Online

Pašreiz BMWPower skatās 46 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
restar79
08. Jul 2018, 09:26 #1701

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2836

Braucu ar: Var mūžīgi skatīties kā tek ūdens, kā deg uguns un kā ukraiņi iznīcina rašistu okupantus

Ūdens boileram ir uzstādīts orgināls atplūdes vārsts. Zb. Visu laiku grīda vannas istabā ir slapja. Vai to vārstu var anulēt vai jāliek apakšā spainis? Temp.uzregulēta uz 48 grādi, nekāda vārīšanās arī nenotiek
Offline
RS7
08. Jul 2018, 09:46 #1702

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Kanalizacijai nevar pievienot?
Offline
zigaziga
08. Jul 2018, 11:02 #1703

Kopš: 05. Sep 2015

Ziņojumi: 222

Braucu ar: e30 E36 e90


08 Jul 2018, 09:26:57 @restar79 rakstīja:
Ūdens boileram ir uzstādīts orgināls atplūdes vārsts. Zb. Visu laiku grīda vannas istabā ir slapja. Vai to vārstu var anulēt vai jāliek apakšā spainis? Temp.uzregulēta uz 48 grādi, nekāda vārīšanās arī nenotiek

Spiediens vai ar nomaini to vaarstu pret citu ar taa ir bijis un jaunais vārsts pēc mēneša sâka tecēt beigās ieliku regulējamu
Offline
ATB
08. Jul 2018, 12:01 #1704

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5190

Braucu ar: ♛ ♛


07 Jul 2018, 21:11:43 @cufiks rakstīja:

07 Jul 2018, 12:19:30 @ATB rakstīja:
Ar kādu smēri piepildīt stūres pirksta čaulu? Nomainīju amerikānim stūres stieņus ar visiem pirkstiem un skatos ka pirkstiem otrā pusē ir ventilis pa kuru kādu zieķi ielaist iekšā. Tik nezinu kādu?



Stūres pirkstiem var labu litija smēri, var grafīta, tur gandrīz dajebko..

Šprici tik vajadzēs


PS

Nepērc benzīntankā kkādu sūdu, ieej wurth vai kkādā stokker pēc valvoline, nestūķē mēslu...


Ok danke
Offline
Usins
08. Jul 2018, 17:45 #1705

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3525

Braucu ar: w163; w639; w203

1997 sharan 1.9tdi 110zs
sulojoties gar augstspiediena sūkni, zem augšējā vāka, vai zemāk zem "galvas".

servisā esot teikuši, ka tur blīves nevarot nomainīt, vai kā. bet esot viss sūknis jāņem nost.

Tā viena skrūve interesants trijstūris, un ar dzeltenu krāsu aizlieta, kas liek domāts, ka mehāniķim vulgaris tur līst nevajag.

Kā tur īsti ir?
Kurp doties cilvēkam? Rīgā.

[ Šo ziņu laboja Usins, 08 Jul 2018, 17:46:18 ]

Offline
uldens1
08. Jul 2018, 18:41 #1706

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:

pats var samainīt,tikai pec tam vajag kompi lai iestādītu pareizu porciju
Offline
kexxx
08. Jul 2018, 22:17 #1707

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11660

Braucu ar:


08 Jul 2018, 17:45:51 @Usins rakstīja:
1997 sharan 1.9tdi 110zs
sulojoties gar augstspiediena sūkni, zem augšējā vāka, vai zemāk zem "galvas".

servisā esot teikuši, ka tur blīves nevarot nomainīt, vai kā. bet esot viss sūknis jāņem nost.

Tā viena skrūve interesants trijstūris, un ar dzeltenu krāsu aizlieta, kas liek domāts, ka mehāniķim vulgaris tur līst nevajag.

Kā tur īsti ir?
Kurp doties cilvēkam? Rīgā.




tāda sulošanās diezgan izplatīta kaite izskatās

augšējam vākam ir ovāli caurumi, palaižot vaļā skrūves un vāku bīdot turp-šurp regulējas degvielas padeve.
kā to dara var pagūglēt pēc atslēgvārdiem "hammer mod"

vajadzētu pietikt ar 10 dolāru vag-com kabeli, lai pēc tam saregulētu atpakaļ tā, kā bija.

varbūt var mēģināt kaut kā atzīmēt skrūvju galvu vietas uz vāka korpusa un pēc tam uzlikt precīzi turpat kur bija, bet vai izdosies

[ Šo ziņu laboja kexxx, 08 Jul 2018, 22:18:15 ]

Offline
dzonijs1
08. Jul 2018, 22:31 #1708

Kopš: 11. Jul 2017

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

Tā atzīmēšana neko nedos, tikai un vienīgi pēc datora. Un 5-10eur kabelis toc derēs.

https://youtu.be/CXghY7t0Wqg

[ Šo ziņu laboja dzonijs1, 08 Jul 2018, 22:35:47 ]

Offline
Usins
09. Jul 2018, 10:33 #1709

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3525

Braucu ar: w163; w639; w203

Paldies, kungi! Kurp doties šarāna īpašniekam?
Offline
bmwaddict
09. Jul 2018, 13:04 #1710

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Valvetronic saaga turpinaas.

Taatad nomainiiju arii pirmajai bankai visus kompensaatorus un nekas nemainiijaas, preciizi taa pati biude.
Adaptaacijas nodzeesu, no saakuma apgriezieni leekaaja bet pamazaam viss nostabilizeejaas, pabraucu nedaudz un beigaas viss atkal pa vecam.

Ok izdariiju peec Kaspicha ieteikuma, iesleedzu INPA Rough menu noraavu pa vienai inducenes, secinaajums- ja cilindrs straadaa nepietiekami tad taada pozitiivu value, jo lielaaks skaitlis jo suudiigaaks cilindrs. Cilindru numeraacija ir pareiza vismaz manai INPA versijai.
Pirms kautko dariit taalaak domaaju ok jaaparbauda kompresija varbuut tieshaam tur probleema. Atnaaca pasuutiitais compression leakdown testeris, nesanaaca gan peec instrukcijas to izpildiit uz karsta dzineeja - ejiet D to motoru karstu jaukt man pietiek apdegumu uz rokaam. Anyway domaaju ka aukstu arii var paarbaudiit tik varbuut nebuus tik preciizi.
Meeriijumi:
1 - 12%
5 - 7%
4 - 10%
8 - 7%
6 - 6%
3 - 10%
7 - 8%
2 - 8%

Atshkjiriibas ir pilniigi normas robezhaas, taatad ar apakshu probleemaam nevajadzeetu buut.

Dabuuju lietotu visu Valveronic shaftu un leveru komplektu no ejosha dzineeja kam nav bijushas idle probleemas (nu cik var ticeet), respektiivi viss brackets kopaa ar sadaleni, ekscentrisko vaarpstu un intermediate leveriem un arii HVA + rokeri.

>>> Tagad jautaajums - vai var to visu bracketu (bilde) uzlikt no cita motora? Vai labaak ir paarlasiit visu uz origjinaalo dzimto bracketu?



Jo nu mani dara uzmaniigu tas ka piem RealOEM neuzraada tam bracketam atsevishkju partnummuru, tobish tas ir tikai kopaa ar galvu un nav atsevishkji pasuutaams?
Veel arii TIS proceduuraa 11 37 014 ir piemineets ka brackets itkaa ir machined kopaa ar galvu. Bet tajaa instrukcijaa kautkaada putra jo tur gan sadalenes galaa ir brackets un arii shito visu sauc par bracket, ngribas riskeet kko salaist deelii. Kaads ir licis visu to Valvetronic bracketu no cita motora un viss ir klulee?

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Jul 2018, 13:28:38 ]

Offline
uldens1
09. Jul 2018, 13:17 #1711

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:

nu es to braketu liktu dzimto,viņu izgatavo kopā ar galvu,tas ir borē viena reizē saskrūvētu ar galvu kopā
Offline
RSAWorkshop
09. Jul 2018, 13:31 #1712

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6151

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Var atstāt dzimto var likt citu, ja liek citu tad nedaudz jāpiestrādā tb-jānoņem galva, korpuss mazliet jānoslīpēun galva, tad abi jāsaskrūvē kopā un ar borstangu jāizslīpē līdz vajadzīgajam izmēram


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bmwaddict
09. Jul 2018, 13:37 #1713

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Jul 2018, 13:31:28 @RSAWorkshop rakstīja:
Var atstāt dzimto var likt citu, ja liek citu tad nedaudz jāpiestrādā tb-jānoņem galva, korpuss mazliet jānoslīpēun galva, tad abi jāsaskrūvē kopā un ar borstangu jāizslīpē līdz vajadzīgajam izmēram


nedaudz jaapiestraadaa?
da labi, toch negribu galvas raut nost un kko veel sliipeet.
ok skaidriite naaksies paarlasiit visu uz dzimto bracketu.
Offline
N53series
09. Jul 2018, 14:01 #1714

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

dariiju kaa Kaspich teica, tikai - huj, neizdariiji
ok, seciibu noteici, polaritaati noteici.
1. range noteici? nee. tb., tu nezini, cik lieli suudi ir ar tiem INPA uzraadiitajiem cipariem;
2. noveerteeji situaaciju uzreiz peec iesleegshanas? tb., no cik lieliem suudiem megjina situaaciju izcelt? nee.

nu tu/mees esam nonaakushi liidz liimenim 'nomainam visu peec kaartas, pret hvz ko, moska kaut kas paliidzees'.
es vnk nespeeju aptvert - KAA var taa straadaat? KAA var tupa mainiiit, nerubijot probleemu?
es ceru, ka tas ir tavs pasha aparaats [kaut nojaushu, ka nee].

es, piem., neticu, ka ir izdevies nodzeest vecaas adaptacijas.
lai par to paarliecinaatos, oscili pie sprauslaam klaat. peec restarta to atveerumiem jaabuut vienaadiem.

otrs - hvz, kas notiek ar spararata adaptacijaam. statusu raada? ja nee, adapteejam spararatu vispirms!

treshais - kad spararats noadapteets, skatam sprauslu atveeruma laikus bezValvetronic rezhiimam un arValvetronic rezhiimam. ja laiki neatskjiraas, bet iet ranosaa 2.keisaa - skaidrs, intake vaarstu atverumi atskjiras.
Ja paliekoshaa atskjiriiba ir 50% [totaals raznoss, pie mazaaka tas 8 cilindru briinums kaut/kaa izvilktu], teema ir: ap 0.2mm lift delta.
absoluuto deltu kompensee HVA, relatiivaa [formas atskjiriiba starp cilindriem!!!] ap 0.2mm - taadam nodilumam jaabuut redzamam [kritiskaas vietas Gen1: ekscentriskaa, ramp].

Sore par atkaartoshanos, bet - es neceertu taadas metodes.

[ Šo ziņu laboja N53series, 09 Jul 2018, 14:05:24 ]

Offline
bmwaddict
09. Jul 2018, 14:42 #1715

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Jul 2018, 14:01:56 @N53series rakstīja:
dariiju kaa Kaspich teica, tikai - huj, neizdariiji
ok, seciibu noteici, polaritaati noteici.
1. range noteici? nee. tb., tu nezini, cik lieli suudi ir ar tiem INPA uzraadiitajiem cipariem;
2. noveerteeji situaaciju uzreiz peec iesleegshanas? tb., no cik lieliem suudiem megjina situaaciju izcelt? nee.

nu tu/mees esam nonaakushi liidz liimenim 'nomainam visu peec kaartas, pret hvz ko, moska kaut kas paliidzees'.
es vnk nespeeju aptvert - KAA var taa straadaat? KAA var tupa mainiiit, nerubijot probleemu?
es ceru, ka tas ir tavs pasha aparaats [kaut nojaushu, ka nee].

es, piem., neticu, ka ir izdevies nodzeest vecaas adaptacijas.
lai par to paarliecinaatos, oscili pie sprauslaam klaat. peec restarta to atveerumiem jaabuut vienaadiem.

otrs - hvz, kas notiek ar spararata adaptacijaam. statusu raada? ja nee, adapteejam spararatu vispirms!

treshais - kad spararats noadapteets, skatam sprauslu atveeruma laikus bezValvetronic rezhiimam un arValvetronic rezhiimam. ja laiki neatskjiraas, bet iet ranosaa 2.keisaa - skaidrs, intake vaarstu atverumi atskjiras.
Ja paliekoshaa atskjiriiba ir 50% [totaals raznoss, pie mazaaka tas 8 cilindru briinums kaut/kaa izvilktu], teema ir: ap 0.2mm lift delta.
absoluuto deltu kompensee HVA, relatiivaa [formas atskjiriiba starp cilindriem!!!] ap 0.2mm - taadam nodilumam jaabuut redzamam [kritiskaas vietas Gen1: ekscentriskaa, ramp].

Sore par atkaartoshanos, bet - es neceertu taadas metodes.


Nav jeegas skatiities to Rough tikko peec adaptaaciju dzeeshanas, tur viss mainaas, apgriezieni nav stabiili etc, razbrosu meegjinaaju saprast bet tas tak leekaa vislaik - ja nebuutu tas adaptaaciju resets noticis tad tas viss nenotiktu. Un pie tam - kaa jau teicu, probleema ir tikai Valvetronic rezhiimaa, tu visu laiku aizmirsti sho momentu - kaapeec man liist visaadaas spararatu adaptaacijaas un hvz kur veel ne ka droseles rezhiimaa dzineejs idleejaas smuki liidzeni doma bija vienkaarsha - peec iepluudes HVA nomainjas abaas bankaas ja kaads no tiem bija pie vainas tad iztaisot adaptaaciju resetu un ljaujot visam saadapteeties atpakalj kautkam buutu jaamainaas bet atgriezos tur pat kur biju. Labi domaaju ok iespeejams kompresijas atshkjiriibaam ir kaada korelaacija ar rough idle - izskataas ka ari nee. Taatad paliek vien tie suuda leveri un/vai ekscentriskaa vaarpsta.
Oscilograafu pie inzhektoriem nelikshu piedod Ja es dzirdu klakshkji no motora tad man negribas ar shaadu dzineeja kondiiciju izpildiit veel spara rata adaptaacijas un vispaar taisiit zinaatni. Varbuut vienk klakshkj kaads HVA izpluudee? Kaa lai zinu Prieksh manis vienk te ir paaraak daudz nezinaamo lai izdariitu kautkaadus secinaajumus pat no meeriijumiem. Nekas tajaa mashiinaa nav taads uz ko var paljauties - visam ir nolietojums, salaeneem, leveriem, inzhektoriem, induceneem, kkur uzdegums vairaak vai mazaak (pat sveces neesmu veel jaunas iemetis bet driiz atnaaks), attieciigi zinaatniski steriilai pieejai secinaajums buus taads ka tur viss ir slikti
Tas motors vispaar ir swaps no semaka iemests kkad, nekaadu veesturi nezinu. Jaa aparaats ir mans, jau staastiju, vienk intereses panjeemu liikji 545i no viena kas to kkur bija dabuujis taadu izsolee pa kapeiku, kkads vinja choms BMW specs peec tam 2 ned bija nochakaareejies un pat nevareeja iedarbinaat un pateica ka dzineejam ir kapi Aizbraucu pagroziiju aiz klokjenes neko briesmiigu nesajutu nu man radaas interese vai to liikji var pacelt. Taa arii viss

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Jul 2018, 14:47:11 ]

Offline
R_BERGS
09. Jul 2018, 14:45 #1716

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16470

Braucu ar:


09 Jul 2018, 14:42:41 @Negantelis rakstīja:
Hahaha krč sasipos meistarībā,sajaucu autiņus un iesipu bākā 50l e95. Kā šo dabūt operatīvi ārā? Jā man e91,diesel.

Ja kāds var operatīvi palīdzēt,parādā nepalikšu.2960-74-65 Krasta raj.Vieta kur darboties ir.

hahaa
man pat paldies nepateici....

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
N53series
09. Jul 2018, 14:48 #1717

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


09 Jul 2018, 14:42:40 @bmwaddict rakstīja:

09 Jul 2018, 14:01:56 @N53series rakstīja:
dariiju kaa Kaspich teica, tikai - huj, neizdariiji
ok, seciibu noteici, polaritaati noteici.
1. range noteici? nee. tb., tu nezini, cik lieli suudi ir ar tiem INPA uzraadiitajiem cipariem;
2. noveerteeji situaaciju uzreiz peec iesleegshanas? tb., no cik lieliem suudiem megjina situaaciju izcelt? nee.

nu tu/mees esam nonaakushi liidz liimenim 'nomainam visu peec kaartas, pret hvz ko, moska kaut kas paliidzees'.
es vnk nespeeju aptvert - KAA var taa straadaat? KAA var tupa mainiiit, nerubijot probleemu?
es ceru, ka tas ir tavs pasha aparaats [kaut nojaushu, ka nee].

es, piem., neticu, ka ir izdevies nodzeest vecaas adaptacijas.
lai par to paarliecinaatos, oscili pie sprauslaam klaat. peec restarta to atveerumiem jaabuut vienaadiem.

otrs - hvz, kas notiek ar spararata adaptacijaam. statusu raada? ja nee, adapteejam spararatu vispirms!

treshais - kad spararats noadapteets, skatam sprauslu atveeruma laikus bezValvetronic rezhiimam un arValvetronic rezhiimam. ja laiki neatskjiraas, bet iet ranosaa 2.keisaa - skaidrs, intake vaarstu atverumi atskjiras.
Ja paliekoshaa atskjiriiba ir 50% [totaals raznoss, pie mazaaka tas 8 cilindru briinums kaut/kaa izvilktu], teema ir: ap 0.2mm lift delta.
absoluuto deltu kompensee HVA, relatiivaa [formas atskjiriiba starp cilindriem!!!] ap 0.2mm - taadam nodilumam jaabuut redzamam [kritiskaas vietas Gen1: ekscentriskaa, ramp].

Sore par atkaartoshanos, bet - es neceertu taadas metodes.


Nav jeegas skatiities to Rough tikko peec adaptaaciju dzeeshanas, tur viss mainaas, apgriezieni nav stabiili etc, razbrosu meegjinaaju saprast bet tas tak leekaa vislaik - ja nebuutu tas adaptaaciju resets noticis tad tas viss nenotiktu. Un pie tam - kaa jau teicu, probleema ir tikai Valvetronic rezhiimaa, tu visu laiku aizmirsti sho momentu - kaapeec man liist visaadaas spararatu adaptaacijaas un hvz kur veel ne ka droseles rezhiimaa dzineejs idleejaas smuki liidzeni doma bija vienkaarsha - peec iepluudes HVA nomainjas abaas bankaas ja kaads no tiem bija pie vainas tad iztaisot adaptaaciju resetu un ljaujot visam saadapteeties atpakalj kautkam buutu jaamainaas bet atgriezos tur pat kur biju. Labi domaaju ok iespeejams kompresijas atshkjiriibaam ir kaada korelaacija ar rough idle - izskataas ka ari nee. Taatad paliek vien tie suuda leveri un/vai ekscentriskaa vaarpsta.
Oscilograafu pie inzhektoriem nelikshu piedod Ja es dzirdu klakshkji no motora tad man negribas ar shaadu dzineeja kondiiciju izpildiit veel spara rata adaptaacijas un vispaar taisiit zinaatni. Varbuut vienk klakshkj kaads HVA izpluudee? Kaa lai zinu Prieksh manis vienk te ir paaraak daudz nezinaamo lai izdariitu kautkaadus secinaajumus pat no meeriijumiem. Nekas tajaa mashiinaa nav taads uz ko var paljauties - visam ir nolietojums, salaeneem, leveriem, inzhektoriem, induceneem, kkur uzdegums vairaak vai mazaak (pat sveces neesmu veel jaunas iemetis bet driiz atnaaks), attieciigi zinaatniski steriilai pieejai secinaajums buus taads ka tur viss ir slikti
Tas motors vispaar ir swaps no semaka iemests kkad, nekaadu veesturi nezinu. Jaa aparaats ir mans, jau staastiju, vienk intereses panjeemu liikji 545i no viena kas to kkur bija dabuujis taadu izsolee pa kapeiku, kkads vinja choms BMW specs peec tam 2 ned bija nochakaareejies un pat nevareeja iedarbinaat un pateica ka dzineejam ir kapi Aizbraucu pagroziiju aiz klokjenes neko briesmiigu nesajutu nu man radaas interese vai to liikji var pacelt. Taa arii viss


tu gribi garo versiju, jeb iiso?
garo man slinkums, bet iisaa - lai tev izdodaas. man pacietiiba beidzaas.

nekomenteeshu visu to sviestu, ko tu raksti [tur ir ljoti, ljoti daudz sviesta], bet veershu uzmaniibu tikai uz vienu apstaakli:

tev neskjiet diivaini, ka katras bankas
1. cilindrs ir ar pazeminaatu efektivitaati;
2. cilindrs ir ar palielinaatu efektivitaati;
3.;4. cilindri - relatiivi ok?

nav taada diivaina 'izdilshanas' sagadiishanaas? nu, pat, ja mees pienjemam, ka taa ir specifiska izdilshana [kura nepakljaujas matemaatikai].

[ Šo ziņu laboja N53series, 09 Jul 2018, 17:44:49 ]

Offline
CP17
09. Jul 2018, 14:50 #1718

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Es e39 tāpat izdarīju 20l diesel + 40l pesin, norāvu trubiņu pirms motora, un sūknis visu izpumpēja, tik degvielas filtru pēctam vajadzēja nomainīt. Toties visa sistēma iztīrījās lol
Offline
Negantelis
09. Jul 2018, 14:56 #1719

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1444

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


09 Jul 2018, 14:45:31 @R_BERGS rakstīja:

09 Jul 2018, 14:42:41 @Negantelis rakstīja:
Hahaha krč sasipos meistarībā,sajaucu autiņus un iesipu bākā 50l e95. Kā šo dabūt operatīvi ārā? Jā man e91,diesel.

Ja kāds var operatīvi palīdzēt,parādā nepalikšu.2960-74-65 Krasta raj.Vieta kur darboties ir.

hahaa
man pat paldies nepateici....


Par ko interesanti?
Offline
Negantelis
09. Jul 2018, 15:01 #1720

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1444

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


09 Jul 2018, 14:50:05 @CP17 rakstīja:
Es e39 tāpat izdarīju 20l diesel + 40l pesin, norāvu trubiņu pirms motora, un sūknis visu izpumpēja, tik degvielas filtru pēctam vajadzēja nomainīt. Toties visa sistēma iztīrījās lol


Zem sēdekļa laikam bākā.sūknis,bet domājubka man jau aizgāja līdz motoram,jo kamēr pildījos atstāju dzesēties, faktu konstateju kad paskatijos uz pistoli,baigā peļķe bija uz zemes nolieta,kamēr skatījos kā lai tajā neiekāpj nepamanīju ka.esmu paķēris ne to.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo