Online
Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8491
Braucu ar: m635csi
| a.god. @sliir k-gs, bet kur ir problēma uzturēt savu bembīti tādā stāvoklī, kā to ir paredzējis ražotājs? kas tieši ir tas iemesls, kas to liedz darīt? | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 817
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Crime, tu esi pārliecināts ka pilnīgi jauns vai gadu vecs tas BMW būtu zem 250k daļiņām?
Ražotāji šādus testus nebija paredzējuši. Šeit jau iepriekš tika apspiesti gadījumi kad jauni EURO6 auto Vācijā neiziet to testu. | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Cik ir reālās izmaksas nomainīt DPF un sakopt ieplūdi attiecībā pret to, ko paprasa čipotāji apmaiņā pret kvalitatīvu darbu bez check engine un ar TA? | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3376
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
09 Feb 2024, 19:34:15 @martins_usars rakstīja:
Cik ir reālās izmaksas nomainīt DPF un sakopt ieplūdi attiecībā pret to, ko paprasa čipotāji apmaiņā pret kvalitatīvu darbu bez check engine un ar TA?
Minu, ka bez 3000 nav jēgas pat domāt. | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8491
Braucu ar: m635csi
| nu pacels to slieksni līdz 500.000 daļiņām, tas kaut ko mainīs? nemainīs, jo miskastes bez DPF to testu tāpat neizies, arī ja tas slieksnis būs 1 milj, vai pat pusotrs miljons. | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8491
Braucu ar: m635csi
|
09 Feb 2024, 19:34:15 @martins_usars rakstīja:
Cik ir reālās izmaksas nomainīt DPF un sakopt ieplūdi attiecībā pret to, ko paprasa čipotāji apmaiņā pret kvalitatīvu darbu bez check engine un ar TA?
nu bmw dpf ap 1800 eur, n57 dzinējam. | Offline | | |
Output | | Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 513
Braucu ar: G20
|
09 Feb 2024, 19:25:32 @sliir rakstīja:
indē cilvēkus
Klauns
Nezinu vai ir vērts, bet re kur pētijums par to ko īsti izfiltre DPF Links[ Šo ziņu laboja Output, 09 Feb 2024, 19:45:48 ] | Offline | | |
83 | | Kopš: 21. Aug 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 194
Braucu ar: www.caroscar.lv, salona ķīmīskā tīrīšana, pulēšana, keramika, logu tonēšana, tel: 24333353
|
09 Feb 2024, 19:38:15 @crime rakstīja:
nu pacels to slieksni līdz 500.000 daļiņām, tas kaut ko mainīs? nemainīs, jo miskastes bez DPF to testu tāpat neizies, arī ja tas slieksnis būs 1 milj, vai pat pusotrs miljons.
Visticamāk testu neizies arī daļa 2015-2019 gada auto ar strādājošu DPF un tīrītu ieplūdi, lietu labu degvielu un atbilstošām eļļas maiņām. Ja filtrs ir nokalpojis, saplaisājis, aizsērējis, varbūt pat jau mazgāts…? Iedomājaties situāciju, ka, piemēram, Passat B8 ar 100-200k nobraukumu nevarēs iziet testu? Jauna filtra uzstādīšana šo problēmu, domāju, neatrisinās, ja auto ir citas problēmas ( EGR, nekorekti darbojas sprauslas, pūš garām gaisu, rada palielinātu dūmainību, intercooler, augstspiediena sūknis, utt).
Te ir jāprasa vietējo čipotāju viedoklis, vai piemēram, auto, kas ir tehniski labā stāvoklī veicot remap un rail bar pressure palielināšanu, ielejot Neste MY degvielu, tas uzlabos rādījumus? Ja “jā”, tad cik būtiski?
Būs haoss..
[ Šo ziņu laboja 83, 09 Feb 2024, 20:14:32 ] | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6971
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
09 Feb 2024, 19:40:30 @crime rakstīja:
09 Feb 2024, 19:34:15 @martins_usars rakstīja:
Cik ir reālās izmaksas nomainīt DPF un sakopt ieplūdi attiecībā pret to, ko paprasa čipotāji apmaiņā pret kvalitatīvu darbu bez check engine un ar TA?
nu bmw dpf ap 1800 eur, n57 dzinējam.
Pie noteikuma, ka ir ko atdot pretī Ja ir uzlikts modnais daunpaips un DPF nodots lai atsistu ''ieguldijumus'', tad pie tā cipara var pielikt vēl 2k depozīta maksu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Online | | |
Corey | | Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2394
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Prasibas ir zinamas? Nebus ta,ka ar galigi nojatu vai izravetu dpf metis ara? | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8491
Braucu ar: m635csi
| da kāds vēl haoss, puse “autobraucēji” atgriezísies realitātē un varēs izmantot lopvagona pakalpojumus. esmu tikai par, lai drāž šitos jefus, panjem par pēdējo kapeiku lēzanajā limuzīnu, remontē pēc tam ar amputēšanas metodi. uzlabosies lietoto auto tirgus, cilvēki sāks novērtēt auto, kas ir tehniskā kārtībā, nevis kā tagad, normālu tačku nevar pārdot, jo pilns ss ar lūžnjiem un par 30% lētāku ciparu, galvenais ir lai m-smacinja, r-line, s-line, utt. | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 817
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Nav vēl zināmas. Ne tas vai EURO5 vispār testēs ne arī tas cik varētu būt slieksnis priekš EURO5.
Bet video ieliktajā bija M57 piemērs ar jaunu China DPF, kur daļiņu skaits ir 16x pāri spekulētajam 250k limitam. | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8491
Braucu ar: m635csi
|
09 Feb 2024, 19:59:20 @RSAWorkshop rakstīja:
09 Feb 2024, 19:40:30 @crime rakstīja:
09 Feb 2024, 19:34:15 @martins_usars rakstīja:
Cik ir reālās izmaksas nomainīt DPF un sakopt ieplūdi attiecībā pret to, ko paprasa čipotāji apmaiņā pret kvalitatīvu darbu bez check engine un ar TA?
nu bmw dpf ap 1800 eur, n57 dzinējam.
Pie noteikuma, ka ir ko atdot pretī Ja ir uzlikts modnais daunpaips un DPF nodots lai atsistu ''ieguldijumus'', tad pie tā cipara var pielikt vēl 2k depozīta maksu
tā ir cena bez depozīta, ja ir ko atdot pretī, tad vēl mīnus 600€, vienīgi to atdoto inspicē pēc tam, nezinu kritērijus, bet var atteikt pienjemt, ja ir mehāniski bojāts, sakusis, utt | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4000
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Visa tā ir pa lielam huiņa.Paši labi ziniet, ka recirkulāciju salonā ir jāslēdz pamatā dēļ eur4 mēsliem, kas ar melni kuplu dūmu veic apdzīšanu utt.Eur5 to panāk lēnām. Tieši tiem melnajiem ikarusu kvēpekļiem ir jāliek elastīgā šļauka ar žņaugu pie izplūdes un otru galu salonā pa vadītāja logu, to pieverot. Lai mauc ar melniem purniem lopi. [ Šo ziņu laboja e34, 09 Feb 2024, 20:51:51 ] | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 81
|
09 Feb 2024, 20:50:54 @e34 rakstīja:
Visa tā ir pa lielam huiņa.Paši labi ziniet, ka recirkulāciju salonā ir jāslēdz pamatā dēļ eur4 mēsliem, kas ar melni kuplu dūmu veic apdzīšanu utt.Eur5 to panāk lēnām. Tieši tiem melnajiem ikarusu kvēpekļiem ir jāliek elastīgā šļauka ar žņaugu pie izplūdes un otru galu salonā pa vadītāja logu, to pieverot. Lai mauc ar melniem purniem lopi.
EURO4 straujā nāvē izmirs tieši tāpat kā to jau dara EURO1/2/3; cik daudz E34 redzi ielās? Cik daudz E39? | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4000
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
09 Feb 2024, 20:56:42 @shirminieks rakstīja:
09 Feb 2024, 20:50:54 @e34 rakstīja:
Visa tā ir pa lielam huiņa.Paši labi ziniet, ka recirkulāciju salonā ir jāslēdz pamatā dēļ eur4 mēsliem, kas ar melni kuplu dūmu veic apdzīšanu utt.Eur5 to panāk lēnām. Tieši tiem melnajiem ikarusu kvēpekļiem ir jāliek elastīgā šļauka ar žņaugu pie izplūdes un otru galu salonā pa vadītāja logu, to pieverot. Lai mauc ar melniem purniem lopi.
EURO4 straujā nāvē izmirs tieši tāpat kā to jau dara EURO1/2/3; cik daudz E34 redzi ielās? Cik daudz E39?
Pa pilnam un ilgi vēl būs, jo ir nosacīta jauda pret patēriņu tiem sūdiem un laucEnieki tos slavē un pieprasa. EUR4 visi pretīgie volvo, dažādi audī, smirdošie opeļi, vojādžeri utt.[ Šo ziņu laboja e34, 09 Feb 2024, 21:06:28 ] | Offline | | |
|
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 81
|
09 Feb 2024, 18:41:17 @sliir rakstīja:
Tas nekas ka elektroauto ir sūdi ziemā. Range ir puse no tā ko reklamē, baterija nolietojas, depreciation kosmoss (nevienam nevajag lietotu elektroauto) un lādēšanas infra galīgi nekāda.
Bet nē, galvenais tikumsignalizēt un aizliegt visu ko var aizliegt.
Tie kas brauc ar tiem vecajiem dīzeļiem ģenerē daudz mazāk CO2 kā tie kas pasūta izražot jaunas 150000 eur elektromašīnas.
Ja liels depreciation, tad priecājies, ka pa lēto vari iepirkt gandrīz jaunu elektroauto
Par pārējiem komentāriem - kaut kā range samazinājums pēc kāda laika (atceries - lielākā daļa garantē >70% pirmos 8-gadus) šķiet sīkums, salīdzinot ar visiem dīzeļu/benzīnu dāvestiem (adblue, turbinas, kvēpu filtrs, EGR, miljons izplūdes gāzu sensori, kārbas, sprauslas, sūkņi), nemaz nerunājot par nolietojuma daļām. | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 81
|
09 Feb 2024, 21:01:42 @e34 rakstīja:
09 Feb 2024, 20:56:42 @shirminieks rakstīja:
09 Feb 2024, 20:50:54 @e34 rakstīja:
Visa tā ir pa lielam huiņa.Paši labi ziniet, ka recirkulāciju salonā ir jāslēdz pamatā dēļ eur4 mēsliem, kas ar melni kuplu dūmu veic apdzīšanu utt.Eur5 to panāk lēnām. Tieši tiem melnajiem ikarusu kvēpekļiem ir jāliek elastīgā šļauka ar žņaugu pie izplūdes un otru galu salonā pa vadītāja logu, to pieverot. Lai mauc ar melniem purniem lopi.
EURO4 straujā nāvē izmirs tieši tāpat kā to jau dara EURO1/2/3; cik daudz E34 redzi ielās? Cik daudz E39?
Pa pilnam un ilgi vēl būs, jo ir nosacīta jauda pret patēriņu tiem sūdiem un laucEnieki tos slaē un pieprasa. EUR4 visi pretīgie volvo, dažādi audī, smirdošie opeļi, vojādžeri utt.
Viņi vienkārši sapūs un izrūsēs; bet piekrītu, ka agresīvi jāceļ pirmreizējās reģistrācijas izmaksas auto, kas vecāki pat 10-gadiem (t.i. - piereģistrēt no ārvalstīm atvestu E39 maksātu ~2k€).[ Šo ziņu laboja shirminieks, 09 Feb 2024, 21:05:25 ] | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3519
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Jā, jā un visiem algas arī vajag vismaz 5keur uz rokas... fantasti. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5199
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Feb 2024, 20:56:42 @shirminieks rakstīja:
09 Feb 2024, 20:50:54 @e34 rakstīja:
Visa tā ir pa lielam huiņa.Paši labi ziniet, ka recirkulāciju salonā ir jāslēdz pamatā dēļ eur4 mēsliem, kas ar melni kuplu dūmu veic apdzīšanu utt.Eur5 to panāk lēnām. Tieši tiem melnajiem ikarusu kvēpekļiem ir jāliek elastīgā šļauka ar žņaugu pie izplūdes un otru galu salonā pa vadītāja logu, to pieverot. Lai mauc ar melniem purniem lopi.
EURO4 straujā nāvē izmirs tieši tāpat kā to jau dara EURO1/2/3; cik daudz E34 redzi ielās? Cik daudz E39?
un kāds sakars E39 ar EURO4? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|