Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: uzkarst motors pie paaugst. apgriez. Kas par vainu?

AutorsZiņojums
diesel
21. Sep 2004, 22:53 #21

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

... murgs. Neesmu specs, bet kad uzkarst pieliec knaģus pie radiatora un abaam pienaakoshaam un aizejoshaam trubaam. Ja radiators vai kaada truba auksta, tad termostats vai suuknis. Manaa gadiijumaa 525 - suuknis.

2004-09-21 22:03, Bosnija rakstīja:
Sveiki!
Patreiz lielakais mans mūža murgs ir e36 325, jau no iegādes brīža notiek dažādi sūdi
Lielākā no problēmam ir karššana
Respektīvi, nomainot kādau no dzesēšanas sistēmas daļām, maksimāli varu nobraukt 2 dienas Pēdējais jau bija 5 dienas, tas pēc galvas maiņas
īsumā:
1.tika nomainīts termostats, 2 dienas un atkal uzvarījās
2.tika nomainīts sūknis,2-3 dienām un atkal dirsā mati
3.tika nomainīta mufta, nekadu izmaiņu
4.tika mainīts radiātora korķis, bez izmaiņām
5.tika noņemta galva, nezinu, kas tur bija iepriekš darīts Belģijā, bet izrādījas, ka ir beigti vārsti un galva sagriezusies,tika salabots, pabraucu 5 dienas, temperatūra atkal aukšā dzes. šķidrums zūd, bet minimali, nekur nevar manīt nopludi (varbūt pečka?? )
Karoče pilna dirsa matiem un gudraks nēsmu palicis, vienīgi finansiāli..............
Varbūt kāds no šejienes varetu pamest kādu padomu, vai meistaru

Ieprieksh paldies
Offline
Bron
21. Sep 2004, 23:21 #22

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Diesel, odnako, logiku glagoljit - po mojemu...
Offline
bmwaddict
21. Sep 2004, 23:50 #23

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Mjaa ne velti galva bija sagriezusies..
A ja zuud shkjidrums, tad cik tomeer? Kas ir minimaali tavaa gadiijumaa?
Nu spriezhot peec taa ka viss praktiski ir mainiits (galvas bliive es ceru arii )iznjemot nu pashu radiatoru.. Labi, bet spiediens ir radiaatoraa, normaals turaas? Ja vari izmeeriit ir jaabuut 1kg/cm^2.
Ja peec laika atgaiso ar to radiatora skruuviiti tad daudz naak burbulju?
Imho shajaa gadiijumaa iespeejams ir taa probleema, ka sakraajas gaiss augshaa pirms termostata un tas saak neatveerties.. Paskaties vai termostats toch perizi ielikts, vai ir ar cohuminju uz augshu!!!
Behas ir juutiigas uz gaisa klaatbuutni dzeseeshanas sisteemaa, nu vismaz M20 M30.
Nu mosh var buut kautkaada taada hernja kaa siika plaisa blokaa kautkur, kjip bijis paarsaldeets motors bet nu tas taa galiigi ja nekas cits neatrodas..
Iemet info ja kautko uzzini..
Offline
indulis
22. Sep 2004, 08:47 #24

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 149

Braucu ar:


2004-09-21 22:03, Bosnija rakstīja:
Sveiki!
Patreiz lielakais mans mūža murgs ir e36 325, jau no iegādes brīža notiek dažādi sūdi
Lielākā no problēmam ir karššana
Respektīvi, nomainot kādau no dzesēšanas sistēmas daļām, maksimāli varu nobraukt 2 dienas Pēdējais jau bija 5 dienas, tas pēc galvas maiņas
īsumā:
1.tika nomainīts termostats, 2 dienas un atkal uzvarījās
2.tika nomainīts sūknis,2-3 dienām un atkal dirsā mati
3.tika nomainīta mufta, nekadu izmaiņu
4.tika mainīts radiātora korķis, bez izmaiņām
5.tika noņemta galva, nezinu, kas tur bija iepriekš darīts Belģijā, bet izrādījas, ka ir beigti vārsti un galva sagriezusies,tika salabots, pabraucu 5 dienas, temperatūra atkal aukšā dzes. šķidrums zūd, bet minimali, nekur nevar manīt nopludi (varbūt pečka?? )
Karoče pilna dirsa matiem un gudraks nēsmu palicis, vienīgi finansiāli..............
Varbūt kāds no šejienes varetu pamest kādu padomu, vai meistaru

Ieprieksh paldies

Laipni lūgts klubiņā, man ar diviem e36 325 nav bijusi labākā pieredze ar karšanu, abiem esmu mainījis galvas.
Tev galvu pārbaudīja, vai nav plaisas, jeb tikai noslīpēja un uzmauca atpakaļ.
Ja pečkas radiators, tad salonā biš jājūt tosola aromāts.
Offline
Arach
22. Sep 2004, 08:58 #25

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

Par laimi man nācās nomainīt tikai termostatu, muftu un ūdenssūkni, tagad itkā karšana nav novērota
Offline
BlasterX
22. Sep 2004, 09:15 #26

Kopš: 18. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3088

Braucu ar: Subaru

Bosni - tiec vaļā no tā 325. Un pēc iespējas ātrāk.
Offline
Arach
22. Sep 2004, 09:16 #27

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

nav jau vairs vērts pārdot, ka viss ir nomainīts, labāk atrod to pēdējo huiņu, nomaini un brauc bez bēdām!
Offline
AV
22. Sep 2004, 09:20 #28

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500


2004-06-29 09:24, GirtzB rakstīja:
Vēlāk viņi atjēdzās un no kaut kāda 95 gada līdz ar M52 dzinējiem atgriezās pie metāla lāpstiņā...

Sakuma (diezgan ilgi) M52 ari ir plastmasas lapstinas.
Offline
AV
22. Sep 2004, 09:23 #29

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500


2004-09-21 22:03, Bosnija rakstīja:
Varbūt kāds no šejienes varetu pamest kādu padomu, vai meistaru

Pazistams stasts...kurs mana gadijuma beidzas ar visa dzineja nomainu.
Dzesesanas sistema neveidojas parspiediens? Tb, atskruvejot pilniba atdzesetu radiatoru, zupa neiet ar lielu struklu lauka?[ This message was edited by: AV on 2004-09-22 09:24 ]
Offline
Artis_D
22. Sep 2004, 09:25 #30

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

Jā žēl gan, bosni - ziņo par izmaiņām
Offline
ultraman
22. Sep 2004, 09:57 #31

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 716

Braucu ar: 545_SMG_M

yeah, točna laipni lūgts klubiņā.. galvenais - pacietību un pārdot tiešām jau nav vērts - piķis tad iegrūsts. mans story: pirms 2 gadiem nopirku, mēnesi pabraucu un uzvārījās (balti dūmi pa izpūtēju). izrādījas, ka bija korozija galvā (dēļ hvz kad mainīta dzesēšanas šķidruma) - divi dzesēšanas kanāliņi spieda gar galvas blīvi iekšā cilindros. neko - sametināja, noslīpēja galvu, viss it kā čiki (bija aizsmērēts līdz tam ar hermētiķi - sukas. hermētiķis mēnesi izturēja). pēc gada radiatoram kirdik (tecēja) - atkal karsa. nomainīju radiatoru - vairs nekarsa, bet baigais spiediens parādijās sistēmā. tad sūknis sāka tecēt - nomainīju. visu pagājušo vasaru konkrēti nomocījos. pašlaik stāvoklis ir tāds, ka nekarst ne par kapeiku, bet spiediens afigennijs un tosols zūd - līdz litram mēnesī pie apm. 2000 km nobraukuma. tā braucu apmēram jau gadu - nu i po. tā kā visas vietas, kur varētu raut gaisu iekšā, ir novērstas, paliek tikai galva un galvas blīve (kā Rons te rakstīja) - pamazām uz to briestu, jo eļļu arī sācis nemērā rīt. starp citu - tiem, kas uztraucas par eļļas patēriņu: vienā "za ruļom" par e46 pirkšanu lasīju, ka paši BMW ražotāji atzīst par pieļaujamu līdz 0,7L/1000km.
Offline
Artis_D
22. Sep 2004, 10:09 #32

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

šitas bija raksturīgi M20 motoriem, tagad arī laikam arī M50, Kā ir ar M52?
Offline
ultraman
22. Sep 2004, 10:09 #33

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 716

Braucu ar: 545_SMG_M

tosolu man drošvien ka pašreiz spiež ārā ar cilindru kompresiju..
Offline
indulis
22. Sep 2004, 10:14 #34

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 149

Braucu ar:


2004-09-22 09:23, AV rakstīja:
Pazistams stasts...kurs mana gadijuma beidzas ar visa dzineja nomainu.
Dzesesanas sistema neveidojas parspiediens? Tb, atskruvejot pilniba atdzesetu radiatoru, zupa neiet ar lielu struklu lauka?


Visa motora . Bloks izbeidzās? , jeb vienkāršāk un/vai lētāk bija mainīt visu motoru nevis tikai galvu?[ This message was edited by: indulis on 2004-09-22 10:15 ]
Offline
Rons
22. Sep 2004, 10:20 #35

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

Ma arii tas pac met bish kompresiju tosolaa .. ja nebrauc pie augstiem apgrizienime tad karst ...
veel peedeejo reizi nomainiishu galvu .. a taa vispaar jau zb ..
taapeec buus jauns auto

-----------------
www.radari.lv
Offline
AV
22. Sep 2004, 10:23 #36

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500


2004-09-22 10:14, indulis rakstīja:
Visa motora . Bloks izbeidzās? , jeb vienkāršāk un/vai lētāk bija mainīt visu motoru nevis tikai galvu?

Jaa, deelj nemakuliga remonta iepriekseja dzivee, bija nepieciesams mainit bloku. No 2.8 motora to ir praktiski neiespejami atrast, rezultata vienkarsak/letak/ertak bija nomainit visu dzineju. Galvas M52 dzinejam esot izturigas.
Toties tagad nav grutibu turet lidzi 535i e39 [ This message was edited by: AV on 2004-09-22 10:23 ]
Offline
RM1
22. Sep 2004, 10:24 #37

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


2004-09-22 09:57, ultraman rakstīja:
starp citu - tiem, kas uztraucas par eļļas patēriņu: vienā "za ruļom" par e46 pirkšanu lasīju, ka paši BMW ražotāji atzīst par pieļaujamu līdz 0,7L/1000km.


es par elljas pateerinju neuztraucos, jo man ari gramataa ir rakstiits,ka iespeejami elljas zudumi 550g/1000km

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Bosnija
22. Sep 2004, 10:28 #38

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13569

Braucu ar:

Visas’ daļas mainīju, pēc ķēdes principa, sākot ar termostatu un beidzot ar galvu.
Nekādi dūmi nav manāmi.
Pagaidām neko pateikt nevaru, kautkas būs zināms pēc radiātora maiņas
Runājot par pārdošanu, manā gadijūmā sanāk drausmīgi mīnusi pārdot nav jēgas, tagad jau iešu uz visu banku, principa pēc

Dotajā momentā nevcaru izlasīt visus Jūsu dotos padomus, katrā ziņā pagaidām paldies
Offline
GA3
22. Sep 2004, 10:28 #39

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Visa shitaa ceelonis nevaretu buut tas, ka 325 ir jau kaartiigi nojaati? Esmu dzirdejis lidzigus stastus par 525, savukart ar 2.0 motoriem raizhu krietni mazaak. Laikam jau taapeec, ka tie nav nojaati... Un nav briinums, nojaashanai nav interesanti neejoshi motori
Offline
Artis_D
22. Sep 2004, 10:36 #40

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW


2004-09-22 10:23, AV rakstīja:
Toties tagad nav grutibu turet lidzi 535i e39



Kas tad tagad tev tāds stāv iekšā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo