Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: BMW i3

AutorsZiņojums
bum_bumz
17. Sep 2016, 19:13 #21

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6453

Braucu ar: E34


17 Sep 2016, 16:12:32 @AV rakstīja:

17 Sep 2016, 15:43:52 @Vertetajs rakstīja:
cik km ar vinu var nobraukt? cik ilgi jalade lidz pilnai uzladei?

Man ari interese, kada ir reala pieredze LV asptaklos ar i3.

Džeks bij ieķēris i3 nomā un atpēries uz Ventspili.Nu tā ar stresu. Cik sapratu, ~170km tur. Jūrmalā esot lādējies. Laikam jau abos virzienos. Dabūjis tur panīkt. Stendē LVM ES zaļajos projektos esot uzlikuši. Citāts: "Viņš mums tur stāv, jā, nedarbojas. Kautkāda vaina, vispār jau esam meistaru pieteikuši. Nevienam nav bijusi vajadzība".
Varu sadirst par precīziem skaitļiem, bet mājas apstākļos 6h, uzpildes stacijā ~2h. Ja 1/2ceļā uz Rīgu + stundu jāpavada pildoties, tad diez kas nav.
Bet tā jau ripojis labi, gaidīto kaifu esot noķēris.
Offline
XK220
17. Sep 2016, 19:58 #22

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3188

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


17 Sep 2016, 19:13:47 @bum_bumz rakstīja:

17 Sep 2016, 16:12:32 @AV rakstīja:

17 Sep 2016, 15:43:52 @Vertetajs rakstīja:
cik km ar vinu var nobraukt? cik ilgi jalade lidz pilnai uzladei?

Man ari interese, kada ir reala pieredze LV asptaklos ar i3.

Džeks bij ieķēris i3 nomā un atpēries uz Ventspili.Nu tā ar stresu. Cik sapratu, ~170km tur. Jūrmalā esot lādējies. Laikam jau abos virzienos. Dabūjis tur panīkt. Stendē LVM ES zaļajos projektos esot uzlikuši. Citāts: "Viņš mums tur stāv, jā, nedarbojas. Kautkāda vaina, vispār jau esam meistaru pieteikuši. Nevienam nav bijusi vajadzība".
Varu sadirst par precīziem skaitļiem, bet mājas apstākļos 6h, uzpildes stacijā ~2h. Ja 1/2ceļā uz Rīgu + stundu jāpavada pildoties, tad diez kas nav.
Bet tā jau ripojis labi, gaidīto kaifu esot noķēris.

Mājās jābūt 3 fāzēm un atbilstošiem vadiem lai 6 stundās uzlādētu. No standarta vienfāzes rozetes ~20h lādēsies. Padomā pats - 22 vai 33kWh akumulatoru paka un vienfāzes rozete dod ārā 3.5Kwh jeb 3520w(220v 16A), parēķini AC->DC zudumus un par 6h vari nesapņot.
Bet nu ņemt i3 un maukt uz Ventspili nav prāta darbs. Tas auto vienkārši nav tam paredzēts.
Offline
SpOrcMeN
17. Sep 2016, 20:08 #23

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33930

Braucu ar: banderautomobili

par cik man vieta atljauj es gribu riga pie savas majas uzmest ladeshanas staciju, kads zin kur tadu var nopirkt un kas vajadzigs nav vajadzigs lai tadu ierikotu ???

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Instigater
17. Sep 2016, 20:12 #24

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Ja sev privātu, tad uz savas zemes velc kādu vien vadu un rozeti gribi. Līdzko izkāpsi ārpus teritorijas, tad, visticamāk, ka vispār nekas neizdosies.
Offline
HiJaCKeR
17. Sep 2016, 20:23 #25

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4536

Braucu ar: BMW E90 330i

Cik vispār ir 3 fāzu lādēšanas jauda?! Ka nesanāk lādēšanas strāva tuvu mājas ievadautomāta ampēriem, kaut gan to var palielināt laikam, ja atļaus Sadales tīkls, vai arī veikt uzlādi naktī.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 17 Sep 2016, 20:24:51 ]

Offline
SpOrcMeN
17. Sep 2016, 21:22 #26

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33930

Braucu ar: banderautomobili

protams kad uz savas zemes man atljaujas nepish man aprikojums intereseee

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Luciferz
17. Sep 2016, 22:19 #27

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2332

Braucu ar: G63 | S63 | 8er | Vespa


16 Sep 2016, 14:09:54 @SpOrcMeN rakstīja:
pec 2nedelju braukshanas ar v12 6l ari gribu elektromobili ))



es 3 gadus ar taadu pateerinju vizinaajos

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
Instigater
17. Sep 2016, 23:06 #28

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


17 Sep 2016, 20:23:26 @HiJaCKeR rakstīja:
Cik vispār ir 3 fāzu lādēšanas jauda?! Ka nesanāk lādēšanas strāva tuvu mājas ievadautomāta ampēriem, kaut gan to var palielināt laikam, ja atļaus Sadales tīkls, vai arī veikt uzlādi naktī.
Tikai tā to arī vajadzētu darīt, jo naktī elektrība ir 2x lētāka. Var izmīlēt kapeiku dubultā!
Offline
Instigater
17. Sep 2016, 23:17 #29

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


17 Sep 2016, 21:22:16 @SpOrcMeN rakstīja:
protams kad uz savas zemes man atljaujas nepish man aprikojums intereseee
Tas jau no paša auto būs atkarīgs, kuru standartu viņam vajag, bet vispār liekas, ka beidzot Eiropā būs viens.
https://en.wikipedia.org/wiki/Type_2_connector
Offline
Instigater
17. Sep 2016, 23:17 #30

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


17 Sep 2016, 23:17:08 @Instigater rakstīja:

17 Sep 2016, 21:22:16 @SpOrcMeN rakstīja:
protams kad uz savas zemes man atljaujas nepish man aprikojums intereseee
Tas jau no paša auto būs atkarīgs, kuru standartu viņam vajag, bet vispār liekas, ka beidzot Eiropā būs viens. Tālāk jau Ebay vai Amazon atradīsi lādēšanas stacijas Bosch, Siemens un citiem normāliem brendiem.
https://en.wikipedia.org/wiki/Type_2_connector
Offline
DimanC
18. Sep 2016, 02:26 #31

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 307

Braucu ar: elektrību


17 Sep 2016, 20:23:26 @HiJaCKeR rakstīja:
Cik vispār ir 3 fāzu lādēšanas jauda?! Ka nesanāk lādēšanas strāva tuvu mājas ievadautomāta ampēriem, kaut gan to var palielināt laikam, ja atļaus Sadales tīkls, vai arī veikt uzlādi naktī.
privātai lietošna ir gan 3x16A, gan 3x32A lādētāji, tobiš 11 un 22kW. Protams, ir arī 1x16 un 1x32.

Bet kamēr uz lielākajiem ceļiem nav sakarīgs ĀTRO lādētāju tīkls (ar vismaz 50kW jaudu),tikmēr elmobīļu popularitāti grūti iekustināt.

Type-2 kabelis (tautā saukts par Mennekes) paredz Mode-3 lādēšanu (AC, līdz 22kW) tiešām tiek bīdīts kā vienotais standarts Eiropai, taču Mode-4 lādēšanai (DC, 50..135kw) joprojām ir trīs lielie standarti: CHAdeMO, CCS-Combo un Tesla.
Offline
SpOrcMeN
18. Sep 2016, 11:46 #32

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33930

Braucu ar: banderautomobili

cilveku valoda tas ir kas ???

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Araajz
18. Sep 2016, 12:00 #33

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28095

Braucu ar: E39

Kas kas... atkarībā no mašīnas nopērc kabeli, kuram vienu galu mājas rozetē, bet otru mašīnā
Offline
Instigater
18. Sep 2016, 12:27 #34

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Vienu galu rozetē nodrošina paši auto ar jaudu 3.6 vai 7.2 kW un tur nekādu īpašo uzparikti nevajag (un nevajag arī ikdienai, jo pa 12 stāvēšanas stundām īzī katru nakti piegrūdīsi pilnu aķīti). Cita lieta, ja gribas pa ātro kā Sporcs, piemēram, pie darba, tad gan vajag ātrās stacijas, kurām ir jau gudra vadība un 10x lielāka jauda, lai uzlādētu pilnu, piemēram, stundas laikā.
Offline
Instigater
18. Sep 2016, 13:19 #35

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu nevajag tādas jaudas neviena mājās tikai tāpēc, ka elektroauto parādījies? Normālās stacijas prot arī sarunāties ar skaitītājiem un pat samazināt padodamo jaudu uz auto, lai korķus nebliež ārā.
Offline
Instigater
18. Sep 2016, 13:47 #36

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu bet katrs ampērs maksās papildus 2.4 Eur gadā neatkarīgi no tā lieto vai nē un aizšaut pakaļ aliņam nebūs arguments, jo diezvai kādam veikals ir tālāk par 5 km no mājām.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo