Online
Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
martinez | 05. Mar 2023, 18:23 |
#9621
|
| Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29192
Braucu ar: cietu seju
|
05 Mar 2023, 18:15:24 @SoWhat rakstīja:
05 Mar 2023, 18:13:38 @martinez rakstīja:
Pēc brauciena uzreiz pieliekot roku pie riteņu diskiem nav tā, ka viens ir siltāks kā otrs?
Ir stipri sakarsis kreisais priekšējais ritenis. Jaunu supportu jau pasūtīju, vnk kaut kā nelīmējās kopā tā stūres raustīšanās.
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt | Offline | | |
SoWhat | 05. Mar 2023, 18:31 |
#9622
|
| Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
|
05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).
A kā to šarnīru pārbaudīt? | Offline | | |
martinez | 05. Mar 2023, 20:08 |
#9623
|
| Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29192
Braucu ar: cietu seju
|
05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:
A kā to šarnīru pārbaudīt?
UZ PAcēlāja tikai. Lai servisa meistars iztausta.[ Šo ziņu laboja martinez, 05 Mar 2023, 20:09:58 ] | Offline | | |
Mizx | 05. Mar 2023, 20:19 |
#9624
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5735
Braucu ar:
|
05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:
05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).
A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.[ Šo ziņu laboja Mizx, 05 Mar 2023, 20:19:52 ] | Offline | | |
chillhouse | 05. Mar 2023, 21:55 |
#9625
|
| Kopš: 13. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 433
Braucu ar: vienu ciparu
| Plāns iegādāties busu ceļošanai. Budžets 5€. Ko spečuki iesaka? VW Multivans vai MB Vito? | Offline | | |
wanksta | 05. Mar 2023, 21:58 |
#9626
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7235
Braucu ar: muti
| Bēdīgs budžets priekš ceļojamā Busa
Varbūt kaut kādu vivaro pirmo gadu ir jēga paskatīties, lai nebūtu vēl astoņdesmitajos izstrādātais t4 jāpērk [ Šo ziņu laboja wanksta, 05 Mar 2023, 21:58:27 ] | Offline | | |
Mizx | 05. Mar 2023, 21:58 |
#9627
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5735
Braucu ar:
| Ja tiešām dzīvo kalnos un ikdienas maršruts ir augšā-lejā pa vienu un to pašu maršrutu, kad pierod pie ceļa, iemācās likumus un vairs nesēņo, tad vēlāk izrādās, ka vairāk dilst ne kā pie mums parasti priekšējās / pakaļējās riepas, bet labās puses vai kreisās, atkarībā kādas slodzes tajā maršrutā izteiktākas. Principā tas var arī izskaidrot, ka vienā pusē bremzēm vairāk darba un parasti galvenās ir priekšējās. | Offline | | |
Mizx | 05. Mar 2023, 22:07 |
#9628
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5735
Braucu ar:
|
05 Mar 2023, 21:58:08 @wanksta rakstīja:
Bēdīgs budžets priekš ceļojamā Busa
Varbūt kaut kādu vivaro pirmo gadu ir jēga paskatīties, lai nebūtu vēl astoņdesmitajos izstrādātais t4 jāpērk
Nevar nepiekrist. Mazie busi netur slodzi, bet cenas arī nav zemas. Ja nu tiešām gribas iekļautis šajā budžetā, tad es pat drīzāk skatītos uz mazo un īso Sprinteri, kam resurss tomēr plānots liels un detaļas kalpo ilgi — mazāks risks kaut kur ceļā palikt. Pats ar līdzīgu diezgan pa Eiropu mēdzu braukāties. Tos mazos busiņus šādā budžetā es izskatītu vienīgi ja ir par to zināma pilna vēsture un zināms, ka netuvojas liels remonts.
Iesaku par to budžetu meklēt šādu nesarūsējušu, tas ir reāli:
| Offline | | |
|
Lafter | 05. Mar 2023, 22:07 |
#9629
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 26953
Braucu ar: wv
|
05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:
05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:
05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).
A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.
Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks | Offline | | |
Mizx | 05. Mar 2023, 22:13 |
#9630
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5735
Braucu ar:
|
05 Mar 2023, 22:07:37 @Lafter rakstīja:
05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:
05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:
05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).
A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.
Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.
Man gadījušies gabali, kur pat mierīgi var lejup braukt liekot 2. ātrumā, ja nekārojas lieku adrenalīnu. Jā, motors rēc, bet tam tiešām nekas nenotiks un patēriņa no tā nekāda, jo reāli tas darbojas ~ brīvgaitas režīmā. Vismaz vecākiem MB tāpēc spidometrā pat atzīmētas iedaļas max ātrumam katrā ātrumā. Ja ātrāk par, piemēram, attiecīgo marķējumu no kalna lejā nebrauksi, jo ceļš šaurs un līkumains, tad panelī norādītais ātrums labi der un bremžu pedālis var atpūsties. | Offline | | |
ottomars | 05. Mar 2023, 22:46 |
#9631
|
| Kopš: 29. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 424
Braucu ar: e30 baltu raķeti
| Sveiki.
Vai kāds zin kur meklēt m50 sprauslu remonta komplektu? filtriņus, blīvgrdzenus.. ? | Offline | | |
RSAWorkshop | 06. Mar 2023, 11:04 |
#9632
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6067
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Žēl, ka cietumā neielika un neatņēma tiesības uz mūžu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Kaross | 06. Mar 2023, 11:09 |
#9633
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
06 Mar 2023, 09:21:30 @Tilhens rakstīja:
Pirms 2 gadiem atņēma tiesības, par brauksanu reibumā, un atņēma uz ilgu laiku, domāju vai ir jega tieāties lai mēginātu dabūt ātrāk atpakal vai nē, varbut kāds ir dabujis atpakaļ tiesobas pirms termiņa?
Vai varbūt kadam ir labs advokats kas darbojas ar kko tadu, un cim aptuveni var nostaties tas pasākums?
Tiesāties par ko? Par to, ko esi izdarījis, vaina pierādīta. Tiesāties, jo tev vajag un poh, ka likums visiem viens. Loģika laba.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Mikels | 06. Mar 2023, 11:14 |
#9634
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4615
Braucu ar: cieņu
|
06 Mar 2023, 09:21:30 @Tilhens rakstīja:
Pirms 2 gadiem atņēma tiesības, par brauksanu reibumā, un atņēma uz ilgu laiku, domāju vai ir jega tieāties lai mēginātu dabūt ātrāk atpakal vai nē, varbut kāds ir dabujis atpakaļ tiesobas pirms termiņa?
Vai varbūt kadam ir labs advokats kas darbojas ar kko tadu, un cim aptuveni var nostaties tas pasākums?
Tak sen jau nokavēts apstrīdēšanas termiņš, turklāt nav skaidrs,kas tad bija izdarīts nepareizi, ja reiz nepiekriti kaut kam, vajadzēja to darīt uzreiz [ Šo ziņu laboja Mikels, 06 Mar 2023, 11:17:16 ] | Offline | | |
Locis | 06. Mar 2023, 11:24 |
#9635
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10805
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
05 Mar 2023, 22:13:35 @Mizx rakstīja:
05 Mar 2023, 22:07:37 @Lafter rakstīja:
05 Mar 2023, 20:19:36 @Mizx rakstīja:
05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:
05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).
A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.
Tieši tā. Bremzē ar ātrumiem. Negrābsties pedāli. Met-3 un pletē lejà. Piekoriģē ar ar bremzi pirms līkumiem. Ja taisns gabals var arī 4tajā. Bet atšķirībā, kāds stāvums. Un nekas nenotiks motoram. Jà! Uz 3/3,5 stāvēs taho. Nekas. Nepievērs uzmanību. Savādi nojāsi bremzes, vai nedod dievs atteiks vienā līkumā.
Man gadījušies gabali, kur pat mierīgi var lejup braukt liekot 2. ātrumā, ja nekārojas lieku adrenalīnu. Jā, motors rēc, bet tam tiešām nekas nenotiks un patēriņa no tā nekāda, jo reāli tas darbojas ~ brīvgaitas režīmā. Vismaz vecākiem MB tāpēc spidometrā pat atzīmētas iedaļas max ātrumam katrā ātrumā. Ja ātrāk par, piemēram, attiecīgo marķējumu no kalna lejā nebrauksi, jo ceļš šaurs un līkumains, tad panelī norādītais ātrums labi der un bremžu pedālis var atpūsties.
Esmu redzējis kalnos pirms lejupceļa zīmi ar procentiem un rekomendāciju,ka jābremzē ar ātrumiem. | Offline | | |
sos911 | 06. Mar 2023, 12:23 |
#9636
|
| Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: V40
| Sveiki, volvo v40 2003 gada nereaģē uz pulti. (laikam āķis nosēdies) Durvis slēdzene griežas, bet vaļā never. Bagāžniekā slēdzene negriežas. Kādi vairianti? Vienīgi nāk ideja taisīt logu vaļā ar skoču | Offline | | |
|
EA13 | 06. Mar 2023, 14:58 |
#9637
|
| Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| Ir radusies problēma ar e83 X3 stūres pastiprinātāju. Pirms trīs dienām pārstāja strādāt stūres pastiprinātājs, bet ir reizes kad iedarbinot stūres pastiprinātājs strādā (var pabraukt dažus metrus). Kas varētu būt pie vainas?
Mašīnai ir servo reika. | Offline | | |
bone_itch | 08. Mar 2023, 14:20 |
#9638
|
| Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
| Čau, spečuki!
e46 ir lufte vadītāja puses enģē - atvērtu durvi var pakustināt uz augšu, uz leju. Vai kāds ir saskāries ar tādu problēmu un, varbūt, zina meistaru, kas māk saremontēt.
Padalieties, lūdzu, ar kontaktiem PM! | Offline | | |
Duke11 | 08. Mar 2023, 23:18 |
#9639
|
| Kopš: 30. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 106
Braucu ar: e34
| Kas tās pa iedobēm? | Offline | | |
Kanjo | 09. Mar 2023, 07:10 |
#9640
|
| Kopš: 02. Mar 2019
Ziņojumi: 242
Braucu ar:
| Līdzīgas iedobes pāris reizes redzētas arī citās vietās uz diska. Nav gadījumā paša bremžu diska nodiluma indikators(ja iedobe redzama, tas biezums vēl ok)? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|