Online

Pašreiz BMWPower skatās 97 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
hasans
09. Jul 2018, 21:05 #1741

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Jautājums par ne-bmw tēmu. Manam uzticamajam darba zirgam Astra G 1.7 cdti nosprāga aķis 2 dienas atpakaļ. Šodien iegādāts jauns un pievienots, bet problēma sekojoša - auto nevar piedarbināt Griežot aizdedzi nekas nenotiek. Lampas panelī deg, rādžiņš strādā utt, bet motors negriež. Voltmetrs diemžēl nav. Izčamdīju drošinātājus, viss vesels. Domāju, ka varbūt imobilaizera kļūda un notestēju otru atslēgu - tas pats (nelec). Vadi stingri pievienoti, klemmes notīrītas, karoč visam bija jāstrādā. Ir varbūt kādas common problēmas šitiem opeļiem?
Offline
N53series
09. Jul 2018, 21:10 #1742

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


09 Jul 2018, 21:00:46 @KF rakstīja:

09 Jul 2018, 19:16:19 @N53series rakstīja:

09 Jul 2018, 18:58:48 @KF rakstīja:
M62 met kļūdu par TPS, bet ar voltmetru pārbaudot sensors ir vesels. Ar ko sākt? Vadiem?


kaa tika veikta paarbaude?


Nomērot spriegumu droseles pozīcijas sensora spraudnī. Kas tie par stulbiem jautājumiem?




stulbs jautaajums?

1. droelei ir 2 gab. poziicijas sensori;
2. tiem ir krustveida liikne, jaaskata sho raadiijumu savstarpeejaa sakritiiba, atkariibaa no droseles poziicijas;
3. kljuudas pierakstaa jaabuut raadiijumu atribuutiem.
sheit siikaaks info:
http://n53series.blogspot.com/2018/03/n-series-...kseleratora.html

tu veel joprojaam veelies ko teikt par stulbu jautaajumu?
Offline
N53series
09. Jul 2018, 21:13 #1743

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


09 Jul 2018, 21:04:49 @bmwaddict rakstīja:

09 Jul 2018, 14:48:13 @N53series rakstīja:
nekomenteeshu visu to sviestu, ko tu raksti [tur ir ljoti, ljoti daudz sviesta], bet veershu uzmaniibu tikai uz vienu apstaakli:

tev neskjiet diivaini, ka katras bankas
1. cilindrs ir ar pazeminaatu efektivitaati;
2. cilindrs ir ar palielinaatu efektivitaati;
3.;4. cilindri - relatiivi ok?

nav taada diivaina 'izdilshanas' sagadiishanaas? nu, pat, ja mees pienjemam, ka taa ir specifiska izdilshana [kura nepakljaujas matemaatikai].


Jaa pieveersu tam uzmaniibu (bilde) bet nesaprotu sakariibu. Jo firing order jau nav taada seciibaa kaa cilindu numeraacija tad kaads vareetu buut sakars adaptaacijaam vai DME meegjinaajumiem izliidzinaat situaaciju? Varbuut var savilkt nelielas paraleeles ar kompresijas meeriijumiem?
Driizaak jau tas liecina tieshi par kautkaadu izdilumu tieshi saistiibaa ar pirmajiem cilindriem abaas bankaas. Un es tev pastaastiishu kas nedaudz apstiprina shiis aizdomas - teicu ka dabuuju lietotu visu valetronic sboraa no abaam galvaam, bet tas jau ir otrais komplekts - pirmais ko dabuuju bija stipri suudiigaaks un tur pat ar aci vareeja redzeet lielaaku eccentric shaft izdilumu pirmajiem cilindriem abaas bankaas, izteiktaak tieshi pirmajai. Vienk man shkjiet te gan ir kautkaadas sakariibas. Jaa protams no viena komplekta nevar spriest, bet nenoliedzami tas korelee ar manu situaaciju. Kad nonjemshu saveejo tad arii varbuut varees kautko labaak saskatiit vai izmeeriit. Otrais komplekts ir no 2005 gada motora tad iespeejams situaacija jau ir uzlabota, jo nu vismaz uz aci es neredzu atshkjiriibas. Nu paskatiisimies, varbuut kjluudos, un ja arii ar sho komplektu Rough bilde beigaas buus taa pati, tad kjersimies pie nopietnas zinaatniskaas pieejas jo tad vismaz buus izmesti dazji nezinaamie no equation un mazaak visaadu shaubu un aizdomu..

compression leakdown meeriijumi:
1 - 12%
5 - 7%
4 - 10%
8 - 7%
6 - 6%
3 - 10%
7 - 8%
2 - 8%




pag, no Tevis teiktaa es sapratu, ka Rough run shis loader raada tieshi placement order seciibaa. tb., nesaprotu, kaapeec piemineets firing order;
otra teema - ja, piemeeram, 0 efficiency ir +10 vieniibas [tipiski vareetu buut], +1 vieniiba - tikai ap 10% lazha. tik mazu lazhu tu nemaniitu/taa probleemas neradiitu.
attieciigi - teema ir pavisam par ko citu

ok, nesaakshu atkal par adaptaacijaam, sprauslaam - tas buus paaraak sarezgjiti un tu nah neklausies/nedzirdi/neinteresee [bet tieshi ar to butu jaatiek skaidriibaa].
Offline
bmwaddict
09. Jul 2018, 21:14 #1744

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Jul 2018, 21:10:17 @cufiks rakstīja:
Starteris?

tad buutu vismaz klak-klak..

domaaju vai nav kkas liidziigs kaa mershiem kad akjis leenaam noseezhas liidz nullei ar atsleehgu atstaatu aizdedzee tad puse elektronikas saiet sviestaa. mosh veelreiz nonjem klemmi uuz briidi, varbuut nostaasies viss norm
ja buutu immo pie vainas tad teoreetiski tak kautkaadai lampinjai shajaa sakaraa panelii vajadzeetu iedegties? nezinu atsleedzinjai vai stuuriieti, kko taadu esmu maniijis bet par opeljiem nezinu gan.
Offline
hasans
09. Jul 2018, 21:20 #1745

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


09 Jul 2018, 21:14:28 @bmwaddict rakstīja:

09 Jul 2018, 21:10:17 @cufiks rakstīja:
Starteris?

tad buutu vismaz klak-klak..

domaaju vai nav kkas liidziigs kaa mershiem kad akjis leenaam noseezhas liidz nullei ar atsleehgu atstaatu aizdedzee tad puse elektronikas saiet sviestaa. mosh veelreiz nonjem klemmi uuz briidi, varbuut nostaasies viss norm
ja buutu immo pie vainas tad teoreetiski tak kautkaadai lampinjai shajaa sakaraa panelii vajadzeetu iedegties? nezinu atsleedzinjai vai stuuriieti, kko taadu esmu maniijis bet par opeljiem nezinu gan.

Man jau liekas, ka baigi dīvainā sakritība, ja starteris. Ar veco aķi vēl agonijā pāris reizes pagrieza, jo vairākas dienas nebiju viņu darbinājis un tad nosprāga pavisam. Vēlreiz jāpārbauda visi štekeri vai nejauši nav kas izrauts.
Offline
KF
09. Jul 2018, 21:22 #1746

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7


09 Jul 2018, 21:10:47 @N53series rakstīja:

09 Jul 2018, 21:00:46 @KF rakstīja:

09 Jul 2018, 19:16:19 @N53series rakstīja:

09 Jul 2018, 18:58:48 @KF rakstīja:
M62 met kļūdu par TPS, bet ar voltmetru pārbaudot sensors ir vesels. Ar ko sākt? Vadiem?


kaa tika veikta paarbaude?


Nomērot spriegumu droseles pozīcijas sensora spraudnī. Kas tie par stulbiem jautājumiem?




stulbs jautaajums?

1. droelei ir 2 gab. poziicijas sensori;
2. tiem ir krustveida liikne, jaaskata sho raadiijumu savstarpeejaa sakritiiba, atkariibaa no droseles poziicijas;
3. kljuudas pierakstaa jaabuut raadiijumu atribuutiem.
sheit siikaaks info:
http://n53series.blogspot.com/2018/03/n-series-...kseleratora.html

tu veel joprojaam veelies ko teikt par stulbu jautaajumu?


ja godīgi, neinteresē ne tie rādijumu atribūti, ne arī krustveida līknes.. ja vari sataisīt - PM, samaksāšu
Offline
N53series
09. Jul 2018, 21:30 #1747

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


09 Jul 2018, 21:22:15 @KF rakstīja:

09 Jul 2018, 21:10:47 @N53series rakstīja:

09 Jul 2018, 21:00:46 @KF rakstīja:

09 Jul 2018, 19:16:19 @N53series rakstīja:

09 Jul 2018, 18:58:48 @KF rakstīja:
M62 met kļūdu par TPS, bet ar voltmetru pārbaudot sensors ir vesels. Ar ko sākt? Vadiem?


kaa tika veikta paarbaude?


Nomērot spriegumu droseles pozīcijas sensora spraudnī. Kas tie par stulbiem jautājumiem?




stulbs jautaajums?

1. droelei ir 2 gab. poziicijas sensori;
2. tiem ir krustveida liikne, jaaskata sho raadiijumu savstarpeejaa sakritiiba, atkariibaa no droseles poziicijas;
3. kljuudas pierakstaa jaabuut raadiijumu atribuutiem.
sheit siikaaks info:
http://n53series.blogspot.com/2018/03/n-series-...kseleratora.html

tu veel joprojaam veelies ko teikt par stulbu jautaajumu?


ja godīgi, neinteresē ne tie rādijumu atribūti, ne arī krustveida līknes.. ja vari sataisīt - PM, samaksāšu


sataisiit varu, bet PM nebuus
kaut kaa te.. cilveeku pashveerteejums un sevis pozicioneeshana neatbilst finansu iespeejaam

un interesanti, cik tu buutu speejiigs samaksaat?

[ Šo ziņu laboja N53series, 09 Jul 2018, 21:31:36 ]

Offline
josi
09. Jul 2018, 21:35 #1748

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3017

Braucu ar: Ne-BMW


09 Jul 2018, 18:36:13 @Jrs85 rakstīja:
E34 95.gada rūpnicas miglas nedeg ar gabarītiem. Tikai kopā ar tavajām. Arī panelī simbols iedegās tikai kad ieslēdz tuvās. Kā sataisīt lai degtu arī tikai ar gabarītiem ?

Manuprāt tur bija jāmaina pats gaismu slēdzis, jo šķiet, ka tev tur stāv kaut kādu apdalītā slēdža versija priekš valstīm, kurās nav atļauta tāda kombinācija gabarīti+miglas.
Offline
bmwaddict
09. Jul 2018, 21:43 #1749

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Jul 2018, 21:13:34 @N53series rakstīja:
pag, no Tevis teiktaa es sapratu, ka Rough run shis loader raada tieshi placement order seciibaa. tb., nesaprotu, kaapeec piemineets firing order;
otra teema - ja, piemeeram, 0 efficiency ir +10 vieniibas [tipiski vareetu buut], +1 vieniiba - tikai ap 10% lazha. tik mazu lazhu tu nemaniitu/taa probleemas neradiitu.
attieciigi - teema ir pavisam par ko citu

ok, nesaakshu atkal par adaptaacijaam, sprauslaam - tas buus paaraak sarezgjiti un tu nah neklausies/nedzirdi/neinteresee [bet tieshi ar to butu jaatiek skaidriibaa].

sorry jaa nepreciizi izteicos, ka INPA cilindru numeraaciju raada pareizi - domaats ka INPA Rough menu cilindru numeraacija sakriit ar fizisko cilindru numeraaciju. Ja buutu firing order seciibaa taa ka viens cilindrs ar sliktaaku efektivitaati un tad naakamais ir ar ieveerojami augstaaku tad vareetu piekrist par adaptaacijaam, inzhektoriem, etc.. aa starpictu nepiemineeju inzhektorus tak arii visus iebaazu citus lietotus, vienk dabuuju pa free tad kaapeec ne? vismaz tad bildei buutu jaapamainaas, tas varbuut ljautu preciizaak fokuseeties kur rakt bet nekas neizmainiijaas.
taa ka esmu daudz ko samainiijis vietaam, sveces, inducenes, citas forsunkas, visi iepluudes HVA ir citi - arii rokeri (ko bmw nerekomendee likt no cita auto) bet Rough bilde beigaas taa pati. Atnaaca tas timing toolis uzlikt uz sadaleneem vismaz iepluudes ir preciizi on spot, izpluudee viena drusku shkjiibi bet tas taa.
Jaa nav paaraak advanceeti ar izsleegshanas metodi straadaat piekriitu. Bet ir jaasaak ar lietaam kuras saprot. Kad uzkraasies pieredze ar diagnostikas iespeejaam yad domaashu savaadaak, un buus ar ko saliidzinaat. Man tak nav sajeegas kaa straadaa jauns ideaals N62 dzineejs, vinji visi ir pusnobeigti un apbsoluutajam vairaakumam DME to Valvetronic ir norubiijis nost deelj sensoru kljuudaam un nespeejas notureet idle.
Maneejais arii peec adaptaaciju reseta bija izleemis uzlikt 0.8mm minimalo valvetronic atveerumu nevis 0.3mm jo nu aciimredzot analizee Rough un saprot ka bez droseles paliidziibas normaalu idle nedabuut. Vienk caur INPA iesleedzu atpakalj defaulto 0.3mm un tad visa bilde atkal pa vecam.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Jul 2018, 21:43:46 ]

Offline
N53series
09. Jul 2018, 22:02 #1750

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


09 Jul 2018, 21:43:09 @bmwaddict rakstīja:

09 Jul 2018, 21:13:34 @N53series rakstīja:
pag, no Tevis teiktaa es sapratu, ka Rough run shis loader raada tieshi placement order seciibaa. tb., nesaprotu, kaapeec piemineets firing order;
otra teema - ja, piemeeram, 0 efficiency ir +10 vieniibas [tipiski vareetu buut], +1 vieniiba - tikai ap 10% lazha. tik mazu lazhu tu nemaniitu/taa probleemas neradiitu.
attieciigi - teema ir pavisam par ko citu

ok, nesaakshu atkal par adaptaacijaam, sprauslaam - tas buus paaraak sarezgjiti un tu nah neklausies/nedzirdi/neinteresee [bet tieshi ar to butu jaatiek skaidriibaa].

sorry jaa nepreciizi izteicos, ka INPA cilindru numeraaciju raada pareizi - domaats ka INPA Rough menu cilindru numeraacija sakriit ar fizisko cilindru numeraaciju. Ja buutu firing order seciibaa taa ka viens cilindrs ar sliktaaku efektivitaati un tad naakamais ir ar ieveerojami augstaaku tad vareetu piekrist par adaptaacijaam, inzhektoriem, etc.. aa starpictu nepiemineeju inzhektorus tak arii visus iebaazu citus lietotus, vienk dabuuju pa free tad kaapeec ne? vismaz tad bildei buutu jaapamainaas, tas varbuut ljautu preciizaak fokuseeties kur rakt bet nekas neizmainiijaas.
taa ka esmu daudz ko samainiijis vietaam, sveces, inducenes, citas forsunkas, visi iepluudes HVA ir citi - arii rokeri (ko bmw nerekomendee likt no cita auto) bet Rough bilde beigaas taa pati. Atnaaca tas timing toolis uzlikt uz sadaleneem vismaz iepluudes ir preciizi on spot, izpluudee viena drusku shkjiibi bet tas taa.
Jaa nav paaraak advanceeti ar izsleegshanas metodi straadaat piekriitu. Bet ir jaasaak ar lietaam kuras saprot. Kad uzkraasies pieredze ar diagnostikas iespeejaam yad domaashu savaadaak, un buus ar ko saliidzinaat. Man tak nav sajeegas kaa straadaa jauns ideaals N62 dzineejs, vinji visi ir pusnobeigti un apbsoluutajam vairaakumam DME to Valvetronic ir norubiijis nost deelj sensoru kljuudaam un nespeejas notureet idle.
Maneejais arii peec adaptaaciju reseta bija izleemis uzlikt 0.8mm minimalo valvetronic atveerumu nevis 0.3mm jo nu aciimredzot analizee Rough un saprot ka bez droseles paliidziibas normaalu idle nedabuut. Vienk caur INPA iesleedzu atpakalj defaulto 0.3mm un tad visa bilde atkal pa vecam.


nu, pag..
man slinkums rakstiit garo versiju, bet par adaptaacijaam n shit - taa nu gan nebuus.

vienu, tiiri iz logjikas sadalju mineeshu - ja spoles/sveces vainiigas, misfire gadiijumaa konkreetam cilindram uz briidi buutu jaabuut 0 efektivitaatei, pareizi? tb., rough run datiem jaaraada baigais izklupiens? ja taa nav - nje to. logjiski?

starp citu, shiem te Bosch blokiem [atskjiriibaa no Siemens], ja ir bijushi misfire, matemaatika peec tiem raada paliekoshu disbalansu [un reaali taads ir].
man nav info, kaapeec taa, bet iipatniiba ir maniita.
ok., obd mode 6 shis nereportee, bet nu misfires jaaiemaacaas atpaziit!
veel jo vairaak - Volgotronic problemas SAMAZINA intake vaarstu gaajienu. kaa rezultaataa - maisiijums ir biezs un tas skjiljaas!

un, kaa mineeju - ja Tu buutu dariijis, kaa teicu, mees tagad saprastu:
a) par kaadu lazu runaajam [jo 5..10% neizpurgaas idle];
b) saprastu, vai DME vispaar adaptee cilindrus [nejaukt ar idle uztureshanu vai cilindru korekcijaam].

un globaali - kaada tev tur ir probleema?
tevis iemestaa bilde taisiis paliekoshu vibraaciju. un nevis idle djorgu!
idle djorgu taisiis misfires.
un misfires [pat pie 30..50% deltas] nebuus deelj Valvetronic. pat pie 50% meh efektcvitaates krituma cilindrs speej skjilt degvielu [jaa, maisiijums mega bagaats, bet skjiljaas].
tb., ir pamatiiga paliekosha vibraacija [4 niekiem labi juutama], bet nav djorgas.
veel vairaak - V8 vibraciju jutiis MEGA mazaak.
Offline
Usins
09. Jul 2018, 22:54 #1751

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd


09 Jul 2018, 21:20:28 @hasans rakstīja:

09 Jul 2018, 21:14:28 @bmwaddict rakstīja:

09 Jul 2018, 21:10:17 @cufiks rakstīja:
Starteris?

tad buutu vismaz klak-klak..

domaaju vai nav kkas liidziigs kaa mershiem kad akjis leenaam noseezhas liidz nullei ar atsleehgu atstaatu aizdedzee tad puse elektronikas saiet sviestaa. mosh veelreiz nonjem klemmi uuz briidi, varbuut nostaasies viss norm
ja buutu immo pie vainas tad teoreetiski tak kautkaadai lampinjai shajaa sakaraa panelii vajadzeetu iedegties? nezinu atsleedzinjai vai stuuriieti, kko taadu esmu maniijis bet par opeljiem nezinu gan.

Man jau liekas, ka baigi dīvainā sakritība, ja starteris. Ar veco aķi vēl agonijā pāris reizes pagrieza, jo vairākas dienas nebiju viņu darbinājis un tad nosprāga pavisam. Vēlreiz jāpārbauda visi štekeri vai nejauši nav kas izrauts.


Veco aķi pārbaudīja?
Esmu steigā pie xjs nopircis akb, jo pirmssvētku pecpusdienā bija tādas pazīmes, ka griež ar grūtībām, nu tieši ka tukšs aķis. Tad mērot veco ar slodzes testeri, bija ļoti ok. Starterim relejs gāja uz galu. Slikts kontakts laikam bij. Pec pāris nedēļām nomira vispār polijā. Tur arī pārlasīja.
Offline
Jrs85
09. Jul 2018, 23:33 #1752

Kopš: 19. May 2018

Ziņojumi: 16

Braucu ar: e34 tds


09 Jul 2018, 21:35:08 @josi rakstīja:

09 Jul 2018, 18:36:13 @Jrs85 rakstīja:
E34 95.gada rūpnicas miglas nedeg ar gabarītiem. Tikai kopā ar tavajām. Arī panelī simbols iedegās tikai kad ieslēdz tuvās. Kā sataisīt lai degtu arī tikai ar gabarītiem ?

Manuprāt tur bija jāmaina pats gaismu slēdzis, jo šķiet, ka tev tur stāv kaut kādu apdalītā slēdža versija priekš valstīm, kurās nav atļauta tāda kombinācija gabarīti+miglas.



Tas varētu būt gan, jo auto ir UK.
Offline
hasans
09. Jul 2018, 23:57 #1753

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


09 Jul 2018, 22:54:53 @Usins rakstīja:

09 Jul 2018, 21:20:28 @hasans rakstīja:

09 Jul 2018, 21:14:28 @bmwaddict rakstīja:

09 Jul 2018, 21:10:17 @cufiks rakstīja:
Starteris?

tad buutu vismaz klak-klak..

domaaju vai nav kkas liidziigs kaa mershiem kad akjis leenaam noseezhas liidz nullei ar atsleehgu atstaatu aizdedzee tad puse elektronikas saiet sviestaa. mosh veelreiz nonjem klemmi uuz briidi, varbuut nostaasies viss norm
ja buutu immo pie vainas tad teoreetiski tak kautkaadai lampinjai shajaa sakaraa panelii vajadzeetu iedegties? nezinu atsleedzinjai vai stuuriieti, kko taadu esmu maniijis bet par opeljiem nezinu gan.

Man jau liekas, ka baigi dīvainā sakritība, ja starteris. Ar veco aķi vēl agonijā pāris reizes pagrieza, jo vairākas dienas nebiju viņu darbinājis un tad nosprāga pavisam. Vēlreiz jāpārbauda visi štekeri vai nejauši nav kas izrauts.


Veco aķi pārbaudīja?
Esmu steigā pie xjs nopircis akb, jo pirmssvētku pecpusdienā bija tādas pazīmes, ka griež ar grūtībām, nu tieši ka tukšs aķis. Tad mērot veco ar slodzes testeri, bija ļoti ok. Starterim relejs gāja uz galu. Slikts kontakts laikam bij. Pec pāris nedēļām nomira vispār polijā. Tur arī pārlasīja.

Tur jēga baudīt veco aķi ir maza. Viņš jau bija pusmiris kopš pērnā rudens. Brīnos kā vispār ziemu izturēja. Liku arī lādēties, bet pēc pāris minūtēm lādētājs jau vairāk neko nedeva iekšā. Lādētāja amp dačiks jau nokrita uz 0

[ Šo ziņu laboja hasans, 09 Jul 2018, 23:58:09 ]

Offline
bmwaddict
10. Jul 2018, 00:44 #1754

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Jul 2018, 22:02:52 @N53series rakstīja:

vienu, tiiri iz logjikas sadalju mineeshu - ja spoles/sveces vainiigas, misfire gadiijumaa konkreetam cilindram uz briidi buutu jaabuut 0 efektivitaatei, pareizi? tb., rough run datiem jaaraada baigais izklupiens? ja taa nav - nje to. logjiski?

starp citu, shiem te Bosch blokiem [atskjiriibaa no Siemens], ja ir bijushi misfire, matemaatika peec tiem raada paliekoshu disbalansu [un reaali taads ir].
man nav info, kaapeec taa, bet iipatniiba ir maniita.
ok., obd mode 6 shis nereportee, bet nu misfires jaaiemaacaas atpaziit!
veel jo vairaak - Volgotronic problemas SAMAZINA intake vaarstu gaajienu. kaa rezultaataa - maisiijums ir biezs un tas skjiljaas!

un, kaa mineeju - ja Tu buutu dariijis, kaa teicu, mees tagad saprastu:
a) par kaadu lazu runaajam [jo 5..10% neizpurgaas idle];
b) saprastu, vai DME vispaar adaptee cilindrus [nejaukt ar idle uztureshanu vai cilindru korekcijaam].

un globaali - kaada tev tur ir probleema?
tevis iemestaa bilde taisiis paliekoshu vibraaciju. un nevis idle djorgu!
idle djorgu taisiis misfires.
un misfires [pat pie 30..50% deltas] nebuus deelj Valvetronic. pat pie 50% meh efektcvitaates krituma cilindrs speej skjilt degvielu [jaa, maisiijums mega bagaats, bet skjiljaas].
tb., ir pamatiiga paliekosha vibraacija [4 niekiem labi juutama], bet nav djorgas.
veel vairaak - V8 vibraciju jutiis MEGA mazaak.


Ir ir occasional misfires, es to juutu, motors idleejaas rimiski neliidzeni ar retiem izklupieniem novibree un Rough bilde uz to reagjee tikai mazliet- katru reizi kad noraustaas deelj misfire kaads no Rough cipariem palecaas nedaudz - nevis taa ka uz max bet redzams ka ir kautkaads pieagums par 10% kas pie naakamaa bildes refresha atakl pazuud, taa bilde nav statiska. Man ir te neliels video, paskaties. Bet ir kaa tu saki uz V8 peec skanjas nevar taas misires dzirdeet taas var tikai sajust, taas ir retas un viljnjveidiigi paliek drusku labaak un atkal drusku sliktaak aciimredzot saskanjaa ar lambdas sinusoiidu. man ir sajuuta ka N62 DME censhas to dzineeju idleet ar peec iespeejas liesaaku maisiijumu vai kka taa, iespeejams kljuudos, iespeejams taas ir sekas ka kautkas straadaa nepareizi.. Bet pagaidaam mani vairaak satrauc neliidzenaa idle kaa taada, jo nu briivgaitaa neitraalajaa veel buutu cieshami, bet kad staavi pie luksafora draivaa un mazliet atlaid bremzi lai iet uz priekshu tad visa mashina saak raustiities ritmaa jo taa neliidzenaa idle caur muftu rausta visu mashiinu.. Nu karoch paklausies to vidosu. Sheit misfires nejuut un taas iisteniibaa shkjiet ieveerojami mazaak nekaa saakotneeji bija nu pirms es tur metos mainiit visu peec kaartas, video taisiiju laicinju peec adaptaaciju reseta laikam peec tam nebiju pamaniijis ka valvetronic straadaa uz 0.8mm atveeruma nevis 0.3mm, es vienk vairs neatceros. Video nav sadzirdamas misfires bet Rought menu taas mazliet uzraada, vajadzeeja ilgaak iefilmeet bet nu kaa ir taa ir. Tagad mators izjaukts atkal nevaru vairaak iefilmeet.

Spied "Play", lai skatītos video!



[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 10 Jul 2018, 06:02:19 ]

Offline
N53series
10. Jul 2018, 06:37 #1755

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Jul 2018, 00:44:00 @bmwaddict rakstīja:

09 Jul 2018, 22:02:52 @N53series rakstīja:

vienu, tiiri iz logjikas sadalju mineeshu - ja spoles/sveces vainiigas, misfire gadiijumaa konkreetam cilindram uz briidi buutu jaabuut 0 efektivitaatei, pareizi? tb., rough run datiem jaaraada baigais izklupiens? ja taa nav - nje to. logjiski?

starp citu, shiem te Bosch blokiem [atskjiriibaa no Siemens], ja ir bijushi misfire, matemaatika peec tiem raada paliekoshu disbalansu [un reaali taads ir].
man nav info, kaapeec taa, bet iipatniiba ir maniita.
ok., obd mode 6 shis nereportee, bet nu misfires jaaiemaacaas atpaziit!
veel jo vairaak - Volgotronic problemas SAMAZINA intake vaarstu gaajienu. kaa rezultaataa - maisiijums ir biezs un tas skjiljaas!

un, kaa mineeju - ja Tu buutu dariijis, kaa teicu, mees tagad saprastu:
a) par kaadu lazu runaajam [jo 5..10% neizpurgaas idle];
b) saprastu, vai DME vispaar adaptee cilindrus [nejaukt ar idle uztureshanu vai cilindru korekcijaam].

un globaali - kaada tev tur ir probleema?
tevis iemestaa bilde taisiis paliekoshu vibraaciju. un nevis idle djorgu!
idle djorgu taisiis misfires.
un misfires [pat pie 30..50% deltas] nebuus deelj Valvetronic. pat pie 50% meh efektcvitaates krituma cilindrs speej skjilt degvielu [jaa, maisiijums mega bagaats, bet skjiljaas].
tb., ir pamatiiga paliekosha vibraacija [4 niekiem labi juutama], bet nav djorgas.
veel vairaak - V8 vibraciju jutiis MEGA mazaak.


Ir ir occasional misfires, es to juutu, motors idleejaas rimiski neliidzeni ar retiem izklupieniem novibree un Rough bilde uz to reagjee tikai mazliet- katru reizi kad noraustaas deelj misfire kaads no Rough cipariem palecaas nedaudz - nevis taa ka uz max bet redzams ka ir kautkaads pieagums par 10% kas pie naakamaa bildes refresha atakl pazuud, taa bilde nav statiska. Man ir te neliels video, paskaties. Bet ir kaa tu saki uz V8 peec skanjas nevar taas misires dzirdeet taas var tikai sajust, taas ir retas un viljnjveidiigi paliek drusku labaak un atkal drusku sliktaak aciimredzot saskanjaa ar lambdas sinusoiidu. man ir sajuuta ka N62 DME censhas to dzineeju idleet ar peec iespeejas liesaaku maisiijumu vai kka taa, iespeejams kljuudos, iespeejams taas ir sekas ka kautkas straadaa nepareizi.. Bet pagaidaam mani vairaak satrauc neliidzenaa idle kaa taada, jo nu briivgaitaa neitraalajaa veel buutu cieshami, bet kad staavi pie luksafora draivaa un mazliet atlaid bremzi lai iet uz priekshu tad visa mashina saak raustiities ritmaa jo taa neliidzenaa idle caur muftu rausta visu mashiinu.. Nu karoch paklausies to vidosu. Sheit misfires nejuut un taas iisteniibaa shkjiet ieveerojami mazaak nekaa saakotneeji bija nu pirms es tur metos mainiit visu peec kaartas, video taisiiju laicinju peec adaptaaciju reseta laikam peec tam nebiju pamaniijis ka valvetronic straadaa uz 0.8mm atveeruma nevis 0.3mm, es vienk vairs neatceros. Video nav sadzirdamas misfires bet Rought menu taas mazliet uzraada, vajadzeeja ilgaak iefilmeet bet nu kaa ir taa ir. Tagad mators izjaukts atkal nevaru vairaak iefilmeet.

Spied "Play", lai skatītos video!






stoooop.
nu, atbraucaam...

1. nav nekaadas Lambda sinusoiidas!!!!! NAV!
shiem dzineejiem tiek izmantotas wide-band Lambda zondes pirms katiem, taas straadaa pilniigi savaadaak. Kaa? dofiga info arii manaa blogaa;
2. atgriezhamies veelreiz pie teemas:
a) ja 0 efektivitaate ir +10 vieniibas [ar kaartu], tev paliekoshaa ap +1 vieniibu, tie ir 10%. ja tie ir 10% [PAT, JA TAA IR - uz briidi teoreetiski pienjemsim - pie vainas Valvetronic], tas buus nedaudz bagaatinaats maisiijums. Lambda ap 0,9. Vai shaads maisiijums deg? IDEAALI! Shaads maisiijums deg ideaali!
b) tur vienaa cilindraa -1.X. Lambda ap 1.1. Deg? Lieliski deg! Ideaali!
ko mees varam secinaat? Pat, ja shii atskjiriba buutu no Valvetronic, tas NEKAADI nevar buut pie vainas misfire/djorgai. NEKAADI!
Reaali, es esmu redzeejis dofiga dzineejus, kur mieriigi ir 40..50% probleema [vaarsti veraas uz pusi], dzineejs straadaa kaa traktors [reaali uz 3.5 cilindriem], bet misfire NAV.

Tavaa keisaa, konkreetais loader raada ljoti nosmoothotus datus, tb., atseviskji misfire ir ljoti gruuti redzami.

Ko dariit:
a) paprovee, moska tomeer notiek briinums un misfire skaitiitaaji tiek reporteeti pa OBD mode 6. shim noluuukam izmantot EML327 adapteri. 3 USD investiicijas;
b) paprovee ISTA, piedevaam, Rough run/Idle smoothness dati var buut pieejami gan ecu call-up, gan no Service menu. Paskati, varbuut kaadaa menu tie dati [tie/interpretaacija meedz atskjirties] tie dati buus nesmoothoti - vareesi redzeet, kursh cilindrs nodrjorgaajaas visvairak.

Bet, jebkuraa gadiijumaa - liec mieraa to Valvetronic! Kaadaa sakariibaa tu esi izdomaajis, ka tas djorgaa tuksgaitu? Kaa izdilushi dzelzhi var DJORGAAT - radiit misfires? KAA? Tev ir kaads izskaidrojums???

Misfires rada:
a) AIZDEDZES probleemas [sveces, spoles];
b) ljoti suudiiga atomizaacija [sprauslas mainiiji - nav pie vainas];
c) neadekvaata Lambda [piedevaam, Lambda jaabuut SMAGI aarpus range]. ja taa buutu, PALIEKOSHAA efektivitaate raadiitu vnk neadekvaatus ciparus. DME raadiitu neadekvaatus Lambda ciparus/buutu kljuudas par fuel trim. Tavaa keisaa - te nav probleema.

kaapeec izlec shajaa mode?
a) vecaa teema ar adaptaaciju dzeeshanu - ir ntaas kartes, dzeeshaas ar atseviskjiem jobiem;
b) taas kartes vnk var buut dazhaadaam modeem atseviskjas [prieksh cilindriem];
c) paarsleegshana briidii var buut neoptimaals pasaakums [nekorektas droseles adaptacijas, utml] - paspeej noraut misfires [kaadi cilindri ir uz robezhas], u.t.t.

te arii buus izskaidrojums manis mineetajai 'nejaushiibai', ka katras bankas 1.cilindrs ir ar - efektivitaati; 2.ar +; 3/4 ir gerai.

LJOTI iespeejams [lieku 90+%], ka neValvetronic modei shii cilindru izliidzinaashana vispaar tiek atrubiita. jo taa ir LIMP mode. Attieciigi - misfires nesachakaree bildi. atseviskjus misfire tu V8 vnk nejutiisi. Bet, kad elektronika saak izliidzinaat - viss saiet zaraa.

Jebkuraa keisaa - KOREKTI jaanoadaptee flywheel!!!! Ar nenoadapteetu tie Rough run dati buus skjiibi - DME skjiibi adaptees, taisiis tikai probleemas!!! Un NEKAS tam dzineejam nenotiks, ja arii ir shaadi misfires. NEKAS. Misfires nav nekas aarkaarteejs - tie neuzspridzina dzineeju.


p.s. lai nebuutu tuksh bazars - reaali cipari [skarbaakais disbalanss, ko esmu redzeejis, nedeelju/divas atpakalj].
N46, 0% efektivitaatei atbilst +8 vieniibas.
palaizhot dzineeju 4.katlaa +6 vieniibas, DME izvelk liidz +4 vieniibaam. Tb., no kaadiem 30% izspiezh ap 50% efektivitaati.
Paareejie cilindri vienaadi, ar -1.5..1.8 vieniibaam.
Dzineejs straadaa kaa traktors, vibraacija taada, ka stuure vibree. Misfires [tuksgaitaa] - nav.

oi, nee - pizzhu. ir viens veel skarbaaks keiss N46. aizdomas par sajauktaam sprauslaam. veel neesmu ticis klaat tam briinumam.
ideja:
4. katls pieskjiljot ap +3.5..4 vieniibas, DME aizstumj liidz +5.5..6 [tb, nevis izliidzina, bet disbalansee], savukaart 3.katls - logjiski, pamatiigaa plusaa [liess maisiijums].
traktors kaa MTZ, bet misfiru NAV. jaa, misfires 3. cilindraa paraadaas, ja ietopii. ir arii kljuudas par misfireem 3. - logjiski, jo bankas videejais tiek izcelts liidz Lambda=1.0.

[ Šo ziņu laboja N53series, 10 Jul 2018, 07:01:42 ]

Offline
bmwaddict
10. Jul 2018, 08:49 #1756

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Ok es tak nesaku ka iemesls misfireem ir Valvetronic. Misfires pieminu tikai taapeec ka taas arii ir, neregulaaras un ar Rough menu iisti nav notveramas, ir tikai taada neregulaara peldeeshana ap taam cilindru rough veertiibaam 10% robezhaas, var tikai ar pakalju sajust ka misfires ir un redzeet momentaanas nelielas izmainjas Rough menucii.

Primaaraa probleema ir ka tas dzineejs straadaa kaa vecs traktors, idle vislaik ritmiski leekaa un tas notiek tikai kad iesleegts valvetronic, droseles rezhiimaa idle ir praktiski liidzena un liekas taa peekshnji ir cita mashiina.. Un tu saki ka tas nebuus Valvetronic pie vainas? Leakdown tests izdariits, viss jau ir nomainiits vai samainiits vietaam (sveces, spoles, forsunkas, HVA) bet bilde joprojaam pa vecam. Bet droseles rezhiimaa idle ir ok, misfires arii nav (lai gan nefokuseejamies shobriid uz to).
Ar misfireem tiksim galaa peec tam, vienk pieljauju, ka shaada valvetronic darbiiba apgruutina DME speeju pareizi uztvert situaaciju un piekorigjeet dzineeja darbiibu un tikai maybe taas misfires ir kaa blakus efekts. Maybe (neko neapgalvoju)..

Par cik dzineejam vaarstu bliivsleegi bija suudiigi tas reaali dedzinaaja ellju pieljaavu ka tas tachu ietekmee to ko DME nolasa no zondeem. Nomainot bliivsleegus izpluudee vairs nenonaaks sadegusi ellja kas jauc praatu DME. Vismaz viena lieta ir ka to apstirpina - man vairs neparaadaas kljuudas par catalytic converter efficiency below threshold - cereeju ka mosh vispaar viss pieadapteesies bet nekaa, ritmiski neliidzenaa idle paliek un taa occasional djorga tam visam veel pa virsu - arii.
Bet fokuseesimies uz ritmiski neliidzeno idle tobish traktora pukshkji. Es zinu ka V8 mazliet pukshkj izpuuteejaa bet shitas nav mazliet, tas ir konkreeti par daudz.

Par Lambda sinusoiidu - nestriidos vienk izteicu mineejumu, redzu pats INPA ka tur nenotiek nekaada sinusoiida, bet kad staavu ilgstoshi tad idlee var sajust ka taas rough vibraacijas (kas iet veel pa virsu traktoram) NEDAUDZ peld kautkaadaa ciklaa apmeeram 5 sek ir labaak un tad 5 sek ir sliktaak - nezinu kaa lai izskaidro meeginaaju to izskaidrot ar lamdba periodu, ok labi wrong.

Dabuushu ELM327 un ISTA arii padzenaashu bet tagad jau motors atkal ir nojaukts. Paarlasiishu to Valvetronic no citas mashiinas uz shito. Saglabaashu origjinaalo ar leveriem pareizaa seciibaa mosh vajadzees salikt to atpakalj ja jaunais komplekts izraadiisies veel suudiigaaks. Vispaar gribu redzeet vai kkas mainiisies - ja nemainiisies buus 100% apstiprinaajums tavam scenaarijam. Man liekas valiids tavs arguments par dazhaadaam karteem Valvetronic un droseles modee. Mode 6 paarbaudiishu bet nu reiz motors jau atkal nojaukts paarlasiishu to Valvetronic no cita un skatiisimies taalaak.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 10 Jul 2018, 09:00:19 ]

Offline
josi
10. Jul 2018, 09:26 #1757

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3017

Braucu ar: Ne-BMW


10 Jul 2018, 06:37:02 @N53series rakstīja:
oi, nee - pizzhu. ir viens veel skarbaaks keiss N46. aizdomas par sajauktaam sprauslaam. veel neesmu ticis klaat tam briinumam.

Uz N46 tā jau ir klasika - sajaukt vietām vadus 3. un 4. sprauslai
Offline
N53series
10. Jul 2018, 09:29 #1758

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

ar CO katiem ir sekojoshi:
DME regulaari veic CO katu statusa testus.
skaita pass/fail attieciibu.
tb., ja koefs paarsniedz treshold - iemet kljuudu.
samazina fail skaitiitaaju, turpina skaitiit. atkal pieauga koefs? met kljuudu atkal.
ja tu nomet adaptaacijas, fail koefs tiek samazinaats buutiskaak. jaunais apstiprinaajums buus veelaak.
lai saprastu, vai nebuus jaunas kljudas, jaanomauc vismaz 200km. Tavaa keisaa, ja pareizi atceros, Tu pat spararatu baidiijies adapteet, kur nu veel 2..3h braukt
tb., moraale - par CO kljuudaam nekas nav zinaams.

kljudas par CO ir nevis deelj elljas, bet misfireem.
DME redz kontroles zondu spanja kritumus sekojoshaa keisaa:
a) ir korektas Lambda [wide-band apstirpina];
b) wide-band ir nokalibreetas;
c) viss kaartiibaa ar gaisa daudzumu, spiedieniem [tb., visi paareejie sensor apstiprina Lambda chutj zem 1.000].

wide-band neredz misfires, Lambda iipashi nemainaas. savukaart, deelj misfireem ir U kritums peec CO katiem. DME secinaajums - kati vairs nesadedzina skaabekli.

otra probleema. deelj misfireem saakaas cilindru razbalanss. jo DME kopejaa efektivitatee samet arii ciklus, kuru efektivitaate ir 0.
rezultaataa - deelj misfireem viens cilindrs tiek bisku bagaatinaats, otrs - liesinaats. Degvielas paarpalikums dadedzinaats CO katos. Kad razbalanss paarsniedz slieksni X - logjiski, kati tiek piesaatinaati.
caur bliivsleegiem taadu daudzumu [kaa Tu mini] NEVAR izdziit. kur nu veel tuksgaitaa.
ir tikai viens komponents, caur kuru to var izdariit - CCVV. Un tad jaabuut bezValvetronic modei.

piedod, ka es lauzhu Tavus pienjeemumus
Offline
N53series
10. Jul 2018, 09:30 #1759

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Jul 2018, 09:26:00 @josi rakstīja:

10 Jul 2018, 06:37:02 @N53series rakstīja:
oi, nee - pizzhu. ir viens veel skarbaaks keiss N46. aizdomas par sajauktaam sprauslaam. veel neesmu ticis klaat tam briinumam.

Uz N46 tā jau ir klasika - sajaukt vietām vadus 3. un 4. sprauslai



yess! tieshi taa - vadu garumi ir vienaadi/liidziigi!

p.s. tiesa gan, tur ir veel, kaa izskataas, arii lazhas ar elljoshanu 4.cilindram, jo +4 saakotneejo arii jaamaak dabuut...

[ Šo ziņu laboja N53series, 10 Jul 2018, 09:31:33 ]

Offline
Mikels
10. Jul 2018, 10:00 #1760

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4622

Braucu ar: cieņu

Tīri intereses pēc N53 bija rakstījis kā tiek aprēķināts bremžu uzliku atlikums, varbūt ir info pēc kādiem parametriem tiek rēķināts sveču maiņas intervāls uz N52 un cik tam var ticēt, jo cik esmu novērojis vismaz atlikušie km līdz maiņai krīt krietni lēnāk, nekā reāli nobrauktie km, proti sākumā radīja līdz maiņai kādus 50k km, ir nobraukti kādi 40k, bet rāda, ka līdz maiņai atlikuši 35k
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo