Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Eazzy
02. Aug 2021, 14:07 #8081

Kopš: 21. Dec 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 257

Braucu ar: 525 TDS


02 Aug 2021, 13:22:51 @Esspatss rakstīja:
Lai pistoles gaisa patēriņss atbilst kompresora ražībai. Jo lielāks resīvers,jo retāk slēgsies iekšā. Atkarība no tā,cik daudz taisies darbināt pistoli, piemet cik ražīgs kompresors nepieciešams.


210l/min
Offline
Esspatss
02. Aug 2021, 19:48 #8082

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

Ņemam piemēram šito - 170 l/min pie 6 komats spiediena,ko tavs kompresors nodrošina vēsi un vari pat vālēt nonstopā.
Protams šļauku vajag ar attiecīgu iekšējo diametru, ar spirālveidīgajām aršana nebūs.

[ Šo ziņu laboja Esspatss, 02 Aug 2021, 19:54:58 ]

Offline
lawyer33
02. Aug 2021, 20:45 #8083

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 49

Braucu ar: BMW un SAAB

Sveiki,

Jautājums par Z3 2.0 - MT5 kārbas eļļu un reduktorā eļļu vispār ir paredzēts mainīt? Ja jā, kāda būtu specene un daudzums? Jo rezerves daļu kantori dod dīvainu info - 1L kārbā, nevar būt... Reduktorā vēl OK 1L, bet kārbā taču ir jābūt vismaz kādiem 2-3L, ne?
Offline
Eazzy
02. Aug 2021, 21:30 #8084

Kopš: 21. Dec 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 257

Braucu ar: 525 TDS


02 Aug 2021, 19:48:17 @Esspatss rakstīja:
Ņemam piemēram šito - 170 l/min pie 6 komats spiediena,ko tavs kompresors nodrošina vēsi un vari pat vālēt nonstopā.
Protams šļauku vajag ar attiecīgu iekšējo diametru, ar spirālveidīgajām aršana nebūs.


Paldies par info.
Offline
desadesa
03. Aug 2021, 13:21 #8085

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


02 Aug 2021, 20:45:45 @lawyer33 rakstīja:
Sveiki,

Jautājums par Z3 2.0 - MT5 kārbas eļļu un reduktorā eļļu vispār ir paredzēts mainīt? Ja jā, kāda būtu specene un daudzums? Jo rezerves daļu kantori dod dīvainu info - 1L kārbā, nevar būt... Reduktorā vēl OK 1L, bet kārbā taču ir jābūt vismaz kādiem 2-3L, ne?


jāsāk te https://www.bimmerworld.com/About-Us/BMW-Transm...ifferential-Oil/
Offline
Mikels
03. Aug 2021, 13:53 #8086

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4617

Braucu ar: cieņu


02 Aug 2021, 20:45:45 @lawyer33 rakstīja:
Sveiki,

Jautājums par Z3 2.0 - MT5 kārbas eļļu un reduktorā eļļu vispār ir paredzēts mainīt? Ja jā, kāda būtu specene un daudzums? Jo rezerves daļu kantori dod dīvainu info - 1L kārbā, nevar būt... Reduktorā vēl OK 1L, bet kārbā taču ir jābūt vismaz kādiem 2-3L, ne?

MTF-LT-2 eļļa nāk manuālajā kārbā (1 litrs), BMW norāda, ka tā ir lifetime eļļa, kuru nevajag manīt, bet tas ir fufelis.https://www.eparts.lv/original-bmw-83222339219
Reduktorā tas pats stāsts :https://www.eparts.lv/original-bmw-33117695240

Ja negribas pirkt tik dārgu oem eļļu, manuprāt, reduktorā bija Castrol pieejama atbilstoša eļļa un kārbā Fuchs.
Offline
Pufaix
04. Aug 2021, 11:31 #8087

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: Street triple, Multivan, gludekli

Multivanam jāmaina viena pusass - kuri ražotāji ir OK?
SKF var likt, jeb meklēt SPIDAN?
Offline
Peecis
04. Aug 2021, 12:28 #8088

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


04 Aug 2021, 11:31:30 @Pufaix rakstīja:
Multivanam jāmaina viena pusass - kuri ražotāji ir OK?
SKF var likt, jeb meklēt SPIDAN?

Nav baigā starpība. Tāpat būs jāmaina diezgan regulāri
Offline
alnisg
04. Aug 2021, 13:04 #8089

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1568

Braucu ar:


04 Aug 2021, 12:28:25 @Peecis rakstīja:

04 Aug 2021, 11:31:30 @Pufaix rakstīja:
Multivanam jāmaina viena pusass - kuri ražotāji ir OK?
SKF var likt, jeb meklēt SPIDAN?

Nav baigā starpība. Tāpat būs jāmaina diezgan regulāri

...loterija jebkurā gadījumā. Nopirku tikai Beļģijā lietotu C-RV un četrus gadus te braukāju, īpaši nežēlojot, un no hadenes šajā laikā neko vispār nemainot. Vēlāk te pirku ne tās lētēkās rezerves daļas, bet turpmākos 6 gadus ik pa laikam ko te pirktu nācās nomainīt... reiz pat nenorūdīta miroņgalva pagadījās, kas kādus 200km nogāja līdz čirkstēt sāka... Tad paņēmu skandināvu markas autiņu un ar te pirktām iepriekš lietoto ražotāju nomainītajām detaļām, ieskaitot SKF, šitam autiņam viss kaukā ilglaicīgi un labi. Ej, nu, saproti, kas kā un no kā veikaliem tiek piegādāts.

[ Šo ziņu laboja alnisg, 04 Aug 2021, 13:05:23 ]

Offline
hasans
09. Aug 2021, 00:29 #8090

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

E46 m47 dzinējam ir dīvaina skaņa pielaižot. Liekas, ka kaut kas iečīkstas. Pēc pirkšanas apkopē ir mainīti visi rullīši, spriegotājs, demferis, sisknas. Arī motora/kārbas spilveni ir jauni. Pirms apkopes arī noslāpējot bija tāda pati skaņa, bet tagad palikusi tikai piestartējot motoru. Ir idejas, ko pārbaudīt?
Offline
Mixzzz
09. Aug 2021, 03:40 #8091

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

e91 N47 2008.g Tagad pa vasaru parādījies, ka aukstu vai vienkārši dažu h pastāvējušu auto pielaižot raustās, līdzīgi kā ziemā ar beigtām kvēlsvecēm. Dažas s un izlīdzinās. Liekas ka bish vairāk vibrē auksts nekā pirms tam. Silts strādā kā jau n47.

Ir 2 kļūdas par 2 kvēlsvecēm, kuras drīzumā ar ieplūdes kolektora tīrīšanu un vārstu vāka blīves maiņu tiks nomainītas, bet tās ir beigtas kopš ziemas beigas un problēma parādījās ~pirms mēneša.

Sprauslas? Aukstam caur inpu nevar redzēt tos cilindra izlīdzināšanas datus, siltam normas robežās.
Offline
Digital
09. Aug 2021, 08:43 #8092

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


09 Aug 2021, 03:40:49 @Mixzzz rakstīja:
e91 N47 2008.g Tagad pa vasaru parādījies, ka aukstu vai vienkārši dažu h pastāvējušu auto pielaižot raustās, līdzīgi kā ziemā ar beigtām kvēlsvecēm. Dažas s un izlīdzinās. Liekas ka bish vairāk vibrē auksts nekā pirms tam. Silts strādā kā jau n47.

Ir 2 kļūdas par 2 kvēlsvecēm, kuras drīzumā ar ieplūdes kolektora tīrīšanu un vārstu vāka blīves maiņu tiks nomainītas, bet tās ir beigtas kopš ziemas beigas un problēma parādījās ~pirms mēneša.

Sprauslas? Aukstam caur inpu nevar redzēt tos cilindra izlīdzināšanas datus, siltam normas robežās.

Slinkums gari rakstīt, to ko var TIS palasīt. N47 kvēlsvecēm ir kādi 5 režīmi, ne tikai auksta iedarbināšana. Šajā gadījumā auksta dzinēja iedarbināšana salīdzinoši siltā laikā, kvēlsveces tāpat darbojas. Visticamāka ka nobeidzās sveču blosk pavisam, vai kāda sprausla pabojājās. Tur jau jāskatās kombinēti.
Offline
Mixzzz
09. Aug 2021, 10:44 #8093

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 Aug 2021, 08:43:58 @Digital rakstīja:

09 Aug 2021, 03:40:49 @Mixzzz rakstīja:
e91 N47 2008.g Tagad pa vasaru parādījies, ka aukstu vai vienkārši dažu h pastāvējušu auto pielaižot raustās, līdzīgi kā ziemā ar beigtām kvēlsvecēm. Dažas s un izlīdzinās. Liekas ka bish vairāk vibrē auksts nekā pirms tam. Silts strādā kā jau n47.

Ir 2 kļūdas par 2 kvēlsvecēm, kuras drīzumā ar ieplūdes kolektora tīrīšanu un vārstu vāka blīves maiņu tiks nomainītas, bet tās ir beigtas kopš ziemas beigas un problēma parādījās ~pirms mēneša.

Sprauslas? Aukstam caur inpu nevar redzēt tos cilindra izlīdzināšanas datus, siltam normas robežās.

Slinkums gari rakstīt, to ko var TIS palasīt. N47 kvēlsvecēm ir kādi 5 režīmi, ne tikai auksta iedarbināšana. Šajā gadījumā auksta dzinēja iedarbināšana salīdzinoši siltā laikā, kvēlsveces tāpat darbojas. Visticamāka ka nobeidzās sveču blosk pavisam, vai kāda sprausla pabojājās. Tur jau jāskatās kombinēti.
zinu jā, ka sveces strādā dahuja režīmos, bet ņemot vērā, ka līdz šim bija normāli un pēkšņi tagad +30C sākās šis, tad šaubos ka sveces.
Offline
sys9291
09. Aug 2021, 11:09 #8094

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu nemēdz dieselim būt tā, ka auksta sprausla tik spēcīgi lej, lai bibrētu un pie karsta normas robežās... nu vismaz es neesmu tādus brīnumus redzējis...
Offline
desadesa
09. Aug 2021, 11:43 #8095

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

M57 ar neejošām kvēlsvecēm līdz -10 nevibrēja. pēc tam vibro bija uz 2-3sek
Offline
amons
09. Aug 2021, 13:09 #8096

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 325


09 Aug 2021, 11:43:00 @desadesa rakstīja:
M57 ar neejošām kvēlsvecēm līdz -10 nevibrēja. pēc tam vibro bija uz 2-3sek

Hvz kā tavs M57 līdz -10 nevibrēja , jo kad man bija nobeigušās 2 kvēlsveces, tad to varēja jau just rudenī, kad no rītiem tempertūra bija zem +5 grādi. protams vibrācija pēc kādām 5-10 sekundēm pārgāja pasildot. Jaunāki dzinēji kā izskatās, ir vēl jūtīgāki uz šo visu.
Offline
sys9291
09. Aug 2021, 13:14 #8097

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Aug 2021, 13:09:35 @amons rakstīja:

09 Aug 2021, 11:43:00 @desadesa rakstīja:
M57 ar neejošām kvēlsvecēm līdz -10 nevibrēja. pēc tam vibro bija uz 2-3sek

Hvz kā tavs M57 līdz -10 nevibrēja , jo kad man bija nobeigušās 2 kvēlsveces, tad to varēja jau just rudenī, kad no rītiem tempertūra bija zem +5 grādi. protams vibrācija pēc kādām 5-10 sekundēm pārgāja pasildot. Jaunāki dzinēji kā izskatās, ir vēl jūtīgāki uz šo visu.

atslēgas vārds ir cilindru skaits...
Offline
speed_15
10. Aug 2021, 12:44 #8098

Kopš: 22. Sep 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 73

Braucu ar: F11 3.0d

Kas varētu būt pie vainas, ka F11 lietainā laikā ir mitrums zem aizmugurējā paklājiņa pasažiera pusē (pats paklājiņš sauss)? Vaina ir durvju gumijās vai kkur citur ?

[ Šo ziņu laboja speed_15, 10 Aug 2021, 12:45:03 ]

Offline
desadesa
10. Aug 2021, 12:51 #8099

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


10 Aug 2021, 12:44:44 @speed_15 rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas, ka F11 lietainā laikā ir mitrums zem aizmugurējā paklājiņa pasažiera pusē (pats paklājiņš sauss)? Vaina ir durvju gumijās vai kkur citur ?


Vaina ir tāda, ka kāds ir jaucis durvis un salicis visu atpakaļ caur dirsu un hermētiķis nav mainīts. 90% ka sistas durvis. autoduals var nopirkt to mastiku, bet jebļa garantēta lai kārtīgi salīmētu

pēc mazgāšanas pabrauc ar roku/salveti gar durvju apakšu, var arī redzēt vizuāli - jābūt ūdens traipiem

[ Šo ziņu laboja desadesa, 10 Aug 2021, 12:51:46 ]

Offline
speed_15
10. Aug 2021, 13:14 #8100

Kopš: 22. Sep 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 73

Braucu ar: F11 3.0d


10 Aug 2021, 12:51:00 @desadesa rakstīja:

10 Aug 2021, 12:44:44 @speed_15 rakstīja:
Kas varētu būt pie vainas, ka F11 lietainā laikā ir mitrums zem aizmugurējā paklājiņa pasažiera pusē (pats paklājiņš sauss)? Vaina ir durvju gumijās vai kkur citur ?


Vaina ir tāda, ka kāds ir jaucis durvis un salicis visu atpakaļ caur dirsu un hermētiķis nav mainīts. 90% ka sistas durvis. autoduals var nopirkt to mastiku, bet jebļa garantēta lai kārtīgi salīmētu

pēc mazgāšanas pabrauc ar roku/salveti gar durvju apakšu, var arī redzēt vizuāli - jābūt ūdens traipiem


Nu uz doto mirkli man tās druvis ir noskrāpētas un nedaudz iebuktētas, drīzumā pa adrošināšanas gadījumu senson taisīs, tad jau teorētiski viņi arī jauks vaļā visu ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo