Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E61 turbīna - lietotu vai restaurēt?

AutorsZiņojums
protams
15. Jun 2023, 17:18 #21

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben

https://www.eparts.lv/catalogsearch/result?q=11...;searchby=number


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
protams
15. Jun 2023, 17:21 #22

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben


15 Jun 2023, 17:04:45 @RSAWorkshop rakstīja:

15 Jun 2023, 16:27:26 @protams rakstīja:
Labi.. ja nepatīk restaurēta oem pa 800 eur vai jauna oem 1100 eur, tad cik izmaksā LV atjaunota/restaurēta un ar garantiju?

N63 gadijumā 1000eur abas+noņemt, uzlikt, konstatēt, ka uzsilstot sāk dūmot, noņemt, aizvest, saņemt atpakaļ, uzlikt, konstatēt, ka dūmo, tad noņemt vēlreiz, pārtaisīt, lai auto strādā ar noņemtām turbīnām un parādīt, ka nedūmo, tad aizvest vēlreiz, saņemt atpakaļ, uzlikt un konstatēt, ka vairs nedūmo, toties pēc 10000km sāk tecēt eļļa no korpusa
M57 gadijumā vienu restaurētu dūmojošu turbīnu nomainīt pret citu restaurētu un dūmojošu, pēc tam to noņemt nost un uzlikt pilnīgi jaunu
M47 gadijumā reizes 5 ņemt nost un likt virsū ar komentāru restaurētājiem, ka nestrādā aktuators uz ko katru reizi ir atbilde, ka viss strādā, līdz kamēr tiek nolemts izmēģināt vai 100k var nobraukt ar vienu eļļas maiņu, pēc 30k turbīna sāk dzīt eļļu pa visurieni, tiek uzlikta pilnīgi jauna un pazūd visas problēmas ar jaudu utt
S63 gadijumā tas ir noņemt, uzlikt, konstatēt, ka auto neiet tik labi kā iepriekš+ir eļļas noplūde no turbīnas, pēc kā tiek uzliktas pilnīgi jaunas

Bet tā jā, tīri lēti ir restaurēt salīdzinājumā ar jaunu, restaurācija ap 300-400eur par turbīnu, nu un tad vēl blakus visādi sīkumi kā entās reizes ņemt nost+likt jaunas blīves

ppc, skopais cik tur jau pārmaksājis?
Loģiski, ka uz e60 izlikt štuku tikai par turbu arī ir

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
kexxx
15. Jun 2023, 17:27 #23

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


15 Jun 2023, 17:18:33 @protams rakstīja:
https://www.eparts.lv/catalogsearch/result?q=11...;searchby=number



ražotājs:LUCAS... hvz, kas tur ir oriģināls un kas nav... varbūt vnk ķīniešu kārtridžs iebāzts

edit: pagūglēju- imho, kaķis maisā

https://www.lucasautomotive.com/en/automotive/t...n-turbochargers/

[ Šo ziņu laboja kexxx, 15 Jun 2023, 17:31:04 ]

Offline
RSAWorkshop
15. Jun 2023, 17:30 #24

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Jun 2023, 17:27:09 @kexxx rakstīja:

15 Jun 2023, 17:18:33 @protams rakstīja:
https://www.eparts.lv/catalogsearch/result?q=11...;searchby=number



ražotājs:LUCAS... hvz, kas tur ir oriģināls un kas nav... varbūt vnk ķīniešu kārtridžs iebāzts

Lucas starteris nokalpoja gadu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
15. Jun 2023, 17:32 #25

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


15 Jun 2023, 17:30:36 @RSAWorkshop rakstīja:

15 Jun 2023, 17:27:09 @kexxx rakstīja:

15 Jun 2023, 17:18:33 @protams rakstīja:
https://www.eparts.lv/catalogsearch/result?q=11...;searchby=number



ražotājs:LUCAS... hvz, kas tur ir oriģināls un kas nav... varbūt vnk ķīniešu kārtridžs iebāzts

Lucas starteris nokalpoja gadu


Lucas ražo daudz ko, ja pareizi atceros, arī bremžu detaļas, kkādiem auto nāca oriģināli no rūpnīcas Lucas ražojuma... bet kā viņi restaurē turbīnas- nu hvz
Offline
Staris
15. Jun 2023, 17:47 #26

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


15 Jun 2023, 15:30:49 @sys9291 rakstīja:

15 Jun 2023, 14:33:07 @Staris rakstīja:

15 Jun 2023, 13:25:10 @Mikus188 rakstīja:
Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...

Var gadīties, ka noslāpētam auto var dzirdēt kā viņš tur mocās kādu mirkli līdz paliek bez strāvas.

parasti jau sāk ķīlēt ģeometrija, kā rezultātā regulators nevar sasniegt pieprasīto pozīciju (mocās, ka te pilsonis izteicās), tālāk deformējās pats mehānisms... recultātā auzas pat pēc restaurācijas. Ir redzētas restaurētas turbīnas, kam ģeometrijas sviras ir tā sadilušas, ka ir vairāk kā 1mm brīvgājiens... protams, ka auto neiet kā vajag...
Ar to restaurāciju ir kā laimes lotereja, var izdoties, bet var arī nē...viss atkarīgs no paša restaurācijas vwicēja


"neiet kā vajag" ir būtiski jūtams?
Es to prasu tāpēc, ka pats savam turbo nomainīju kārtridžu un gribas saprast vai esmu iegrābies
Sūdzību pašam nav, bet varbūt neesmu pietiekams Kaspich, lai spētu sajust problēmas
Offline
RSAWorkshop
15. Jun 2023, 18:25 #27

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Jun 2023, 17:32:47 @kexxx rakstīja:

15 Jun 2023, 17:30:36 @RSAWorkshop rakstīja:

15 Jun 2023, 17:27:09 @kexxx rakstīja:

15 Jun 2023, 17:18:33 @protams rakstīja:
https://www.eparts.lv/catalogsearch/result?q=11...;searchby=number



ražotājs:LUCAS... hvz, kas tur ir oriģināls un kas nav... varbūt vnk ķīniešu kārtridžs iebāzts

Lucas starteris nokalpoja gadu


Lucas ražo daudz ko, ja pareizi atceros, arī bremžu detaļas, kkādiem auto nāca oriģināli no rūpnīcas Lucas ražojuma... bet kā viņi restaurē turbīnas- nu hvz

Man šķiet, ka tas nav viens un tas pats Lucas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
esir
15. Jun 2023, 18:44 #28

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 567

Braucu ar:


15 Jun 2023, 17:18:33 @protams rakstīja:
https://www.eparts.lv/catalogsearch/result?q=11...;searchby=number



https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=11+65+2+414+328

realoem rāda, ka tikai remanufactured ir pieejams, jaunu oem turbīnu nav
Offline
R86
15. Jun 2023, 20:03 #29

Kopš: 21. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 433

Braucu ar: e30, e34

OK, Nau gan 5er. bet 3. ar n47n.
ne tik sen remontejot ekologiju, meistars iechekoja turbo, un teica ka driz nakotne varetu gatavoties uz turbo remontu/mainu.
Sliecos uz jaunu, bet ko tad isti var nemt?
Bimmer workshop klientam lika Mitsubishi turbo.
Kas ar tam, ari rupnieciski restauretas?
Offline
sys9291
15. Jun 2023, 22:28 #30

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Jun 2023, 17:47:10 @Staris rakstīja:

15 Jun 2023, 15:30:49 @sys9291 rakstīja:

15 Jun 2023, 14:33:07 @Staris rakstīja:

15 Jun 2023, 13:25:10 @Mikus188 rakstīja:
Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...

Var gadīties, ka noslāpētam auto var dzirdēt kā viņš tur mocās kādu mirkli līdz paliek bez strāvas.

parasti jau sāk ķīlēt ģeometrija, kā rezultātā regulators nevar sasniegt pieprasīto pozīciju (mocās, ka te pilsonis izteicās), tālāk deformējās pats mehānisms... recultātā auzas pat pēc restaurācijas. Ir redzētas restaurētas turbīnas, kam ģeometrijas sviras ir tā sadilušas, ka ir vairāk kā 1mm brīvgājiens... protams, ka auto neiet kā vajag...
Ar to restaurāciju ir kā laimes lotereja, var izdoties, bet var arī nē...viss atkarīgs no paša restaurācijas vwicēja


"neiet kā vajag" ir būtiski jūtams?
Es to prasu tāpēc, ka pats savam turbo nomainīju kārtridžu un gribas saprast vai esmu iegrābies
Sūdzību pašam nav, bet varbūt neesmu pietiekams Kaspich, lai spētu sajust problēmas


katram sava uts un prasības...
saviem auto turbīnas neesmu mainījis, kaut kā visas kalpoja bez problēmām..., dēla auto N47 dzinējam gan restaurēja man te viens pilsonis, viss sanāca bez problēmām - (bija sadilusi kasete - ass staigāja turpu šurpu, ģeometrija visa uz maiņu, jo sāka ķīlēt). Rezultātā 150K nobrauca ar visu DPF bez problēmām, nekas netecēja, nekas nedūmoja un tad auto samainīja pret jaunāku...
Offline
howitzer
15. Jun 2023, 22:46 #31

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto


15 Jun 2023, 10:56:07 @Kaross rakstīja:

14 Jun 2023, 22:21:45 @protams rakstīja:
Jauna nav labāk, kā sipties ar kreisu restaurāciju vai lietotu?!
https://www.eparts.lv/kompresors-turbopute-lucas-ltrpa7583512



Šitā turbīna ir tikpat jauna kā Latvijā par 400 euro.
Ir pāris vietas, kur tiešām nedrīkst vest restaurēt, piemēram, "Turbita".
Ar Turbomotors gan viss ir labi. Vedu jau 10 gadus, nekādu problēmu. Arī kreiso darboņu neskaitāmas turbīnas ir vestas pie Turbomotors uz pārtaisīšanu. Viss tur ir labi. To var redzēt gan uz jaudas stenda līknes, gan logojot spiedienu.

Interesanti, cik k km tās "restaurētās" turbas dzīvo?

Tikko pārdevu savu veco darba zirgu W203 200CDI. Es to miskasti nopirku ar 300k tāfelē (perekups gan jau bija vēl kaut ko nokruķījis) un divu gadu laikā uztinu vēl +100k. Vienīgais motora remonts tam auto bija sprauslu blīvgredzenu maiņa. DPF ejošs, EGR ejošs, leca silts, auksts, nedūmoja un turbīna arī nevienu lieku skaņu neizdvesa un eļļu neēda. Visas komponentes, tai skaitā turbīna izskatījās oriģinālās. Ja merša OEM turbīna var noiet 400+k km, tad restaurētās kaut 100k var noiet?

[ Šo ziņu laboja howitzer, 15 Jun 2023, 22:48:56 ]

Offline
Kaross
15. Jun 2023, 23:30 #32

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?


Jā, pilnīgi nekāda. Man patīk tas termins "rūpnieciski" restaurēta. Ja to turbīnu rūpnieciski restaurētu Garrett, tad mēs varētu diskutēt. Pašlaik tā "rūpnieciski" restaurētā Polijā ir 1:1 ar rūpniecisko LV. To gan cilvēki laikam nesaprot un nemēģina saprast. Tā ir ar visām lietām, kad nav sapratne kā tas agregāts strādā un ko reāli maina restaurējot. Pats esmu jaucis turbīnas un zinu, ka tā nav nekāda raķešu zinātne. Viss atdurās pret iekārtām un tehnoloģiju kā to dara. Ja ir pareizās iekārtas un kvalitatīvas detaļas, tad nav nekāda starpība starp pārcenotu poļu turbīnu un mūsējo. Nu pilnīgi nekāda starpība. Viņi tur burvju putekļus saber iekšā vai kur tā starpība rodas?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
15. Jun 2023, 23:32 #33

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Jun 2023, 14:46:54 @kexxx rakstīja:

15 Jun 2023, 14:31:56 @RR04 rakstīja:

15 Jun 2023, 14:29:18 @kexxx rakstīja:

15 Jun 2023, 11:43:36 @V_Riks rakstīja:
Bet tomēr laikam ir starpība, rūpnieciski restaurēta pie ražotāja, vai pie vaņkas?


vai ir kāds apstiprinājums, ka rūpnīcas, piem Garrett, Mitsubishi, nodarbotos ar turbīnu restaurēšanu?

vai tik nebija piebilde, ka ''rūpnieciski'' nozīmē, ka tiek izmantotas oem detaļas, bet restaurāciju var veikt arī vasja lai kāds palabo, ja maldos


a kāds ir redzējis tirgošanā oriģinālās rezerves daļas turbīnām? kkādu katalogu utml?
imho, visas tās reklāmas par "rūpniecisku" atjaunošanu ir vnk makaronu karināšana lohiem uz ausīm


Punkts uz "i". Detaļas gan atsevišķām turbīnām ir pieejamas, bet doma tava ir skaidra.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
15. Jun 2023, 23:33 #34

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Jun 2023, 15:30:49 @sys9291 rakstīja:

15 Jun 2023, 14:33:07 @Staris rakstīja:

15 Jun 2023, 13:25:10 @Mikus188 rakstīja:
Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...

Var gadīties, ka noslāpētam auto var dzirdēt kā viņš tur mocās kādu mirkli līdz paliek bez strāvas.

parasti jau sāk ķīlēt ģeometrija, kā rezultātā regulators nevar sasniegt pieprasīto pozīciju (mocās, ka te pilsonis izteicās), tālāk deformējās pats mehānisms... recultātā auzas pat pēc restaurācijas. Ir redzētas restaurētas turbīnas, kam ģeometrijas sviras ir tā sadilušas, ka ir vairāk kā 1mm brīvgājiens... protams, ka auto neiet kā vajag...
Ar to restaurāciju ir kā laimes lotereja, var izdoties, bet var arī nē...viss atkarīgs no paša restaurācijas vwicēja



Tapēc normāli kantori pie restaurācijas liek iekšā jaunu ģeometriju. Paliek pāri pliks korpuss. Viss iekšā ir jauns.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mikus188
15. Jun 2023, 23:46 #35

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


15 Jun 2023, 14:33:07 @Staris rakstīja:

15 Jun 2023, 13:25:10 @Mikus188 rakstīja:
Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...

Var gadīties, ka noslāpētam auto var dzirdēt kā viņš tur mocās kādu mirkli līdz paliek bez strāvas.
ko nozīmē , mocās? Gribi teikt ka no aktuatora nebūtu jānāk nekādām skaņām ?
Offline
Locis
16. Jun 2023, 06:16 #36

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


15 Jun 2023, 23:33:29 @Kaross rakstīja:

15 Jun 2023, 15:30:49 @sys9291 rakstīja:

15 Jun 2023, 14:33:07 @Staris rakstīja:

15 Jun 2023, 13:25:10 @Mikus188 rakstīja:
Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...

Var gadīties, ka noslāpētam auto var dzirdēt kā viņš tur mocās kādu mirkli līdz paliek bez strāvas.

parasti jau sāk ķīlēt ģeometrija, kā rezultātā regulators nevar sasniegt pieprasīto pozīciju (mocās, ka te pilsonis izteicās), tālāk deformējās pats mehānisms... recultātā auzas pat pēc restaurācijas. Ir redzētas restaurētas turbīnas, kam ģeometrijas sviras ir tā sadilušas, ka ir vairāk kā 1mm brīvgājiens... protams, ka auto neiet kā vajag...
Ar to restaurāciju ir kā laimes lotereja, var izdoties, bet var arī nē...viss atkarīgs no paša restaurācijas vwicēja



Tapēc normāli kantori pie restaurācijas liek iekšā jaunu ģeometriju. Paliek pāri pliks korpuss. Viss iekšā ir jauns.

Rezume tad būtu tāds ,ka ja ved restaurēt ,tad jāzin pie kura ,bet ja pērc rūpnieciski atjaunotu jeb kvantumos restaurētu tad tiešām zini,ka tur pilnīgi viss ir samests jauns no vienalga kura piegādātāja.
Offline
Staris
16. Jun 2023, 08:36 #37

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


15 Jun 2023, 23:46:20 @Mikus188 rakstīja:

15 Jun 2023, 14:33:07 @Staris rakstīja:

15 Jun 2023, 13:25:10 @Mikus188 rakstīja:
Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...

Var gadīties, ka noslāpētam auto var dzirdēt kā viņš tur mocās kādu mirkli līdz paliek bez strāvas.
ko nozīmē , mocās? Gribi teikt ka no aktuatora nebūtu jānāk nekādām skaņām ?

Kad noslāpē dzinēju, tad ģeometriju jānostāda sākumpozīcijā un tas prasa mirkli. Ja tu izkap no auto, aizslēdz to, dodies prom un dzirdi kā aktuators darbojas ilgāku laiku, tad īsti labi laikam tas nebūs
Offline
sys9291
16. Jun 2023, 11:36 #38

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Jun 2023, 08:36:56 @Staris rakstīja:

15 Jun 2023, 23:46:20 @Mikus188 rakstīja:

15 Jun 2023, 14:33:07 @Staris rakstīja:

15 Jun 2023, 13:25:10 @Mikus188 rakstīja:
Takā panesās tēma par E60/61 fl turbīnu tad ir jautājums par elektrisko aktuatoru, vai ir kaut kādi priekšvēstneši ka šamais mirst ? vai arī bams, nav jaudas un pilns ar kļūdām ? liekot jaunu ir kaut kāds piekodēšanas process ? Rheingold ir pieejams...

Var gadīties, ka noslāpētam auto var dzirdēt kā viņš tur mocās kādu mirkli līdz paliek bez strāvas.
ko nozīmē , mocās? Gribi teikt ka no aktuatora nebūtu jānāk nekādām skaņām ?

Kad noslāpē dzinēju, tad ģeometriju jānostāda sākumpozīcijā un tas prasa mirkli. Ja tu izkap no auto, aizslēdz to, dodies prom un dzirdi kā aktuators darbojas ilgāku laiku, tad īsti labi laikam tas nebūs

un kādas skaņas nāk no droseles? Viena pīkst vairāk, viena mazāk...
Offline
protams
16. Jun 2023, 11:49 #39

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben

Dārgie BMW mehi, varat nofinalizēt par turbīnām?
Tās, no linkiem no eparts, ko liku "neder" jo atjaunotas PL, tās ko restaurē LV arī "neder" jo jāpartaisa n-reizes, ko tad darīt?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
RSAWorkshop
16. Jun 2023, 12:00 #40

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6070

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

uzliec jaunu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo