Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: e39 530d IEGAADE!!!

AutorsZiņojums
him
24. Sep 2004, 19:40 #1

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

Ir plaanots iepirkt saadu auto - e39 530d Touring no 2000. gada !!

kam buutu jaapieveers uzmaniiba ssaadu auto iegaadaajoties, kaadas ir vaajaas un stipraas vietas, ko iisti njemt???

benzinniekus nepiedaavaat


P>S soory par jaunu topicu...



[ This message was edited by: him on 2004-09-24 20:07 ]
Offline
Puuchuks
24. Sep 2004, 19:52 #2

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

1. saac ar to, ka nesauc to par paarejnieku. shis termins veel "piestaaveeja" devinjdesmito gadu beigaam un e30 nekas ne uz kurieni nepaariet, ir e39 peec ’00 un visiem viss skaidrs

2. ja esi izveeleejies tik konkreetu auto "e39 530d Touring no 2000. gada", tad kaapeec veel jautaa "ko iisti njemt???" tur jau vairs tikai apriikojuma izveele - manual/automatic, aadas/dreebes salons, 15, 16, 17 vai 18" diski, audio taads vai shitaads utt.
Offline
him
24. Sep 2004, 19:58 #3

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

nu ar taadas lietas interesee, seviski treansmisija un elektronika.
vel jau var apspriest mazaaku diizelu, bet tas nebuus tik jaudiigs.
un es veel raxtij ka vairaak intersee kaadas vaajaas vietas jaaskataas!!!
Offline
him
24. Sep 2004, 20:01 #4

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

tev tac tads ir, vismaz zini kas kopiigs vareetu buut dizelim ar benziinu un uz ko skatiities, lai nebutu kakis maisaa.

tiks braukts pirkt uz vaaciju


Offline
Puuchuks
24. Sep 2004, 20:01 #5

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

neklausies manu ljalja , sagaidi Marex_ff6 un uzjautaa vinjam visu shito
Offline
DFS
24. Sep 2004, 20:03 #6

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW

Pasham ir bijis tas prieks pabraukt ar e39 touring 525d un e39 touring 530d.Iesaku 530d,jo iet zveeraa vienkaarshi!Braucu ar 525d,nu naiit vish kaut kaa taa,kaa gribeetos!Pa autom kaarbu nezinu,manliekas ka ar to kjibeleem nevajadzeetu buut!Nesen izbraucu ar 525touring 97.gada ar automatu un 270tkm noskreejienu.Viss zajebis!!!
Taa kaa skaties pats,cik $$$ ljauj...
Offline
kristapz
24. Sep 2004, 20:04 #7

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

es neko pa teemu nepateikshu, bet nu tas termins "paarejnieks" prieksh e39 ir kolosaals

atvainojiet, es jau eju.
Offline
Puuchuks
24. Sep 2004, 20:07 #8

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


2004-09-24 20:01, him rakstīja:
tev tac tads ir, vismaz zini kas kopiigs vareetu buut dizelim ar benziinu un uz ko skatiities, lai nebutu kakis maisaa.

automaats/manual ir gaumes lieta. man gribeejas automaatu, taapeec man ir automaats. staasta, ka automaats ar d pat labaak ejot kopaa, nezinu.
kas kopiigs - jau rakstiiju, apriikojums. 530d skaitaas diezgan kruts modelis starp piektajiem, taapeec (cik esmu redzeejis), parasti ir labi apriikots. piem.,M stuure nevis standarta stuure
Shajaa lapaa vispaar vari apskatiities e39 salona variantus, es nezinu, vai tur ir visi iespeejamie, bet nu vairaaki gan
Offline
AV
24. Sep 2004, 20:37 #9

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500

Japieversh uzmanibu, ka 2000. gada var but gan pirms, gan pec facelifta modeli (ar jauno optiku utt).
Offline
him
25. Sep 2004, 13:09 #10

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

atradu vienu vecu zurnaalu automoto, kur ir tests ar 530d un 730d.
tur teikts ka izmantojamais apgr diapazons (1700-4500apgr./min.) esot mazs, jo neesot pareizi noreguleeti paarnesumi!!!
un veel teikts ka lielaa aatrumaa ceturtajaa un piektajaa paarnesumaa tahometra bulta biezi lauzas sarkanajaa zonaa un ideeaali buutu 6 paarnesumi. sis tests ir ar nemodernizeeto (1999) masiinu.
vai kaads nezin vai no 2000. gada siis kljuumes ir noveerstas?
Offline
edzulis
25. Sep 2004, 13:29 #11

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2004-09-25 13:09, him rakstīja:
atradu vienu vecu zurnaalu automoto, kur ir tests ar 530d un 730d.
tur teikts ka izmantojamais apgr diapazons (1700-4500apgr./min.) esot mazs, jo neesot pareizi noreguleeti paarnesumi!!!
un veel teikts ka lielaa aatrumaa ceturtajaa un piektajaa paarnesumaa tahometra bulta biezi lauzas sarkanajaa zonaa un ideeaali buutu 6 paarnesumi. sis tests ir ar nemodernizeeto (1999) masiinu.
vai kaads nezin vai no 2000. gada siis kljuumes ir noveerstas?


REāli iesaku neņemt īsti pa pilnu LV auto presi... Iesakupalasīt autoritatīvākus izdevusmus, kaut vai tos pašus krievu! Tur tiešām civlēki testē automobiļus, nevis ar bijību pret dīleri paņem auto uz sutku un pēc tam raksta visādus brīnumus. Nez, no kurienes automoto izpīpēja par kaut kādiem pārnesumiem? No kurienes viņi ir gudrāki par BMW inžinieriem? Tādām lietām ieteiktu nepievērst uzmanību, bet gan lietām, kas saistītas ar elektroniku.

Gan jau marex_ff6 apskaidros.
Offline
edzulis
25. Sep 2004, 13:33 #12

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Un vēl, nez uz cik ir jābrauc, lai bultiņa lauztos sarkanajā zonā Kaut ko autmoto tur ļepī... Tiešām, nav braukts ar 530D, bet ir braukts ar citu modernu dīzeli un tur pie 100km/h (moš pat vairāk) bija 1900 aboroti.
Offline
him
25. Sep 2004, 13:44 #13

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

nu es ar domaaju ka lai ar 5to sasniegtu sarkano jaabrauc uz kaadiem 300km/h

isteniibaa ir taa ka auto moto bija polju zurnaals bet uz testa auto ir menhenes numuri.

Offline
edzulis
25. Sep 2004, 13:50 #14

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kā jau saku, tādām lietām, kā pie 300 vibrē stūre, no 250 slikti bremzējas, ja bremzē 3x pēc kārtas, lielā sānslīdē mazliet stūre melo utt, nav ko pievērst uzmanību
Offline
Edzins
25. Sep 2004, 13:58 #15

Kopš: 25. Jun 2004

Ziņojumi: 408

Braucu ar: X5

Es esmu braucis.Iet labi,kaa nekaa jaunaas paaudzes dizelis,bet tam dzekam nepaveicas.Iegaza suudigu dizeli polija un iekrita uz 1200 Ls.motora remontinam.
Offline
diesel
25. Sep 2004, 16:05 #16

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


... 2000.g. 530d ir pieejami ar 184 hp un 192. ar 192 naak jaunaa optika.
... vaajaas vietas - noskreejiens, aizmugureejaa tilta podveska.
... e39 labaakais auto, jebkuraa testa kategorijaa, par naudu cik tas maksaa. Apspriest aatrumkastes nepilniibas buutu tas pats, kas apbshaubiit e39 labo vadaamiibu .
Offline
him
26. Sep 2004, 11:10 #17

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

dizels ar pilnpiedzinu ir dabuujams un vai taadu ir veerts mekleet?
Offline
Maxis
26. Sep 2004, 11:12 #18

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Cik zinu, tad e39 vispār nav pilpidziņas... Varbūt es kļūdos
Offline
diesel
26. Sep 2004, 11:37 #19

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


... e39 nav pilnpiedzinjas, e46 ir xd, A6 ir.
Offline
RT
26. Sep 2004, 13:36 #20

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Tas 530D, reti, bet ir sastopams laikam arī ar 220 Zs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo