Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: uzkarst motors pie paaugst. apgriez. Kas par vainu?

AutorsZiņojums
crush
14. Jun 2004, 14:27 #1

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

sveiki!

lugums palīdzēt ar gudru domu:
man ir 525 24V 90gada, kad brauc ārpus pilsētas aptuveni ar kādiem 3800rew/min vai vairāk sāk pamazām uzkarst motors, un jo augstāki apgriezieni jo ātrak uzkarst.
mofta ir jauna, termostats arī, radiātors ir tīrs.
Varbūt kādam tā ir biji vai arī kāds zina kas var būt par vainu.

man izmeta domu, ka vai nu ūdenssūknis vai galvas blīve???

paldies jau iepriekš
Offline
nrcha
14. Jun 2004, 14:49 #2

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

tosols zuud? vai pie zemiem apgriezieniem nekarst?

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
JimBeam
14. Jun 2004, 14:52 #3

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 1178

Braucu ar: Līīdojam

ŪDENS SŪKNIS BOJĀTS, NECIRKULĒ ŠĶIDRUMS PIETIEKAMI!!!!!!! PIE LIELIEM APGRIEZIENIEM NESPĒJ APGĀDĀT! IR BIJIS GADĪJUMS VIENAM KOLĒĢIM
Offline
crush
14. Jun 2004, 15:12 #4

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

tosols bišku zūd, bet tādēļ, ka radiatora krāns un izsplešanās bačoks laiž garām.(vismaz man tā gribētos domāt)

bet nu balti dūmi pa izpūtēju katrā žiņā nenāk un citos braukšanas režīmos arī nekarst un arī nestaigā tosola temperatūra
Offline
nrcha
14. Jun 2004, 15:38 #5

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

uudens suuknis, protams, ir pirmais aizdomaas turamais, bet es Tev ieteiktu sataisiit to radiatoru, lai nekas netek. Jo savaadaak domaasi, ka bachoks vainiigs liidz vienaa skaistaa mirklii paliksi uz celja ar kuuposhu kapotu. Man bija liidziigs gadijums - suuknis teceeja, nomainiju suukni un secinaaju, ka tosols turpina zust.

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
Martini22
14. Jun 2004, 15:44 #6

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 701

Braucu ar: AA4070

man bija līdzīga problēma, ūdensūknis man bija kirdik. Domāju, ka tev ir līdzīga problēma.
Offline
Martini22
14. Jun 2004, 15:47 #7

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 701

Braucu ar: AA4070

esi uzmanīgs, neuzvāri motoru
Offline
batman
16. Jun 2004, 09:34 #8

Kopš: 27. May 2002

Ziņojumi: 43

Braucu ar: motociklu

Man jau liekas ka vainigs radiators. Man lidzigi karsa 324td. Radiators bija itkaa tiirs. Antifrizs bija brunaa krasa. Izskaloju sistemu, ieleju jaunu antifrizu. Tapat biki karsa, protams drusku mazak, bet karsa. Tad viens gudrits ieteica ar Karheri izmazgat radiatoru. Nonjemu, aiznesu uz auto mazgatavu, riktigi izmazgaja (ar skidrumu, ar kuru mazga motoru), radiators kljuva kaa jauns. Auto vairak nekarsa. Pec tam krievu foruma auto.ru/bmw vechi tieca, ka radiatorus mazgajot gandriz katru gadu
Offline
Rons
16. Jun 2004, 09:36 #9

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

ja jau miizh tosolu aaraa pa bachoku ... tad ir iespeejamiiba ka galvas bliive pizdec ...un kompresiju spiezh tosolaa ... lai gan tad buutu bishki savaadaak .. kaa vinjsh saaktu karst tad vinjsh aatri karstu ....


-----------------
www.radari.lv
Offline
Omulis
16. Jun 2004, 10:12 #10

Kopš: 25. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Ford Escort RS 82', BMW e46 M-Sport touring, BMW I3s

domaaju ka necirkulee tosols(kautkur kautkas ciet), mosh suuknis, ja radiators tiirs ta shitaas vareetu buut taas vistivamaakaas vainas

-----------------
www.unfoto.lv
www.dizainakresli.lv
Offline
Dj
16. Jun 2004, 11:36 #11

Kopš: 31. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21

Manam pāris gadus atpakaļ bija līdzīga problēma - it kā viss kārtībā, bet karsa. Pa autobāni minūtes 15 ar 160 km/h un sāka karst. Izrādijās, ka jāizskalo radiators no ārpuses pretī kustības virzienam, t.i. no motortelpas. Karšana pēc tam izbeidzās.

-----------------
Offline
batman
17. Jun 2004, 15:58 #12

Kopš: 27. May 2002

Ziņojumi: 43

Braucu ar: motociklu

to DJ
Vot vot. Es ar to pashu saku. Jamazga no arpuses radiators.
Ja sistema nav gaisa burbulju (pemegini atgaisot) tad suknis nu nekadi nevar karset dzineju, kaut ari vinjsh tek vai sulo. Vinjsh tik griezh, tur tach tira mehanika. Ja caur bojatu udens sukni sistema paradas gaiss, tad cita gjeela, motors karst.
Offline
crush
29. Jun 2004, 09:16 #13

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu

sveiki! beidzot sataisīju savu autiņu, pareizā atbilde ir: bija beigts ūdenssūknis, bija ieplaisājis tas plastmasas rotors un tā rezultātā tas uz ass griezās salīdzinoši brīvi pats par sevi,

tagad ieliku jaunu ar alumīnija rotoru, kāpēc tādu nevarēja ielikt jau rūpnīcā, nesaprotu, kā nekā jaunajam M5 tak ar lāpstiņas no metāla!...

par pašu maiņas procesu:
1. motora bloka tosola noliešans skrūve manā skatījumā ir ielikta tā lai nevienam negribētos viņu pat domāt skrūvēt vaļā. nolēju tosolu no bloka vienkārši izņemot sūkni.
2. tam kas ir izdomājis uz sūkņa ass pieskrūvējamo siksnas piedziņas ritenīti pieskrūvēt ar 4-ām mazām 8-niecēm skrūvītēm, bez tam vēl no kautkāda fucking mīksta metāla, lai tu nu galīgi nevarētu saprast vai tās jau ir piegrieztas vai nav, nu tam džekam liels paldies - griežot vienai skrūvei galvu nogriezu ļoti ārti....

3. par vispār kopējām izmaksām, kas sanāca līdz izdevās noskaidrot kas par vainu:
- tika uzlikta jauna mufta: 34LVL (jāpiebilst gan, ka šeit esmu pats vainīgs, jo ļāvos pierunāt sevi to izdarīt, lai gan biju agrāk braucis ar bembi kuram mufta negāja, un tajā gadījumā simptomi bija pavisam savādāki, nu respektīvi meistars Nr.1 mani apvārdoja)vēl varu ieteikt visiem pirms neesat pārliecinājušies, ka nomainītais mezgls bija vainīgais, necentieties noskaidrot, kas tam lācītim vēderā- proti veco, ejošo muftu savas stulbības dēļ sadirsu
- nākošā diagnoze, no meistara Nr2 - neiet termostats, ka tas vienkārši neatveras pilnībā, vispār jau sakarīga diagnoze. par laimi termostatu nepirku, jo dabūju vienā veikalā jaunu lai izmēģinātu, nepalīdzēja, atdevu atpakaļ, bet nu tā vispār termostats maksā ap 16-20LVL (starp citu, tiem kas nezina, vismaz dotajam motoram nevar pārbaudīt termostata darbaspēju/nespēju braucot vispār bez tā, var uzvārīt motoru vēl ātrāk, sīkāk neskidrošu, bet tā ir)
- netīrs radiators (nākošā diagnoze) izņēmts izskalots un iztīrīts mājas apstākļos (lai gan nebija netīrs, ja to dara servisā nezinu cik tas maksā ...
- nu un tad visbeidzot tika nomainīts dzes. sūknis ar mājas apstākļos, sūkņa cena - 34LVL

nu tā tas tad arī viss laikam topiku var uzskatīt par noslēgtu, vēl tikai uz atvadām, satiku vienu dzeku kam ira e36 2.0 coupe, tad lūk viņam pie šādiem simptomiem servisā nebija laiduši luni, bet uzreiz bija noņēmuši motora galvu, beigās protams izrādījās ka vainīgs sūknis, arī interesanta pieeja......
Offline
GirtzB
29. Jun 2004, 09:24 #14

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Ūdenssūknis ar plastmasas lāpstiņām ir M50 dzinēju klasika, pie kam parastā vaina ka tās lāpstiņas vienkārši vairs negriežas, jo sasilstot kļūst mīksta plastmasa un jāmās neturas uz ass.

Otrs variants tas rotors vienkārši sabirzt gabaliņos(par sekām labāk nedomāt)

Vēlāk viņi atjēdzās un no kaut kāda 95 gada līdz ar M52 dzinējiem atgriezās pie metāla lāpstiņā... Šos ūdenssūķnus tad arī ir ieteicams likt.



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Bosnija
21. Sep 2004, 22:03 #15

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13569

Braucu ar:

Sveiki!
Patreiz lielakais mans mūža murgs ir e36 325, jau no iegādes brīža notiek dažādi sūdi
Lielākā no problēmam ir karššana
Respektīvi, nomainot kādau no dzesēšanas sistēmas daļām, maksimāli varu nobraukt 2 dienas Pēdējais jau bija 5 dienas, tas pēc galvas maiņas
īsumā:
1.tika nomainīts termostats, 2 dienas un atkal uzvarījās
2.tika nomainīts sūknis,2-3 dienām un atkal dirsā mati
3.tika nomainīta mufta, nekadu izmaiņu
4.tika mainīts radiātora korķis, bez izmaiņām
5.tika noņemta galva, nezinu, kas tur bija iepriekš darīts Belģijā, bet izrādījas, ka ir beigti vārsti un galva sagriezusies,tika salabots, pabraucu 5 dienas, temperatūra atkal aukšā dzes. šķidrums zūd, bet minimali, nekur nevar manīt nopludi (varbūt pečka?? )
Karoče pilna dirsa matiem un gudraks nēsmu palicis, vienīgi finansiāli..............
Varbūt kāds no šejienes varetu pamest kādu padomu, vai meistaru

Ieprieksh paldies
Offline
Bron
21. Sep 2004, 22:22 #16

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Bosnis arii popalsja...

A kur remonteejies?

Btw kaa saucas tas pretiigais suuds (bet ljoti vajadziigais) kursh motoram uzsilstot atver "lielo" loku?
Offline
DoubleD
21. Sep 2004, 22:24 #17

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

Bron - termostats

Bosni - radiators ir kartiibaa?

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Bosnija
21. Sep 2004, 22:27 #18

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13569

Braucu ar:

Nezinu, laikam jau buus jaapskataas tas radiaators Kautkā negribas pirkt, jau zb viss
Offline
Bron
21. Sep 2004, 22:29 #19

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Nevaig pirkt bet mekleet risinaajumu. Mosh parocies pa kaut kaadiem aarzemju forumiem...
Offline
Bron
21. Sep 2004, 22:34 #20

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Dafai domaat logjiski:

1. Karst taapee ka netiek novadiits siltums. Taa kaa siltumu novada pa radiatoru tad mosh aizkakaats - skalojam (motivaacija - jaapeerk tikai kaut kaads skalojamais un jauna tosola deva)
2. Radiators ir tiirs (nu jau) bet tur bija suudi kas atkal aizdambeeja termostatu un tamais vairs neveraas valjaa. (jaucam valjaa un skatamies)
3. ...utt liidz visa kjeede izieta no leetaakaa un vienkaarshaakaa liidz daargaakajam un sarezhgjiitaakajam...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo