Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
N53series
10. Jul 2018, 10:13 #1761

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Jul 2018, 10:00:37 @Mikels rakstīja:
Tīri intereses pēc N53 bija rakstījis kā tiek aprēķināts bremžu uzliku atlikums, varbūt ir info pēc kādiem parametriem tiek rēķināts sveču maiņas intervāls uz N52 un cik tam var ticēt, jo cik esmu novērojis vismaz atlikušie km līdz maiņai krīt krietni lēnāk, nekā reāli nobrauktie km, proti sākumā radīja līdz maiņai kādus 50k km, ir nobraukti kādi 40k, bet rāda, ka līdz maiņai atlikuši 35k

preciizs info nebuus pieejams, bet idejiski - peec ciklu skaita vajadzeetu buut.
attieciigi, ja Tavs videejais aatrums [pret ciklu skaitu] ir lielaaks kaa defaultais, tie km kritiis leenaak.
Offline
RSAWorkshop
10. Jul 2018, 11:42 #1762

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6151

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 Jul 2018, 09:26:00 @josi rakstīja:

10 Jul 2018, 06:37:02 @N53series rakstīja:
oi, nee - pizzhu. ir viens veel skarbaaks keiss N46. aizdomas par sajauktaam sprauslaam. veel neesmu ticis klaat tam briinumam.

Uz N46 tā jau ir klasika - sajaukt vietām vadus 3. un 4. sprauslai

Tam ir talants vajadzīgs? Man nav izdevies

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
10. Jul 2018, 12:26 #1763

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Jul 2018, 08:49:54 @bmwaddict rakstīja:
Ok es tak nesaku ka iemesls misfireem ir Valvetronic. Misfires pieminu tikai taapeec ka taas arii ir, neregulaaras un ar Rough menu iisti nav notveramas, ir tikai taada neregulaara peldeeshana ap taam cilindru rough veertiibaam 10% robezhaas, var tikai ar pakalju sajust ka misfires ir un redzeet momentaanas nelielas izmainjas Rough menucii.

Primaaraa probleema ir ka tas dzineejs straadaa kaa vecs traktors, idle vislaik ritmiski leekaa un tas notiek tikai kad iesleegts valvetronic, droseles rezhiimaa idle ir praktiski liidzena un liekas taa peekshnji ir cita mashiina.. Un tu saki ka tas nebuus Valvetronic pie vainas? Leakdown tests izdariits, viss jau ir nomainiits vai samainiits vietaam (sveces, spoles, forsunkas, HVA) bet bilde joprojaam pa vecam. Bet droseles rezhiimaa idle ir ok, misfires arii nav (lai gan nefokuseejamies shobriid uz to).
Ar misfireem tiksim galaa peec tam, vienk pieljauju, ka shaada valvetronic darbiiba apgruutina DME speeju pareizi uztvert situaaciju un piekorigjeet dzineeja darbiibu un tikai maybe taas misfires ir kaa blakus efekts. Maybe (neko neapgalvoju)..

Par cik dzineejam vaarstu bliivsleegi bija suudiigi tas reaali dedzinaaja ellju pieljaavu ka tas tachu ietekmee to ko DME nolasa no zondeem. Nomainot bliivsleegus izpluudee vairs nenonaaks sadegusi ellja kas jauc praatu DME. Vismaz viena lieta ir ka to apstirpina - man vairs neparaadaas kljuudas par catalytic converter efficiency below threshold - cereeju ka mosh vispaar viss pieadapteesies bet nekaa, ritmiski neliidzenaa idle paliek un taa occasional djorga tam visam veel pa virsu - arii.
Bet fokuseesimies uz ritmiski neliidzeno idle tobish traktora pukshkji. Es zinu ka V8 mazliet pukshkj izpuuteejaa bet shitas nav mazliet, tas ir konkreeti par daudz.

Par Lambda sinusoiidu - nestriidos vienk izteicu mineejumu, redzu pats INPA ka tur nenotiek nekaada sinusoiida, bet kad staavu ilgstoshi tad idlee var sajust ka taas rough vibraacijas (kas iet veel pa virsu traktoram) NEDAUDZ peld kautkaadaa ciklaa apmeeram 5 sek ir labaak un tad 5 sek ir sliktaak - nezinu kaa lai izskaidro meeginaaju to izskaidrot ar lamdba periodu, ok labi wrong.

Dabuushu ELM327 un ISTA arii padzenaashu bet tagad jau motors atkal ir nojaukts. Paarlasiishu to Valvetronic no citas mashiinas uz shito. Saglabaashu origjinaalo ar leveriem pareizaa seciibaa mosh vajadzees salikt to atpakalj ja jaunais komplekts izraadiisies veel suudiigaaks. Vispaar gribu redzeet vai kkas mainiisies - ja nemainiisies buus 100% apstiprinaajums tavam scenaarijam. Man liekas valiids tavs arguments par dazhaadaam karteem Valvetronic un droseles modee. Mode 6 paarbaudiishu bet nu reiz motors jau atkal nojaukts paarlasiishu to Valvetronic no cita un skatiisimies taalaak.




iiss pastaasts, ko esmu papeetiijis:

patents par to, ka peec flywheel paatrinaajuma detekteet misfires, pieder Siemens.
Bosch, savukaart, pieder patents par to, ka misfires detekteet peec akselerometra datiem.

Skaidrs, ka Bosch pasaakums nav iespeejams tuksgaitaa da rezhiimos, kur kaarbas hidrotransformators nav sasleedzies.

Iz manas pieredzes - MSV/MSD korektaak apstraadaa tos Rough run datus un deelj misfire neveido paliekoshu disbalansu.
Bosch ME/MEV/MEVD, savukaart, misfire gadiijumaa veido nekorektu paliekoshu disbalansu. Tb, Bosch nemaak [vai speciaali to nedara] neatsijaa misfire ciklus no kopeejaas matemaatikas.
Es pienjemu, ka teema ir tajaa Siemens patentaa.
ideja ir sekojosha - ja patents nosaka a/b/c/d buutiskus soljus kaa inovaaciju, tad izpildot tikai a/b/c, a/b/d, utml., tu patentu nepaarkaap.
Attieciiigi, ja Bosch netika pie Siemens patenta [piem., nenopirka/nedabuuja licenci], vinjiem naacaas opereet ar ierobezhotu funkcionalitaati.
Un jaa, Bosch bloki vispaar daudz drankjiigaak nosaka misfires [pat atmetot tos Rough run datus/to matemaatiku], kaut, piem., MEVD17 jau reportee skaitiitaajus pa OBD mode 6.
Offline
zaljsh
10. Jul 2018, 14:43 #1764

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1271

Braucu ar: auto

Kāds jums viedoklis par krown.lv pretrūsas apstrādi? 140 eur, virsbūves un apakšas apstrāde. Ir tās naudas vērts? reāli pasargā? Vai tikai dod sajūtu ka nu rūsa nebūs, bet tik un tā ierodas pēc laika.

Offline
RSAWorkshop
10. Jul 2018, 15:23 #1765

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6151

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
juriz
10. Jul 2018, 16:07 #1766

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2195

Braucu ar: būzu

Rūsa tur jau ir
Offline
miklucis
10. Jul 2018, 16:21 #1767

Kopš: 12. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: 330; (. )( .)

Te viens eksperimentē un saka, ka KROWN lāpstai nelīdz
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja miklucis, 10 Jul 2018, 16:28:33 ]

Offline
RSAWorkshop
10. Jul 2018, 17:05 #1768

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6151

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nekam tas Krown nelīdz, izmesta nauda un nodirsta mašīna

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
13lucky
10. Jul 2018, 17:15 #1769

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

Ja tā lāpsta nebūtu apstrādāta, tur tak spīdīgas vietas vispār nepaliktu
Offline
bmwaddict
10. Jul 2018, 22:04 #1770

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


10 Jul 2018, 12:26:32 @N53series rakstīja:

iiss pastaasts, ko esmu papeetiijis:

patents par to, ka peec flywheel paatrinaajuma detekteet misfires, pieder Siemens.
Bosch, savukaart, pieder patents par to, ka misfires detekteet peec akselerometra datiem.

Skaidrs, ka Bosch pasaakums nav iespeejams tuksgaitaa da rezhiimos, kur kaarbas hidrotransformators nav sasleedzies.

Iz manas pieredzes - MSV/MSD korektaak apstraadaa tos Rough run datus un deelj misfire neveido paliekoshu disbalansu.
Bosch ME/MEV/MEVD, savukaart, misfire gadiijumaa veido nekorektu paliekoshu disbalansu. Tb, Bosch nemaak [vai speciaali to nedara] neatsijaa misfire ciklus no kopeejaas matemaatikas.
Es pienjemu, ka teema ir tajaa Siemens patentaa.
ideja ir sekojosha - ja patents nosaka a/b/c/d buutiskus soljus kaa inovaaciju, tad izpildot tikai a/b/c, a/b/d, utml., tu patentu nepaarkaap.
Attieciiigi, ja Bosch netika pie Siemens patenta [piem., nenopirka/nedabuuja licenci], vinjiem naacaas opereet ar ierobezhotu funkcionalitaati.
Un jaa, Bosch bloki vispaar daudz drankjiigaak nosaka misfires [pat atmetot tos Rough run datus/to matemaatiku], kaut, piem., MEVD17 jau reportee skaitiitaajus pa OBD mode 6.


tad jau man no briivgaitas ieliekot draivaa un leenaam saakot kustiibu nebuutu jaakrataas visai mashiinai ritmaa liidzi, man ir ME9.2 un staavot pie luksafora leenaam ljaujot sliideet uz priekshu visa mashiina raustaas liidzi neliidzenai idlei un nejuutu ka DME meegjinaatu kko dariit lietas labaa, taa raustiishanaas nepaaries.

Vienkaarshi braucot leenaam pat pie maziem apgriezieniem ap 1500 rpm dzineejs straadaa liidzeni tobish probleem ir tikai idle. ja tas buutu spararats tad arii pie citiem apgriezieniem buutu jaaizlien kautkaadai vibraacijai? jaudas rezhiimos arii viss kaartiibaa..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 10 Jul 2018, 22:07:35 ]

Offline
wanksta
10. Jul 2018, 22:16 #1771

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7248

Braucu ar: muti

Kur tagad labi restaurēs hidromuftu e60?
Offline
N53series
10. Jul 2018, 23:20 #1772

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Jul 2018, 22:04:30 @bmwaddict rakstīja:

10 Jul 2018, 12:26:32 @N53series rakstīja:

iiss pastaasts, ko esmu papeetiijis:

patents par to, ka peec flywheel paatrinaajuma detekteet misfires, pieder Siemens.
Bosch, savukaart, pieder patents par to, ka misfires detekteet peec akselerometra datiem.

Skaidrs, ka Bosch pasaakums nav iespeejams tuksgaitaa da rezhiimos, kur kaarbas hidrotransformators nav sasleedzies.

Iz manas pieredzes - MSV/MSD korektaak apstraadaa tos Rough run datus un deelj misfire neveido paliekoshu disbalansu.
Bosch ME/MEV/MEVD, savukaart, misfire gadiijumaa veido nekorektu paliekoshu disbalansu. Tb, Bosch nemaak [vai speciaali to nedara] neatsijaa misfire ciklus no kopeejaas matemaatikas.
Es pienjemu, ka teema ir tajaa Siemens patentaa.
ideja ir sekojosha - ja patents nosaka a/b/c/d buutiskus soljus kaa inovaaciju, tad izpildot tikai a/b/c, a/b/d, utml., tu patentu nepaarkaap.
Attieciiigi, ja Bosch netika pie Siemens patenta [piem., nenopirka/nedabuuja licenci], vinjiem naacaas opereet ar ierobezhotu funkcionalitaati.
Un jaa, Bosch bloki vispaar daudz drankjiigaak nosaka misfires [pat atmetot tos Rough run datus/to matemaatiku], kaut, piem., MEVD17 jau reportee skaitiitaajus pa OBD mode 6.


tad jau man no briivgaitas ieliekot draivaa un leenaam saakot kustiibu nebuutu jaakrataas visai mashiinai ritmaa liidzi, man ir ME9.2 un staavot pie luksafora leenaam ljaujot sliideet uz priekshu visa mashiina raustaas liidzi neliidzenai idlei un nejuutu ka DME meegjinaatu kko dariit lietas labaa, taa raustiishanaas nepaaries.

Vienkaarshi braucot leenaam pat pie maziem apgriezieniem ap 1500 rpm dzineejs straadaa liidzeni tobish probleem ir tikai idle. ja tas buutu spararats tad arii pie citiem apgriezieniem buutu jaaizlien kautkaadai vibraacijai? jaudas rezhiimos arii viss kaartiibaa..


nee, es nesaskatu nekaadas pretrunas Tavaa pastaastaa..
Offline
R_BERGS
11. Jul 2018, 10:32 #1773

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16470

Braucu ar:

Kā jau visi labi zinam, tad mūsdienās ir ''moderni'' ja auto dīleris ''mazliet'' samānās par auto izmešiem un patēriņa normām.
Skaidrs, ka arī pats dīleris bolot stulbi acis, var iedot tikai papīru par datiem ko ir publicējusi pati rūpnīca. Bet diemžēl tas neatbilst reālajam patēriņam dabā.
Tātad jautājums vai ir kāds neatkarīgs kantoris, kas var oficiāli noteikt reālo degvielas patēriņu, izsniedzot par to rakstisku apliecinājumu ar ko es savukārt laipni varu sūtīt na... mežaparka darbiniekus?!

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
N53series
11. Jul 2018, 10:36 #1774

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jul 2018, 10:32:13 @R_BERGS rakstīja:
Kā jau visi labi zinam, tad mūsdienās ir ''moderni'' ja auto dīleris ''mazliet'' samānās par auto izmešiem un patēriņa normām.
Skaidrs, ka arī pats dīleris bolot stulbi acis, var iedot tikai papīru par datiem ko ir publicējusi pati rūpnīca. Bet diemžēl tas neatbilst reālajam patēriņam dabā.
Tātad jautājums vai ir kāds neatkarīgs kantoris, kas var oficiāli noteikt reālo degvielas patēriņu, izsniedzot par to rakstisku apliecinājumu ar ko es savukārt laipni varu sūtīt na... mežaparka darbiniekus?!


neviens razhotaajs nekad nav apgalvojis, ka vinju mineetais pateerinjsh buus tavaa braukshanas profilaa.
konkreetie pateerinji tiek meeriiti [un reaali ir] atbilstoshi konkreetam standartam konkreetos testa poligonos.
Offline
R_BERGS
11. Jul 2018, 10:46 #1775

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16470

Braucu ar:

nu to taču es saprotu!
konkrēta gada modelim, ar konkrētu km nobraukumu + attiecīgi motora nodilumu ir jāveic eksperiments un tas jādokumentē
ir vai nav tādas iespējas mūsu banānijā

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
kexxx
11. Jul 2018, 10:54 #1776

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11660

Braucu ar:

Pat ja būtu- kāda jēga? Pieņemsim, būs papīrs, kurā fiksēts patēriņš X. Dīleris atbildēs, ka dažādu blakys apstākļu ietekmē (ceļa segums, atmosfēras spiediens, gaisa temperatūra, pretvējš, degvielas kvalitāte un vēl simts citu) patēriņš var būt lielāks, nekā rūpnīcas fiksētais. Viss. Punkts.
Ko tālāk?
Offline
RS7
11. Jul 2018, 10:57 #1777

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Jāsūdz tiesā ražotājs

Vispar normālās kompānijas izmanto koeficentu ko + patēriņam (auto nolietojums)
Imant, laiks izkāpt no ziliņa
Offline
N53series
11. Jul 2018, 10:57 #1778

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jul 2018, 10:46:35 @R_BERGS rakstīja:
nu to taču es saprotu!
konkrēta gada modelim, ar konkrētu km nobraukumu + attiecīgi motora nodilumu ir jāveic eksperiments un tas jādokumentē
ir vai nav tādas iespējas mūsu banānijā


tu vispirms saved kaartiibaa to auto.
a to arasti saakaas - Valvetronic ir suuds, tikai tuksgaitu kropljo, VANOS - atgaazeem, kaarba - pofig, sleedzaas tachu, sveces - leetaakaas, spoles - taas tachu kocmocu maksaa, u.t.t.
Offline
R_BERGS
11. Jul 2018, 11:02 #1779

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16470

Braucu ar:

dīlers daudz ko var pateikt, bet vēlāk tāpat maksā miljardus par blēdīšanos
tik šoreiz nav par to stāsts )))

100% zinu, ka degviela aiziet tik cik aiziet un ne pa labi un ne pa kreisi. Vajaga dokumentus priekš mežaparka darboņiem, lai neuzreiķina procentus par patēriņu, kas neikļaijās ''unikālājā'' dīlera norādītajā patēriņā.
Ir sataisīti visādi akti ar komisijām utt. Bet tantes pieturā runā, ka tas tāpat neēsot pietiekami.
Man nav problēmu to kalpu ivilkt aiz ausīm a/m un nobraukt ar viņu 100km, lai pierādītu ka patēriņš ir tāds, kā ir norādīts deg. atskaitēs. Bet diez vai kāds piekritīs šādam izbraucienam.
Ir taču jābūt kādam veidam, kā pierādīt reālo deg. patēriņu.
Šitie teksti neder, ka visi dara tā un tā, bet tāpat ja atnāk pārbaudīt tad tomēr kko uzreiķina.
Interesē vai patiešām neviens nav sakārtojis šo lietu no A līdz Z

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
R_BERGS
11. Jul 2018, 11:03 #1780

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16470

Braucu ar:


11 Jul 2018, 10:57:42 @N53series rakstīja:

11 Jul 2018, 10:46:35 @R_BERGS rakstīja:
nu to taču es saprotu!
konkrēta gada modelim, ar konkrētu km nobraukumu + attiecīgi motora nodilumu ir jāveic eksperiments un tas jādokumentē
ir vai nav tādas iespējas mūsu banānijā


tu vispirms saved kaartiibaa to auto.
a to arasti saakaas - Valvetronic ir suuds, tikai tuksgaitu kropljo, VANOS - atgaazeem, kaarba - pofig, sleedzaas tachu, sveces - leetaakaas, spoles - taas tachu kocmocu maksaa, u.t.t.


nu bjleee
lūdzu Kaspich....

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo