Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 IV

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
12. Mar 2022, 21:31 #841

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3927

Braucu ar: BMW E90 330i

riepas apgriezienu skaits būs atšķirīgs tukšai riepai
Offline
vernersb
12. Mar 2022, 21:37 #842

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: E61 530DA

Paldies!
Offline
CJEdzhooons
14. Mar 2022, 01:12 #843

Kopš: 03. May 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: 09' e61 530d


11 Mar 2022, 00:31:14 @CJEdzhooons rakstīja:
Vakar izmeta sodreju filtra kludu. Apskatijos ir gan 480A gan 481A. Nobraucis esmu zem 15km kops izmeta 481A. Vai kvelsvecu kludas vareja novest pie ta, ka DDE bloke regeneresanu? Vai tomer filtrs beigts? Jauda autinjam bija un nupat TA dumainiba 0.01. Ka atrisinat, vai pietiek, ka iztiru kludas vai filts tomer jamazgaa/jagriez?

prnt.sc/qaUT5uv9FezK


bump
Offline
dr_viruss
14. Mar 2022, 08:19 #844

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 949

Braucu ar: e60 530d FL


14 Mar 2022, 01:12:14 @CJEdzhooons rakstīja:

11 Mar 2022, 00:31:14 @CJEdzhooons rakstīja:
Vakar izmeta sodreju filtra kludu. Apskatijos ir gan 480A gan 481A. Nobraucis esmu zem 15km kops izmeta 481A. Vai kvelsvecu kludas vareja novest pie ta, ka DDE bloke regeneresanu? Vai tomer filtrs beigts? Jauda autinjam bija un nupat TA dumainiba 0.01. Ka atrisinat, vai pietiek, ka iztiru kludas vai filts tomer jamazgaa/jagriez?

prnt.sc/qaUT5uv9FezK


bump


1) sāc griezt visu
2j sakrāj naudu un uztaisi pilno diagnostiku
Offline
Krekers
14. Mar 2022, 12:38 #845

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 637

Braucu ar: mammas e61

Vai kāds ir licis orģinālo, elektriski nolokāmo piekabes āķi uz E61 tādam auto, kam tas no rūpnīcas nav bijis paredzēts?

Papētot internetā - izskatās nav nekā sarežģīta un procedūrai būtu jābūt samērā viegli realizējamai.

Vai kāds var padalīties ar info kādas papildus komponentes (vadības bloki, speciāli stiprinājumi, vēl kaut kas?) ir jāprasa, lai dod līdzi, gadījumā, ja āķis tiek ņemts no kāda donora šrotā? Kā arī, kurā vietā vēlams atgriezt vadus, lai pieslēgšana būtu pēc iespējas racionālāka? Varb''ūt pat nav jāgriež un viss smuki izštepselējas? Respektīvi, lai nebūtu tā, ka dzelzs gabals ir, bet nefunkcionē, jo trūkst vēl 100 un 1 komponente.

[ Šo ziņu laboja Krekers, 14 Mar 2022, 12:40:44 ]

Offline
CJEdzhooons
15. Mar 2022, 01:13 #846

Kopš: 03. May 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: 09' e61 530d


14 Mar 2022, 08:19:19 @dr_viruss rakstīja:

14 Mar 2022, 01:12:14 @CJEdzhooons rakstīja:

11 Mar 2022, 00:31:14 @CJEdzhooons rakstīja:
Vakar izmeta sodreju filtra kludu. Apskatijos ir gan 480A gan 481A. Nobraucis esmu zem 15km kops izmeta 481A. Vai kvelsvecu kludas vareja novest pie ta, ka DDE bloke regeneresanu? Vai tomer filtrs beigts? Jauda autinjam bija un nupat TA dumainiba 0.01. Ka atrisinat, vai pietiek, ka iztiru kludas vai filts tomer jamazgaa/jagriez?

prnt.sc/qaUT5uv9FezK


bump


1) sāc griezt visu
2j sakrāj naudu un uztaisi pilno diagnostiku


izrādijās diezgan banāli, termostats jāmaina
Offline
Angelz
15. Mar 2022, 08:41 #847

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2761

Braucu ar: BMW E60 535D


15 Mar 2022, 01:13:20 @CJEdzhooons rakstīja:

14 Mar 2022, 08:19:19 @dr_viruss rakstīja:

14 Mar 2022, 01:12:14 @CJEdzhooons rakstīja:

11 Mar 2022, 00:31:14 @CJEdzhooons rakstīja:
Vakar izmeta sodreju filtra kludu. Apskatijos ir gan 480A gan 481A. Nobraucis esmu zem 15km kops izmeta 481A. Vai kvelsvecu kludas vareja novest pie ta, ka DDE bloke regeneresanu? Vai tomer filtrs beigts? Jauda autinjam bija un nupat TA dumainiba 0.01. Ka atrisinat, vai pietiek, ka iztiru kludas vai filts tomer jamazgaa/jagriez?

prnt.sc/qaUT5uv9FezK


bump


1) sāc griezt visu
2j sakrāj naudu un uztaisi pilno diagnostiku


izrādijās diezgan banāli, termostats jāmaina


No pieredzes, ar tikai termostatu maiņu līdzēts nebūs.

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW programmēšanas, kodēšanas un elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
Angelz
15. Mar 2022, 08:48 #848

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2761

Braucu ar: BMW E60 535D


14 Mar 2022, 12:38:37 @Krekers rakstīja:
Vai kāds ir licis orģinālo, elektriski nolokāmo piekabes āķi uz E61 tādam auto, kam tas no rūpnīcas nav bijis paredzēts?

Papētot internetā - izskatās nav nekā sarežģīta un procedūrai būtu jābūt samērā viegli realizējamai.

Vai kāds var padalīties ar info kādas papildus komponentes (vadības bloki, speciāli stiprinājumi, vēl kaut kas?) ir jāprasa, lai dod līdzi, gadījumā, ja āķis tiek ņemts no kāda donora šrotā? Kā arī, kurā vietā vēlams atgriezt vadus, lai pieslēgšana būtu pēc iespējas racionālāka? Varb''ūt pat nav jāgriež un viss smuki izštepselējas? Respektīvi, lai nebūtu tā, ka dzelzs gabals ir, bet nefunkcionē, jo trūkst vēl 100 un 1 komponente.




Pieņemsim, ka āķa dzelžus ar internāta palīdzību pareizi saslēgsi. Bet jautājums, kā bez priekš zināšanām un attiecīgiem bmw dzelžiem visu pareizi softiski uzstādīsi?

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW programmēšanas, kodēšanas un elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
drakelv
15. Mar 2022, 09:04 #849

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


27 Feb 2022, 21:59:06 @drimmi1 rakstīja:
Kā tur īsti ir ar LCI aizmugurējiem lukturiem uz pre lci e61,cik vieglie vai sarežģīti ir uzlikt un kas nepieciešams lai to izdarītu?

https://forum.bmw5.co.uk/topic/131697-lci-tail-...e-cables-solved/
Offline
Krekers
15. Mar 2022, 09:10 #850

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 637

Braucu ar: mammas e61


15 Mar 2022, 08:48:18 @Angelz rakstīja:

14 Mar 2022, 12:38:37 @Krekers rakstīja:
Vai kāds ir licis orģinālo, elektriski nolokāmo piekabes āķi uz E61 tādam auto, kam tas no rūpnīcas nav bijis paredzēts?

Papētot internetā - izskatās nav nekā sarežģīta un procedūrai būtu jābūt samērā viegli realizējamai.

Vai kāds var padalīties ar info kādas papildus komponentes (vadības bloki, speciāli stiprinājumi, vēl kaut kas?) ir jāprasa, lai dod līdzi, gadījumā, ja āķis tiek ņemts no kāda donora šrotā? Kā arī, kurā vietā vēlams atgriezt vadus, lai pieslēgšana būtu pēc iespējas racionālāka? Varb''ūt pat nav jāgriež un viss smuki izštepselējas? Respektīvi, lai nebūtu tā, ka dzelzs gabals ir, bet nefunkcionē, jo trūkst vēl 100 un 1 komponente.




Pieņemsim, ka āķa dzelžus ar internāta palīdzību pareizi saslēgsi. Bet jautājums, kā bez priekš zināšanām un attiecīgiem bmw dzelžiem visu pareizi softiski uzstādīsi?


Nevienā brīdī nebija īsti doma čakarēties pašam. Es vairāk izpētu iespējas. Gadījumā, ja procedūra būtu sarežģīta, es vienkārši tai atmestu ar roku un atrisinātu retās transportēšanas problēmas citos veidos - kaut izīrētu auto ar jau esošu āķi.

Šajā gadījumā izpētīju, ka principā process ir relatīvi vienkāršs, taču joprojām sastāv no divām daļām: metāla klucis un elektrība. Tieši tāpēc arī bija jautājums šīs vietnes spečukiem - kādu komplektāciju jāpieprasa šrotā, lai skaitītos pilns komplekts, nevis bleķa gabals, kuram trūkst vēl vismaz puse komponenšu, lai viss darbotos.

Offline
drakelv
15. Mar 2022, 09:19 #851

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M

instrukcija tai skaita programmesana ar ISTA.. veci auto, viss info pieejams bezmaksas interneta, ja gribas pasam darit.. šis gan ir mehaniski noņemams āķis, bet ja pameklēs varēs atrast arī elektriski nolokāmo

https://5series.net/forums/attachments/e61-tour...c-2041576054.pdf

[ Šo ziņu laboja drakelv, 15 Mar 2022, 09:26:45 ]

Offline
Angelz
15. Mar 2022, 09:50 #852

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2761

Braucu ar: BMW E60 535D


15 Mar 2022, 09:19:51 @drakelv rakstīja:
instrukcija tai skaita programmesana ar ISTA.. veci auto, viss info pieejams bezmaksas interneta, ja gribas pasam darit.. šis gan ir mehaniski noņemams āķis, bet ja pameklēs varēs atrast arī elektriski nolokāmo

https://5series.net/forums/attachments/e61-tour...c-2041576054.pdf


Atkārtojos vēlreiz, ar ko viņš programmēs, ar savu pipuku?

Kodēt un programmēt ir divas dažādas lietas.

Un vēl, ja iet ISTA/P ceļu tad lai pasākums vispār strādātu iesākumā būs jātiek galā ar a/m integrācijas līmeni, man ļooooti interesanti kā to cilvēks realizēs ar tipisko ebay/alīša dcan kabeli. Pēc tam būs krokodila asaras un nekustamais īpašums..

[ Šo ziņu laboja Angelz, 15 Mar 2022, 09:57:17 ]



-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW programmēšanas, kodēšanas un elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
BMW-Valcha
15. Mar 2022, 09:56 #853

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1353

Braucu ar: gāzi


15 Mar 2022, 09:10:34 @Krekers rakstīja:

15 Mar 2022, 08:48:18 @Angelz rakstīja:

14 Mar 2022, 12:38:37 @Krekers rakstīja:
Vai kāds ir licis orģinālo, elektriski nolokāmo piekabes āķi uz E61 tādam auto, kam tas no rūpnīcas nav bijis paredzēts?

Papētot internetā - izskatās nav nekā sarežģīta un procedūrai būtu jābūt samērā viegli realizējamai.

Vai kāds var padalīties ar info kādas papildus komponentes (vadības bloki, speciāli stiprinājumi, vēl kaut kas?) ir jāprasa, lai dod līdzi, gadījumā, ja āķis tiek ņemts no kāda donora šrotā? Kā arī, kurā vietā vēlams atgriezt vadus, lai pieslēgšana būtu pēc iespējas racionālāka? Varb''ūt pat nav jāgriež un viss smuki izštepselējas? Respektīvi, lai nebūtu tā, ka dzelzs gabals ir, bet nefunkcionē, jo trūkst vēl 100 un 1 komponente.




Pieņemsim, ka āķa dzelžus ar internāta palīdzību pareizi saslēgsi. Bet jautājums, kā bez priekš zināšanām un attiecīgiem bmw dzelžiem visu pareizi softiski uzstādīsi?


Nevienā brīdī nebija īsti doma čakarēties pašam. Es vairāk izpētu iespējas. Gadījumā, ja procedūra būtu sarežģīta, es vienkārši tai atmestu ar roku un atrisinātu retās transportēšanas problēmas citos veidos - kaut izīrētu auto ar jau esošu āķi.

Šajā gadījumā izpētīju, ka principā process ir relatīvi vienkāršs, taču joprojām sastāv no divām daļām: metāla klucis un elektrība. Tieši tāpēc arī bija jautājums šīs vietnes spečukiem - kādu komplektāciju jāpieprasa šrotā, lai skaitītos pilns komplekts, nevis bleķa gabals, kuram trūkst vēl vismaz puse komponenšu, lai viss darbotos.


ar elektrību un pieprogramēšanu varu palīdzēt. ir arī bloks, ko nevajag programmēt
Offline
Angelz
15. Mar 2022, 10:03 #854

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2761

Braucu ar: BMW E60 535D


15 Mar 2022, 09:56:18 @BMW-Valcha rakstīja:

15 Mar 2022, 09:10:34 @Krekers rakstīja:

15 Mar 2022, 08:48:18 @Angelz rakstīja:

14 Mar 2022, 12:38:37 @Krekers rakstīja:
Vai kāds ir licis orģinālo, elektriski nolokāmo piekabes āķi uz E61 tādam auto, kam tas no rūpnīcas nav bijis paredzēts?

Papētot internetā - izskatās nav nekā sarežģīta un procedūrai būtu jābūt samērā viegli realizējamai.

Vai kāds var padalīties ar info kādas papildus komponentes (vadības bloki, speciāli stiprinājumi, vēl kaut kas?) ir jāprasa, lai dod līdzi, gadījumā, ja āķis tiek ņemts no kāda donora šrotā? Kā arī, kurā vietā vēlams atgriezt vadus, lai pieslēgšana būtu pēc iespējas racionālāka? Varb''ūt pat nav jāgriež un viss smuki izštepselējas? Respektīvi, lai nebūtu tā, ka dzelzs gabals ir, bet nefunkcionē, jo trūkst vēl 100 un 1 komponente.




Pieņemsim, ka āķa dzelžus ar internāta palīdzību pareizi saslēgsi. Bet jautājums, kā bez priekš zināšanām un attiecīgiem bmw dzelžiem visu pareizi softiski uzstādīsi?


Nevienā brīdī nebija īsti doma čakarēties pašam. Es vairāk izpētu iespējas. Gadījumā, ja procedūra būtu sarežģīta, es vienkārši tai atmestu ar roku un atrisinātu retās transportēšanas problēmas citos veidos - kaut izīrētu auto ar jau esošu āķi.

Šajā gadījumā izpētīju, ka principā process ir relatīvi vienkāršs, taču joprojām sastāv no divām daļām: metāla klucis un elektrība. Tieši tāpēc arī bija jautājums šīs vietnes spečukiem - kādu komplektāciju jāpieprasa šrotā, lai skaitītos pilns komplekts, nevis bleķa gabals, kuram trūkst vēl vismaz puse komponenšu, lai viss darbotos.


ar elektrību un pieprogramēšanu varu palīdzēt. ir arī bloks, ko nevajag programmēt


Te daudzi var, tai skaitā arī es, bet ne par to ir stāsts. Cilvēks domāja pats visu, bez priekšzināšanām un ar internātu.

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW programmēšanas, kodēšanas un elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
Marrakesh
15. Mar 2022, 10:26 #855

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1391

Braucu ar: E70 & E60 ///M

Tīri mehāniski salikt, tur problēmu nav vispār nekādu. Jautājums šeit ir tikai un vienīgi par kodēšanu. Nekāda zinātne jau tur arī nav. Īpaši ar ncs. Atliek tikai pievienot jauno FA un sakodēt visus saistošos blokus. Protams ja darīs to pirmo reizi, tad labāk nevajag.
Offline
Angelz
15. Mar 2022, 10:35 #856

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2761

Braucu ar: BMW E60 535D


15 Mar 2022, 10:26:54 @Marrakesh rakstīja:
Tīri mehāniski salikt, tur problēmu nav vispār nekādu. Jautājums šeit ir tikai un vienīgi par kodēšanu. Nekāda zinātne jau tur arī nav. Īpaši ar ncs. Atliek tikai pievienot jauno FA un sakodēt visus saistošos blokus. Protams ja darīs to pirmo reizi, tad labāk nevajag.


Protams ka nav, es saku ka ir? Vulgāris lietotājam noteikti būs.

Aha, atslēgvards saistošos blokus.

Un vēl, daži labi latvju "daiļmeistari" nesaprot terminālu jēdzienu līdz ar to visas izrietošās sekas.

Esmu redzējis "ļooooti" daudz "daiļmeistaru" darbus. Drīz būs jāveido gateru foto galerijas izstādi..

[ Šo ziņu laboja Angelz, 15 Mar 2022, 10:38:09 ]



-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW programmēšanas, kodēšanas un elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
sys9291
15. Mar 2022, 14:05 #857

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4476

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Mar 2022, 10:35:16 @Angelz rakstīja:

15 Mar 2022, 10:26:54 @Marrakesh rakstīja:
Tīri mehāniski salikt, tur problēmu nav vispār nekādu. Jautājums šeit ir tikai un vienīgi par kodēšanu. Nekāda zinātne jau tur arī nav. Īpaši ar ncs. Atliek tikai pievienot jauno FA un sakodēt visus saistošos blokus. Protams ja darīs to pirmo reizi, tad labāk nevajag.


Protams ka nav, es saku ka ir? Vulgāris lietotājam noteikti būs.

Aha, atslēgvards saistošos blokus.

Un vēl, daži labi latvju "daiļmeistari" nesaprot terminālu jēdzienu līdz ar to visas izrietošās sekas.

Esmu redzējis "ļooooti" daudz "daiļmeistaru" darbus. Drīz būs jāveido gateru foto galerijas izstādi..


blogot sāksi?
Offline
Krekers
15. Mar 2022, 18:09 #858

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 637

Braucu ar: mammas e61

Varbūt lietotājam Angelz jāuztaisa speciāli ziedotāju topiks, kur cilvēki aiz žēluma ved viņam savus auto remontēt? Nu tipa solidarizējas, līdzīgi kā par Ukrainu utt. (jāpalīdz vājākiem).

Tāds specs, bet visu dienu sēž Powerī. Talanta potenciāls neizmantots, jo viņš vienīgais ir nopircis ne-ebay kabeli, bet nav kur to pieslēgt

[ Šo ziņu laboja Krekers, 15 Mar 2022, 18:09:56 ]

Offline
Angelz
15. Mar 2022, 18:54 #859

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2761

Braucu ar: BMW E60 535D


15 Mar 2022, 18:09:26 @Krekers rakstīja:
Varbūt lietotājam Angelz jāuztaisa speciāli ziedotāju topiks, kur cilvēki aiz žēluma ved viņam savus auto remontēt? Nu tipa solidarizējas, līdzīgi kā par Ukrainu utt. (jāpalīdz vājākiem).

Tāds specs, bet visu dienu sēž Powerī. Talanta potenciāls neizmantots, jo viņš vienīgais ir nopircis ne-ebay kabeli, bet nav kur to pieslēgt


Es visu dienu powerī un man nav ko darīt?

Paldies protams par rūpēm, labprāt gribētu lai būtu brīvāks.

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW programmēšanas, kodēšanas un elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
Marrakesh
15. Mar 2022, 20:45 #860

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1391

Braucu ar: E70 & E60 ///M


15 Mar 2022, 18:09:26 @Krekers rakstīja:
Varbūt lietotājam Angelz jāuztaisa speciāli ziedotāju topiks, kur cilvēki aiz žēluma ved viņam savus auto remontēt? Nu tipa solidarizējas, līdzīgi kā par Ukrainu utt. (jāpalīdz vājākiem).

Tāds specs, bet visu dienu sēž Powerī. Talanta potenciāls neizmantots, jo viņš vienīgais ir nopircis ne-ebay kabeli, bet nav kur to pieslēgt


Angelz ir normāls džeks. Ne reizi vien ir devis labus padomus. Zina, ko dara un ir jau laikam izkodis bmw sistēmas līdz kaulam. Par kodēšanu runājot, protams to var apgūt. Tikai katram būtu jāsaprot, ka par to ir ļoti daudz informācijas, kas būtu jāzina. Protams arī jāsaprot. Tehniskiem prātiem tas protams būs drusku vieglāks process.
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips