Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 330d neuzsilst līdz darba temperatūrai

AutorsZiņojums
Staris
02. Dec 2018, 00:21 #61

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

e61 530d uzliku hz kādus abus termostatus, bet man pie -9 (laika ziņas saka, ka feels like -14) samērā ātri uzsilst līdz +70 un pēc tam diezgan lēni silst līdz +90. Pēc tam visu laiku temperatūra variē no +85 līdz +92
Offline
cietaisrieksts
02. Dec 2018, 09:34 #62

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 229

Braucu ar:


01 Dec 2018, 22:50:21 @sys9291 rakstīja:
un ko izdarīji ar EGR dzesēšanas trubām?


Viņas ir pa taisno salaistas, caurplūdē. Itkā skatījos, ka daudzi arī viņas vai nu aiztaisa ciet vai vienā galā iedzen atgaisošanas skrūvi. Kurš no visiem variantiem būtu pareizākais nav ne jausmas.
Offline
sys9291
02. Dec 2018, 13:40 #63

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Dec 2018, 09:34:24 @cietaisrieksts rakstīja:

01 Dec 2018, 22:50:21 @sys9291 rakstīja:
un ko izdarīji ar EGR dzesēšanas trubām?


Viņas ir pa taisno salaistas, caurplūdē. Itkā skatījos, ka daudzi arī viņas vai nu aiztaisa ciet vai vienā galā iedzen atgaisošanas skrūvi. Kurš no visiem variantiem būtu pareizākais nav ne jausmas.

un par ko ta tu brīnies? jāglušī ciet viņas - citādi nekas nebūs...
pie tavas konstrukcijas sistēma strādā tāpat kā ar beigtu EGR termostatu...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 02 Dec 2018, 13:41:41 ]

Offline
cietaisrieksts
02. Dec 2018, 14:25 #64

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 229

Braucu ar:


02 Dec 2018, 13:40:50 @sys9291 rakstīja:

02 Dec 2018, 09:34:24 @cietaisrieksts rakstīja:

01 Dec 2018, 22:50:21 @sys9291 rakstīja:
un ko izdarīji ar EGR dzesēšanas trubām?


Viņas ir pa taisno salaistas, caurplūdē. Itkā skatījos, ka daudzi arī viņas vai nu aiztaisa ciet vai vienā galā iedzen atgaisošanas skrūvi. Kurš no visiem variantiem būtu pareizākais nav ne jausmas.

un par ko ta tu brīnies? jāglušī ciet viņas - citādi nekas nebūs...
pie tavas konstrukcijas sistēma strādā tāpat kā ar beigtu EGR termostatu...



Paldies par ieteikumu! rītdien izdarīšu tā un tad ziņošu vai kaut kas izmainījās!
Offline
sys9291
04. Dec 2018, 10:41 #65

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu un kur rezultāts?
Offline
cietaisrieksts
04. Dec 2018, 11:06 #66

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 229

Braucu ar:


04 Dec 2018, 10:41:35 @sys9291 rakstīja:
nu un kur rezultāts?


Sveiks!
Izdarīju visu kā ieteici un tagad viss ir kārtībā, dzinējs atkal sasniedz savu temperatūru un salonā ir siltums.
Offline
sys9291
04. Dec 2018, 13:18 #67

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Dec 2018, 11:06:29 @cietaisrieksts rakstīja:

04 Dec 2018, 10:41:35 @sys9291 rakstīja:
nu un kur rezultāts?


Sveiks!
Izdarīju visu kā ieteici un tagad viss ir kārtībā, dzinējs atkal sasniedz savu temperatūru un salonā ir siltums.

man prieks...
Offline
S14DST
14. Dec 2018, 20:46 #68

Kopš: 26. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 283

Braucu ar: e46 un rx7

Rezumē. Samainīju pret jaunu oem termostatu, un starpība pilnīgi nekāda. jau gaisojot pamanīju ka visu laiku iet pa lielo loku un radiators silst...

P.S mans ir 135kw motors, tas kurš nāk bez EGR termostata...

Vizuāli hella no oem atšķīrās iekšēji, bet funkcija laikam same...

P.S.s pētot realoem, atradu ka automātiem ir termostats bačokš priekš kārbas. tas taču nevar ietekmēt uzsilšanu, vai iešanu pa lielo loku

[ Šo ziņu laboja S14DST, 14 Dec 2018, 21:02:56 ]

Offline
kere8
15. Dec 2018, 10:38 #69

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

ja ar jaunu termosu iet pa lielo loku tad izklausas ka ieliki vinju otradi
Offline
S14DST
15. Dec 2018, 11:13 #70

Kopš: 26. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 283

Braucu ar: e46 un rx7


15 Dec 2018, 10:38:46 @kere8 rakstīja:
ja ar jaunu termosu iet pa lielo loku tad izklausas ka ieliki vinju otradi


Tas nav iespējams!
Offline
Bumme
17. Dec 2018, 08:43 #71

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 67

Braucu ar: E46 3.0d

tā kā servisā nemaksāšu un mājās ir pārāk auksti zem klajas debess, ieliku savam e46 restei priekšā biezo plēvi, smuki piekniedēju un bēdu nezinu pa šoseju braucot, visi 90 grādi turas mīļi un forši, bet nu pēc aukstā laika egr un lielo termosu samainīšu
Offline
Edgars_J
17. Dec 2018, 12:12 #72

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D


17 Dec 2018, 08:43:55 @Bumme rakstīja:
tā kā servisā nemaksāšu un mājās ir pārāk auksti zem klajas debess, ieliku savam e46 restei priekšā biezo plēvi, smuki piekniedēju un bēdu nezinu pa šoseju braucot, visi 90 grādi turas mīļi un forši, bet nu pēc aukstā laika egr un lielo termosu samainīšu


Offline
spriditis
17. Dec 2018, 12:48 #73

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Gaterists ibio
Offline
sys9291
17. Dec 2018, 14:59 #74

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Dec 2018, 20:46:51 @S14DST rakstīja:
Rezumē. Samainīju pret jaunu oem termostatu, un starpība pilnīgi nekāda. jau gaisojot pamanīju ka visu laiku iet pa lielo loku un radiators silst...

P.S mans ir 135kw motors, tas kurš nāk bez EGR termostata...

Vizuāli hella no oem atšķīrās iekšēji, bet funkcija laikam same...

P.S.s pētot realoem, atradu ka automātiem ir termostats bačokš priekš kārbas. tas taču nevar ietekmēt uzsilšanu, vai iešanu pa lielo loku

a kāda lieka šļauka nav piemeistarota?
Offline
Asch
17. Dec 2018, 18:00 #75

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4193

Braucu ar:


17 Dec 2018, 14:59:02 @sys9291 rakstīja:

14 Dec 2018, 20:46:51 @S14DST rakstīja:
Rezumē. Samainīju pret jaunu oem termostatu, un starpība pilnīgi nekāda. jau gaisojot pamanīju ka visu laiku iet pa lielo loku un radiators silst...

P.S mans ir 135kw motors, tas kurš nāk bez EGR termostata...

Vizuāli hella no oem atšķīrās iekšēji, bet funkcija laikam same...

P.S.s pētot realoem, atradu ka automātiem ir termostats bačokš priekš kārbas. tas taču nevar ietekmēt uzsilšanu, vai iešanu pa lielo loku

a kāda lieka šļauka nav piemeistarota?

Tu saprotu, ka ta nevar but pec fakta? M57 loti pieklajigi silst, pie noteikuma, ka tev tur nav kimija sataisita kkada.
Offline
S14DST
20. Dec 2018, 21:33 #76

Kopš: 26. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 283

Braucu ar: e46 un rx7


17 Dec 2018, 18:00:42 @Asch rakstīja:

17 Dec 2018, 14:59:02 @sys9291 rakstīja:

14 Dec 2018, 20:46:51 @S14DST rakstīja:
Rezumē. Samainīju pret jaunu oem termostatu, un starpība pilnīgi nekāda. jau gaisojot pamanīju ka visu laiku iet pa lielo loku un radiators silst...

P.S mans ir 135kw motors, tas kurš nāk bez EGR termostata...

Vizuāli hella no oem atšķīrās iekšēji, bet funkcija laikam same...

P.S.s pētot realoem, atradu ka automātiem ir termostats bačokš priekš kārbas. tas taču nevar ietekmēt uzsilšanu, vai iešanu pa lielo loku

a kāda lieka šļauka nav piemeistarota?

Tu saprotu, ka ta nevar but pec fakta? M57 loti pieklajigi silst, pie noteikuma, ka tev tur nav kimija sataisita kkada.



Personīgi pirmais dīzelis mūžā! Neesmu eksperts m57 motoros, bet cik es tehniski saprotu, tad nemanu nekur nevienu gateri, lieku trubu, vai ne oem savienojumu. Bet tas nenozīmē ka tā nav, jo nepārzinu šos motorus no a-z... Ja kāds var ātri to pārbaudīt, labprāt piebrauktu un parādītu, norēķinātos
Reāli besī gaidīt šobrīd 20-25min pie -3 kamēr uzsilst pilsētā
Offline
Rockstar
20. Dec 2018, 22:52 #77

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3411

Braucu ar:


20 Dec 2018, 21:33:05 @S14DST rakstīja:

17 Dec 2018, 18:00:42 @Asch rakstīja:

17 Dec 2018, 14:59:02 @sys9291 rakstīja:

14 Dec 2018, 20:46:51 @S14DST rakstīja:
Rezumē. Samainīju pret jaunu oem termostatu, un starpība pilnīgi nekāda. jau gaisojot pamanīju ka visu laiku iet pa lielo loku un radiators silst...

P.S mans ir 135kw motors, tas kurš nāk bez EGR termostata...

Vizuāli hella no oem atšķīrās iekšēji, bet funkcija laikam same...

P.S.s pētot realoem, atradu ka automātiem ir termostats bačokš priekš kārbas. tas taču nevar ietekmēt uzsilšanu, vai iešanu pa lielo loku

a kāda lieka šļauka nav piemeistarota?

Tu saprotu, ka ta nevar but pec fakta? M57 loti pieklajigi silst, pie noteikuma, ka tev tur nav kimija sataisita kkada.



Personīgi pirmais dīzelis mūžā! Neesmu eksperts m57 motoros, bet cik es tehniski saprotu, tad nemanu nekur nevienu gateri, lieku trubu, vai ne oem savienojumu. Bet tas nenozīmē ka tā nav, jo nepārzinu šos motorus no a-z... Ja kāds var ātri to pārbaudīt, labprāt piebrauktu un parādītu, norēķinātos
Reāli besī gaidīt šobrīd 20-25min pie -3 kamēr uzsilst pilsētā

Kāpēc jāgaida? Piešķil un brauc
Offline
njakts
21. Dec 2018, 09:12 #78

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: auto

Pieļauju, ka nejau viņš stāv un silda, bet besās, ka 30 min braucot uz darbu siltums sāk parādīties, kad parkojies pie darbavietas.
Domāju, ka viss ir normāli, pārbaudi radiatora trubas tādam ne-karstam motoram, vai nav siltas, tā zināsi vai nav cirkulācija caur radiatoru(kas visticamāk nav, ja mainiji termostatu)
Mūsdienīgs dīzelis bez papildus navarotiem pie zemām slodzēm nesilst.
Offline
spriditis
21. Dec 2018, 10:03 #79

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Termostats, darba kārtībā nav papildaprīkojums
Offline
S14DST
22. Dec 2018, 16:29 #80

Kopš: 26. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 283

Braucu ar: e46 un rx7

Varbūt man viebkārš strādājošs pečkas priekšsildītājs jāsameklē un viss?
Vienkārši nekas nav palicis vairs ko mainit vai kaut kas, kas nav kārtībā...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo