Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: Izvēle uz e65 facelift??

AutorsZiņojums
gunarix
16. Apr 2023, 15:08 #1

Kopš: 22. Jul 2021

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Sveiki, tātad gribētos beidzot no 5ās sērijas pāriet uz 7. sēriju e65 fl ap 2006 gadu, tātad gribēju zināt no lietotājiem kādas ir atsauksmes, kādi ir + un -, apkopju izmaksas utt, kāds komforts un vai ir tiešām vērts pārsēsties no e61, plāns ir uz 3.0d!
Atvainojos ja šeit jau ir tāda tēma apspriesta, bet nevienu postu jaunāku par 2008 gadu neatradu, tādēļ pacēlu šo tēmu
Offline
sn
16. Apr 2023, 16:50 #2

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879535

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

kopš 2008. gada tās miskastes labākas nav kļuvušas. bmwpower.lv ir tikai viens lietotājs, @SpOrcMeN, kurš pa šrotiem meklēja savam degušajam e65 rezerves daļas, jo jaunas nevarēja atļauties. uzraksti viņam PM ar visiem saviem jautājumiem, viņš laipni atbildēs.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
sys9291
16. Apr 2023, 17:18 #3

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Apr 2023, 15:08:34 @gunarix rakstīja:
Sveiki, tātad gribētos beidzot no 5ās sērijas pāriet uz 7. sēriju e65 fl ap 2006 gadu, tātad gribēju zināt no lietotājiem kādas ir atsauksmes, kādi ir + un -, apkopju izmaksas utt, kāds komforts un vai ir tiešām vērts pārsēsties no e61, plāns ir uz 3.0d!
Atvainojos ja šeit jau ir tāda tēma apspriesta, bet nevienu postu jaunāku par 2008 gadu neatradu, tādēļ pacēlu šo tēmu

komforts labs, bet uzturēšanas izmaksas būs dārgākas nekā e60...
Offline
VVRECK
17. Apr 2023, 11:54 #4

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


16 Apr 2023, 16:50:21 @sn rakstīja:
kopš 2008. gada tās miskastes labākas nav kļuvušas. bmwpower.lv ir tikai viens lietotājs, @SpOrcMeN, kurš pa šrotiem meklēja savam degušajam e65 rezerves daļas, jo jaunas nevarēja atļauties. uzraksti viņam PM ar visiem saviem jautājumiem, viņš laipni atbildēs.


Pārāk daudz heita priekš viena posta
Offline
7781
17. Apr 2023, 16:17 #5

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 811

Braucu ar:

E65 labakais BMW ever!!!!!!! Bet atrast labu eksemplaru LV vnk nebus reali, njem vacijaa. Pats tur dabuju labu, bet tapat vel 2k bija jaieliek, kad atbrauca. Tachu labak taa, neka risinat lauku meistaru kolhozu.
Offline
HiJaCKeR
17. Apr 2023, 19:39 #6

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4504

Braucu ar: BMW E90 330i

pērc no Jurčika, viņa BMW ir DPF vietā
Offline
sergis15
17. Apr 2023, 20:27 #7

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11938

Braucu ar: pikapu


17 Apr 2023, 16:17:03 @7781 rakstīja:
E65 labakais BMW ever!!!!!!! Bet atrast labu eksemplaru LV vnk nebus reali, njem vacijaa. Pats tur dabuju labu, bet tapat vel 2k bija jaieliek, kad atbrauca. Tachu labak taa, neka risinat lauku meistaru kolhozu.

nu vācijā arī daudzi māk kolhozu, piemēram viens boksā tāds stāv.

kopumā e65 ir zbis auto, ja nav sapists.

vislabākais viedoklis ir no tiem, kuri nekad nav ar viņu braukuši

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Online
toolis
17. Apr 2023, 21:45 #8

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1721

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr

par izmaksām, 4.5 gadu bilance apmēram tāda



tas vēl kad 90l bāku pa 100 eur varēja pieliet.
Offline
Asch
17. Apr 2023, 23:21 #9

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4193

Braucu ar:

14keur, tas tiri maintenance, bez degvielas? Diezgan kruta
Offline
toolis
17. Apr 2023, 23:25 #10

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1721

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


17 Apr 2023, 23:21:04 @Asch rakstīja:
14keur, tas tiri maintenance, bez degvielas? Diezgan kruta


tur viss, remonti, logu slotiņas, nodokļi, skates, octa, kasko, logu šķidrums, moikas utt. tā tīri bez pseidomatemātikas, ja peso iztērēts uz auto, viņš tur ir. vienīgi trūkst kādi 2k-3k eur par stāvvietu pakalpojumiem pie darba/mājam, tos es pie komunālajiem rēķinu.

[ Šo ziņu laboja toolis, 17 Apr 2023, 23:32:48 ]

Offline
Locis
17. Apr 2023, 23:27 #11

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10807

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Uz līdzīgu nobraukumu,80-90k,jeb 150-230k,x5 2 gados 12.5 k ,bez nekādiem glukiem,dzinēja remontiem ,riepas ,bremzes ,apkopes ,KASKO ,csdd,kezu maiņa,kaut kas hadenē.
Reāli vienalga kāds modelis ,ja premium,lielas riepas,bremzes ,sviras ,KASKO utt tā arī salasās.

[ Šo ziņu laboja Locis, 17 Apr 2023, 23:32:20 ]

Offline
SnapOn
18. Apr 2023, 00:17 #12

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: M5

Ir bijusi 3 gabali,neko baigi nebija jaremonte,generatoru,dynamic drive trubas un apkopes,visi v8 benzini bez Nos utt.
Komforta salons must have semerim.
Offline
sergis15
18. Apr 2023, 09:02 #13

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11938

Braucu ar: pikapu


17 Apr 2023, 23:21:04 @Asch rakstīja:
14keur, tas tiri maintenance, bez degvielas? Diezgan kruta

nopists, šķilts 3.0d dirselis prefā.
ko var gribēt

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Online
SteelRat
18. Apr 2023, 09:12 #14

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163483

Braucu ar: E95

Pietam tas bij tad, ka litrs deģa maksāja bik virs eur
Tagad arī pārējās izmaksas jārēķina x 1.5-2

Rupji rēķinot, 5k eur gadā auto izdevumiem atliec un gan jau saies

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 18 Apr 2023, 09:13:20 ]



-----------------
Offline
gandalf
18. Apr 2023, 09:28 #15

Kopš: 11. Nov 2020

Ziņojumi: 116

Braucu ar: f11, flhrc

nevajag pirkt nopistu. fāteris pirms 3 gadiem vācijā sameklēja ar pēc visa spriežot īstu 180k noskrējienu (pateikšu priekšā, drusku dārgāks bija par tiem kas ss šobrīd :aiwa brauc un slauka laimes asaras. cik zinu, ārpus apkopēm tikai night vision sačakarējās, kas maksāja kaut kādas naudas salabot, bet tā, lej degvielu un brauc. Gadā nobrauc kādas 20k.

bmw pilnīgs stock, viss savās vietās.
Offline
karro
18. Apr 2023, 09:42 #16

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4379

Braucu ar: studentu variantu

Neko baismīgu neredzu tais izmaksās, personīgs auto ir izdevumi (daži plānprāši tos sauc par "ieguldījumiem" )
Uz šo ļoti daudziem auto īpašniekiem patīk pievērt acis.

Savulaik type-r viss kopā (nolietojums, jeb pirkuma summa mīnus pārdošanas summa, apkopes, apdrošināšanas, skates, remonti, bremzes, diski, riepas) nostājās ap 2.5k/gadā 7 gadu periodā, bet tas bija mazs japāņu naglu spainītis, kur nebija īsti, kam salūzt, bet tāpat kaut kas nolietojās, kaut kas saplīsa; ja remonts ir vizīte servisā ar detaļu nomaiņu, nevis ekstra ikona uz paneļa, lai izvelk līdz nākamajam "veiksminiekam", tad tas ir sagaidāms

No tā var mēģināt izvairīties, pērkot lētākos ķīniešu aftermarketus, eļļu mainot uz vēlēšanām, noplīsušo pievelkot ar savilcējiem, nu vai arī bieži mainot auto, bet tur vajag perekupa gēnu, un kaut kas jau tāpat būs jāpatērē, + diez vai vienmēr izdosies pārdot kaut par tikpat, par cik izdevās paņemt.

edit: liela nozīme ir arī attieksmei pret auto. Ir cilvēki, kam auto ir vispār bez kādām problēmām, tikai check engine, bet tas jau braukt netraucē, klaudz kaut kas? Skati izgāju, tad jau būs labs, mums jau tie ceļi tādi.

+ arī lietošanas paradumiem ir nozīme; viens ir līgani pārvietoties, negriežot virs 2k, jo tad jau degviela tērējas, otrs ir izmantot visu auto potenciālu; protams, ka otrajā gadījumā viss nolietosies ātrāk

[ Šo ziņu laboja karro, 18 Apr 2023, 09:49:43 ]

Offline
sergis15
18. Apr 2023, 09:50 #17

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11938

Braucu ar: pikapu

es ar savu ex 750li nobraucu 50k 1.5 gados.


auto no pirmā gada bija latvijā, oem noskrējiens 373k kad es pārdevu viņu, aizbrauca prom uz čehiju.

remontos, neskaitot eļļas maiņu ieliku 1k.
pamatā tie bija divi amīši, šodien, kad aktīvi jaucu ārā e65, man tās izmaksas būtu kā manam klientam apaļi 450eiro + uzstādīt nu max 100eiro.
neliekot jaunas daļas, liekot jaunas, tuvāk 2k.

dzinēja darbībā vispār nebija jāiejaucas, nomainīts tikai termostats tika.



-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Online
toolis
18. Apr 2023, 10:00 #18

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1721

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr

no izmaksu pozīcijām vienīgais ekstrēms bija dzinēja maiņa 2.5k eur, pārējais parasti lietošanas izdevumi un kasko ap 1k eur.

pārējais:
10 eļļas maiņas ap 2k eur
3 riepu komplekti 2k eur
octa + skate un nodoklis pa 4 gadiem 1500 eur
turbīnas maiņa 800 eur
pārējais sīkumi- amīši, atsaites, bremžu diski utt utt.

pārējie, kas te veiksmes stāstus sludina varētu grāmatu sarakstīt, lai pārējie ar zin kā to dabūt gatavu.

[ Šo ziņu laboja toolis, 18 Apr 2023, 11:00:01 ]

Offline
karro
18. Apr 2023, 10:16 #19

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4379

Braucu ar: studentu variantu

ķiparam dullākie remonti bija ķēžu maiņa, viss oem, 1.6k, drusku rūsiņas piekrāsoju (speed3) - 500+, 2 sajūgu komplekti, 2 bremžu komplekti, + ekstra kluči "spoooortam", eļļas uz 7-8k, riepu komplekti kādi 4 vai 5 (bērnu izmērs, bet daudz spolēju), izpūtējs (varbūt varēja metināt, nolēmu nečakarēties), radiators, vārstu regulēšanas ik pa 50k, pāris sveču komplekti, degvielas filtrs kopā ar sūkni (grāmatā teikts, ka jāmaina ik pa 120k, tam arī sekoju), 1 spole, kloķvārpstas demferis, daži sensori, pārlauzu pusasi, nomainīju abas, suloja amītis, mainīju abus, balstiekārta gan tur bija tik primitīva, ka vajadzēja tikai 2 bukses un stūres stieņus, + vēl lietas, ko uzreiz neatceros. Tā arī salasās tas viss. Noteikti, ka varēja lētāk, lietojot metōdi "vēl jau [kaut kā] iet, netraucē mašīnai braukt," bet zin', atmērot max, vai braucot savu spēju robežās pa ērgļu ceļu (nop, ne tuvu max! ), ir labi apzināties, ka auto ir stāvoklī, kad riteņi randomā nenokritīs, un dzinējs nenoķīlēs dēļ tā, ka kaut kad ir iesipta kapeika, un "gan jau turēs"
Offline
sergis15
18. Apr 2023, 10:22 #20

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11938

Braucu ar: pikapu


18 Apr 2023, 10:00:39 @toolis rakstīja:
no izmaksu pozīcijām vienīgais ekstrēms bija dzinēja maiņa 2.5k eur, pārējais parasti lietošanas izdevumi un kasko ap 1k eur.

pārējais:
10 eļļas maiņas ap 3k eur
3 riepu komplekti 2k eur
octa + skate un nodoklis pa 4 gadiem 1500 eur
turbīnas maiņa 800 eur
pārējais sīkumi- amīši, atsaites, bremžu diski utt utt.

pārējie, kas te veiksmes stāstus sludina varētu grāmatu sarakstīt, lai pārējie ar zin kā to dabūt gatavu.

nu te tu arī tur biedē tautu ar izmaksām,
jebkuram lūznim būs octa, kasko, riepas, eļļas un tt

es tos neskaitu par tādiem uzturēšanas izdevumiem.

man ramam ir 1000k nodoklis + vinjete 300 + kasko un octa vēl 1k
pēc 3 gadi pateikšu, ka man 5k aizgāja uzturot ramu, cilvēki padomās ka pēdējais šrots un mistkaste


-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Online

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo