasilst, bet tas jau pie salīdzinoši nelieliem attalumiem ir normāli
Offline
sys9291
03. Jan 2024, 10:30 #33

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jan 2024, 09:49:12 @Kidd rakstīja:
Svece var nosvilināt bloku? kā?? tipa uzsit uz īso kaut ko vai kas? Tīri intereses pēc jautāju, jo ir bijuši dzīvē +- 8 bmw, bet nevienam nekad šitā nav bijis

elementāri - tautā sauktais nekontakts, kas uzsit dzirkseli... rezultātā strāvas stiprums pieaug tik ātri, ka nekāda bloka aizsardzība nepaspēj nostrādāt...
Offline
sys9291
03. Jan 2024, 10:32 #34

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jan 2024, 10:13:48 @protams rakstīja:
Nezinu vai sakrītība, bet čomam E60 vakar neleca jo vecgadā ielēja Staķikā pa "akciju" pilnu bāku bet līdz šim tikai Nestē pildījies
Aķis griež uz nebēdu bet nešķiļas...

ar darba pepeladzu 10 gadīgu Berlingo braucu tikai ar cirkuļa degvielu (ko darbs atvēl - tas jālieto) - nekad nav bijušas problēmas ne ar startu ne ar degvielu... pat akumulators dzimtais...
Offline
karro
03. Jan 2024, 10:49 #35

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

Cilvēki vnk nesaprot lietas būtību; aukstumā dieselis kļūst maksimāli ekonomisks, jo vispār neko netērē. Par to priecāties vajadzētu, nevis pīkstēt, ka nelec


.. eju jau, eju..
Offline
sys9291
03. Jan 2024, 10:50 #36

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jan 2024, 10:49:23 @karro rakstīja:
Cilvēki vnk nesaprot lietas būtību; aukstumā dieselis kļūst maksimāli ekonomisks, jo vispār neko netērē. Par to priecāties vajadzētu, nevis pīkstēt, ka nelec


.. eju jau, eju..

labs!
Offline
kexxx
03. Jan 2024, 10:52 #37

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11560

Braucu ar:


03 Jan 2024, 10:49:23 @karro rakstīja:
Cilvēki vnk nesaprot lietas būtību; aukstumā dieselis kļūst maksimāli ekonomisks, jo vispār neko netērē. Par to priecāties vajadzētu, nevis pīkstēt, ka nelec


.. eju jau, eju..


evakuators tāpat tērē dīzeli un pat vairāk
Offline
karro
03. Jan 2024, 10:56 #38

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

vizināšanās ar šoferi ir biezo izklaide, un man besy biezie

bet nu ok, es te aizlaidu tofiku pa skuju taku, miskūzi

[ Šo ziņu laboja karro, 03 Jan 2024, 10:58:24 ]

Offline
Jonjis
03. Jan 2024, 12:34 #39

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar:


03 Jan 2024, 09:31:22 @sys9291 rakstīja:

02 Jan 2024, 22:40:45 @Jonjis rakstīja:
Jāsaprot, ka relejs kā tads - tur nav un nekad nav bijis šiem auto, bet ir salīdzinoši gudrs vadības modulis.
Sprieguma regulators ģeneratoram sēž uz vienas saziņas kopnes (BSD) ar kvēlsveču moduli, kur greizs aftermarket regulators var traucēt saziņai visām komponentēm BSD kopnē. Pat tas pats eļļas sensors karterī ir uz BSD...

Bet @smudo gan jau bija domājis: bieži vadoties pēc nepareizi nolasītām kļūdām un to neizprašana, kvēlsveču vadības modulis tiek mainīts dēļ slikta akumulatora/nepierakstīta akumulatora (SOC,SOH dati).

Te gan jau stāsts būs cits, tam dirselim vēl šī rīta temperatūrā vajadzēja iedarboties arī bez normālām svecēm, ja dzīvs dzinējs
Problēma varbūt būs citur, bet ne internetā spriest.

Nekad neesmu redzējis, ka sveces nestrādā dēļ SOH, SOC.

Nu, lasam vēlreiz. Es par @smudo uzdoto jautājumu un kļūdām par visu sveču aktivizēšanu...

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
Jonjis
03. Jan 2024, 12:54 #40

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar:


03 Jan 2024, 10:04:34 @V_Riks rakstīja:
nolēmu izmēģināt HUCO, jo tautā runā, ka esot kvalitatīvāki par OEM.

Viņi ir mēsli, kuri jau no kastītes izņemšanas brīža nestrādā, pārbaudīts.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo