Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E61 iegāde

AutorsZiņojums
citrons1
29. Apr 2019, 17:47 #161

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:


29 Apr 2019, 17:45:09 @KateG rakstīja:

29 Apr 2019, 17:42:43 @citrons1 rakstīja:
ar ''vēl ripo manā'' gadījumā tas ir tā: savāc mašsinu no āgenskalna servisa, samaksā, paņem garantijas lapu un brauc. Mašīnas izbrauc pusi eiropas, atnāk atpakaaļ un nekādu defektu nav bijis līdz šodienai pa šiem 6 gadiem auto nomas svērā un sadarbībā ar āgenskalna servisu Sia Izdarīgs. Tad jau noteitki ka neesi vienīgais kas kautko rubī ja tās mašīnas ''vēl ripo''! Nav arī ne dedzis ne ceļa malā dēļ remontēta ģeneratora āgenskalnā apstājies.


Klau, tev pie cufika. Jums saskanees domas!


Nekłûsti par Lodàmuru. Tas arî tik ilgi gudrojàs ka to sàka neñemt pa pilnu
Offline
Alkaans
29. Apr 2019, 18:11 #162

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

1. Pēc remonta ir uzstādīts ''vecā tipa'' vadības modulis, kuram nav paredzēta nekāda inteliģentā vadība. Šajā gadījumā ģenerators ''uzvedas'' sekojoši:

tas paralizē visu BSD datu apmaiņas interfeisu: ar DME vairs nespēj sazināties ne IBS, ne eļļas kvalitātes sensors, ne citas ierīces;
pēc dzinēja iedarbināšanas ģenerators neieslēdzas - tas neuzsāk lādēšanu. Lai ģenerators ieslēgtos, nepieciešams uz pāris sekundēm palielināt dzinēja RPM tuvu redline. Šajā mirklī ģenerators ieslēdzas un turpina uzturēt spriegumu līdz nākošai dzinēja ieslēgšanas reizei;
ģenerators uztur fiksētu spriegumu: 14.0 V vai 14.4 V, atkarībā no vadības moduļa relīzes (''parastam'' vai ''aukstam'' klimatam attiecīgi).

Šādu ģeneratoru ir iespējams darbināt kā ''parastu'' ģeneratoru - BSD pieslēgumam paredzēto izvadu pievienojot pie 30 klemmes caur rezistoru (vai kontrollampu, kas signalizēs par uzlādes problēmām), taču - nopietnas problēmas ir garantētas (kādas - lasiet zemāk).

2. Pēc remonta uzstādīts kaut kāds ''universālais'' vadāmais modulis. Šajā gadījumā:

tipiski - pārējie virknes interfeisa ''klienti'' spēj sazināties ar DME, bet par ģeneratoru ir aktīvas un nepārtrauktas kļūdas;

ģenerators strādā avārijas režīmā - uztur fiksētu spriegumu (tipiski: 14.3 V), tas nav vadāms pa virknes interfeisu.

Protams, abos gadījumos BMW IBS sistēma nestrādā, akumulators netiek korekti lādēts, nedarbojas enerģijas menedžmenta sistēma. Ziemā - ar 99 % varbūtību jūs paliksiet ar auto kādā nomaļākā vietā, bet iedarbināt to nevarēsiet. Ja nestrādā IBS sistēma, tiek atsēgtas arī savlaicīgās brīdināšanas (par mazu atlikušo akumulatora enerģiju) sistēmas, tiek atslēgti enerģijas ekonomēšanas režīmi (gan ar ieslēgtu dzinēju - atslēdzot pārāk ''apetītelīgos'' patērētājus, gan locked mode), auto korekti nespēj aiziet ''gulēt'' - turpinās akumulatora izlāde pat tad, kad auto it kā ir aizslēgts un ''aizmidzis''. Turklāt, bez IBS vadības ģeneratora diožu tilts ātri tiks bojāts - tas tiks pārkarsēts jeb diodes tiks bojātas, pārsniedzot maksimālo pieļaujamo strāvu.
Offline
citrons1
29. Apr 2019, 18:19 #163

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:

kàds sakars tam modulim ar oglîšu maiñu???
Offline
Alkaans
29. Apr 2019, 18:40 #164

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


29 Apr 2019, 18:19:46 @citrons1 rakstīja:
kàds sakars tam modulim ar oglîšu maiñu???

Nez, neesmu jaucis neko, bet pieņemu ka pie remonta, vai nu viņu saplēš, ja nē tad nocepās varbūt dēļ jaunā lielā sprieguma, vai viņš uzskata ka ģenis ir nolietots un rēķina visu galīgi savadāk ar jauniem tinumiem utt... beigās nepareizi lādē un lēnām visu nokauj

Risinājums varbūt ir piekodēt ar carly ka uzstādīts jauns ģenis, vai jāmaina oem jauns bsd bloks

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 29 Apr 2019, 18:43:31 ]

Offline
KaspichsS
29. Apr 2019, 18:48 #165

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


29 Apr 2019, 18:40:52 @Alkaans rakstīja:

29 Apr 2019, 18:19:46 @citrons1 rakstīja:
kàds sakars tam modulim ar oglîšu maiñu???

Nez, neesmu jaucis neko, bet pieņemu ka pie remonta, vai nu viņu saplēš, ja nē tad nocepās varbūt dēļ jaunā lielā sprieguma, vai viņš uzskata ka ģenis ir nolietots un rēķina visu galīgi savadāk ar jauniem tinumiem utt... beigās nepareizi lādē un lēnām visu nokauj

Risinājums varbūt ir piekodēt ar carly ka uzstādīts jauns ģenis, vai jāmaina oem jauns bsd bloks


Zheel, ka jums nevar piekodeet vairaak smadzenju..
Offline
KaspichsS
29. Apr 2019, 18:49 #166

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


29 Apr 2019, 18:29:49 @cufiks rakstīja:

29 Apr 2019, 17:47:31 @citrons1 rakstīja:

29 Apr 2019, 17:45:09 @KateG rakstīja:

29 Apr 2019, 17:42:43 @citrons1 rakstīja:
ar ''vēl ripo manā'' gadījumā tas ir tā: savāc mašsinu no āgenskalna servisa, samaksā, paņem garantijas lapu un brauc. Mašīnas izbrauc pusi eiropas, atnāk atpakaaļ un nekādu defektu nav bijis līdz šodienai pa šiem 6 gadiem auto nomas svērā un sadarbībā ar āgenskalna servisu Sia Izdarīgs. Tad jau noteitki ka neesi vienīgais kas kautko rubī ja tās mašīnas ''vēl ripo''! Nav arī ne dedzis ne ceļa malā dēļ remontēta ģeneratora āgenskalnā apstājies.


Klau, tev pie cufika. Jums saskanees domas!


Nekłûsti par Lodàmuru. Tas arî tik ilgi gudrojàs ka to sàka neñemt pa pilnu



Varu derēt, ka lodāmurs vismaz ir lietas kursā, ka M57 ir direct injection...


Nu, kad pienaaks tas briidis, kad personaazs sapratiis atskjiriibu starp common rail un direct injection?
Nekad. Jo vinjsh ir sasniedzis savas nejeegashanas augstaako punktu.
Offline
Sters
18. Aug 2019, 23:05 #167

Kopš: 17. Aug 2019

No: Dobele

Ziņojumi: 2

Braucu ar: VW

BRC tirgojas 2007 BMW 530 Touring xDrive (Nr : 234) . Diemžēl linku ievietot man liegts. Varbūt kādam zināms šis auto? Kādi varētu būt max ieguldījumi šim modelim ar ko jārēķinās? Vēlos tādu nopirkt. Līdz šim BMW nav bijis.
Offline
vadjiksBMW
18. Aug 2019, 23:41 #168

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2660

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


18 Aug 2019, 23:05:56 @Sters rakstīja:
BRC tirgojas 2007 BMW 530 Touring xDrive (Nr : 234) . Diemžēl linku ievietot man liegts. Varbūt kādam zināms šis auto? Kādi varētu būt max ieguldījumi šim modelim ar ko jārēķinās? Vēlos tādu nopirkt. Līdz šim BMW nav bijis.




Links

Jārēķinās, ka var nākties remontēt to Xdrive, priekšas kardāns, nav pārāk traki, ja nenoguļ laicīgu remontu, sadales kaste jau pisīgāk drusku, ātrumkaste, ja pirmos piesauktos remontus noguļ tad ar šo ir žopa jau, atrast citu kasti ir ļoti grūti, tāpēc savu nopist līdz kliņķim nedrīkst.

Visādi citādi, diezvai tur ir kas trakāks kā jebkurā citā E61, neskaitot to, ka šo konkrēto var arī nozagt, jo kopumā neslikta komplektācija, tāpēc klusās sānielās labāk neatstāt

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 18 Aug 2019, 23:44:56 ]

Offline
Sters
23. Aug 2019, 22:00 #169

Kopš: 17. Aug 2019

No: Dobele

Ziņojumi: 2

Braucu ar: VW

Vai tiešām E61 no tālā 2007 gada vēl kāds zog? Kur varētu pēc vin koda informāciju iegūt, kās remontēts?
Offline
michals1
23. Aug 2019, 22:03 #170

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1999

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


23 Aug 2019, 22:00:18 @Sters rakstīja:
Vai tiešām E61 no tālā 2007 gada vēl kāds zog? Kur varētu pēc vin koda informāciju iegūt, kās remontēts?

Protams ka zog.Rezerves daļās aiziet uz urrrā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo