Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E61 turbīna - lietotu vai restaurēt?

AutorsZiņojums
Janisz31
14. Jun 2023, 18:33 #1

Kopš: 02. Feb 2021

Ziņojumi: 18

Braucu ar: 330d

Pirmo reiz dzīvē saskaros ar turbīnu problēmām. Ir doma iepirkt lietotu jo pašreizējā sulo. Tad nu jautājums sekojošs - vai uz 525d facelift modeļa trīslitrīgā dīzeļa 145kw derēs turbīna no 530d 170kw vai 173kw trīslitrīgā dzinēja? Būs vajadzīgi kādi pielāgojumi? Vai arī uzstādi un brauc. Vai labāk uzreiz meklēt no 145 kw?
Paldies.

[ Šo ziņu laboja Janisz31, 14 Jun 2023, 18:34:14 ]

Offline
VVRECK
14. Jun 2023, 18:50 #2

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Pirkt lietotu ir kaķis maisā.
Labākais ir restaurēt, bet arī ne visi to prot
Offline
RSAWorkshop
14. Jun 2023, 21:12 #3

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


14 Jun 2023, 18:50:05 @V_Riks rakstīja:
Pirkt lietotu ir kaķis maisā.
Labākais ir restaurēt, bet arī ne visi to prot

Drīzāk reti kurš to prot, nekautrēšos teikt, ka LV apmēram neviens to neizdarīs labi. Šodien sastapu kārtējo šedevru ar visām 3 turbīnām restaurētām, neviena nestrādā pareizi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
protams
14. Jun 2023, 22:21 #4

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben

Jauna nav labāk, kā sipties ar kreisu restaurāciju vai lietotu?!
https://www.eparts.lv/kompresors-turbopute-lucas-ltrpa7583512


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Staris
15. Jun 2023, 01:01 #5

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


14 Jun 2023, 21:12:41 @RSAWorkshop rakstīja:

14 Jun 2023, 18:50:05 @V_Riks rakstīja:
Pirkt lietotu ir kaķis maisā.
Labākais ir restaurēt, bet arī ne visi to prot

Drīzāk reti kurš to prot, nekautrēšos teikt, ka LV apmēram neviens to neizdarīs labi. Šodien sastapu kārtējo šedevru ar visām 3 turbīnām restaurētām, neviena nestrādā pareizi

Kā parasti izpaužas nepareiza darbība? Kā atpazīt?
Offline
Kaross
15. Jun 2023, 10:56 #6

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Jun 2023, 22:21:45 @protams rakstīja:
Jauna nav labāk, kā sipties ar kreisu restaurāciju vai lietotu?!
https://www.eparts.lv/kompresors-turbopute-lucas-ltrpa7583512



Šitā turbīna ir tikpat jauna kā Latvijā par 400 euro.
Ir pāris vietas, kur tiešām nedrīkst vest restaurēt, piemēram, "Turbita".
Ar Turbomotors gan viss ir labi. Vedu jau 10 gadus, nekādu problēmu. Arī kreiso darboņu neskaitāmas turbīnas ir vestas pie Turbomotors uz pārtaisīšanu. Viss tur ir labi. To var redzēt gan uz jaudas stenda līknes, gan logojot spiedienu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
VVRECK
15. Jun 2023, 11:43 #7

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?
Offline
Kasics
15. Jun 2023, 12:30 #8

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2463

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

Kas ir ar tām maināmajām kartredžām? Kādas atsauksmes?
Offline
Mikus188
15. Jun 2023, 13:25 #9

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...
Offline
kexxx
15. Jun 2023, 14:29 #10

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?


vai ir kāds apstiprinājums, ka rūpnīcas, piem Garrett, Mitsubishi, nodarbotos ar turbīnu restaurēšanu?
Offline
RR04
15. Jun 2023, 14:31 #11

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41


15 Jun 2023, 14:29:18 @kexxx rakstīja:

15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?


vai ir kāds apstiprinājums, ka rūpnīcas, piem Garrett, Mitsubishi, nodarbotos ar turbīnu restaurēšanu?

vai tik nebija piebilde, ka ''rūpnieciski'' nozīmē, ka tiek izmantotas oem detaļas, bet restaurāciju var veikt arī vasja lai kāds palabo, ja maldos
Offline
Staris
15. Jun 2023, 14:33 #12

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


15 Jun 2023, 13:25:10 @Mikus188 rakstīja:
Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...

Var gadīties, ka noslāpētam auto var dzirdēt kā viņš tur mocās kādu mirkli līdz paliek bez strāvas.
Offline
kexxx
15. Jun 2023, 14:46 #13

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


15 Jun 2023, 14:31:56 @RR04 rakstīja:

15 Jun 2023, 14:29:18 @kexxx rakstīja:

15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?


vai ir kāds apstiprinājums, ka rūpnīcas, piem Garrett, Mitsubishi, nodarbotos ar turbīnu restaurēšanu?

vai tik nebija piebilde, ka ''rūpnieciski'' nozīmē, ka tiek izmantotas oem detaļas, bet restaurāciju var veikt arī vasja lai kāds palabo, ja maldos


a kāds ir redzējis tirgošanā oriģinālās rezerves daļas turbīnām? kkādu katalogu utml?
imho, visas tās reklāmas par "rūpniecisku" atjaunošanu ir vnk makaronu karināšana lohiem uz ausīm
Offline
sys9291
15. Jun 2023, 15:30 #14

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Jun 2023, 14:33:07 @Staris rakstīja:

15 Jun 2023, 13:25:10 @Mikus188 rakstīja:
Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...

Var gadīties, ka noslāpētam auto var dzirdēt kā viņš tur mocās kādu mirkli līdz paliek bez strāvas.

parasti jau sāk ķīlēt ģeometrija, kā rezultātā regulators nevar sasniegt pieprasīto pozīciju (mocās, ka te pilsonis izteicās), tālāk deformējās pats mehānisms... recultātā auzas pat pēc restaurācijas. Ir redzētas restaurētas turbīnas, kam ģeometrijas sviras ir tā sadilušas, ka ir vairāk kā 1mm brīvgājiens... protams, ka auto neiet kā vajag...
Ar to restaurāciju ir kā laimes lotereja, var izdoties, bet var arī nē...viss atkarīgs no paša restaurācijas vwicēja
Offline
RSAWorkshop
15. Jun 2023, 15:33 #15

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Jun 2023, 14:29:18 @kexxx rakstīja:

15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?


vai ir kāds apstiprinājums, ka rūpnīcas, piem Garrett, Mitsubishi, nodarbotos ar turbīnu restaurēšanu?

Garrett reizēm prasa veco korpusu atpakaļ, vai viņu pārkausē vai pārbauda un izmanto atkārtoti nezinu. BorgWarner arī prasa korpusus atpakaļ. Ja liek BMW oriģinālu, tad vienmēr prasa veco atpakaļ, tāpat kā ģeneratorus, katalizatorus un DPF filtrus, ātrumkārbas, motorus

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
15. Jun 2023, 15:56 #16

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


15 Jun 2023, 15:33:52 @RSAWorkshop rakstīja:

15 Jun 2023, 14:29:18 @kexxx rakstīja:

15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?


vai ir kāds apstiprinājums, ka rūpnīcas, piem Garrett, Mitsubishi, nodarbotos ar turbīnu restaurēšanu?

Garrett reizēm prasa veco korpusu atpakaļ, vai viņu pārkausē vai pārbauda un izmanto atkārtoti nezinu. BorgWarner arī prasa korpusus atpakaļ. Ja liek BMW oriģinālu, tad vienmēr prasa veco atpakaļ, tāpat kā ģeneratorus, katalizatorus un DPF filtrus, ātrumkārbas, motorus


bet vai to korpusu tiešām prasa rūpnīca? vai vnk savāc kkādi starpnieki, ieliek ķīnas kārtridžu iekšā un tirgo kā "rūpnīcas restaurētu"

par bmw oriģinālo būtu interesanti uzzināt, ko viņi ar nolietotajām detaļām dara... varbūt veic kkādu izpēti, kas tur nobeidzies
Offline
protams
15. Jun 2023, 16:27 #17

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben

Labi.. ja nepatīk restaurēta oem pa 800 eur vai jauna oem 1100 eur, tad cik izmaksā LV atjaunota/restaurēta un ar garantiju?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
RSAWorkshop
15. Jun 2023, 17:04 #18

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Jun 2023, 16:27:26 @protams rakstīja:
Labi.. ja nepatīk restaurēta oem pa 800 eur vai jauna oem 1100 eur, tad cik izmaksā LV atjaunota/restaurēta un ar garantiju?

N63 gadijumā 1000eur abas+noņemt, uzlikt, konstatēt, ka uzsilstot sāk dūmot, noņemt, aizvest, saņemt atpakaļ, uzlikt, konstatēt, ka dūmo, tad noņemt vēlreiz, pārtaisīt, lai auto strādā ar noņemtām turbīnām un parādīt, ka nedūmo, tad aizvest vēlreiz, saņemt atpakaļ, uzlikt un konstatēt, ka vairs nedūmo, toties pēc 10000km sāk tecēt eļļa no korpusa
M57 gadijumā vienu restaurētu dūmojošu turbīnu nomainīt pret citu restaurētu un dūmojošu, pēc tam to noņemt nost un uzlikt pilnīgi jaunu
M47 gadijumā reizes 5 ņemt nost un likt virsū ar komentāru restaurētājiem, ka nestrādā aktuators uz ko katru reizi ir atbilde, ka viss strādā, līdz kamēr tiek nolemts izmēģināt vai 100k var nobraukt ar vienu eļļas maiņu, pēc 30k turbīna sāk dzīt eļļu pa visurieni, tiek uzlikta pilnīgi jauna un pazūd visas problēmas ar jaudu utt
S63 gadijumā tas ir noņemt, uzlikt, konstatēt, ka auto neiet tik labi kā iepriekš+ir eļļas noplūde no turbīnas, pēc kā tiek uzliktas pilnīgi jaunas

Bet tā jā, tīri lēti ir restaurēt salīdzinājumā ar jaunu, restaurācija ap 300-400eur par turbīnu, nu un tad vēl blakus visādi sīkumi kā entās reizes ņemt nost+likt jaunas blīves

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
15. Jun 2023, 17:08 #19

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


15 Jun 2023, 16:27:26 @protams rakstīja:
Labi.. ja nepatīk restaurēta oem pa 800 eur vai jauna oem 1100 eur, tad cik izmaksā LV atjaunota/restaurēta un ar garantiju?


kas ir "restaurēta oem"? ir kāds links varbūt ar piemēru?
Offline
RSAWorkshop
15. Jun 2023, 17:17 #20

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Inter cars Garrett mēdz piedāvāt jaunas un arī restaurētas par kādiem 150-200eur lētāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo