Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Dienas snapshot 23

AutorsZiņojums
Solihull
02. Jan 2024, 09:23 #701

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 326

Braucu ar: bonatti grey


01 Jan 2024, 20:12:45 @by_magnus rakstīja:
Vajag, vajag vajag






Super. Vari par šo kaut ko sīkāk uzrakstīt?
Offline
martins_usars
02. Jan 2024, 10:02 #702

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 781

Braucu ar: kvēpu spēku

Ļoti kruts agregāts Tā ir tiesa, ka šie 4.8 V8 ir uzticami arī ne-turbo versijā, atšķirībā no 4.5?
Offline
treshaa_josla
02. Jan 2024, 12:10 #703

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 279

Braucu ar:



No laikiem, kad biju bmauta klients, palika glāzītes
Offline
JDS
02. Jan 2024, 12:57 #704

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10648

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


02 Jan 2024, 10:02:19 @martins_usars rakstīja:
Ļoti kruts agregāts Tā ir tiesa, ka šie 4.8 V8 ir uzticami arī ne-turbo versijā, atšķirībā no 4.5?

Nekopjot identiskas probleemas gan 4.5 gan 4.8, un nav svariigi ir turbo vai nav.
Bet ja pieskata, laiciigi kopj visu, tad nekaadas baigaas probleemas nebij.
Offline
by_magnus
02. Jan 2024, 19:16 #705

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


02 Jan 2024, 12:57:54 @JDS rakstīja:

02 Jan 2024, 10:02:19 @martins_usars rakstīja:
Ļoti kruts agregāts Tā ir tiesa, ka šie 4.8 V8 ir uzticami arī ne-turbo versijā, atšķirībā no 4.5?

Nekopjot identiskas probleemas gan 4.5 gan 4.8, un nav svariigi ir turbo vai nav.
Bet ja pieskata, laiciigi kopj visu, tad nekaadas baigaas probleemas nebij.


Turbo jau tur savas bēdas, kas viņiem netur visiem bez izņēmuma. Negribēju turbo, kaut varēju turbo S paņemt ar 500hp. Bišk bail bija iebērzties.
Offline
by_magnus
02. Jan 2024, 19:24 #706

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


02 Jan 2024, 09:23:10 @Solihull rakstīja:

01 Jan 2024, 20:12:45 @by_magnus rakstīja:
Vajag, vajag vajag






Super. Vari par šo kaut ko sīkāk uzrakstīt?


Gan jau uzcepšu kādu stāstu, bet piecos vārdos:

1. GTS 2008g ar 100k oriģinālu noskrējienu, reāli sterils.
2. Visu apakšu izjauca līdz pilnīgai nullei, visu apstrādāja, sapūta tā no sirds.
3. Hadene visa cik iespējams jauna, ko nevarēja dabūt- restaurēta. Visa zem pulvera, liela daļa zelta krāsā :bling_bling:
4. Uzmauktas 35inch A/T riepas ar R18 diskiem.
5. Jāuztaisa vēl spēka buferi priekšā-pakaļā. Gaismas, ispējams vinča.

Uzreiz atbildēšu- jā, 35" šur tur strīķējas, kad izgriež stūri līdz galam, bet ne krimināli. Nē, nekas nevibrē un nepur pa šoseju braucot. uz 100km/h ir ļoti ērti, kaifiņā. Zupu ēd dafigā un vēl bišķiņ. Iet lopā, tie 400hp un tā motora skaņa :sex: Braukt ļoti ērti. Velku tonnīgu betonu pa motokrosa trasi (beibes laiž motokrosā) un iet taka smērēts. Kaifs. Kāpēc būvēju viņu- vells viņu zin, gribējās
Offline
martins_usars
02. Jan 2024, 20:53 #707

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 781

Braucu ar: kvēpu spēku

Ko no piekares nevar dabūt? Reduktors, apakšrāmis utt, vai arī kaut kas nopietnāks vairs nav pieejams? Liftēts jau nav, ka 35" rati strīķē?
Offline
by_magnus
02. Jan 2024, 21:38 #708

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


02 Jan 2024, 20:53:14 @martins_usars rakstīja:
Ko no piekares nevar dabūt? Reduktors, apakšrāmis utt, vai arī kaut kas nopietnāks vairs nav pieejams? Liftēts jau nav, ka 35" rati strīķē?


Es vairs neminos ko nevarēja, bet kaut kas tur nebija, vai bija pilnīgā kosmosā ar cenu. 95% viss tur jauns. Ir liftēts 3inch un ir kādi 5cm no sliekšņiem amputēti. Vienalga strīķē! Ja izceļ pneimu, tad varteikt ka nē
Offline
martins_usars
02. Jan 2024, 23:08 #709

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 781

Braucu ar: kvēpu spēku

Paldies par atbildēm TA arī var iziet vai jāskrūvē, lai dabūtu uzlīmi? Pieļauju, ka leišos īpaši pieļāvīgāki inspektori nav
Offline
by_magnus
02. Jan 2024, 23:20 #710

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


02 Jan 2024, 23:08:09 @martins_usars rakstīja:
Paldies par atbildēm TA arī var iziet vai jāskrūvē, lai dabūtu uzlīmi? Pieļauju, ka leišos īpaši pieļāvīgāki inspektori nav


Pie mums te izjātu visos dobumos. Noņemot tos milzu riteņus, flančus, noņemot to, tas auto pārvēršas par normālu auto. Tik vien, cik tas lifts, bet uz to LT vèl caur pirkstiem skatās
Offline
Locis
02. Jan 2024, 23:25 #711

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Uz kā rēķina 3 inch lifts ?
Offline
martins_usars
02. Jan 2024, 23:34 #712

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 781

Braucu ar: kvēpu spēku

Internetos var atrast lift kitus gan atsperu piekarei, gan pneimai Šīs gen1 cayennes sāk palikt tik lētas, ka prātā nāk nelabas domas Huj zin kur tādu remontēt, diži daudz porče mehu nav. Autiņš patiesībā ahujennijs topčiks, jo var par 5-10 tūkstoši nopirkt ļerkatu, kas jauna bija smagi pāri 100k
Offline
Locis
02. Jan 2024, 23:40 #713

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Vienkārši gribēju zināt ,kas tajā liftā ir tāds uz ko skatās caur pirkstiem LT apskate.
P.s paskatījos ,daudz kur Google izmet spacerus priekš gen 1 cayenne. Tad tā laikam varētu būt ,ka TA īsti nepatik. Kaut gan es ar Jeep pagājušo gadu izgāju lv apskati ar spaceriem. Pazīstams cilvēks ,kas strādāja TA arī teica ,ka nav problēmu TA ar spaceriem.

Beigās te apkart paošņāju,ka nav tik viennozīmīgi ar spaceriem ,tāpēc laikam sūtīšu liftetas atseperes,cerams ka tam vismaz nepiesies .

Lai nav offtopik


[ Šo ziņu laboja Locis, 03 Jan 2024, 00:23:19 ]

Offline
cipargalva
03. Jan 2024, 10:00 #714

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6492

Braucu ar: quattro

koderi, esi uzmanīgs, sāk spiesties ārā paša apsmieto pežonu daba.
Labāk sportiskāku dīzelīti paņem, būs jauda, ekonomija un smērmiķeļiem kožams riekstiņš. Pats topčiks.
Offline
martins_usars
03. Jan 2024, 10:06 #715

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 781

Braucu ar: kvēpu spēku

Kajāns ir mans nepiepildīts padsmitgadnieka sapnis Bet vai tas ir gudrs pirkums - nu galīgi nē. Gudrāk paņemt vai nu 500kkm nogājušu LC150 pa lēto, vai arī svaigu SsangYong Rexton Man uz vecumu sāk gribēties džipu, hujārīt pa dubļiem un pagulēt teltī uz jumta Lai nav offtopiks, vaininieks šādām domām un idejām:
Offline
by_magnus
03. Jan 2024, 10:26 #716

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno

Es ticu, ka var paveikties ar "speiseriem", bet defaultā apsktē par to liek stabilu 2. Iekš LT vēl negribīgi, bet laiž cauri. Te iespējams daudz spēle loma, ka apakša ir vnk sterila.







ar flančiem ir pilnīgā pakaļa, nopirkt tikai USA. Dēļ porša skrūvju attālumiem un interesantā iznesuma, disku darīšana paņēma daudz nervu šūnas Beigās vnk uzzīmēja paši savus flančus, iedeva uz CNC lai izdragā. Dzeletenās vītnes nav misiņš- dzeltens cinks.







tie, kuriem FB

FBūks

FBūks 2

Tēma, par lētu Cayenne- nu es šo neieteiktu. Daudz prātīgāka doma ir atrast labu, nesajātu par adekvātu ciparu. Par piecām pakām tur var iebērsties līdz ausīm pēc tam.
Es esmu braukājies ar visādiem grabošiem patroļiem, pajero, cruzeriem. Tie visi japāņu mēsli vienkārši pienes ūdeni cayenne. Te ir pavisam cita jauda, cits komforts, cita dinamika. Kaifs ar to aparātu braukt. Ok, dēļ elektronikas viņu nevar slīcinat līdz jumtam kā izģērbtu patroli, bet ja tas nav dzīvē aicinājums, tad porš ir way to go. Vienīgais mīnuss ir apetīte- 20-30l/100km

p.s. tā hadene cayenne ir būvēta kosmosā izturīga. Kam interesē, tajos linkos, tajās grupās iekš facebook (links augstāk) puikas būvē tos monstrus pa visu zemeslodi.

Offline
Solihull
03. Jan 2024, 11:22 #717

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 326

Braucu ar: bonatti grey

Jā, kajēns bezceļos ir ļoti underrated, ja strādā elektronika, izkabina visus japanus pateicoties jaudai, nu lidz bridim kad jaslikst metru dzila udeni! Nav pirmais latvija tada tipa, bet sis noteikti izskatas vislabak nostradatais, vismaz kas redzets. Pirms gadiem ir sanacis pabraukt ar pref turbo uz flanciem un 33 MT, taa skana rokoties meza - wow. Bija ari salidzinosi reta offroad paka ar ja nemaldos 3 blokiem, 2 bija 100%, iespejams meloju. Bet ja nemaldos ari standarta vineim nak pazeminatie un vismaz 1 blokkis? Negribu samelot, bet, jebkura gadijuma, tas ir cayenne faktors par kuru vismazak piemin sos auto - istaja komplektacija tie ir loti spejigi bezcela jau no rupnicas (viss protams ir relativs ) Pasam ari ir nepiepilditais sapnis vai gen1 cayenne vai RR l322 (vogue kubiks) uzlikt uz MT. Abi uz to ir spejigi bez problemam, bet veselais saprats spele lielu lomu
Vogue par labu spele pieejamie v8 dizeli, bet cayenne caurmera ir uzticamaks.

[ Šo ziņu laboja Solihull, 03 Jan 2024, 11:25:52 ]

Offline
martins_usars
03. Jan 2024, 11:45 #718

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 781

Braucu ar: kvēpu spēku

Nopietni, kajāns ir uzticamāks par RR? Jebaķ jebaķ notikumu pavērsiens 3 diffu bloķis IMO nevar būt. Platforma viena ar Touareg, tur ir centra bloķis, pakaļas bloķis un pazeminātie. Priekšas bloķim OEM detaļas numurs ir, bet internetos nav redzēts. Porčem bloķi nāk ar advanced off-road pack. Nez vai vajag liftu, ja ir pneima un uzliek 32-33" riepas?
Offline
by_magnus
03. Jan 2024, 13:09 #719

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


03 Jan 2024, 11:45:52 @martins_usars rakstīja:
Nopietni, kajāns ir uzticamāks par RR? Jebaķ jebaķ notikumu pavērsiens 3 diffu bloķis IMO nevar būt. Platforma viena ar Touareg, tur ir centra bloķis, pakaļas bloķis un pazeminātie. Priekšas bloķim OEM detaļas numurs ir, bet internetos nav redzēts. Porčem bloķi nāk ar advanced off-road pack. Nez vai vajag liftu, ja ir pneima un uzliek 32-33" riepas?


Ja nemaldos 2004 g turbo S dažām versijām nāca tavs augstāk minētais 3 diff bloķis. Tas, ka nāca ir 100%, varu kļūdīties par gadu.

Ja ir pneima tad ar 32" var uztikt bez lifta, bet sākot ar 33 jau vajag.

Tas RR tak ir pilnīgi nebraucams, tizls dīvāns salīdzinājumā ar Cajānu
Offline
by_magnus
03. Jan 2024, 13:13 #720

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


03 Jan 2024, 11:22:40 @Solihull rakstīja:
Jā, kajēns bezceļos ir ļoti underrated, ja strādā elektronika, izkabina visus japanus pateicoties jaudai, nu lidz bridim kad jaslikst metru dzila udeni! Nav pirmais latvija tada tipa, bet sis noteikti izskatas vislabak nostradatais, vismaz kas redzets. Pirms gadiem ir sanacis pabraukt ar pref turbo uz flanciem un 33 MT, taa skana rokoties meza - wow. Bija ari salidzinosi reta offroad paka ar ja nemaldos 3 blokiem, 2 bija 100%, iespejams meloju. Bet ja nemaldos ari standarta vineim nak pazeminatie un vismaz 1 blokkis? Negribu samelot, bet, jebkura gadijuma, tas ir cayenne faktors par kuru vismazak piemin sos auto - istaja komplektacija tie ir loti spejigi bezcela jau no rupnicas (viss protams ir relativs ) Pasam ari ir nepiepilditais sapnis vai gen1 cayenne vai RR l322 (vogue kubiks) uzlikt uz MT. Abi uz to ir spejigi bez problemam, bet veselais saprats spele lielu lomu
Vogue par labu spele pieejamie v8 dizeli, bet cayenne caurmera ir uzticamaks.


Parullējiet to FB lapu, ko iepostēju. Tur vīri tiešām moca tos kajānus reāli ekstrēmos apstākļos un nežēlojot. Tur viņi!!! Es grbētu redzēt vēl vienu bezceļnieku, kurš Liepājā, Laumams mototrasē (tie, kas braukuši, zin kas tas par smilšu kosmosu) var līdzināt trasi un vilkt betona blokus+ smagā riepas. Viens ir cik ritošā, reduktori tur otrs- bez tiem 400hp tur vnk var nemaz nerādīties!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo