Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E61 iegāde

AutorsZiņojums
EMSY85
12. Mar 2018, 12:09 #121

Kopš: 01. Sep 2011

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Braucu ar E61 525I prefeisu m54 3.5gadus.
Pa šo laiku kautkas ap 2.5-3keur ir aizgájis, un var teikt ka nopirku labi uzturétu auto.
vājās vietas:
Reika
pnēma
elektronika
un 525iA vidēji ēd 15l(jauktajā ciklā)
Offline
N53series
12. Mar 2018, 12:27 #122

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Mar 2018, 12:09:42 @EMSY85 rakstīja:
Braucu ar E61 525I prefeisu m54 3.5gadus.
Pa šo laiku kautkas ap 2.5-3keur ir aizgájis, un var teikt ka nopirku labi uzturétu auto.
vājās vietas:
Reika
pnēma
elektronika
un 525iA vidēji ēd 15l(jauktajā ciklā)

Es teiktu, ka dzinējam da kārbai kāda problēma.
Offline
ozolinsj87
27. Jan 2019, 14:23 #123

Kopš: 27. Jan 2019

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Laba diena,

Biju uz tā paša viļņa kur tēmas autors : lēnāk sāku skatīt E61 kā savu nākamo autiņu.
Izlasot diskusiju saprotu, ka vairs negribu, ka BMW brūk un pērk lai remontētu

Tiešām esmsu apmulsis, ka viss tik dārgs un jārēķinās ka lūzīs...
Protams tieši ekspluatācijas izmaksas un vājās vietas arī interesēja, tāpēc sāku lasīt.
Tagad braucu ar Peug. 407 2.2 benzīngāzi automātu. Gadā ielieku apmērm 1000Eur remontos kas škiet diezgan ok, tik nu visi tie franču elektronikas gļuki vairs nav panesami. Citādi auto liekas ok. Salīdzinoši iepriekš braucu ar Audi - remontēju to dranķi daudzzz vairāk, tāka ar 407 esmu ļoti apmierināts.

Tad nu jā... ja gribēju E61 tad tagad liekas ka labāk tomēr pāriet uz esošā nākamo modeli 508.

Budžets ap 10k eur jauna auto iegādei

Ja ir arī kas pozitīvs par E61 sakāms labprāt dzirdēšu ))
Paldies
Offline
raceejs
27. Jan 2019, 16:30 #124

Kopš: 11. Sep 2011

Ziņojumi: 256

Braucu ar: 530d,535d

Braucu ar e61 535d,2006.g.Pirkts no Vācijas ar orģ 252k,ir arī auto-records atskaite.Motors,kārba,mufta bez problēmām,pneima,elektronika viss strādā.Dpf,kati stāv vietā,trubas tīras.Ps M-pakots,headup,melns comforts utt.ak jā,kvelsveces nomainīju + kvēlsveču bloku.Pa 5k nepirku
Offline
weedy
16. Apr 2019, 13:22 #125

Kopš: 14. Apr 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar: F11 / Allroad A6 / MB V220

Skatos, te rakstījuši, ka pirms gada normāls e61 fl bija ap 10k.
Cik tagad varētu būt robeža? 8? 9?

SS starp 9 un 12 kopā 9 gab šobrīd.
Offline
xptlv
23. Apr 2019, 15:47 #126

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw

Es ieķēru "veiksmīgu" E61 faceliftu 3l pa 6000e... esmu restaurējis turbīnu, restaurējis reiku, mainījis neskaitāmas blīves, pusasis utt.... kr4, nopirku pa 6, ieliku vēl ap 2... pašlaik rēķins ir ap 8k un man vēl jāskatās, kāpēc neiet kondiška(nedzesē) un vēl pāris eļļas teces.... (man mašīna ir 6 mēnešus)

Lai gan.... man draugs nopirka E61 525d interneta izsolē pa 5600e, un servisu redzējis tikai mainot eļļu un riepas(viņam tā mašinā ir pusotru gadu)

Tākāāāāā, spried pats E60 ir mega loterija, vainu vinē, vainu padirs un mans ieteikums, ja jūti ka padirs, padod stafeti tālāk

[ Šo ziņu laboja xptlv, 23 Apr 2019, 15:47:18 ]

Offline
GTs-
23. Apr 2019, 16:39 #127

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 690

Braucu ar:

Laikam nav korekti rēķināt cik ieliek gadā, bet pēc nobraukuma. Piemēram pie 20k km/ gadā visi šie cipari 1-2k+ liekas kosmoss, nafig jums tādus autiņus tad?
Cik tad ar to auto sanāk braukt, ja pa servisiem tik dzīvojas?
Offline
KaspichsS
23. Apr 2019, 16:56 #128

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


23 Apr 2019, 15:47:06 @xptlv rakstīja:
Es ieķēru "veiksmīgu" E61 faceliftu 3l pa 6000e... esmu restaurējis turbīnu, restaurējis reiku, mainījis neskaitāmas blīves, pusasis utt.... kr4, nopirku pa 6, ieliku vēl ap 2... pašlaik rēķins ir ap 8k un man vēl jāskatās, kāpēc neiet kondiška(nedzesē) un vēl pāris eļļas teces.... (man mašīna ir 6 mēnešus)

Lai gan.... man draugs nopirka E61 525d interneta izsolē pa 5600e, un servisu redzējis tikai mainot eļļu un riepas(viņam tā mašinā ir pusotru gadu)

Tākāāāāā, spried pats E60 ir mega loterija, vainu vinē, vainu padirs un mans ieteikums, ja jūti ka padirs, padod stafeti tālāk


nu jau.. turbiinas, reikas - neizjuuk [parasti] vienaa mirklii.
aciimredzot, ietaupiiji uz pirmspirkshanas diagnostiku. bivajet. es arii saku - nah izmest naudu tur, kur to var nedariit
Offline
Taspac
24. Apr 2019, 08:37 #129

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Bet taadaa peogeot miskastee arii nav prieks likt gadaa kaut vai 1000 eur
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 16:27 #130

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


23 Apr 2019, 16:56:06 @KateG rakstīja:

23 Apr 2019, 15:47:06 @xptlv rakstīja:
Es ieķēru "veiksmīgu" E61 faceliftu 3l pa 6000e... esmu restaurējis turbīnu, restaurējis reiku, mainījis neskaitāmas blīves, pusasis utt.... kr4, nopirku pa 6, ieliku vēl ap 2... pašlaik rēķins ir ap 8k un man vēl jāskatās, kāpēc neiet kondiška(nedzesē) un vēl pāris eļļas teces.... (man mašīna ir 6 mēnešus)

Lai gan.... man draugs nopirka E61 525d interneta izsolē pa 5600e, un servisu redzējis tikai mainot eļļu un riepas(viņam tā mašinā ir pusotru gadu)

Tākāāāāā, spried pats E60 ir mega loterija, vainu vinē, vainu padirs un mans ieteikums, ja jūti ka padirs, padod stafeti tālāk


nu jau.. turbiinas, reikas - neizjuuk [parasti] vienaa mirklii.
aciimredzot, ietaupiiji uz pirmspirkshanas diagnostiku. bivajet. es arii saku - nah izmest naudu tur, kur to var nedariit


Smejies?

Es 3 mēneši kalu iekāā visas E61 problēmas un knifus.... paķēru līdzi pacanus, ar ko visu mašīnu no A lidz B izrakāt... mērījām krāsu, baudījām visus līmeņus, raustījām, dauzījām, vedām uz pilno diagnostiku... viss kas bija, eļļa lija gar filtru nedaudz un Lambda zonde bija beigta.... pusotru mēnesi vēlāk... sākās prieki....
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 16:33 #131

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw

Reku saraksts ar sūdiem ko esmu darījis kopš Novembra, ņemot vērā cik pedantiski mašīnu pirku -

-Lambda zonde + beigti vadi bagāžnieka sadaļā
-Ģenerātora remonts
-Turbīnas remonts
-Kartera blīves maiņa
-Aizmugurējie gultņi plus pusas
-Kārbas kloķis (jā, elektriķis teica, pirmo reizi mūžā redzēja sapistu kloķi E61 faceliftam)
-Kārbas eļļa
-Reika+bukses
-Galvas blīve, Kolektora ieplūdes blīves.
Offline
KaspichsS
29. Apr 2019, 16:34 #132

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


29 Apr 2019, 16:27:40 @xptlv rakstīja:

23 Apr 2019, 16:56:06 @KateG rakstīja:

23 Apr 2019, 15:47:06 @xptlv rakstīja:
Es ieķēru "veiksmīgu" E61 faceliftu 3l pa 6000e... esmu restaurējis turbīnu, restaurējis reiku, mainījis neskaitāmas blīves, pusasis utt.... kr4, nopirku pa 6, ieliku vēl ap 2... pašlaik rēķins ir ap 8k un man vēl jāskatās, kāpēc neiet kondiška(nedzesē) un vēl pāris eļļas teces.... (man mašīna ir 6 mēnešus)

Lai gan.... man draugs nopirka E61 525d interneta izsolē pa 5600e, un servisu redzējis tikai mainot eļļu un riepas(viņam tā mašinā ir pusotru gadu)

Tākāāāāā, spried pats E60 ir mega loterija, vainu vinē, vainu padirs un mans ieteikums, ja jūti ka padirs, padod stafeti tālāk


nu jau.. turbiinas, reikas - neizjuuk [parasti] vienaa mirklii.
aciimredzot, ietaupiiji uz pirmspirkshanas diagnostiku. bivajet. es arii saku - nah izmest naudu tur, kur to var nedariit


Smejies?

Es 3 mēneši kalu iekāā visas E61 problēmas un knifus.... paķēru līdzi pacanus, ar ko visu mašīnu no A lidz B izrakāt... mērījām krāsu, baudījām visus līmeņus, raustījām, dauzījām, vedām uz pilno diagnostiku... viss kas bija, eļļa lija gar filtru nedaudz un Lambda zonde bija beigta.... pusotru mēnesi vēlāk... sākās prieki....


Nu, pacani - tas ir krutas diagnostikas garants

P. S. 99%,ka zondei nebija ne vainas

[ Šo ziņu laboja KateG, 29 Apr 2019, 16:34:29 ]

Offline
citrons1
29. Apr 2019, 16:35 #133

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:


29 Apr 2019, 16:33:23 @xptlv rakstīja:
Reku saraksts ar sūdiem ko esmu darījis kopš Novembra, ņemot vērā cik pedantiski mašīnu pirku -

-Lambda zonde + beigti vadi bagāžnieka sadaļā
-Ģenerātora remonts
-Turbīnas remonts
-Kartera blīves maiņa
-Aizmugurējie gultņi plus pusas
-Kārbas kloķis (jā, elektriķis teica, pirmo reizi mūžā redzēja sapistu kloķi E61 faceliftam)
-Kārbas eļļa
-Reika+bukses
-Galvas blīve, Kolektora ieplūdes blīves.


Nu normāls remonts. Tagad vismaz zināsi ka viss jauns salikts. Priecājies ka tikai selektorā bij vaina nevis kārbai kapitalka
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 16:36 #134

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


29 Apr 2019, 16:34:08 @KateG rakstīja:

29 Apr 2019, 16:27:40 @xptlv rakstīja:

23 Apr 2019, 16:56:06 @KateG rakstīja:

23 Apr 2019, 15:47:06 @xptlv rakstīja:
Es ieķēru "veiksmīgu" E61 faceliftu 3l pa 6000e... esmu restaurējis turbīnu, restaurējis reiku, mainījis neskaitāmas blīves, pusasis utt.... kr4, nopirku pa 6, ieliku vēl ap 2... pašlaik rēķins ir ap 8k un man vēl jāskatās, kāpēc neiet kondiška(nedzesē) un vēl pāris eļļas teces.... (man mašīna ir 6 mēnešus)

Lai gan.... man draugs nopirka E61 525d interneta izsolē pa 5600e, un servisu redzējis tikai mainot eļļu un riepas(viņam tā mašinā ir pusotru gadu)

Tākāāāāā, spried pats E60 ir mega loterija, vainu vinē, vainu padirs un mans ieteikums, ja jūti ka padirs, padod stafeti tālāk


nu jau.. turbiinas, reikas - neizjuuk [parasti] vienaa mirklii.
aciimredzot, ietaupiiji uz pirmspirkshanas diagnostiku. bivajet. es arii saku - nah izmest naudu tur, kur to var nedariit


Smejies?

Es 3 mēneši kalu iekāā visas E61 problēmas un knifus.... paķēru līdzi pacanus, ar ko visu mašīnu no A lidz B izrakāt... mērījām krāsu, baudījām visus līmeņus, raustījām, dauzījām, vedām uz pilno diagnostiku... viss kas bija, eļļa lija gar filtru nedaudz un Lambda zonde bija beigta.... pusotru mēnesi vēlāk... sākās prieki....


Nu, pacani - tas ir krutas diagnostikas garants

P. S. 99%,ka zondei nebija ne vainas


Hvz, itkā pēc nomaiņas degvielas patēriņš samazinājās...
Offline
RSAWorkshop
29. Apr 2019, 16:36 #135

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6248

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Apr 2019, 16:34:08 @KateG rakstīja:

29 Apr 2019, 16:27:40 @xptlv rakstīja:

23 Apr 2019, 16:56:06 @KateG rakstīja:

23 Apr 2019, 15:47:06 @xptlv rakstīja:
Es ieķēru "veiksmīgu" E61 faceliftu 3l pa 6000e... esmu restaurējis turbīnu, restaurējis reiku, mainījis neskaitāmas blīves, pusasis utt.... kr4, nopirku pa 6, ieliku vēl ap 2... pašlaik rēķins ir ap 8k un man vēl jāskatās, kāpēc neiet kondiška(nedzesē) un vēl pāris eļļas teces.... (man mašīna ir 6 mēnešus)

Lai gan.... man draugs nopirka E61 525d interneta izsolē pa 5600e, un servisu redzējis tikai mainot eļļu un riepas(viņam tā mašinā ir pusotru gadu)

Tākāāāāā, spried pats E60 ir mega loterija, vainu vinē, vainu padirs un mans ieteikums, ja jūti ka padirs, padod stafeti tālāk


nu jau.. turbiinas, reikas - neizjuuk [parasti] vienaa mirklii.
aciimredzot, ietaupiiji uz pirmspirkshanas diagnostiku. bivajet. es arii saku - nah izmest naudu tur, kur to var nedariit


Smejies?

Es 3 mēneši kalu iekāā visas E61 problēmas un knifus.... paķēru līdzi pacanus, ar ko visu mašīnu no A lidz B izrakāt... mērījām krāsu, baudījām visus līmeņus, raustījām, dauzījām, vedām uz pilno diagnostiku... viss kas bija, eļļa lija gar filtru nedaudz un Lambda zonde bija beigta.... pusotru mēnesi vēlāk... sākās prieki....


Nu, pacani - tas ir krutas diagnostikas garants

P. S. 99%,ka zondei nebija ne vainas
Varu iedomāties kā ir “saremontēts” ģenerators

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 16:37 #136

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


29 Apr 2019, 16:35:09 @citrons1 rakstīja:

29 Apr 2019, 16:33:23 @xptlv rakstīja:
Reku saraksts ar sūdiem ko esmu darījis kopš Novembra, ņemot vērā cik pedantiski mašīnu pirku -

-Lambda zonde + beigti vadi bagāžnieka sadaļā
-Ģenerātora remonts
-Turbīnas remonts
-Kartera blīves maiņa
-Aizmugurējie gultņi plus pusas
-Kārbas kloķis (jā, elektriķis teica, pirmo reizi mūžā redzēja sapistu kloķi E61 faceliftam)
-Kārbas eļļa
-Reika+bukses
-Galvas blīve, Kolektora ieplūdes blīves.


Nu normāls remonts. Tagad vismaz zināsi ka viss jauns salikts. Priecājies ka tikai selektorā bij vaina nevis kārbai kapitalka


Paldies dievam, kārba man ir ļoti labā stāvoklī.... problēma bija tanī, ka pats kloķis bija nojāts, un pats pa sevi krita sporta režīmā... un ļerpatojās...
Offline
xptlv
29. Apr 2019, 16:37 #137

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


29 Apr 2019, 16:36:59 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Apr 2019, 16:34:08 @KateG rakstīja:

29 Apr 2019, 16:27:40 @xptlv rakstīja:

23 Apr 2019, 16:56:06 @KateG rakstīja:

23 Apr 2019, 15:47:06 @xptlv rakstīja:
Es ieķēru "veiksmīgu" E61 faceliftu 3l pa 6000e... esmu restaurējis turbīnu, restaurējis reiku, mainījis neskaitāmas blīves, pusasis utt.... kr4, nopirku pa 6, ieliku vēl ap 2... pašlaik rēķins ir ap 8k un man vēl jāskatās, kāpēc neiet kondiška(nedzesē) un vēl pāris eļļas teces.... (man mašīna ir 6 mēnešus)

Lai gan.... man draugs nopirka E61 525d interneta izsolē pa 5600e, un servisu redzējis tikai mainot eļļu un riepas(viņam tā mašinā ir pusotru gadu)

Tākāāāāā, spried pats E60 ir mega loterija, vainu vinē, vainu padirs un mans ieteikums, ja jūti ka padirs, padod stafeti tālāk


nu jau.. turbiinas, reikas - neizjuuk [parasti] vienaa mirklii.
aciimredzot, ietaupiiji uz pirmspirkshanas diagnostiku. bivajet. es arii saku - nah izmest naudu tur, kur to var nedariit


Smejies?

Es 3 mēneši kalu iekāā visas E61 problēmas un knifus.... paķēru līdzi pacanus, ar ko visu mašīnu no A lidz B izrakāt... mērījām krāsu, baudījām visus līmeņus, raustījām, dauzījām, vedām uz pilno diagnostiku... viss kas bija, eļļa lija gar filtru nedaudz un Lambda zonde bija beigta.... pusotru mēnesi vēlāk... sākās prieki....


Nu, pacani - tas ir krutas diagnostikas garants

P. S. 99%,ka zondei nebija ne vainas
Varu iedomāties kā ir “saremontēts” ģenerators


Nomainīta ogle
Offline
KaspichsS
29. Apr 2019, 16:41 #138

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


29 Apr 2019, 16:36:42 @xptlv rakstīja:

29 Apr 2019, 16:34:08 @KateG rakstīja:

29 Apr 2019, 16:27:40 @xptlv rakstīja:

23 Apr 2019, 16:56:06 @KateG rakstīja:

23 Apr 2019, 15:47:06 @xptlv rakstīja:
Es ieķēru "veiksmīgu" E61 faceliftu 3l pa 6000e... esmu restaurējis turbīnu, restaurējis reiku, mainījis neskaitāmas blīves, pusasis utt.... kr4, nopirku pa 6, ieliku vēl ap 2... pašlaik rēķins ir ap 8k un man vēl jāskatās, kāpēc neiet kondiška(nedzesē) un vēl pāris eļļas teces.... (man mašīna ir 6 mēnešus)

Lai gan.... man draugs nopirka E61 525d interneta izsolē pa 5600e, un servisu redzējis tikai mainot eļļu un riepas(viņam tā mašinā ir pusotru gadu)

Tākāāāāā, spried pats E60 ir mega loterija, vainu vinē, vainu padirs un mans ieteikums, ja jūti ka padirs, padod stafeti tālāk


nu jau.. turbiinas, reikas - neizjuuk [parasti] vienaa mirklii.
aciimredzot, ietaupiiji uz pirmspirkshanas diagnostiku. bivajet. es arii saku - nah izmest naudu tur, kur to var nedariit


Smejies?

Es 3 mēneši kalu iekāā visas E61 problēmas un knifus.... paķēru līdzi pacanus, ar ko visu mašīnu no A lidz B izrakāt... mērījām krāsu, baudījām visus līmeņus, raustījām, dauzījām, vedām uz pilno diagnostiku... viss kas bija, eļļa lija gar filtru nedaudz un Lambda zonde bija beigta.... pusotru mēnesi vēlāk... sākās prieki....


Nu, pacani - tas ir krutas diagnostikas garants

P. S. 99%,ka zondei nebija ne vainas


Hvz, itkā pēc nomaiņas degvielas patēriņš samazinājās...


Wat? Mjaa, saaku noveerteet doagnostikas un remonta liimeni.
Offline
KaspichsS
29. Apr 2019, 16:42 #139

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


29 Apr 2019, 16:37:56 @xptlv rakstīja:

29 Apr 2019, 16:36:59 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Apr 2019, 16:34:08 @KateG rakstīja:

29 Apr 2019, 16:27:40 @xptlv rakstīja:

23 Apr 2019, 16:56:06 @KateG rakstīja:

23 Apr 2019, 15:47:06 @xptlv rakstīja:
Es ieķēru "veiksmīgu" E61 faceliftu 3l pa 6000e... esmu restaurējis turbīnu, restaurējis reiku, mainījis neskaitāmas blīves, pusasis utt.... kr4, nopirku pa 6, ieliku vēl ap 2... pašlaik rēķins ir ap 8k un man vēl jāskatās, kāpēc neiet kondiška(nedzesē) un vēl pāris eļļas teces.... (man mašīna ir 6 mēnešus)

Lai gan.... man draugs nopirka E61 525d interneta izsolē pa 5600e, un servisu redzējis tikai mainot eļļu un riepas(viņam tā mašinā ir pusotru gadu)

Tākāāāāā, spried pats E60 ir mega loterija, vainu vinē, vainu padirs un mans ieteikums, ja jūti ka padirs, padod stafeti tālāk


nu jau.. turbiinas, reikas - neizjuuk [parasti] vienaa mirklii.
aciimredzot, ietaupiiji uz pirmspirkshanas diagnostiku. bivajet. es arii saku - nah izmest naudu tur, kur to var nedariit


Smejies?

Es 3 mēneši kalu iekāā visas E61 problēmas un knifus.... paķēru līdzi pacanus, ar ko visu mašīnu no A lidz B izrakāt... mērījām krāsu, baudījām visus līmeņus, raustījām, dauzījām, vedām uz pilno diagnostiku... viss kas bija, eļļa lija gar filtru nedaudz un Lambda zonde bija beigta.... pusotru mēnesi vēlāk... sākās prieki....


Nu, pacani - tas ir krutas diagnostikas garants

P. S. 99%,ka zondei nebija ne vainas
Varu iedomāties kā ir “saremontēts” ģenerators


Nomainīta ogle


Zajebisj. Peec kaa BSD aizgaaja paguleet

Nahrena juus liidaat pie taa gjeneratora?
Offline
citrons1
29. Apr 2019, 16:46 #140

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:



Zajebisj. Peec kaa BSD aizgaaja paguleet

Nahrena juus liidaat pie taa gjeneratora?


Opā opā. Pastāsti lūdzu sīkāk par ģeneratora oglīšu maiņu. Kas ir BSD un kā pareizi jāveic oglīšu maiņa? Man kā reiz drīzumā plānots vienam e60 šis pasākums. Pie tevis to var izadrīt tā ka nekas neiet ''pagulēt'' pēc šī remonta ?

p.s. kompis ik pa brīdim tam eksemplāram iemet ''charging fault''. Pagaidām tas auto guļ mierā garažā bet drīz jāķeras klāt un jārisina.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo