Online

Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
crime
09. Feb 2024, 19:27 #181

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8491

Braucu ar: m635csi

a.god. @sliir k-gs, bet kur ir problēma uzturēt savu bembīti tādā stāvoklī, kā to ir paredzējis ražotājs? kas tieši ir tas iemesls, kas to liedz darīt?
Offline
sliir
09. Feb 2024, 19:32 #182

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 817

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Crime, tu esi pārliecināts ka pilnīgi jauns vai gadu vecs tas BMW būtu zem 250k daļiņām?

Ražotāji šādus testus nebija paredzējuši. Šeit jau iepriekš tika apspiesti gadījumi kad jauni EURO6 auto Vācijā neiziet to testu.
Offline
martins_usars
09. Feb 2024, 19:34 #183

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Cik ir reālās izmaksas nomainīt DPF un sakopt ieplūdi attiecībā pret to, ko paprasa čipotāji apmaiņā pret kvalitatīvu darbu bez check engine un ar TA?
Offline
Lala
09. Feb 2024, 19:36 #184

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3376

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


09 Feb 2024, 19:34:15 @martins_usars rakstīja:
Cik ir reālās izmaksas nomainīt DPF un sakopt ieplūdi attiecībā pret to, ko paprasa čipotāji apmaiņā pret kvalitatīvu darbu bez check engine un ar TA?


Minu, ka bez 3000 nav jēgas pat domāt.
Offline
crime
09. Feb 2024, 19:38 #185

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8491

Braucu ar: m635csi

nu pacels to slieksni līdz 500.000 daļiņām, tas kaut ko mainīs? nemainīs, jo miskastes bez DPF to testu tāpat neizies, arī ja tas slieksnis būs 1 milj, vai pat pusotrs miljons.
Offline
crime
09. Feb 2024, 19:40 #186

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8491

Braucu ar: m635csi


09 Feb 2024, 19:34:15 @martins_usars rakstīja:
Cik ir reālās izmaksas nomainīt DPF un sakopt ieplūdi attiecībā pret to, ko paprasa čipotāji apmaiņā pret kvalitatīvu darbu bez check engine un ar TA?


nu bmw dpf ap 1800 eur, n57 dzinējam.
Offline
Output
09. Feb 2024, 19:45 #187

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 513

Braucu ar: G20


09 Feb 2024, 19:25:32 @sliir rakstīja:
indē cilvēkus


Klauns


Nezinu vai ir vērts, bet re kur pētijums par to ko īsti izfiltre DPF Links

[ Šo ziņu laboja Output, 09 Feb 2024, 19:45:48 ]

Offline
83
09. Feb 2024, 19:57 #188

Kopš: 21. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 194

Braucu ar: www.caroscar.lv, salona ķīmīskā tīrīšana, pulēšana, keramika, logu tonēšana, tel: 24333353


09 Feb 2024, 19:38:15 @crime rakstīja:
nu pacels to slieksni līdz 500.000 daļiņām, tas kaut ko mainīs? nemainīs, jo miskastes bez DPF to testu tāpat neizies, arī ja tas slieksnis būs 1 milj, vai pat pusotrs miljons.


Visticamāk testu neizies arī daļa 2015-2019 gada auto ar strādājošu DPF un tīrītu ieplūdi, lietu labu degvielu un atbilstošām eļļas maiņām. Ja filtrs ir nokalpojis, saplaisājis, aizsērējis, varbūt pat jau mazgāts…? Iedomājaties situāciju, ka, piemēram, Passat B8 ar 100-200k nobraukumu nevarēs iziet testu? Jauna filtra uzstādīšana šo problēmu, domāju, neatrisinās, ja auto ir citas problēmas ( EGR, nekorekti darbojas sprauslas, pūš garām gaisu, rada palielinātu dūmainību, intercooler, augstspiediena sūknis, utt).

Te ir jāprasa vietējo čipotāju viedoklis, vai piemēram, auto, kas ir tehniski labā stāvoklī veicot remap un rail bar pressure palielināšanu, ielejot Neste MY degvielu, tas uzlabos rādījumus? Ja “jā”, tad cik būtiski?

Būs haoss..

[ Šo ziņu laboja 83, 09 Feb 2024, 20:14:32 ]

Offline
RSAWorkshop
09. Feb 2024, 19:59 #189

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6971

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


09 Feb 2024, 19:40:30 @crime rakstīja:

09 Feb 2024, 19:34:15 @martins_usars rakstīja:
Cik ir reālās izmaksas nomainīt DPF un sakopt ieplūdi attiecībā pret to, ko paprasa čipotāji apmaiņā pret kvalitatīvu darbu bez check engine un ar TA?


nu bmw dpf ap 1800 eur, n57 dzinējam.

Pie noteikuma, ka ir ko atdot pretī Ja ir uzlikts modnais daunpaips un DPF nodots lai atsistu ''ieguldijumus'', tad pie tā cipara var pielikt vēl 2k depozīta maksu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
Corey
09. Feb 2024, 20:20 #190

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2394

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Prasibas ir zinamas? Nebus ta,ka ar galigi nojatu vai izravetu dpf metis ara?
Offline
crime
09. Feb 2024, 20:27 #191

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8491

Braucu ar: m635csi

da kāds vēl haoss, puse “autobraucēji” atgriezísies realitātē un varēs izmantot lopvagona pakalpojumus. esmu tikai par, lai drāž šitos jefus, panjem par pēdējo kapeiku lēzanajā limuzīnu, remontē pēc tam ar amputēšanas metodi. uzlabosies lietoto auto tirgus, cilvēki sāks novērtēt auto, kas ir tehniskā kārtībā, nevis kā tagad, normālu tačku nevar pārdot, jo pilns ss ar lūžnjiem un par 30% lētāku ciparu, galvenais ir lai m-smacinja, r-line, s-line, utt.
Offline
sliir
09. Feb 2024, 20:28 #192

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 817

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Nav vēl zināmas. Ne tas vai EURO5 vispār testēs ne arī tas cik varētu būt slieksnis priekš EURO5.

Bet video ieliktajā bija M57 piemērs ar jaunu China DPF, kur daļiņu skaits ir 16x pāri spekulētajam 250k limitam.
Offline
crime
09. Feb 2024, 20:30 #193

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8491

Braucu ar: m635csi


09 Feb 2024, 19:59:20 @RSAWorkshop rakstīja:

09 Feb 2024, 19:40:30 @crime rakstīja:

09 Feb 2024, 19:34:15 @martins_usars rakstīja:
Cik ir reālās izmaksas nomainīt DPF un sakopt ieplūdi attiecībā pret to, ko paprasa čipotāji apmaiņā pret kvalitatīvu darbu bez check engine un ar TA?


nu bmw dpf ap 1800 eur, n57 dzinējam.

Pie noteikuma, ka ir ko atdot pretī Ja ir uzlikts modnais daunpaips un DPF nodots lai atsistu ''ieguldijumus'', tad pie tā cipara var pielikt vēl 2k depozīta maksu

tā ir cena bez depozīta, ja ir ko atdot pretī, tad vēl mīnus 600€, vienīgi to atdoto inspicē pēc tam, nezinu kritērijus, bet var atteikt pienjemt, ja ir mehāniski bojāts, sakusis, utt
Offline
e34
09. Feb 2024, 20:50 #194

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4000

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Visa tā ir pa lielam huiņa.Paši labi ziniet, ka recirkulāciju salonā ir jāslēdz pamatā dēļ eur4 mēsliem, kas ar melni kuplu dūmu veic apdzīšanu utt.Eur5 to panāk lēnām. Tieši tiem melnajiem ikarusu kvēpekļiem ir jāliek elastīgā šļauka ar žņaugu pie izplūdes un otru galu salonā pa vadītāja logu, to pieverot. Lai mauc ar melniem purniem lopi.

[ Šo ziņu laboja e34, 09 Feb 2024, 20:51:51 ]

Offline
shirminieks
09. Feb 2024, 20:56 #195

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 81


09 Feb 2024, 20:50:54 @e34 rakstīja:
Visa tā ir pa lielam huiņa.Paši labi ziniet, ka recirkulāciju salonā ir jāslēdz pamatā dēļ eur4 mēsliem, kas ar melni kuplu dūmu veic apdzīšanu utt.Eur5 to panāk lēnām. Tieši tiem melnajiem ikarusu kvēpekļiem ir jāliek elastīgā šļauka ar žņaugu pie izplūdes un otru galu salonā pa vadītāja logu, to pieverot. Lai mauc ar melniem purniem lopi.


EURO4 straujā nāvē izmirs tieši tāpat kā to jau dara EURO1/2/3; cik daudz E34 redzi ielās? Cik daudz E39?
Offline
e34
09. Feb 2024, 21:01 #196

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4000

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


09 Feb 2024, 20:56:42 @shirminieks rakstīja:

09 Feb 2024, 20:50:54 @e34 rakstīja:
Visa tā ir pa lielam huiņa.Paši labi ziniet, ka recirkulāciju salonā ir jāslēdz pamatā dēļ eur4 mēsliem, kas ar melni kuplu dūmu veic apdzīšanu utt.Eur5 to panāk lēnām. Tieši tiem melnajiem ikarusu kvēpekļiem ir jāliek elastīgā šļauka ar žņaugu pie izplūdes un otru galu salonā pa vadītāja logu, to pieverot. Lai mauc ar melniem purniem lopi.


EURO4 straujā nāvē izmirs tieši tāpat kā to jau dara EURO1/2/3; cik daudz E34 redzi ielās? Cik daudz E39?


Pa pilnam un ilgi vēl būs, jo ir nosacīta jauda pret patēriņu tiem sūdiem un laucEnieki tos slavē un pieprasa. EUR4 visi pretīgie volvo, dažādi audī, smirdošie opeļi, vojādžeri utt.

[ Šo ziņu laboja e34, 09 Feb 2024, 21:06:28 ]

Offline
shirminieks
09. Feb 2024, 21:01 #197

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 81


09 Feb 2024, 18:41:17 @sliir rakstīja:
Tas nekas ka elektroauto ir sūdi ziemā. Range ir puse no tā ko reklamē, baterija nolietojas, depreciation kosmoss (nevienam nevajag lietotu elektroauto) un lādēšanas infra galīgi nekāda.

Bet nē, galvenais tikumsignalizēt un aizliegt visu ko var aizliegt.

Tie kas brauc ar tiem vecajiem dīzeļiem ģenerē daudz mazāk CO2 kā tie kas pasūta izražot jaunas 150000 eur elektromašīnas.


Ja liels depreciation, tad priecājies, ka pa lēto vari iepirkt gandrīz jaunu elektroauto

Par pārējiem komentāriem - kaut kā range samazinājums pēc kāda laika (atceries - lielākā daļa garantē >70% pirmos 8-gadus) šķiet sīkums, salīdzinot ar visiem dīzeļu/benzīnu dāvestiem (adblue, turbinas, kvēpu filtrs, EGR, miljons izplūdes gāzu sensori, kārbas, sprauslas, sūkņi), nemaz nerunājot par nolietojuma daļām.
Offline
shirminieks
09. Feb 2024, 21:04 #198

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 81


09 Feb 2024, 21:01:42 @e34 rakstīja:

09 Feb 2024, 20:56:42 @shirminieks rakstīja:

09 Feb 2024, 20:50:54 @e34 rakstīja:
Visa tā ir pa lielam huiņa.Paši labi ziniet, ka recirkulāciju salonā ir jāslēdz pamatā dēļ eur4 mēsliem, kas ar melni kuplu dūmu veic apdzīšanu utt.Eur5 to panāk lēnām. Tieši tiem melnajiem ikarusu kvēpekļiem ir jāliek elastīgā šļauka ar žņaugu pie izplūdes un otru galu salonā pa vadītāja logu, to pieverot. Lai mauc ar melniem purniem lopi.


EURO4 straujā nāvē izmirs tieši tāpat kā to jau dara EURO1/2/3; cik daudz E34 redzi ielās? Cik daudz E39?


Pa pilnam un ilgi vēl būs, jo ir nosacīta jauda pret patēriņu tiem sūdiem un laucEnieki tos slaē un pieprasa. EUR4 visi pretīgie volvo, dažādi audī, smirdošie opeļi, vojādžeri utt.


Viņi vienkārši sapūs un izrūsēs; bet piekrītu, ka agresīvi jāceļ pirmreizējās reģistrācijas izmaksas auto, kas vecāki pat 10-gadiem (t.i. - piereģistrēt no ārvalstīm atvestu E39 maksātu ~2k€).

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 09 Feb 2024, 21:05:25 ]

Offline
RolandsK
09. Feb 2024, 21:28 #199

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3519

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Jā, jā un visiem algas arī vajag vismaz 5keur uz rokas... fantasti.
Offline
sys9291
09. Feb 2024, 21:28 #200

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5199

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Feb 2024, 20:56:42 @shirminieks rakstīja:

09 Feb 2024, 20:50:54 @e34 rakstīja:
Visa tā ir pa lielam huiņa.Paši labi ziniet, ka recirkulāciju salonā ir jāslēdz pamatā dēļ eur4 mēsliem, kas ar melni kuplu dūmu veic apdzīšanu utt.Eur5 to panāk lēnām. Tieši tiem melnajiem ikarusu kvēpekļiem ir jāliek elastīgā šļauka ar žņaugu pie izplūdes un otru galu salonā pa vadītāja logu, to pieverot. Lai mauc ar melniem purniem lopi.


EURO4 straujā nāvē izmirs tieši tāpat kā to jau dara EURO1/2/3; cik daudz E34 redzi ielās? Cik daudz E39?

un kāds sakars E39 ar EURO4?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo