Online
Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E61 turbīna - lietotu vai restaurēt?
Autors | Ziņojums |
Janisz31 | | Kopš: 02. Feb 2021
Ziņojumi: 18
Braucu ar: 330d
| Pirmo reiz dzīvē saskaros ar turbīnu problēmām. Ir doma iepirkt lietotu jo pašreizējā sulo. Tad nu jautājums sekojošs - vai uz 525d facelift modeļa trīslitrīgā dīzeļa 145kw derēs turbīna no 530d 170kw vai 173kw trīslitrīgā dzinēja? Būs vajadzīgi kādi pielāgojumi? Vai arī uzstādi un brauc. Vai labāk uzreiz meklēt no 145 kw?
Paldies. [ Šo ziņu laboja Janisz31, 14 Jun 2023, 18:34:14 ] | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Pirkt lietotu ir kaķis maisā.
Labākais ir restaurēt, bet arī ne visi to prot | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7095
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 Jun 2023, 18:50:05 @V_Riks rakstīja:
Pirkt lietotu ir kaķis maisā.
Labākais ir restaurēt, bet arī ne visi to prot
Drīzāk reti kurš to prot, nekautrēšos teikt, ka LV apmēram neviens to neizdarīs labi. Šodien sastapu kārtējo šedevru ar visām 3 turbīnām restaurētām, neviena nestrādā pareizi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5663
Braucu ar: null ziiben
| Jauna nav labāk, kā sipties ar kreisu restaurāciju vai lietotu?!
https://www.eparts.lv/kompresors-turbopute-lucas-ltrpa7583512
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
14 Jun 2023, 21:12:41 @RSAWorkshop rakstīja:
14 Jun 2023, 18:50:05 @V_Riks rakstīja:
Pirkt lietotu ir kaķis maisā.
Labākais ir restaurēt, bet arī ne visi to prot
Drīzāk reti kurš to prot, nekautrēšos teikt, ka LV apmēram neviens to neizdarīs labi. Šodien sastapu kārtējo šedevru ar visām 3 turbīnām restaurētām, neviena nestrādā pareizi
Kā parasti izpaužas nepareiza darbība? Kā atpazīt?
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4371
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
14 Jun 2023, 22:21:45 @protams rakstīja:
Jauna nav labāk, kā sipties ar kreisu restaurāciju vai lietotu?!
https://www.eparts.lv/kompresors-turbopute-lucas-ltrpa7583512
Šitā turbīna ir tikpat jauna kā Latvijā par 400 euro.
Ir pāris vietas, kur tiešām nedrīkst vest restaurēt, piemēram, "Turbita".
Ar Turbomotors gan viss ir labi. Vedu jau 10 gadus, nekādu problēmu. Arī kreiso darboņu neskaitāmas turbīnas ir vestas pie Turbomotors uz pārtaisīšanu. Viss tur ir labi. To var redzēt gan uz jaudas stenda līknes, gan logojot spiedienu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas? | Offline | | |
Kasics | | Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
| Kas ir ar tām maināmajām kartredžām? Kādas atsauksmes? | Offline | | |
|
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams... | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12345
Braucu ar:
|
15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?
vai ir kāds apstiprinājums, ka rūpnīcas, piem Garrett, Mitsubishi, nodarbotos ar turbīnu restaurēšanu? | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
|
15 Jun 2023, 14:29:18 @kexxx rakstīja:
15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?
vai ir kāds apstiprinājums, ka rūpnīcas, piem Garrett, Mitsubishi, nodarbotos ar turbīnu restaurēšanu?
vai tik nebija piebilde, ka ''rūpnieciski'' nozīmē, ka tiek izmantotas oem detaļas, bet restaurāciju var veikt arī vasja lai kāds palabo, ja maldos | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
15 Jun 2023, 13:25:10 @Mikus188 rakstīja:
Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...
Var gadīties, ka noslāpētam auto var dzirdēt kā viņš tur mocās kādu mirkli līdz paliek bez strāvas. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12345
Braucu ar:
|
15 Jun 2023, 14:31:56 @RR04 rakstīja:
15 Jun 2023, 14:29:18 @kexxx rakstīja:
15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?
vai ir kāds apstiprinājums, ka rūpnīcas, piem Garrett, Mitsubishi, nodarbotos ar turbīnu restaurēšanu?
vai tik nebija piebilde, ka ''rūpnieciski'' nozīmē, ka tiek izmantotas oem detaļas, bet restaurāciju var veikt arī vasja lai kāds palabo, ja maldos
a kāds ir redzējis tirgošanā oriģinālās rezerves daļas turbīnām? kkādu katalogu utml?
imho, visas tās reklāmas par "rūpniecisku" atjaunošanu ir vnk makaronu karināšana lohiem uz ausīm | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Jun 2023, 14:33:07 @Staris rakstīja:
15 Jun 2023, 13:25:10 @Mikus188 rakstīja:
Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...
Var gadīties, ka noslāpētam auto var dzirdēt kā viņš tur mocās kādu mirkli līdz paliek bez strāvas.
parasti jau sāk ķīlēt ģeometrija, kā rezultātā regulators nevar sasniegt pieprasīto pozīciju (mocās, ka te pilsonis izteicās), tālāk deformējās pats mehānisms... recultātā auzas pat pēc restaurācijas. Ir redzētas restaurētas turbīnas, kam ģeometrijas sviras ir tā sadilušas, ka ir vairāk kā 1mm brīvgājiens... protams, ka auto neiet kā vajag...
Ar to restaurāciju ir kā laimes lotereja, var izdoties, bet var arī nē...viss atkarīgs no paša restaurācijas vwicēja
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7095
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
15 Jun 2023, 14:29:18 @kexxx rakstīja:
15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?
vai ir kāds apstiprinājums, ka rūpnīcas, piem Garrett, Mitsubishi, nodarbotos ar turbīnu restaurēšanu?
Garrett reizēm prasa veco korpusu atpakaļ, vai viņu pārkausē vai pārbauda un izmanto atkārtoti nezinu. BorgWarner arī prasa korpusus atpakaļ. Ja liek BMW oriģinālu, tad vienmēr prasa veco atpakaļ, tāpat kā ģeneratorus, katalizatorus un DPF filtrus, ātrumkārbas, motorus
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12345
Braucu ar:
|
15 Jun 2023, 15:33:52 @RSAWorkshop rakstīja:
15 Jun 2023, 14:29:18 @kexxx rakstīja:
15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?
vai ir kāds apstiprinājums, ka rūpnīcas, piem Garrett, Mitsubishi, nodarbotos ar turbīnu restaurēšanu?
Garrett reizēm prasa veco korpusu atpakaļ, vai viņu pārkausē vai pārbauda un izmanto atkārtoti nezinu. BorgWarner arī prasa korpusus atpakaļ. Ja liek BMW oriģinālu, tad vienmēr prasa veco atpakaļ, tāpat kā ģeneratorus, katalizatorus un DPF filtrus, ātrumkārbas, motorus
bet vai to korpusu tiešām prasa rūpnīca? vai vnk savāc kkādi starpnieki, ieliek ķīnas kārtridžu iekšā un tirgo kā "rūpnīcas restaurētu"
par bmw oriģinālo būtu interesanti uzzināt, ko viņi ar nolietotajām detaļām dara... varbūt veic kkādu izpēti, kas tur nobeidzies
| Offline | | |
|
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5663
Braucu ar: null ziiben
| Labi.. ja nepatīk restaurēta oem pa 800 eur vai jauna oem 1100 eur, tad cik izmaksā LV atjaunota/restaurēta un ar garantiju?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7095
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
15 Jun 2023, 16:27:26 @protams rakstīja:
Labi.. ja nepatīk restaurēta oem pa 800 eur vai jauna oem 1100 eur, tad cik izmaksā LV atjaunota/restaurēta un ar garantiju?
N63 gadijumā 1000eur abas+noņemt, uzlikt, konstatēt, ka uzsilstot sāk dūmot, noņemt, aizvest, saņemt atpakaļ, uzlikt, konstatēt, ka dūmo, tad noņemt vēlreiz, pārtaisīt, lai auto strādā ar noņemtām turbīnām un parādīt, ka nedūmo, tad aizvest vēlreiz, saņemt atpakaļ, uzlikt un konstatēt, ka vairs nedūmo, toties pēc 10000km sāk tecēt eļļa no korpusa
M57 gadijumā vienu restaurētu dūmojošu turbīnu nomainīt pret citu restaurētu un dūmojošu, pēc tam to noņemt nost un uzlikt pilnīgi jaunu
M47 gadijumā reizes 5 ņemt nost un likt virsū ar komentāru restaurētājiem, ka nestrādā aktuators uz ko katru reizi ir atbilde, ka viss strādā, līdz kamēr tiek nolemts izmēģināt vai 100k var nobraukt ar vienu eļļas maiņu, pēc 30k turbīna sāk dzīt eļļu pa visurieni, tiek uzlikta pilnīgi jauna un pazūd visas problēmas ar jaudu utt
S63 gadijumā tas ir noņemt, uzlikt, konstatēt, ka auto neiet tik labi kā iepriekš+ir eļļas noplūde no turbīnas, pēc kā tiek uzliktas pilnīgi jaunas
Bet tā jā, tīri lēti ir restaurēt salīdzinājumā ar jaunu, restaurācija ap 300-400eur par turbīnu, nu un tad vēl blakus visādi sīkumi kā entās reizes ņemt nost+likt jaunas blīves
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12345
Braucu ar:
|
15 Jun 2023, 16:27:26 @protams rakstīja:
Labi.. ja nepatīk restaurēta oem pa 800 eur vai jauna oem 1100 eur, tad cik izmaksā LV atjaunota/restaurēta un ar garantiju?
kas ir "restaurēta oem"? ir kāds links varbūt ar piemēru? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7095
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Inter cars Garrett mēdz piedāvāt jaunas un arī restaurētas par kādiem 150-200eur lētāk
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|