Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Passat B8 2017

AutorsZiņojums
efukters
23. Aug 2022, 17:35 #1

Kopš: 23. Aug 2022

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Hei.
Radusies interese par jaunāka auto iegādi.
Šobrīd skatos uz B8 2017 universāli 4motion 2.0D ap 100k noskrējienu.
Varbūt kāds var padalīties ar savām domām / pieredzi / sajūtām utt saistībā ar šādu Passat?
Kas ar rūsu?

Paldies iepriekš
Offline
ABruweris
23. Aug 2022, 17:37 #2

Kopš: 03. Nov 2004

Ziņojumi: 282

Braucu ar:

2017 nebūs saturējis vēl. Runā ka superb pret rūsu būs noturīgāks
P.s ņemot vērā ka te pasātu vairāk kā 3sērijas bmw forumu pārsaukt par vagpower un topikam noņemot 2017 var topiku atstāt savādāk labais tonis ir rakstīt esošos topikos.

[ Šo ziņu laboja ABruweris, 23 Aug 2022, 17:41:47 ]

Offline
efukters
23. Aug 2022, 17:47 #3

Kopš: 23. Aug 2022

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Topika nosaukumu laikam pats neizlabošu
Atradu youtubē tepat LV filmētu video par 2016. gada passāta rūsu. Baigi labi neizskatās
www.youtube.com/watch?v=u2y7ekbXQww
Offline
FFL
23. Aug 2022, 18:33 #4

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Čomam ir 2018 passat b8 2.0d ar dsg. Uzreiz piečipojām no 150 uz 200hp, nu jau 2 gadus brauc un bēdu nezin. Vārdu sakot, ļoti apmierināts ar auto, cik es biju braucis ar viņu, arī ļoti patikās

[ Šo ziņu laboja FFL, 23 Aug 2022, 18:33:52 ]

Offline
michals1
23. Aug 2022, 18:41 #5

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2039

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Ja cilvēks gatavs bembi uz vagu nomainīt,tad viņam nekas vairs nav svēts
Neriskētu ar tādu iet izlūkos,pēc šņabja vai pirtī
Offline
Jods
23. Aug 2022, 20:01 #6

Kopš: 29. Jan 2007

No: Varakļāni

Ziņojumi: 1207

Braucu ar: 600

Bija iegdāts 17'gada 1.6d, bija pirkts jauns Latvijā, pie manis nonāca 3gadus vecs un nobraucis 200k. Rūsa beigās bija takā 20 gadus vecam e39, vēl no mīnusiem drausmīga skaņas izolācija. Pārējais +/- ok, vietas aizmugurē kā semīrā.
Offline
shirminieks
23. Aug 2022, 20:29 #7

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81

Pats jau 2g braucu ar 17’ gada B8 2.0TDI 190hp 4Motion; kā jau te teica - galvenais mīnuss skaņas izolācija, visādi citādi ļoti patīkams auto (aprikojums, kresli, apdare, tehnoloģijas, piekare, kārba / motors). Tehnoloģiski (no lietotaja viedokļa - gaismas / asistenti / multimedia) principā salīdzināms ar G30 5er / C8 A6, bet maksā ~ 30-40% lētāk - bet var redzēt, ka VW naudu primāri ietaupījus uz skaņas izolāciju un apakšējā-līmeņa apdares materiāliem (tur, kur ikdienā neskaras - durvju apšuvums zem roku balsta līnijas, utt.); nu un protams nav 6-cil / 8-cil motori.

Salonā vietas būtiski vairāk kā 5er (it īpaši aizmugurē), bet tas ir dēļ tā, motortelpa mazāka (4-cil motors šķersām aizņem mazāk vietas kā I6/V8 gareniski).

Paņēmu ar 75k, tagad 105k - kad paņēmu tad Moller vēl pa pedejo garantijas mēnesi samainija vienu atpakaļskata spoguli (neaptumšojās), vadītāja logu pogas (gļukoja one-touch nolaišana/pacelšana), un stūres-reiku (pa bruģi dažkārt bija sīks troksnis, ko neviens izņemot mani nedzirdēja - Moller izrādās arī sazirdēja ). Kopš tā laika tikai apkopes.
Offline
ABruweris
23. Aug 2022, 21:19 #8

Kopš: 03. Nov 2004

Ziņojumi: 282

Braucu ar:

Bija 16 gada 1.4 no 30k līdz 100k. Pliks kā baznīcas žurka, bet nokalpoja godam. Nobijos par motora resursu un atdevu pa 10.5k tagad skatoties uz cenām un to ka tirgojas tāda cenā aparāti ar 300k+ nobraukumiem bik nožēloju
Offline
cipargalva
24. Aug 2022, 09:58 #9

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6628

Braucu ar: quattro

Ja 4 motion, tad vajadzētu būt 190 zs versijai, pareizi? Nu 150 zs ir pašvaks priekš tā auto. Tūlīt noteikti kāds teiks, ka pilnīgi pietiek un apdzīt var.
Offline
DusmigsZirgs
24. Aug 2022, 10:21 #10

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 189

Braucu ar:

Tajā video nav Latvijas mašīna. 5 gadīgs passāts Latvijā pirkts un braukts apakšā izskatās daudzas reizes sliktāk diemžēl. Tehniski viss tur ir zajebiss. Kvalitātes ziņā mazliet atkāpe no B7, bet tehnoloģijas ziņā atkal lieli soļi priekšā. Manā gadījumā bagana vāku mainīja pa garantiju dēļ rūsas kad vēl nebija 2 gadi auto.
Offline
prox
24. Aug 2022, 12:17 #11

Kopš: 26. Dec 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

ir lietots 3 versijās: 2016 1.4tsi 125zs DSG (7l/100km), 2016 2.0tdi 190zs 4M DSG (6.8l/100km) un tagad 2018 2.0tsi 190zs DSG (7.7l/100km).

iepriekš pieminētajam 150zs dīzelim ir arī priekšrocības - nav adblue sistēmas un ievērojami mazāks patēriņš.
Offline
7977
24. Aug 2022, 12:36 #12

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

Ir liela pieredze ar daudziem b8 2.0 dsg - ar nelieliem izņēmumiem bezproblēmu auto līdz pat kādiem 150 kkm. Braukšanas prieks un izskats (ne Rline) tāds nosacīts, bet kā darba zirgs baigi ok. Garajos gabalos ar oilnu auto uz 100 kmh/ kruīzā mierīgi var 4 litros ierakstīties. Pilsētā 5-7.

[ Šo ziņu laboja 7977, 24 Aug 2022, 12:36:39 ]

Offline
efukters
24. Aug 2022, 12:44 #13

Kopš: 23. Aug 2022

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

pēc atbildēm skatos, ka neko baigi sliktu nesakiet - neskaitot rūsu.

Jā pērku, tad varbūt jāapsver uzreiz anti korozijas apstrādi.

[ Šo ziņu laboja efukters, 24 Aug 2022, 12:46:05 ]

Offline
desadesa
24. Aug 2022, 15:20 #14

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

pa 5 gadiem var nolaist jebkuru auto

VW ar rūsu nav problēma, tas nav opel
Offline
Chainsaw
24. Aug 2022, 15:27 #15

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6502

Braucu ar: trimmeri

puiki a par spararata maiņu mamma maksā, tapēc neko nepieminat ?
Offline
crime
24. Aug 2022, 16:13 #16

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8525

Braucu ar: m635csi


24 Aug 2022, 15:27:28 @Chainsaw rakstīja:
puiki a par spararata maiņu mamma maksā, tapēc neko nepieminat ?

nesen superbam nomainīju, 330eur plus darbs, nereāls kosmoss
Offline
cipargalva
24. Aug 2022, 17:39 #17

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6628

Braucu ar: quattro

Tā jau tev kaut kāda barigu cena.
Ja jau piesauc spararatu, tad jāpiemin arī dsg sajūgs un mehatronika remonts . Taču nekas no tā neattiecas uz 100k nobraukumu.
Offline
Chainsaw
24. Aug 2022, 18:51 #18

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6502

Braucu ar: trimmeri

Nu sparats jau salauž sajūgu, nomaiņai vajag spec tūļus, tad vēl adaptaciju pēc maiņas, b8 tas spararats 40-120k pieteiksies enīvei, vnk atkarīgs no lietotaja vai vispār saprot, ka kaut kas saplīsis
Offline
crime
24. Aug 2022, 19:29 #19

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8525

Braucu ar: m635csi

superbs ar rūpnīcas detaļām bija nobraucis līdz 270k km, pēc tam samainīti visi 4 amortizatori, priekšējais stabilizators, zaldātiņi, plauktu bukses un šarnīri, spararats, eļļa kārbā, zobsiksnas komplekts. Pirms tam apkalpojusies pie dīlera, uz 250k bija mainīta zobsiksna, bet atstāti rūpnīcas rullīši un ūdenssūknis :dīleris: šobrīd jau 308k tāfelē, kārba DQ500, 110kw 2.0tdi, jā, zinu, DPF jau 2x bija jāmaina dabraukšu, kamēr ies, un tādu arī pārdošu, pofig, kas tur palidos pirmais, neko vairāk tur remontēt netaisos, tāpat jau praktiski būs atpelnījusies tā kaste.

[ Šo ziņu laboja crime, 24 Aug 2022, 19:32:45 ]

Offline
Samsasi
24. Aug 2022, 19:29 #20

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4597

Braucu ar:

17 gada auto, vag, nevajadzētu būt baigajām izteiktajam problemam ar rusu. Antikorozijas apstrāde ir huiņa. Labak noziedot to naudu berniem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo