Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: e39 530d IEGAADE!!!

AutorsZiņojums
wheels
26. Sep 2004, 15:13 #21

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10060

Braucu ar: V8

tikko izdevas man pavizinaties ar e39 530D! nju ko lai saka...iet vinjsh okey...par dinamiku jasudzas nebus..plus veel videjais paterinjsh ap 9 litri radija.
muzika nav no labakajam,bet cieshami karta zinja ja butu pikis panjemtu tadu ilgi nedomajot!
Offline
him
27. Sep 2004, 16:01 #22

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:


2004-09-26 13:36, RT rakstīja:
Tas 530D, reti, bet ir sastopams laikam arī ar 220 Zs.



standartaa ir 193 zs + chiptuning (+27zs/70Nm) = 220zs

varbut tas bij kads viens eksemplaars?!
Offline
Marex_FF6
27. Sep 2004, 16:07 #23

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5300

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6

Standartā ir 184 vai 193, atkarīgs no gada!
Offline
him
27. Sep 2004, 18:03 #24

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

esu redzejis e39 ar jaunajaam naasiim no 200o.gada gan ar parasto bmaperi, gan ar M5 stile...
kurs tad ir iisti pieejams/??
Offline
AV
27. Sep 2004, 18:14 #25

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500


2004-09-27 18:03, him rakstīja:
esu redzejis e39 ar jaunajaam naasiim no 200o.gada gan ar parasto bmaperi, gan ar M5 stile...
kurs tad ir iisti pieejams/??

Uz e39 ir 3 bamperi iespejami. Un 4 restes varianti.

Lidz facelift (lidz 2000. ieskaitot):
’parastais’ vecais bamperis + plaanaa reste ar melniem spraisliem = 520 - 535
’parastais’ vecais bamperis + plaanaa reste ar hrometiem spraisliem - 540.
//m bamperi + plaanaa reste ar melniem spraisliem = m-paketes auto
//m bamperi + ’biezaa’ reste ar hrometiem spraisliem = M5

Peec facelift (no 2000. ieskaitot):
’parastais’ jaunais bamperis + ’biezaa’ reste ar melniem spraisliem - 520-535
’parastais’ jaunais bamperis + ’biezaa’ reste ar hrometiem spraisliem - 540 (par sito neesmu 100% drosh)
//m bamperi + ’biezaa’ reste ar hrometiem sparaisliem = M5, ka ari mpkates auto

Apmeram taa +/-.[ This message was edited by: AV on 2004-09-27 18:14 ]
Offline
him
27. Sep 2004, 18:44 #26

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

tiem M bamperiem ir atskiriiba - iistajam M5
ir bamperii 3 luukas, bat M paketei videejaai uukai pa vidu iet veel viens stienis. (vuismaz taa esmu redzeejis)
Offline
RT
27. Sep 2004, 20:54 #27

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

NU Nē katalogā ar redzēju testu ar BMW 530D (220ZS) un Audi A6 (180 Zs). Vienkārši tie dārgāk maksā, BMW 330 D kupeja īr tikai ar 220ZS.
Offline
RT
27. Sep 2004, 20:58 #28

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Atvainojos, laikam 218 ZS (gads arī attiecīgi bija viens no pēdējiem, kad ražoja E39.) [ This message was edited by: RT on 2004-09-27 20:59 ]
Offline
diesel
27. Sep 2004, 21:16 #29

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

... e39 d nav nekad standartaa bijushi 200 ar kautko hp. jauc ar chiptuningu vai e60 modeli.
Offline
RT
27. Sep 2004, 21:43 #30

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Lab padodos, vienīgi kupejai 330D pāri 200 toč bij (E46), pārējie laikam ta ir čipoti.
Offline
RT
27. Sep 2004, 21:48 #31

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

www.chiptuning.lv Kā netiešs pierādījums tam ka man iespējams nav gļučijis ka 3,0D ir ar 218 ZS, tikai no 2003.g.
Offline
Lienite
27. Sep 2004, 22:17 #32

Kopš: 07. Apr 2004

Ziņojumi: 343

Braucu ar: LV56

330d ir 183 hp un 223,ieliekot chipu.Vismaz vajadzētu būt 223
Offline
RT
27. Sep 2004, 22:33 #33

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Paskaties vienkārši www.chiptuning.lv

Ta jau iznāk čips čipam virsū


Bet to ka 330Coupe(D) ir pāri 200ZS pa to pat nav vērts dizkutēt. Tas gan ir pēc 2002.gada. Varbūt ka tas jau ir tas 3,0 D 193 Zs motors un tur pat rūpnīcā ir uzstādīts, tas motora čips, kurš attīsta vienkārši tos 218 Zs. Diez vai parastajā krievu laikam(klakson) žurnālā lika kaut kādu auto, kurš vēl ir papildus sačipots, tā jau nav nekāda Forsāža.
Offline
Lienite
27. Sep 2004, 22:53 #34

Kopš: 07. Apr 2004

Ziņojumi: 343

Braucu ar: LV56

Apskatījos chiptuning.lv Tur starpcitu rakstīts tas pats, ko teicu es 184Zs+36=220Zs
A 330cd vispār no rūpnīcas ir 204Z, schipojot paliek 233Zs
Un vispār, ko tur iedziļināties tik sīki, galvenais jau lai īstenībā tā būtu, kā saka.
P.S Un starpcitu krievu avīze KLAKSON ir diezgan tā neko, tur interesantas lietiņas aprakstītas
Offline
RT
27. Sep 2004, 23:23 #35

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Nu ja nu labi 204, bet tanī chiptuningā es biju domājis par PowerBox, kas ir tikai dīzeļiem, un tur ir tas 218Zs motorīts, bet cik ir jauda pēc PowerBoxa, nav zināms vienkārši rakstīts(?), čipu uliekot sīkums gan nav, bet vispār Tev taisnība šajā topikā tie ir sīkumi

Offline
him
27. Sep 2004, 23:29 #36

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

nu jaa vairaak interesee standarti un citas ar peedeejo gadu e39 dieseliem saistiitas lietas.

par chiposanu un tuninboxeri buus jaadomaa kad buus izdariits 1. darbs - iegaade
Offline
AV
27. Sep 2004, 23:43 #37

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500


2004-09-27 18:44, him rakstīja:
tiem M bamperiem ir atskiriiba - iistajam M5
ir bamperii 3 luukas, bat M paketei videejaai uukai pa vidu iet veel viens stienis. (vuismaz taa esmu redzeejis)

Bamperis ir identisks. Atskiras tikai siets - mkai ir ’plikais’, bet m-paketei ar ’T-bar’.
Offline
augusts
28. Sep 2004, 00:33 #38

Kopš: 23. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3041

Braucu ar:

variants 1
btw te mineets daudz par to chiptuning.lv, kaads ir to dariijis/varbuut var padaliities pieredzee vai iesakat utt..?! [ This message was edited by: tasiks on 2004-09-28 00:40 ]
Offline
indulis
28. Sep 2004, 09:02 #39

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 149

Braucu ar:

Bija man iespēja 2001 gada ar kaut kādām M stučkam vienu nedēļas nogali pabraukāt .... GRIEZES MOMENTS labais un patēriņš ap 8 litri. Ikdienā pārvietojos ar e35 325 un labrāt pārsēstos uz šādu.
Bet kā jau jebkuram lietotam dīzelim ir jāskatās nobraukums, vācijā ar dīzeļiem brauc daudz. Ja nemaldos dārgs prieks ir degvielas sūknis, ūdens sūknis arī nebija nekāda limonāde, turbīna utt - nav šiem agregātiem resurss 300 000 km`.
Offline
Puuchuks
28. Sep 2004, 09:57 #40

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2004-09-27 23:23, RT rakstīja:
Nu ja nu labi 204, bet tanī chiptuningā es biju domājis par PowerBox, kas ir tikai dīzeļiem, un tur ir tas 218Zs motorīts, bet cik ir jauda pēc PowerBoxa, nav zināms ...

ja tu apskaties to chiptuuningu uzmaniigaak, tad vinjiem sanaak 4 dazhaadas 530d jaudas (no kuriem 3 ir no 2003.gada):
330d (also Cope), 530d (since 2003) 176/240
330d, 530d, 730d, X5 3.0d 135/184
530d, 730d (2. Generation) from 2003 model 160/218
530d, 740d (2. Generation) from 2003 model 190/258
...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo