Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Dienas snapshot 23

AutorsZiņojums
CP17
16. Jan 2024, 16:01 #741

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Lasītāja iesūtīts snaps, esot šodien Krāslavas TA
Offline
Sancix
16. Jan 2024, 20:30 #742

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6851

Braucu ar: to kas pa rokai

3.2. 2 Vējstikla vadītāja puses noteiktajā laukumā bojājums lielāks par prasībās noteikto.

Offline
ezis_
16. Jan 2024, 20:44 #743

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1154

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


16 Jan 2024, 20:30:45 @Sancix rakstīja:
3.2. 2 Vējstikla vadītāja puses noteiktajā laukumā bojājums lielāks par prasībās noteikto.


Galvanais ir turet auto ,riskejot ar dzivibu ja tas auto apveļas tad to veceni smuki pierule pie zemes, jo nav pat kur isti pamukt mala
Offline
Kaross
16. Jan 2024, 21:03 #744

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

bildē izskatās vecis. Kas tur īsti noticis? Pacēlājam tikai viena puse aizgājusi uz augšu?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
crime
16. Jan 2024, 21:24 #745

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi

tur drīzāk viena puse uz leju nokritusi ir jābūt izcilam jampampinjam, ja cel mašīnu un redzi, ka viena puse neceljas, bet tik un tā turpini
Offline
968-jk
16. Jan 2024, 21:56 #746

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13456

Braucu ar: 30niekiem


16 Jan 2024, 21:24:20 @crime rakstīja:
tur drīzāk viena puse uz leju nokritusi ir jābūt izcilam jampampinjam, ja cel mašīnu un redzi, ka viena puse neceljas, bet tik un tā turpini


Tā kā csdd visus lohus atlaida, tad jā, pacēlājs ir nokritis.
Offline
Ksneps
16. Jan 2024, 22:32 #747

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1326

Braucu ar:

Tā jābūt. Tas ir džips.
Offline
HiJaCKeR
16. Jan 2024, 22:39 #748

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4502

Braucu ar: BMW E90 330i

pārbauda, vai apreizi rāda leņķi. nezinājāt ?

Online
kaprons
16. Jan 2024, 22:44 #749

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Tieši tā, apvidnieka tests, no 2024 visiem apvidniekiem obligāts
Offline
smudo
18. Jan 2024, 10:44 #750

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Vakar downgreidojos uz E46 330iX un aizbraucu uz Brīvkalniem.



Ļoti daudz iespaidu pēc pirmā brauciena. Pa pilsētu un sniegu ļoti forši tas gen 1 xDrive strādā -sajūtas gandrž kā RWD auto, bet ar labu paātrinājumu slidenos apstākļos. Atšķiribā no pērējiem, šis vēl ir pastāvīgi (mehāniski) sajūgts 38%/62% attiecībā caur reduktoru. Ja ko jaucu, kāds zinošāks var pielabot. Pa šoseju, protams, ka sajūta, ka tas M54B30 neiet, bet tas ir objektīvi, jo 300Nm un 230zs tikai. Pa ledus trasi ar ielas radžu riepām nevienā brīdi jaudas netrūkā - tur gan arī ar 150zs gan jau būtu gana.

Lielāka leņķa un īsus līkumu ļoti forši slīpēt, pat šādā OE set-upā, bet galos, ātros un lēzenos vēl nemāku - rokas par līku. Ar AWD auto, lai turētu sānslīdē, ja ir lēzenāks līkums, tad jādod vairāk gāze un auto visu laiku paātrinās, līdz ātrums kļūst par lielu un tad piestūrējot vai atmetoties seko pārmetiens, kas jāsaķer. Vēl domāšu, vai vēlāk varbūt pārbūvēt uz RWD, vai paturēt xDrive.

Ja tā padomā, tad pre-LCI E46 modelis ražo laikam no 1998. gada un šim konkrētajam auto jau 23 gadi
Offline
Mikels
18. Jan 2024, 11:00 #751

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4617

Braucu ar: cieņu

Tas e46 ir automāts, vai tur jau kaut kas ir pārbūvēts

[ Šo ziņu laboja Mikels, 18 Jan 2024, 11:01:28 ]

Offline
smudo
18. Jan 2024, 12:03 #752

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


18 Jan 2024, 11:00:50 @Mikels rakstīja:
Tas e46 ir automāts, vai tur jau kaut kas ir pārbūvēts


Automāts - nav liela izvēle nesapuvišiem E46 M54B30 Kad braucu skatīt, domāju, ka tas ir manuālis, jo automātu nemaz neapsvēru, bet ziemas trasei tas pārāk netraucē, jo tur tāpat visu laiku slēdzies starp 2 robiem max. Stūru ledus trasē vispār ieliec manuāli 3. robā un brauc tā visu apli. Sākumā domāju, ka automātam manuālajā režimā likšu vienā robā, bet beigās arī sporta auto režīms nekādi netraucēja - mugura katra brauciena beigās tāpat bija slapja. Ispējams, ka pārbūvēšu ar laiku uz manuāli, bet pirms tam jāizdomā, vai atstāt xDrive, jo tur kārbas atšķiras. Vasarai ir divi citu hobijauto ar manuāliem.
Offline
karro
18. Jan 2024, 12:23 #753

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4379

Braucu ar: studentu variantu

Es vienādiņ esmu domājis, kas tur notiek, ja šādam xdrive automātam "norauj roceni", un kā vispār eggsdraivs jūtas šādā situācijā pat ar manuāli un izspiestu sajūgu. Aizmugurējie riteņi stāv, priekšējie turpina griezties, ko tur reduktors, automāta gadījumā liekas, ka tur visam jāuzsprāgst vispār , bet nu nav tak tā. Kā tas ir atrisināts?
Offline
GirtzB
18. Jan 2024, 12:27 #754

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


18 Jan 2024, 12:23:27 @karro rakstīja:
Es vienādiņ esmu domājis, kas tur notiek, ja šādam xdrive automātam "norauj roceni", un kā vispār eggsdraivs jūtas šādā situācijā pat ar manuāli un izspiestu sajūgu. Aizmugurējie riteņi stāv, priekšējie turpina griezties, ko tur reduktors, automāta gadījumā liekas, ka tur visam jāuzsprāgst vispār , bet nu nav tak tā. Kā tas ir atrisināts?

Parastai OEM rocenei nav izderdžu aputrēt "motoru" ja tiek dota gāze, attiecīgi tiek nozilināti rocenes loki...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
smudo
18. Jan 2024, 12:31 #755

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


18 Jan 2024, 12:23:27 @karro rakstīja:
Es vienādiņ esmu domājis, kas tur notiek, ja šādam xdrive automātam "norauj roceni", un kā vispār eggsdraivs jūtas šādā situācijā pat ar manuāli un izspiestu sajūgu. Aizmugurējie riteņi stāv, priekšējie turpina griezties, ko tur reduktors, automāta gadījumā liekas, ka tur visam jāuzsprāgst vispār , bet nu nav tak tā. Kā tas ir atrisināts?


Vakar roceni prasījās tikai vienā atpakaļejošā līkumā kur bija tīrs ledus apakšā - to noraujot uz 1-2 sekundēm samet pakaļu tāpat kā jebkuram citam auto

[ Šo ziņu laboja smudo, 18 Jan 2024, 12:32:19 ]

Offline
Asch
18. Jan 2024, 13:00 #756

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Man savulaik bija 330xd, rokas bija baigi jataisno. Paterins 14 litri pilseta bija nedaudz par traku
Sedinata piekare laika toreiz piebeidza garo prieksejo pusasi, kuru vel normala cena nevareja dabut.
Auto aizgaja tads ka bija, bet emocijas ir palikusas
Offline
smudo
18. Jan 2024, 13:16 #757

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


18 Jan 2024, 13:00:00 @Asch rakstīja:
Man savulaik bija 330xd, rokas bija baigi jataisno. Paterins 14 litri pilseta bija nedaudz par traku
Sedinata piekare laika toreiz piebeidza garo prieksejo pusasi, kuru vel normala cena nevareja dabut.
Auto aizgaja tads ka bija, bet emocijas ir palikusas


Standartā e46 Xdrive ir nedaudz augstāka piekare, ja nemaldos + skatījos, ka apakšā ir panna, bet nu plastmasas - ja pa nelīdzenām trasēm brauc, tad labāk no alumīnija uzmetināt, pie reizes radiatorus pasargājot. Vakar Rīga -> Brīvkalni - 3 sesijas + starplaikos dzinējs netika noslāpēts nevienā brīdī -> Rīga ap 17l vidējais sanāca.

330D un 330i kā Winterbeater "trūkums" ir lielās bremzes (325mm un 320mm), līdz ar to jāpērk 17" radžu riepas 205/50 vai 205/55 izmērā (lai augstāks profils). Ja vēlies Michelin, kas ir best, tad komplekts 750-850 EUR. Ja kaut ko no vidus plaukta, tad 500 - 600 EUR. Un protams, ka tās riepas ilgi netura pa trasēm vizinoties.

[ Šo ziņu laboja smudo, 18 Jan 2024, 13:17:52 ]

Offline
Deivid
18. Jan 2024, 13:19 #758

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40573

Braucu ar: E46 M3 / C5X


18 Jan 2024, 13:00:00 @Asch rakstīja:
Man savulaik bija 330xd, rokas bija baigi jataisno. Paterins 14 litri pilseta bija nedaudz par traku
Sedinata piekare laika toreiz piebeidza garo prieksejo pusasi, kuru vel normala cena nevareja dabut.
Auto aizgaja tads ka bija, bet emocijas ir palikusas


Tad diez vai gribi zināt cik tērē "i" dziesmā, bet priekam sava cena

Man nevienam e46 rocene nav strādājusi tik labi lai to varētu vērtīgi izmantot izklaidēm, bet taisīta ir visiem
Offline
crime
18. Jan 2024, 13:20 #759

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


18 Jan 2024, 13:16:12 @smudo rakstīja:

18 Jan 2024, 13:00:00 @Asch rakstīja:
Man savulaik bija 330xd, rokas bija baigi jataisno. Paterins 14 litri pilseta bija nedaudz par traku
Sedinata piekare laika toreiz piebeidza garo prieksejo pusasi, kuru vel normala cena nevareja dabut.
Auto aizgaja tads ka bija, bet emocijas ir palikusas


Standartā e46 Xdrive ir nedaudz augstāka piekare, ja nemaldos + skatījos, ka apakšā ir panna, bet nu plastmasas - ja pa nelīdzenām trasēm brauc, tad labāk no alumīnija uzmetināt, pie reizes radiatorus pasargājot. Vakar Rīga -> Brīvkalni - 3 sesijas + starplaikos dzinējs netika noslāpēts nevienā brīdī -> Rīga ap 17l vidējais sanāca.

330D un 330i kā Winterbeater "trūkums" ir lielās bremzes (325mm un 320mm), līdz ar to jāpērk 17" radžu riepas 205/50 vai 205/55 izmērā (lai augstāks profils). Ja vēlies Michelin, kas ir best, tad komplekts 750-850 EUR. Ja kaut ko no vidus plaukta, tad 500 - 600 EUR. Un protams, ka tās riepas ilgi netura pa trasēm vizinoties.

bija kkādi 16ieki, kas derēja, nepretendēju uz galīgu taisnību, bet bija

[ Šo ziņu laboja crime, 18 Jan 2024, 13:21:04 ]

Offline
Deivid
18. Jan 2024, 13:27 #760

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40573

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Laikam style 134 no E60 R16
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo