Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
martinez
05. Mar 2023, 18:23 #9621

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29192

Braucu ar: cietu seju


05 Mar 2023, 18:15:24 @SoWhat rakstīja:

05 Mar 2023, 18:13:38 @martinez rakstīja:
Pēc brauciena uzreiz pieliekot roku pie riteņu diskiem nav tā, ka viens ir siltāks kā otrs?


Ir stipri sakarsis kreisais priekšējais ritenis. Jaunu supportu jau pasūtīju, vnk kaut kā nelīmējās kopā tā stūres raustīšanās.

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Offline
SoWhat
05. Mar 2023, 18:31 #9622

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt


Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).

A kā to šarnīru pārbaudīt?
Offline
martinez
05. Mar 2023, 20:08 #9623

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29192

Braucu ar: cietu seju


05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:




A kā to šarnīru pārbaudīt?

UZ PAcēlāja tikai. Lai servisa meistars iztausta.

[ Šo ziņu laboja martinez, 05 Mar 2023, 20:09:58 ]

Offline
Mizx
05. Mar 2023, 20:19 #9624

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:

05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt


Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).

A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 05 Mar 2023, 20:19:52 ]

Offline
chillhouse
05. Mar 2023, 21:55 #9625

Kopš: 13. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 433

Braucu ar: vienu ciparu

Plāns iegādāties busu ceļošanai. Budžets 5€. Ko spečuki iesaka? VW Multivans vai MB Vito?
Offline
wanksta
05. Mar 2023, 21:58 #9626

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7235

Braucu ar: muti

Bēdīgs budžets priekš ceļojamā Busa
Varbūt kaut kādu vivaro pirmo gadu ir jēga paskatīties, lai nebūtu vēl astoņdesmitajos izstrādātais t4 jāpērk

[ Šo ziņu laboja wanksta, 05 Mar 2023, 21:58:27 ]

Offline
Mizx
05. Mar 2023, 21:58 #9627

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:

Ja tiešām dzīvo kalnos un ikdienas maršruts ir augšā-lejā pa vienu un to pašu maršrutu, kad pierod pie ceļa, iemācās likumus un vairs nesēņo, tad vēlāk izrādās, ka vairāk dilst ne kā pie mums parasti priekšējās / pakaļējās riepas, bet labās puses vai kreisās, atkarībā kādas slodzes tajā maršrutā izteiktākas. Principā tas var arī izskaidrot, ka vienā pusē bremzēm vairāk darba un parasti galvenās ir priekšējās.
Offline
Mizx
05. Mar 2023, 22:07 #9628

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


05 Mar 2023, 21:58:08 @wanksta rakstīja:
Bēdīgs budžets priekš ceļojamā Busa
Varbūt kaut kādu vivaro pirmo gadu ir jēga paskatīties, lai nebūtu vēl astoņdesmitajos izstrādātais t4 jāpērk
Nevar nepiekrist. Mazie busi netur slodzi, bet cenas arī nav zemas. Ja nu tiešām gribas iekļautis šajā budžetā, tad es pat drīzāk skatītos uz mazo un īso Sprinteri, kam resurss tomēr plānots liels un detaļas kalpo ilgi — mazāks risks kaut kur ceļā palikt. Pats ar līdzīgu diezgan pa Eiropu mēdzu braukāties. Tos mazos busiņus šādā budžetā es izskatītu vienīgi ja ir par to zināma pilna vēsture un zināms, ka netuvojas liels remonts.

Iesaku par to budžetu meklēt šādu nesarūsējušu, tas ir reāli:
Offline
Lafter
05. Mar 2023, 22:07 #9629

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26953

Braucu ar: wv


05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:

05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:

05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt


Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).

A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.

Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
Mizx
05. Mar 2023, 22:13 #9630

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


05 Mar 2023, 22:07:37 @Lafter rakstīja:

05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:

05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:

05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt


Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).

A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.

Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.
Man gadījušies gabali, kur pat mierīgi var lejup braukt liekot 2. ātrumā, ja nekārojas lieku adrenalīnu. Jā, motors rēc, bet tam tiešām nekas nenotiks un patēriņa no tā nekāda, jo reāli tas darbojas ~ brīvgaitas režīmā. Vismaz vecākiem MB tāpēc spidometrā pat atzīmētas iedaļas max ātrumam katrā ātrumā. Ja ātrāk par, piemēram, attiecīgo marķējumu no kalna lejā nebrauksi, jo ceļš šaurs un līkumains, tad panelī norādītais ātrums labi der un bremžu pedālis var atpūsties.
Offline
ottomars
05. Mar 2023, 22:46 #9631

Kopš: 29. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: e30 baltu raķeti

Sveiki.
Vai kāds zin kur meklēt m50 sprauslu remonta komplektu? filtriņus, blīvgrdzenus.. ?
Offline
RSAWorkshop
06. Mar 2023, 11:04 #9632

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6067

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Žēl, ka cietumā neielika un neatņēma tiesības uz mūžu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
06. Mar 2023, 11:09 #9633

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


06 Mar 2023, 09:21:30 @Tilhens rakstīja:
Pirms 2 gadiem atņēma tiesības, par brauksanu reibumā, un atņēma uz ilgu laiku, domāju vai ir jega tieāties lai mēginātu dabūt ātrāk atpakal vai nē, varbut kāds ir dabujis atpakaļ tiesobas pirms termiņa?
Vai varbūt kadam ir labs advokats kas darbojas ar kko tadu, un cim aptuveni var nostaties tas pasākums?


Tiesāties par ko? Par to, ko esi izdarījis, vaina pierādīta. Tiesāties, jo tev vajag un poh, ka likums visiem viens. Loģika laba.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mikels
06. Mar 2023, 11:14 #9634

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4615

Braucu ar: cieņu


06 Mar 2023, 09:21:30 @Tilhens rakstīja:
Pirms 2 gadiem atņēma tiesības, par brauksanu reibumā, un atņēma uz ilgu laiku, domāju vai ir jega tieāties lai mēginātu dabūt ātrāk atpakal vai nē, varbut kāds ir dabujis atpakaļ tiesobas pirms termiņa?
Vai varbūt kadam ir labs advokats kas darbojas ar kko tadu, un cim aptuveni var nostaties tas pasākums?
Tak sen jau nokavēts apstrīdēšanas termiņš, turklāt nav skaidrs,kas tad bija izdarīts nepareizi, ja reiz nepiekriti kaut kam, vajadzēja to darīt uzreiz

[ Šo ziņu laboja Mikels, 06 Mar 2023, 11:17:16 ]

Offline
Locis
06. Mar 2023, 11:24 #9635

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


05 Mar 2023, 22:13:35 @Mizx rakstīja:

05 Mar 2023, 22:07:37 @Lafter rakstīja:

05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:

05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:

05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt


Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).

A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.

Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.
Man gadījušies gabali, kur pat mierīgi var lejup braukt liekot 2. ātrumā, ja nekārojas lieku adrenalīnu. Jā, motors rēc, bet tam tiešām nekas nenotiks un patēriņa no tā nekāda, jo reāli tas darbojas ~ brīvgaitas režīmā. Vismaz vecākiem MB tāpēc spidometrā pat atzīmētas iedaļas max ātrumam katrā ātrumā. Ja ātrāk par, piemēram, attiecīgo marķējumu no kalna lejā nebrauksi, jo ceļš šaurs un līkumains, tad panelī norādītais ātrums labi der un bremžu pedālis var atpūsties.

Esmu redzējis kalnos pirms lejupceļa zīmi ar procentiem un rekomendāciju,ka jābremzē ar ātrumiem.
Offline
sos911
06. Mar 2023, 12:23 #9636

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1574

Braucu ar: V40

Sveiki, volvo v40 2003 gada nereaģē uz pulti. (laikam āķis nosēdies) Durvis slēdzene griežas, bet vaļā never. Bagāžniekā slēdzene negriežas. Kādi vairianti? Vienīgi nāk ideja taisīt logu vaļā ar skoču
Offline
EA13
06. Mar 2023, 14:58 #9637

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Ir radusies problēma ar e83 X3 stūres pastiprinātāju. Pirms trīs dienām pārstāja strādāt stūres pastiprinātājs, bet ir reizes kad iedarbinot stūres pastiprinātājs strādā (var pabraukt dažus metrus). Kas varētu būt pie vainas?
Mašīnai ir servo reika.
Offline
bone_itch
08. Mar 2023, 14:20 #9638

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

Čau, spečuki!

e46 ir lufte vadītāja puses enģē - atvērtu durvi var pakustināt uz augšu, uz leju. Vai kāds ir saskāries ar tādu problēmu un, varbūt, zina meistaru, kas māk saremontēt.
Padalieties, lūdzu, ar kontaktiem PM!
Offline
Duke11
08. Mar 2023, 23:18 #9639

Kopš: 30. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 106

Braucu ar: e34

Kas tās pa iedobēm?
Offline
Kanjo
09. Mar 2023, 07:10 #9640

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 242

Braucu ar:

Līdzīgas iedobes pāris reizes redzētas arī citās vietās uz diska. Nav gadījumā paša bremžu diska nodiluma indikators(ja iedobe redzama, tas biezums vēl ok)?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo