Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Passat B8 2017

AutorsZiņojums
Samsasi
28. Mar 2023, 11:26 #61

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3629

Braucu ar:


28 Mar 2023, 06:21:28 @Zuc rakstīja:

28 Mar 2023, 00:30:58 @Samsasi rakstīja:
Karoč ko es pa fiksi atradu kautkads buletins par longlife uz 3 lapām....tur ir 20k miles, bet to nosakot deguns motorsā, kad jamaina ella.. dzilāk bija slinkums rakt


“Deguns motorsā”?

Kolēģis, kad savulaik pirka jaunu Škodu, 1.4b, tad pēc manuāļa bija 15k. Dīlerī arī tā pateica - labāk maini ātrāk, nav normāli 15k intervāls, 10k max, ja pa pilsētu braukā. Darbā Renault megane unīšiem manuāli bija savulaik, ka ja smagāki apstākli dzinējam, tad eļļas maina pie 7k km.


http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_224.pdf
Offline
crime
28. Mar 2023, 11:26 #62

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi

INA komplekti nav pieejami, var salasīt pa pozīcijām atseviškjas komponentes, bet siksnas nav, to var panjemt OEM. Conti komplekti ir pieejami, HEPU arī ir pieejami un ir labi. Visus šitos var braukt ap 60tk km, ilgāk nav ieteicams. OEM iet no no 0-200tk, pedējam passatam bija jau pie 150tk nomainīts, pie VW pārstāvja. Superbam vispar uz 240tk bija mainīts un tad ne viss, bet tikai siksna ar spriegotajiem, sūknis bija atstāts rūpnīcas un tas viss Škoda pārstāvniecībā, tiesa gan IT nevis LV.
Offline
cmax
28. Mar 2023, 11:44 #63

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1007

Braucu ar:


28 Mar 2023, 11:26:24 @crime rakstīja:
INA komplekti nav pieejami, var salasīt pa pozīcijām atseviškjas komponentes, bet siksnas nav, to var panjemt OEM. Conti komplekti ir pieejami, HEPU arī ir pieejami un ir labi. Visus šitos var braukt ap 60tk km, ilgāk nav ieteicams. OEM iet no no 0-200tk, pedējam passatam bija jau pie 150tk nomainīts, pie VW pārstāvja. Superbam vispar uz 240tk bija mainīts un tad ne viss, bet tikai siksna ar spriegotajiem, sūknis bija atstāts rūpnīcas un tas viss Škoda pārstāvniecībā, tiesa gan IT nevis LV.

0-200 ir parastais pirmais intervāls, nākošā maiņa jau parasti pēc 120k arī pēc rūpnīcas reglamenta ar OEM komplektu. Opelim maiņas bija pa 120k, pie 240 sūknis jau bija noraudājies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo