Online

Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: CSDD + aizliegtais RŪPNĪCAS papildaprīkojums - būris/dugas

AutorsZiņojums
gaazesmird
13. May 2016, 13:28 #1

Kopš: 27. Feb 2016

Ziņojumi: 2843

Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu

tas tur dzhipam, ir aarpus kabiines. skaitaas, ka tas ir kravas nodaliijumaa.

Risinaajums buutu sekojosh.

Regjistreet mashiinu kaa kravas transporta liidzekli ar divaam seedvietaam. atdaliit kravas nodaliijumu un tur ielikt to buuri.

bet jaa, muusu CSDD ir ahujennais kantoris. aiz laimes aptaisiities var

Offline
Mikels
13. May 2016, 13:53 #2

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5219

Braucu ar: cieņu


13 May 2016, 13:18:35 @riddler rakstīja:
arguments esot - ka tādejādi tiek iegūta nevienlīdzīga priekšrocība sadursmē ar citu vieglo auto...


kas ir debīli pamatā, jo
- kā ir sadursmē ar piem scania - vai kamazu, kuri vel ar saviem "chuguna" buferiem vizinās?
- pamata funkcija ir pasargāt, pret novākošanos + saanu triecienu, kas parasti jebkuriem auto ir vājāka zona un kurā parasti, kaads ienāk ar priekšu kurai attiecīgi ir visas trieciena slāpējošās crumple zones utt.

Manuprāt, nemaz tik debīli tas nav, jo tā arī ir, ka tādejādi tiks iegūta nevienlīdzīga priekšrocība sadursmē ar citu vieglo auto (lasīt vēlreiz citu vieglo auto), tāpēc arguments par sadursmi ar smago auto neiztur kritiku...vai nu šādu prasību uzliek par obligātu un ievieš visiem (kas nav reāli) vai ir kā šobrīd, ka aizliegts automobilī uzstādīt drošības lokus vai karkasu, ja automobilis nav paredzēts sporta sacensībām un tam nav izsniegta sporta automašīnas tehniskā pase.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 May 2016, 13:54:29 ]

Offline
VLD
13. May 2016, 14:00 #3

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5791

Braucu ar:

runājot par CSDD - ar viņiem viss ir ok ! tur strādā ļoti sakarīgi cilvēki, vienmēr palīdzējuši atrisināt jebkuru problēm kā arī daudz konsultējuši par visvisādiem tehniskas dabas jautājumiem, pārbūves u.t.t.

problēma nav CSDD. problēma ir privātā kantorītī, SIA kas nodrošina tehniskās apskates veikšanu.

kā man vienreiz maiņas vecākais atbildēja - da man pohuj ko tur CSDD Miera ielā saka, man rekur grāmatiņa un PN.

foršs tāds kadrs, pliku pauri un zelta ķēdēm apkāries ...

bet ir arī labi jaunumi - cik zinu tad CSDD ir pārvācies no Miera ielas uz Motormuzeju, un kā tantes stāsta tad tur būšot viena tehniskās apskates līnija ko apkalpos viņi paši.

domāju ka tad, ar sādiem jautājumiem būs jābrauc pie viņiem un uz vietas tiks meklēts un atrasts risinājums.
Offline
Yeehaa
13. May 2016, 14:02 #4

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 513

Braucu ar:


13 May 2016, 13:55:23 @adolfs rakstīja:
bet ja rupnica ir homologejusi eu satiskmei kkadu tur gt3 rs (vai taml modeli neesmu kompetents) - tad ko musu balelini tur pretojas?

vai ta ir tikai basna un var ar tadu iziet LV TA?


Pie mums ar daudzām jaunām mašīnām, it īpaši, ja tikko ir parādījies kāds jaunievedums tehnoloģijās, nevar iziet apskati, ko var izdarīt citās civilizētās EU valstīs kā Zviedrija, Vācija. Pārsvarā visās EU valstīs ir atļauts roll cage, ja tas nav kabrioletā. Citur prasa, ja brauc ar roll cage, tad ir jāvelk ķivere. Pie mums kā vienmēr, it kā eiropa, bet prasības citas. Citur eiropā arī apskati dīleris var iedot, ja tur remontējies...
Offline
Mikels
13. May 2016, 14:03 #5

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5219

Braucu ar: cieņu


13 May 2016, 13:55:23 @adolfs rakstīja:
bet ja rupnica ir homologejusi eu satiskmei kkadu tur gt3 rs (vai taml modeli neesmu kompetents) - tad ko musu balelini tur pretojas?

vai ta ir tikai basna un var ar tadu iziet LV TA?

Nu MK notekumu Nr.466 par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem 622.2. apakšpunkts skaidri pasaka, ka nedrīkst un par to TA ieliek 3 un nav starpības vai tas ir no rūpnīcas uzstādīts un vēl, mauprāt, tomēr vajadzētu saprast vai auto ir paredzēts ikdienas satiksmei (neredzu vajadzību pēc rāmja) vai tomēr sportam un sacensībām

[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 May 2016, 14:06:47 ]

Offline
Yeehaa
13. May 2016, 14:06 #6

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 513

Braucu ar:


13 May 2016, 14:03:32 @Mikels rakstīja:
Nu MK notekumu Nr.466 par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem 622.2. apakšpunkts skaidri pasaka, ka nedrīkst un par to TA ieliek 3 un nav starpības vai tas ir no rūpnīcas uzstādīts



Protams, ka TA čaļi skatās tos MK noteikumus un no tiem vadās, viss OK, bet idejiski, ja to eiropa ir atzinusi par normālu un atļauj, kādēļ pie mums tas būtu jāaizliedz? Vai mēs esam citā eiropā? Agrāk gāja runa, ka apskati varēšot iziet jebkurā eiropas valstī, kaut kur pazudis ir šitais
Offline
Hirschenhof
13. May 2016, 14:18 #7

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Labs temats!

Sāksim jau ar to, ka ES regulas un pasludinātie ES Noteikumi reālajā dzīvē ir kaķim zem astes. ES vēl daudz kur ir tikai "uz papīra".

Esmu apēdis daudz pudus ar sāli, ilgi un mokoši reģistrējot visiem ES standartiem atbilstošu tehniku Dānijā, Lielbritānijā u.c. Visur iestādes atrod kādu no Local Legislation momentiem un iestājas pozā. Piemēram, nevarēju 6 mēnešus piereģitrēt automašīnas UK, jo tās bijušas pirktas DE nevis UK.


Arī Latvijā bija gadījums, kad Miera ielā CSDD tā arī pateica- mums te visa satiksme ir uz nacionālpolitiskās bāzes un ES normatīvi ir zem tiem.


[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 13 May 2016, 14:20:13 ]

Offline
GS
13. May 2016, 14:18 #8

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

Cik pagooglēju tas būris nekad nav bijis paredzēts ielai. Braucu uz trasi - ieskrūvē.

ASV arī aizliegts http://www.autoevolution.com/news/us-spec-porsc...-one-104725.html

Pieļauju tas auto nekur un nekad nav bijis sertificēts ar būri tikai tāpēc ka ar ieskrūvētu būri noteikti neatbilst EU drošības prasībām.

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
protams
13. May 2016, 14:20 #9

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6008

Braucu ar: NS7

No LV pardodot auto uz piem. EE, TA nak lidzi/parceljas un deriga kamer deriga.
Jaiet TA ar to buri tur kur var iziet un parcelt uz LV

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
GS
13. May 2016, 14:21 #10

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

Varēja vismaz Porsche mājas lapu atvērt
http://www.porsche.com/international/models/911...ubsport-package/



Always pushing to the max and rarely easing off. Experiencing the excitement without suffering the anxiety. The limits of dynamic driving performance obey laws of their own. This requires superior driving skills – and materials of superior strength. The resilient Clubsport package – standard in the new 911 GT3 RS – provides additional protection on the racetrack. The ideal platform for attaining sporty extremes.

The Clubsport package comprises a roll cage bolted to the body behind the front seats, a six-point racing harness in red supplied ready to install on the driver’s side, a ready-to-install fire extinguisher with mounting bracket and preparation for battery master switch. This, and the front roll cage elements for race events, are available to purchase separately from the Porsche Motorsport department.


Īsumā bullshits ka tas kaut kur ir legāli

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Hirschenhof
13. May 2016, 14:21 #11

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Normāli būtu jābūt tā, kā autors raksta, ja ir COC, homologācija, crash testi un ražotāja sertifikācija, pie tam, ja šāds auto JAU ir reģistrēts ceļu satiksmei kaut vienā ES valstī, citām ES valstīm nav tiesību atteikt reģistrāciju.
Offline
soulfreak
13. May 2016, 14:22 #12

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6644

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

UK, Vācijā un Somijā esmu redzējis auto ar pilno būri, jautājis par to un atbilde ir bijusi, ka tas ir legāls priekš TA. Mūsu bāleliņiem būtu laiks sakārtot šīs lietas.

Kāda vēl nevienlīdzība, ja es braucu ar 120cm augstu rodsteru, kas praktiski ir apvidus auto arku augstumā. Man personīgi bail no tā, kas notiks, ja kāds bezrūpīgs vadītājs mani sabrauks.
Offline
Hirschenhof
13. May 2016, 14:22 #13

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


13 May 2016, 14:20:23 @adolfs rakstīja:
ja nav homo - tad jaut vairs nav un topiku var slegt


ar visu homo dažreiz nepietiek, piem. Latvijā
Offline
guzlis
13. May 2016, 14:24 #14

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

Vēl jautrāk ir ar autobusiem viss tas kas ir ok DE,LT,PL u.t.t. šeit nez kāpēc nekam neder un ir jāpārbūvē lai piereģistrētu. Principā ja ieved lietotu busu no citas valsts un gribi piereģistrēt vari būt gatavs lielam gemaram

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
Lafter
13. May 2016, 14:25 #15

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Blac slēdzat topic.. 316+ īpašnieki jau sit kontaktus kur būri ielikt un cik $ maksā...
Tā jau čaļiem grūti, ko likt un no kā izvēlēties

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Hirschenhof
13. May 2016, 14:27 #16

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

un, ražotāji, pirms taisa homologāciju, izvērtē daudz aspektus pirms tam. Vidējā cena tam procesam, ap 500K EUR.

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 13 May 2016, 14:28:34 ]

Offline
Mikels
13. May 2016, 14:29 #17

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5219

Braucu ar: cieņu


13 May 2016, 14:14:47 @adolfs rakstīja:
Mikels - tas ir tavs subjektivais viedoklis par redzi vai neredzi vajadzibu
Es par ko citu - ja reiz tads ir homologets EU ielas satiksmei

Neesmu iedziļinājies regulējumā un to darīt ir slinkums, bet domāju ka izskaidrojums ir pavisam vienkāršs, ka dalībvalstīm pārņemot EU direktīvas par transportlīdzekļu un to sastāvdaļu atbilstības novērtēšanu atstāta ir rīcības brīvība izvēlēties vai ierobežot šādu transportlīdzekļu tiesības piedalīties ceļu satiksmē savā valstī vai nē, jo ja tas būtu aizliegts LV dabūtu pārkāpumu procedūru no EU par šāda nepamatota ierobežojuma piemērošanu.
Offline
hronists
13. May 2016, 14:33 #18

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

es nesaprotu vienu - kāpēc kāds vēlās savā ielas autiņā iebūvēt būri? kāds no tā labums, izņemot to, ka puse salona paliek neizmantojama?
Offline
smudo
13. May 2016, 14:34 #19

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3965

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


13 May 2016, 14:21:57 @GS rakstīja:
Varēja vismaz Porsche mājas lapu atvērt
http://www.porsche.com/international/models/911...ubsport-package/



Always pushing to the max and rarely easing off. Experiencing the excitement without suffering the anxiety. The limits of dynamic driving performance obey laws of their own. This requires superior driving skills – and materials of superior strength. The resilient Clubsport package – standard in the new 911 GT3 RS – provides additional protection on the racetrack. The ideal platform for attaining sporty extremes.

The Clubsport package comprises a roll cage bolted to the body behind the front seats, a six-point racing harness in red supplied ready to install on the driver’s side, a ready-to-install fire extinguisher with mounting bracket and preparation for battery master switch. This, and the front roll cage elements for race events, are available to purchase separately from the Porsche Motorsport department.


Īsumā bullshits ka tas kaut kur ir legāli


Steve un GS. Ludzu parlasiet sevis ievietoto tekstu standarta GT3 RS un GT4 ir rikai pusramis, kas ir legals visa ES. Pagajuso sestdien runaju ar Porsche dileri - klienti spiesti sis masinas registret igaunija, jo LV nelauj. Trasei ir pieejams pilnais drosibas karkas, kas ir papildaprikojums un tas tiesam nav atlauts satiksme.

[ Šo ziņu laboja smudo, 13 May 2016, 14:35:33 ]

Offline
Mikels
13. May 2016, 14:35 #20

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5219

Braucu ar: cieņu


13 May 2016, 14:33:23 @hronists rakstīja:
es nesaprotu vienu - kāpēc kāds vēlās savā ielas autiņā iebūvēt būri? kāds no tā labums, izņemot to, ka puse salona paliek neizmantojama?

[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 May 2016, 14:35:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo