Online
Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60/61 IV
Autors | Ziņojums |
sys9291 | 18. Apr 2024, 19:47 |
#1241
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5214
Braucu ar: F20 R1200RT
|
18 Apr 2024, 17:24:15 @TasReinis rakstīja:
P4390 -Devējs, Ieplūstošā gaisa temperatūra
P448 - Griezes moments (AFS)
P51AD -Devējs, Sadales vārpstas stāvoklis
Pēc datordiagnostikas iedeva šādas kļūdas.
Cik varētu maksāt remonts un cik daudz šīs kļūdas ietekmē braukšanu?
vispirms jau ekstrasensiem jāsarosās lai izzīlētiu par ko ir runa...  | Offline | | |
vadjiksBMW | 18. Apr 2024, 19:50 |
#1242
|
|  Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2694
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
18 Apr 2024, 18:04:58 @Sancix rakstīja:
29 Mar 2024, 18:36:10 @Gatisd rakstīja:
Sveiki.vai m57 motoram kam ir 145kw galva ir tāda pati, kā 173kw?
Yes
Abi ir M57N2
Motori ta abi ir M57n2 bet pauri ir dažādi | Offline | | |
Bamperis | 07. May 2024, 11:54 |
#1243
|
|  Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4814
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
| Ir izjauktā veidā motors,kuram bloka cetrutā cilindra čaulā ir plaisa. Laba motora galva,vārstu vāks un sadalenes.
Stāvēja iekš e61
motora kods M57TUE2 ,jauda: 170kw
Pašsavākšana Tukumā.
293468sešiastoņi ,vai PM
150eur | Offline | | |
Sviks | 21. May 2024, 09:28 |
#1244
|
| Kopš: 28. Sep 2021
No: Talsi
Ziņojumi: 2
Braucu ar: E61
| Kādam ir e60/61 rezerves daļu whatsapp grupa ? | Offline | | |
Sidzhons | 26. Jun 2024, 20:07 |
#1245
|
|  Kopš: 02. Oct 2020
Ziņojumi: 20
Braucu ar: E61 ♥️
| Jautājums!!! Man ir dynamic xenon lampas, ja ielikšu bixenon, darbosies? Droši kkas jāparkodē? | Offline | | |
rxvega | 07. Aug 2024, 18:06 |
#1246
|
|  Kopš: 22. Nov 2021
No: Limbaži
Ziņojumi: 39
Braucu ar: E61 535D
| Lamdien, interesē e61 pref saprogrammēt tā lai panelī un ccc nedeg aktīvās reikas ziņojumi.
Nepieciešams arī uztaisīt jaunu atslēgu un pieprogrammēt.
ir kāds pie kā aizdzīt auto un sadarīt?[ Šo ziņu laboja rxvega, 07 Aug 2024, 18:07:19 ] | Offline | | |
Angelz  | 08. Aug 2024, 11:50 |
#1247
|
|  Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: BMW
|
07 Aug 2024, 18:06:59 @rxvega rakstīja:
Lamdien, interesē e61 pref saprogrammēt tā lai panelī un ccc nedeg aktīvās reikas ziņojumi.
Nepieciešams arī uztaisīt jaunu atslēgu un pieprogrammēt.
ir kāds pie kā aizdzīt auto un sadarīt?
Atslēga mehāniskā (-2005/09) vai elektroniskā (2005/09+)?
Par reiku, jāredz kopaina.[ Šo ziņu laboja Angelz, 08 Aug 2024, 11:52:07 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Leons | 02. Sep 2024, 15:32 |
#1248
|
|  Kopš: 30. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 174
Braucu ar: Dīzeli
| Ir kads kas ņemas ar e61 panoramas lūkām? Mazā daļa pārstāja strādāt un taisa dullu galvu. | Offline | | |
|
Staris  | 18. Sep 2024, 06:01 |
#1249
|
|  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| E61 LCI.
Pazuda aizmugurējā loga apsilde. Skaidrs, ka pārlūza vads. Vadu salaboju, visu saliku atpakaļ - logs silda. Slēdzu ar pulti mašīnu ciet - pults nestrādā.
Pieslēdzu pie diagnostikas - kļūdas neizmet. Ja norauju radio/diversity blokam štekerus - diagnostika redz, ka nav pievienota antena.
Radio skan bez problēmām.
Diversity blokā tiek piesprausta AM radio lenta, nezināma lenta, kura iet uz stiklu, štekeris ar 4 piniem un no kreisās puses viens resnāks štekeris (šķietami arī par radio atbild, jo to izraujot tas paliek klusāks). Izzvanīju 4 pinu štekeri līdz tālākajam vadu punktam (griestos zem skaļruņa) un visi 4 vadi darbojas.
Kas interesanti - man automašīna abām pultīm (profiliem) pārslēdza uz vācu valodu un nodzēsa saglabātos radio.
Auto ir braucams, centrālā atslēga strādā, pultis nestrādā. Diagnostika uzrāda abas atslēgas.
Ko es salauzu pa ceļam, kad laboju plusa vadu loga apsildei?
Šo var kaut kā papildus diagnosticēt vai jāpērk lietots Diversity antenna bloks pa 250-400e?
Vai pultij būtu jāstrādā bez Diversity bloka, ja to mēģina darīt blakus auto?
parasti visiem problēmas sākas ar to, ka pults strādā ļoti tuvu mašīnai un radio skan slikti. Man radio nav problēmu, bet pults nereaģē.
Vai var būt tā, ka kaut kas vadības blokos nojaukts?
--
Manā gadījumā 59. 7.5A drošīnātājs bija nosvilis. Gāju cauri visiem drošinātājiem. Pēc tam viss ir kā vajag, arī valoda un profili.
Ja kāds ar ko līdzīgu saskaras, tad uzreiz vajag pamērīt, lai pirmajā pinā plakanajā štekerī ir 12v. Ja nav, tad vads salūzis vai drošinātājs.[ Šo ziņu laboja Staris, 18 Sep 2024, 09:39:32 ] | Offline | | |
Ruudis | 13. Dec 2024, 07:09 |
#1250
|
|  Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2114
Braucu ar: Pienpak
| E61 2009.gada. Uzmetās increased battery discharge. Vai šajā gadījumā kvēlsveces tiek sildītas? Jautāju, jo nācās ilgāk startēt dzinēju! | Offline | | |
Digital  | 13. Dec 2024, 08:05 |
#1251
|
|  Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3732
Braucu ar: Elektrību
|
18 Sep 2024, 06:01:48 @Staris rakstīja:
E61 LCI.
Pazuda aizmugurējā loga apsilde. Skaidrs, ka pārlūza vads. Vadu salaboju, visu saliku atpakaļ - logs silda. Slēdzu ar pulti mašīnu ciet - pults nestrādā.
Pieslēdzu pie diagnostikas - kļūdas neizmet. Ja norauju radio/diversity blokam štekerus - diagnostika redz, ka nav pievienota antena.
Radio skan bez problēmām.
Diversity blokā tiek piesprausta AM radio lenta, nezināma lenta, kura iet uz stiklu, štekeris ar 4 piniem un no kreisās puses viens resnāks štekeris (šķietami arī par radio atbild, jo to izraujot tas paliek klusāks). Izzvanīju 4 pinu štekeri līdz tālākajam vadu punktam (griestos zem skaļruņa) un visi 4 vadi darbojas.
Kas interesanti - man automašīna abām pultīm (profiliem) pārslēdza uz vācu valodu un nodzēsa saglabātos radio.
Auto ir braucams, centrālā atslēga strādā, pultis nestrādā. Diagnostika uzrāda abas atslēgas.
Ko es salauzu pa ceļam, kad laboju plusa vadu loga apsildei?
Šo var kaut kā papildus diagnosticēt vai jāpērk lietots Diversity antenna bloks pa 250-400e?
Vai pultij būtu jāstrādā bez Diversity bloka, ja to mēģina darīt blakus auto?
parasti visiem problēmas sākas ar to, ka pults strādā ļoti tuvu mašīnai un radio skan slikti. Man radio nav problēmu, bet pults nereaģē.
Vai var būt tā, ka kaut kas vadības blokos nojaukts?
--
Manā gadījumā 59. 7.5A drošīnātājs bija nosvilis. Gāju cauri visiem drošinātājiem. Pēc tam viss ir kā vajag, arī valoda un profili.
Ja kāds ar ko līdzīgu saskaras, tad uzreiz vajag pamērīt, lai pirmajā pinā plakanajā štekerī ir 12v. Ja nav, tad vads salūzis vai drošinātājs.
Nu ganjau vads priekš signāla ari pušu. Viņam labi sanāk viltigi sabojāties reizēm.
Pirmais protams diversity vizuali apskaties vai nav sapuvis/noslicis. | Offline | | |
samesame | 11. Mar 2025, 10:14 |
#1252
|
|  Kopš: 16. Feb 2016
Ziņojumi: 41
Braucu ar:
| Sveiki! Varbūt kāds var lūdzu pakonsultēt, es vēlos e61 facelifta uzlikt piekabes āķi vai man der arī no pirms facelifta un vai no arī e60? | Offline | | |
Arturiks  | 11. Mar 2025, 10:25 |
#1253
|
|  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9196
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| E61 jau prefl un fl atšķiras. Pameklē katalogos.
https://catcar.info/bmw/?lang=en&l=c3Q9PTcw...1nPT0xMzkxMTk%3D
https://catcar.info/bmw/?lang=en&l=c3Q9PTcw...fGltZz09MjA4NTg1 | Offline | | |
offroad97 | 12. Mar 2025, 22:03 |
#1254
|
|  Kopš: 17. May 2015
Ziņojumi: 28
Braucu ar:
| Sveiciens!
Problema sekojoša E61 ar N47D20, kurš auksts nelec. Iepūšot siltu gaisu ar celtniecības fēnu - lec normāli.
Kas tad ir darīts ar šo auto.
Nomainīta ķēde, likvidēts DPF(nav izkodēts, bet atvienots temp devējs)- pēc šīm darbībām viss darbojās, leca auksts utt.
Tālāk tika pieņemts lēmums nomainīt kvēlsveces pirms ziemas - viena tika nolauzta(ar visu to, ka skrūvēta akurāti šurpu turpu), pārējās arī, bija jūtams, ka galīgi neskrūvēsies. Tad pieņemts lēmums ņemt galvu nost un likt citu + bija nepatīkama klabēšana kaut kur šķietami no augšas, kā dēļ lēmums - mainīt galvu.
Tad nu ar galvas noņemšanu - pārsteigums. Iepriekšējam īpašnieka laikā, vienā cilindrā iekritusi klapīte, līdz ar ko vārsti līki un virzulis sadauzīts.
Ar visu šo, virzulim noslīpēti tie asumi pēc sadursmes ar vārstiem, saslīpēti vārsti un uzlikta jaunā galva.
Ķēdes augša salikta, viss nostājas pa metkām izgriežot motoru vairākas reizes. Viss darīts ar spec instrumentu.
Tālāk mērīta kompresija - visos cilindros ap 22bar. Pēc kompresijas mērīšanas tika sačakarēts augstspiediena sūknis, dēļ tā, ka netika atgaisota degvielas sistēma - pie sūkņa sietiņa bija skaidas. Nomainīts augstspiediena sūknis, sprauslas un common rails pārbaudītas dīzeļu centrā, tur viss ir kārtībā.
Tālāk degvielas sistēma atgaisota, bet nu nekadīgi nelec. Aizdomas par kvēlsvecēm, kvēlsveču bloku. Izrādās kvēlsvecu bloks ir no M47, pēc OEM kodiem ir atšķirība. Tas nomainīts uz HUCI, pēc kodiem der. Pārbaudīts arī fiziski - kvēlsveces darbojas.
Atkal mēģināumi iedarbināt un nelec. Intereses pēc tiek iepūsts ar celtniecības fēnu karsts gaiss - un pēkšņi lec un darbojas normāli. Pēc tam, kad kādu minūti ir parūcis var iedarbināt bez fēna. Klabēšana tāpat vēl ir, bet maz ticams, ka tas ir saistīs ar nelekšanu, jo jau pēc iegādes viņš tāds bija, leca un brauca.
Live datu video no startēšanas brīža šeit - cik redzu, no visiem svarīgajiem devējiem info ir normās - spiediens common railā, motora apgriezieni, temperatūra dzeses šķidrumam, gaisa ieplūdei, gaisa masa. Vienīgais aizdomīgais - MAP specified no actual atšķiras.
Aktuālas kļūdas:
49A6 - it kā par kvēlsvecu bloku, bet pēc fakta iet
4E1E - par klapēm - fiziski viņas tur nav. Ir mēģināts arī jauns kolektors ar klapēm, bet bez izmaiņām.
4030 - kļūda par spiediena sensoru aiz DPF, it kā vajadzētu būt temp devējam.
Varbūt kādam ir nojausma, kas pie vainas? | Offline | | |
offroad97 | 12. Mar 2025, 22:03 |
#1255
|
|  Kopš: 17. May 2015
Ziņojumi: 28
Braucu ar:
| Sveiciens!
Problema sekojoša E61 ar N47D20, kurš auksts nelec. Iepūšot siltu gaisu ar celtniecības fēnu - lec normāli.
Kas tad ir darīts ar šo auto.
Nomainīta ķēde, likvidēts DPF(nav izkodēts, bet atvienots temp devējs)- pēc šīm darbībām viss darbojās, leca auksts utt.
Tālāk tika pieņemts lēmums nomainīt kvēlsveces pirms ziemas - viena tika nolauzta(ar visu to, ka skrūvēta akurāti šurpu turpu), pārējās arī, bija jūtams, ka galīgi neskrūvēsies. Tad pieņemts lēmums ņemt galvu nost un likt citu + bija nepatīkama klabēšana kaut kur šķietami no augšas, kā dēļ lēmums - mainīt galvu.
Tad nu ar galvas noņemšanu - pārsteigums. Iepriekšējam īpašnieka laikā, vienā cilindrā iekritusi klapīte, līdz ar ko vārsti līki un virzulis sadauzīts.
Ar visu šo, virzulim noslīpēti tie asumi pēc sadursmes ar vārstiem, saslīpēti vārsti un uzlikta jaunā galva.
Ķēdes augša salikta, viss nostājas pa metkām izgriežot motoru vairākas reizes. Viss darīts ar spec instrumentu.
Tālāk mērīta kompresija - visos cilindros ap 22bar. Pēc kompresijas mērīšanas tika sačakarēts augstspiediena sūknis, dēļ tā, ka netika atgaisota degvielas sistēma - pie sūkņa sietiņa bija skaidas. Nomainīts augstspiediena sūknis, sprauslas un common rails pārbaudītas dīzeļu centrā, tur viss ir kārtībā.
Tālāk degvielas sistēma atgaisota, bet nu nekadīgi nelec. Aizdomas par kvēlsvecēm, kvēlsveču bloku. Izrādās kvēlsvecu bloks ir no M47, pēc OEM kodiem ir atšķirība. Tas nomainīts uz HUCI, pēc kodiem der. Pārbaudīts arī fiziski - kvēlsveces darbojas.
Atkal mēģināumi iedarbināt un nelec. Intereses pēc tiek iepūsts ar celtniecības fēnu karsts gaiss - un pēkšņi lec un darbojas normāli. Pēc tam, kad kādu minūti ir parūcis var iedarbināt bez fēna. Klabēšana tāpat vēl ir, bet maz ticams, ka tas ir saistīs ar nelekšanu, jo jau pēc iegādes viņš tāds bija, leca un brauca.
Live datu video no startēšanas brīža šeit - cik redzu, no visiem svarīgajiem devējiem info ir normās - spiediens common railā, motora apgriezieni, temperatūra dzeses šķidrumam, gaisa ieplūdei, gaisa masa. Vienīgais aizdomīgais - MAP specified no actual atšķiras.
Aktuālas kļūdas:
49A6 - it kā par kvēlsvecu bloku, bet pēc fakta iet
4E1E - par klapēm - fiziski viņas tur nav. Ir mēģināts arī jauns kolektors ar klapēm, bet bez izmaiņām.
4030 - kļūda par spiediena sensoru aiz DPF, it kā vajadzētu būt temp devējam.
Varbūt kādam ir nojausma, kas pie vainas? | Offline | | |
RSAWorkshop  | 12. Mar 2025, 22:10 |
#1256
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7376
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Darbu veicēji varētu būt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
offroad97 | 12. Mar 2025, 22:15 |
#1257
|
|  Kopš: 17. May 2015
Ziņojumi: 28
Braucu ar:
| Es  | Offline | | |
australia | 14. Mar 2025, 00:09 |
#1258
|
|  Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1804
Braucu ar: E61 K1200RS
| Iedegas logu šķidruma warnings. Pieleju 5L.
Bet viņš pēc pieliešanas gandrīz nedēļu čīkst par šķidrumu pie katra startupa.
Tiešām tā var mehāniski sabeigties devējs  | Offline | | |
josi | 14. Mar 2025, 08:07 |
#1259
|
|  Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3169
Braucu ar: Puf-puf
|
14 Mar 2025, 00:09:13 @australia rakstīja:
Iedegas logu šķidruma warnings. Pieleju 5L.
Bet viņš pēc pieliešanas gandrīz nedēļu čīkst par šķidrumu pie katra startupa.
Tiešām tā var mehāniski sabeigties devējs 
Šķidrums krutka, ielej citu. Devējs nav mehānisks bet gan elektrisks/kapacitīvs.
| Offline | | |
australia | 14. Mar 2025, 19:36 |
#1260
|
|  Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1804
Braucu ar: E61 K1200RS
|
14 Mar 2025, 08:07:37 @josi rakstīja:
14 Mar 2025, 00:09:13 @australia rakstīja:
Iedegas logu šķidruma warnings. Pieleju 5L.
Bet viņš pēc pieliešanas gandrīz nedēļu čīkst par šķidrumu pie katra startupa.
Tiešām tā var mehāniski sabeigties devējs 
Šķidrums krutka, ielej citu. Devējs nav mehānisks bet gan elektrisks/kapacitīvs.
Man gan liekas, ka tvertnē varētu būt pludiņš ar magnētu. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|