Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E61 iegāde

AutorsZiņojums
Rhs1992
08. Jan 2018, 21:12 #61

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 637

Braucu ar: W211 E350

Ja nauda tiešām ir iekrāta, tad var mēģināt no USA atdzīt viegli apskādētu 528/535/550 benzīnu ar mazu nobraukumu pa kādiem 4-6k un tad pa atlikušajiem 2-4k sataisīt uz tip top.
Offline
Lumberjack
08. Jan 2018, 21:17 #62

Kopš: 04. Nov 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mitsubishi Lancer


08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.


Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100
Offline
Lumberjack
08. Jan 2018, 21:23 #63

Kopš: 04. Nov 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mitsubishi Lancer


08 Jan 2018, 21:12:57 @Rhs1992 rakstīja:
Ja nauda tiešām ir iekrāta, tad var mēģināt no USA atdzīt viegli apskādētu 528/535/550 benzīnu ar mazu nobraukumu pa kādiem 4-6k un tad pa atlikušajiem 2-4k sataisīt uz tip top.


Diezgan interesants variants, tomēr pašam būtu bail ko tādu mēģināt, īsti nevaru novērtēt auto stāvokli un vajadzīgos ieguldījumus. Arī Latvijā pirktu auto noteikti vestu uz diagnostiku.
Offline
Rhs1992
08. Jan 2018, 21:25 #64

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 637

Braucu ar: W211 E350

Gluži kaķis maisā jau nav - var noalgot inspektoru par 150 dolāriem, kas diezgan nopietni pārbauda un sabildē/safilmē visu ko redz.
Offline
N53series
08. Jan 2018, 21:29 #65

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jan 2018, 21:25:55 @Rhs1992 rakstīja:
Gluži kaķis maisā jau nav - var noalgot inspektoru par 150 dolāriem, kas diezgan nopietni pārbauda un sabildē/safilmē visu ko redz.


wat?
shiem auto jau ir alu prieksha, ja taa izsista, tur viss ir slikti. visas probleemas ar SRS, sleeptie defekti..
to var njemt tikai perekups, saprotot, ka ir risks, un taisot uz paardoshanu!
Offline
83
08. Jan 2018, 21:30 #66

Kopš: 21. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: www.caroscar.lv, salona ķīmīskā tīrīšana, pulēšana, keramika, logu tonēšana, tel: 24333353

E61 3.0d normālā Rīgas pilsētas satiksmē ar korķiem ziemā tērēs 11.5-13 l ar mierīgu braukšanu.

Vidējais būs ap 10l un nekādas ekonomijas.
Besī tā tačka, labi, ka sen prom.

[ Šo ziņu laboja 83, 08 Jan 2018, 21:31:52 ]

Offline
N53series
08. Jan 2018, 21:32 #67

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:

08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.


Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100


ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.

un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.

moraale - nevari celt, nenes!
Offline
Lumberjack
08. Jan 2018, 21:35 #68

Kopš: 04. Nov 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mitsubishi Lancer

Nu latviski sakot 'žaibis''jāņem pasāts b7 tas man 5 gados atmaksāsies
Offline
ralfiks
08. Jan 2018, 21:37 #69

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3071

Braucu ar: MB;f15;LC


08 Jan 2018, 21:35:42 @Lumberjack rakstīja:
Nu latviski sakot 'žaibis''jāņem pasāts b7 tas man 5 gados atmaksāsies


tā arī dari.neklausies te visu proletariātu.
Offline
Zuc
08. Jan 2018, 21:47 #70

Kopš: 22. Apr 2016

Ziņojumi: 552

Braucu ar: Kūtiņu

Bembis ir forša mašīna un vadāmības un to, kā turas uz ceļu, ir galvas tiesu paraks par citiem (šeit neiet runa par sporta mazinàm). Bet nu jā, labi eksemplāri maksās 2x Tavs budžets, i to vēl būs jāpameklē, bet lētie būs notīti konstruktori no perekupa v.tml. Pašam dieselpower nav bijis, bet ne viens vien ir teicis, ka viens normāls dieselremonts un visa ekonomija pa kāju. Kas apgalvo pretējo, vai nu brauc ar jaunu auto, ir tiešām atraduši labu eksemplāru vai vnk melo, jo negrib atzīt realitāti.
Offline
Lumberjack
08. Jan 2018, 21:49 #71

Kopš: 04. Nov 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mitsubishi Lancer


08 Jan 2018, 21:32:45 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:

08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.


Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100


ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.

un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.

moraale - nevari celt, nenes!


Ok ideju sapratu. Pieņemam ka nopērku lētāku dīzeli un nomainu visas Tevis nosauktas detaļas kopā sanāk ap 10k un idejiski braucu tos 200k bēdu nezinot. Domā benzīnu labā stāvoklī var pa 6k dabūt?
Offline
uldens1
08. Jan 2018, 21:53 #72

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15843

Braucu ar:


08 Jan 2018, 21:32:45 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:

08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.


Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100


ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.

un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.

moraale - nevari celt, nenes!
varetu padomāt ka tas benzinieks nevaretu nojukt,un tad nu atrodi vēl meistaru kurš viņu vispār var nodiagnosticēt,ar dizeli vismaz daudz kur tiek galā
Offline
N53series
08. Jan 2018, 21:54 #73

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jan 2018, 21:49:15 @Lumberjack rakstīja:

08 Jan 2018, 21:32:45 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:

08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.


Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100


ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.

un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.

moraale - nevari celt, nenes!


Ok ideju sapratu. Pieņemam ka nopērku lētāku dīzeli un nomainu visas Tevis nosauktas detaļas kopā sanāk ap 10k un idejiski braucu tos 200k bēdu nezinot. Domā benzīnu labā stāvoklī var pa 6k dabūt?


pag, un tu domaa, ka dzineejs kalpos 500..700 tuukstoshus? un kaarba?
ja tu panjemsi pa 6K kaut kaadu diizeli, pa 4k tu vinjam pat pusi no birstoshajaam lietaam nenomainiisi.
nee, labu benziinu pa 12k vari saakt skatiit.
Offline
N53series
08. Jan 2018, 21:55 #74

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jan 2018, 21:53:54 @uldens1 rakstīja:

08 Jan 2018, 21:32:45 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:

08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.


Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100


ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.

un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.

moraale - nevari celt, nenes!
varetu padomāt ka tas benzinieks nevaretu nojukt,un tad nu atrodi vēl meistaru kurš viņu vispār var nodiagnosticēt,ar dizeli vismaz daudz kur tiek galā


ne gluzhi. ja prasiibas benziina lietotaajiem buutu taadas pasha kaa diizelistiem [ka tikai pielec], ar diagnostiku - nekaadu probleemu.
no otra gala - 99% shejienes dizelistu [peec benziina lietotaaju prasiibaam] mieriigi var doties mainiit sprauslas, turbinas n shit.
Offline
uldens1
08. Jan 2018, 21:57 #75

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15843

Braucu ar:

nu ne jau visi perk auto lai tikai remontētu,citiem vajag ar viņu braukt Nevajag jau parspilēt
Offline
ralfiks
08. Jan 2018, 22:04 #76

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3071

Braucu ar: MB;f15;LC


08 Jan 2018, 21:57:24 @uldens1 rakstīja:
nu ne jau visi perk auto lai tikai remontētu,citiem vajag ar viņu braukt Nevajag jau parspilēt


Praktiski izvilki vārdus no mutes.Mljac te padsmit lpp runā par remontiem,turbīnām,sprauslām,netīšām piemirstot ,ka auto ir braukšanas/kritiskā ziņā -pārvietošanās līdzeklis ,nevis remontēt katru brīvu brīdi.
Offline
Lumberjack
08. Jan 2018, 22:12 #77

Kopš: 04. Nov 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mitsubishi Lancer


08 Jan 2018, 21:54:08 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 21:49:15 @Lumberjack rakstīja:

08 Jan 2018, 21:32:45 @N53series rakstīja:

08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:

08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.


Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100


ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.

un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.

moraale - nevari celt, nenes!


Ok ideju sapratu. Pieņemam ka nopērku lētāku dīzeli un nomainu visas Tevis nosauktas detaļas kopā sanāk ap 10k un idejiski braucu tos 200k bēdu nezinot. Domā benzīnu labā stāvoklī var pa 6k dabūt?


pag, un tu domaa, ka dzineejs kalpos 500..700 tuukstoshus? un kaarba?
ja tu panjemsi pa 6K kaut kaadu diizeli, pa 4k tu vinjam pat pusi no birstoshajaam lietaam nenomainiisi.
nee, labu benziinu pa 12k vari saakt skatiit.


Tad sanāk dīzelī pirkums + remonts uz 12k nenobrauks man pat 5 gadus. Toties benzīnam piemaksāšu vēl 4k degvielai , bet vismaz līdz Tolmetam tikšu.
Offline
ralfiks
08. Jan 2018, 22:15 #78

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3071

Braucu ar: MB;f15;LC

Lumberdzhek,beidz trolljjot
Offline
N53series
08. Jan 2018, 22:18 #79

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jan 2018, 22:04:01 @ralfiks rakstīja:

08 Jan 2018, 21:57:24 @uldens1 rakstīja:
nu ne jau visi perk auto lai tikai remontētu,citiem vajag ar viņu braukt Nevajag jau parspilēt


Praktiski izvilki vārdus no mutes.Mljac te padsmit lpp runā par remontiem,turbīnām,sprauslām,netīšām piemirstot ,ka auto ir braukšanas/kritiskā ziņā -pārvietošanās līdzeklis ,nevis remontēt katru brīvu brīdi.


ja paarvietoshanaas lidzeklis - tad ne E60. tad golfu, pasuudu, raudi, gondu, dajebko.
es saprotu, ka tev - nevis uztureet kaartiibaa, bet - ne remonteet
Offline
ralfiks
08. Jan 2018, 22:25 #80

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3071

Braucu ar: MB;f15;LC

Sorry,dziljaaaakaaas diskusijaas neiesaistiiishos,bet ja par mani tad tici vai nee tavaaa zinjaaa bet mans uzskatu jau vecais bembis tika,tiek un tiks uztureeets teicamaaaaa tehniskaa kaartiiibaa.pat veeeel vairaaaak-«nevajadziiigs” dalja sanainiiita Pasha labsajūtai .Bet bez manis taalaaak.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo