Online

Pašreiz BMWPower skatās 27 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... IV

AutorsZiņojums
bum_bumz
15. Jan 2025, 12:40 #23661

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6878

Braucu ar: E34

Te viss ir vienkārši jau 35 gadu garumā - vecāki samet, lai tiktu uz dziedāšanas konkursu, hokejistu treniņiem, izaudzina līdz Golden Globe, šuj pastalas DzSv utjpr. Kad gūst panākumus, parādās lembergi, smiltēni, rinkeviči.... Esam vareni! Kad ir sūdi, kā šajā gadījumā, paši vainīgi, meklējāt kā pa lēto nokļūt. Ar to viss nebeidzas, pie mūsu komunistiem nemaz nedrīkst nebraukt, piem., Lemberga nūjošanas festivālā nedrīkst nepiedalīties, kori nedrīkst nebraukt.

Busā bija saspiedušies 3 pieaugušie un 6 14g.v. bērni + visas pekeles. Prasījās par kārtu lielāks buss pie kādiem arī šoferis ir pieradis.
Jā, komuņagas izvērtēs, bet tas būšot ierobežotas pieejamības dokuments
Offline
versatile
16. Jan 2025, 09:41 #23662

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1253

Braucu ar:

paga, ko?
Šoferis bija pieradis pie lielākiem (smagākiem un lēnākiem) busiem, tāpēc nesagāja riskanta apdzīšana līkumā?
9vietīgā busā saspiedās 9 personas un "pekeles"? Kas tad tās par pekelēm - 9 maisi ar koncerta tērpiem un 9 mugursomiņas?
Es saprastu, ka hokeja komanda nevar aizbraukt ar tādu mazu busu, bet nu nezinu, kā var teikt, ka "saspiedās".
Offline
karro
16. Jan 2025, 10:47 #23663

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4677

Braucu ar: studentu variantu


15 Jan 2025, 10:43:18 @Samsasi rakstīja:

15 Jan 2025, 10:13:36 @Lumpy rakstīja:
Pieņemot darbā darbinieku, diez vai var nojaust, kā brauc attiecīgais tipāžs. (Ja vien neatbrauc ar nahļenēm nolīmētu žurku ar rozā diskiem ). HR tur nekāda sakara - tie izvērtē uz papīra. Uz papīra der, noteikumi abiem apmierina - pieņemts darbā. Īpaši jau pašvaldības iestādēs.

Savukārt, minēt to, ka starppilsētu pasažieriem kaut kas nepatika - cik no viņiem gāja un rakstīja kādus iesniegumus/sūdzības. Cik kaut kādus debīlismus uzfilmēja, ko pievienot iesniegumam/sūdzībai. Pieļauju domu, ka aptuveni 0. Rakstu nelasīju - delfiem negribu maksāt.


Pag, salīdzinoši nesen bija kaut kāds rakstelis par vienu braucēju, neatceros, Liepāja vai Ventspils, kurš regulāri agresīvi uzvedās uz ceļa, esot visā pilsētā zināms, kā agresīvs braucējs.... Bij' onka gados, bij' pat video likts ar viņa auto..... Ka tik beigās nesanāk tas pats pendzis


Tas nebi tas onkulis ar volgo(?), kas (laikam Liepājā) bija nostājies uz Tautas Pārmācīšanas Ceļa, un kaut ko tur tizlojās ar dīvainiem manevriem?
Offline
Samsasi
16. Jan 2025, 11:20 #23664

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4867

Braucu ar:


16 Jan 2025, 10:47:57 @karro rakstīja:

15 Jan 2025, 10:43:18 @Samsasi rakstīja:

15 Jan 2025, 10:13:36 @Lumpy rakstīja:
Pieņemot darbā darbinieku, diez vai var nojaust, kā brauc attiecīgais tipāžs. (Ja vien neatbrauc ar nahļenēm nolīmētu žurku ar rozā diskiem ). HR tur nekāda sakara - tie izvērtē uz papīra. Uz papīra der, noteikumi abiem apmierina - pieņemts darbā. Īpaši jau pašvaldības iestādēs.

Savukārt, minēt to, ka starppilsētu pasažieriem kaut kas nepatika - cik no viņiem gāja un rakstīja kādus iesniegumus/sūdzības. Cik kaut kādus debīlismus uzfilmēja, ko pievienot iesniegumam/sūdzībai. Pieļauju domu, ka aptuveni 0. Rakstu nelasīju - delfiem negribu maksāt.


Pag, salīdzinoši nesen bija kaut kāds rakstelis par vienu braucēju, neatceros, Liepāja vai Ventspils, kurš regulāri agresīvi uzvedās uz ceļa, esot visā pilsētā zināms, kā agresīvs braucējs.... Bij' onka gados, bij' pat video likts ar viņa auto..... Ka tik beigās nesanāk tas pats pendzis


Tas nebi tas onkulis ar volgo(?), kas (laikam Liepājā) bija nostājies uz Tautas Pārmācīšanas Ceļa, un kaut ko tur tizlojās ar dīvainiem manevriem?
neatceros ar kādu auto, tik atceros, ka bija sižets un vietējie norādīja, ka esot labi zināms sjw
Offline
RaL
18. Jan 2025, 13:33 #23665

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3743

Braucu ar: kruīzu

Te kaut ko komentē par 4 joslu plāniem Latvijā:
https://www.delfi.lv/video/54057146/kapec/12005...veida-realitatei

Neko vairāk par pirmo rindkopu neredzu. Bet? Ja tur kāds teksts ir, varbūt var iemest šeit?

Cerams parlamentārais sekretārs vismaz ir iepazinies ar regulu un arī to nekomentēja
Offline
DiksIrseejs
18. Jan 2025, 13:35 #23666

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1236

Braucu ar: Hibrīdu

Regulā tak neprasa 4 joslas.
Offline
RaL
18. Jan 2025, 13:48 #23667

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3743

Braucu ar: kruīzu


18 Jan 2025, 13:35:30 @DiksIrseejs rakstīja:
Regulā tak neprasa 4 joslas.


Par to jau šeit tika izrunāts- 4 joslas neprasa, bet atsevišķus gājeju/velobraucējam ceļus, bez virzienu šķērsojumiem vienā līmenī (piemeram, kreisajiem pagriezieniem) un ar droši atdalītām pretējām joslām - tātad barjeru pa vidu 200km garumā nevar uzlikt, bet kaut kur ir jāparedz apsteigšana. Nu un vēl smagajiem prasības par atpūtas laukumiem un kaut kas vēl.

Nu tad gribas zināt, kā atbildīgie ir iecerējuši īstenot prasības uz visiem ten-t ceļiem un, kur plāno 4 joslas.
Un pats galvenais - par termiņiem

[ Šo ziņu laboja RaL, 18 Jan 2025, 13:50:48 ]

Offline
Katastrofa
18. Jan 2025, 15:58 #23668

Kopš: 24. Jan 2021

Ziņojumi: 153

Braucu ar:

Bijušā satiksmes ministra Tāļa Linkaita laikā tapušais vērienīgais plāns celt visā Latvijā četru joslu ātrgaitas šosejas "neatbilst nekāda veida realitātei", piektdien raidījuma "Kāpēc" diskusijā par satiksmes drošību atklāja SM parlamentārais sekretārs Ģirts Dubkevičs (Progresīvie). Satiksmes ministrija (SM) līdz aprīlim plānojot izveidot "reālistiskāku" daudzjoslu autoceļu būvniecības plānu, koncentrējoties uz apvedceļu celtniecību Lietuvas un Igaunijas virzienos, kur šādi ceļi esot nepieciešami satiksmes intensitātes dēļ.

2020. gadā tā laika ministrs Linkaits sabiedrībai prezentēja plānu līdz 2040. gadam izveidot "ātrgaitas ceļu mugurkaulu" starp Latvijas lielākajām pilsētām. Vēlāk izskanēja, ka šādu automaģistrāļu izbūve varētu izmaksāt ap trīs miljardiem eiro. Tās savienotu Rīgu ar Ventspili, Liepāju, Jelgavu, Bausku, Jēkabpili un Daugavpili, Rēzekni, Cēsīm un Smilteni, kā arī Ainažiem. Uz ātrgaitas ceļiem būtu divas atdalītas brauktuves ar divām braukšanas joslām katrā virzienā, turklāt atļautais maksimālais braukšanas ātrums būtu 130 kilometri stundā.

Tomēr Dubkevičs raidījumā "Kāpēc" pauda, ka šis plāns neesot īstenojams, tādēļ SM šobrīd plānu pārskatot, lai pielāgotu pieejamajam finansējumam. "Šis plāns, kas Tāļa Linkaita laikā tika sazīmēts, vienkārši neatbilst nekāda veida realitātei. Es arī varētu aiziet pie kartes kaut ko sazīmēt un tad jautāt, kā attiecīgi šo te realizēt? Mēs tomēr gribam sasniegt rezultativitātes rādītājus," viņš skaidroja.

Jaunais SM plāns būšot gatavs līdz aprīlim un tas koncentrēšot platāku ceļu būvēšanu virzienos, kur ir lielāka satiksmes intensitāte, sevišķi uz Lietuvas un Igaunijas robežas pusi.

Arī VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lazdovskis raidījumā, jautāts par Linkaita laikā tapušo plānu, aicināja "paskatīties realitātes virzienā": "Šis viss rīt uz brokastu laiku, protams, nebūs".

Viņš gan uzsvēra, ka valsts ceļu tīklā ir vietas, kur bez četru joslu ceļiem nevar atrisināt ne satiksmes drošības, ne mobilitātes jautājumus, un atgādināja, ka Lietuva apņēmusies uzbūvēt četru joslu šoseju līdz Latvijas robežai, tādēļ mums vajadzētu rīkoties līdzīgi. "Viss A7 līdz Lietuvas robežai, viss Rīgas apvedceļš, es teiktu arī A7 uz augšu Igaunijas virzienā vismaz līdz Skultei – tās būtu tās vietas, kur bez četrām joslām mēs nevaram iztikt. Satiksmes intensitātes dati rāda, ka arī posms līdz Tukumam, kur tālāk tā satiksme sadalās, īstenībā ir ļoti intensīvs un arī tur būtu vajadzīgas četras joslas," skaidroja Lazdovskis.

Jautāts, kādos termiņos tad šādas pārbūves varētu tikt īstenotas, Lazdovskis teica, ka celtniecībai tuvākais šobrīd esot Bauskas apvedceļa projekts – to realizēt varētu līdz 2030. gadam. Tālāk būvdarbi varētu notikt Iecavas virzienā, kur jau veikts ietekmes uz vidi izvērtējums – šo projektu varētu pabeigt līdz 2032. gadam, tādējādi izpilot mērķi savienot Lietuvas robežu ar četru joslu šoseju. Rīgas apvedceļa projekts savukārt esot cieši sasaistīts ar "Rail Baltica" izbūvi.

Savukārt uz jautājumu, vai Latvijā noteiktos ceļa posmos plānots izbūvēt papildu joslas drošai apsteigšanai, Lazdovskis norādīja, ka tāda platuma ceļu, kas būtu piemēroti šādai satiksmes organizācijai, Latvijā ir maz, savukārt tādus izveidot izmaksātu pārāk dārgi. "Igaunijas kolēģi šādus posmus vairs nerealizēs, jo izmaksu ziņā tie sastāda faktiski 80% no tām izmaksām, ko sastāda 2+2 [joslu šosejas izbūve], jo šādos gadījumos ir jābūvē paralēlā infrastruktūra. Tā kā šajos posmos kreisie pagriezieni nav iespējami, jābūvē satiksmes pārvadi. Tās ir stipri lielas izmaksas. Šobrīd mēs gribam atrisināt tās problēmas, kas mums ir uz A7 [Rīga - Bauska - Lietuvas robeža] un Rīgas apvedceļa, kur jau mums būtu izaicinājums, kā to nofinansēt," skaidroja LVC vadītājs.
Offline
RaL
18. Jan 2025, 21:45 #23669

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3743

Braucu ar: kruīzu

Paldies!

Tad gaidām līdz aprīlim, kad būs jaunais plāns, jo patreiz izskatās, ka neko daudz jaunu nevar pateikt.
Būtiskākais gan laikam ir par finansējumu esošajiem plāniem, bet apvedceļu sasaistijuši kaut kādā veidā ar RB, kas nevar saprast, vai ir labi.

[ Šo ziņu laboja RaL, 18 Jan 2025, 21:45:51 ]

Offline
bum_bumz
18. Jan 2025, 21:58 #23670

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6878

Braucu ar: E34


18 Jan 2025, 21:45:18 @RaL rakstīja:
Paldies!

Tad gaidām līdz aprīlim, kad būs jaunais plāns, jo patreiz izskatās, ka neko daudz jaunu nevar pateikt.
Būtiskākais gan laikam ir par finansējumu esošajiem plāniem, bet apvedceļu sasaistijuši kaut kādā veidā ar RB, kas nevar saprast, vai ir labi.

No 1:00:00 runā LVC
https://www.youtube.com/watch?v=D14Fr1JrA-Q
Offline
Mizx
18. Jan 2025, 22:27 #23671

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6492

Braucu ar:


18 Jan 2025, 21:58:07 @bum_bumz rakstīja:

18 Jan 2025, 21:45:18 @RaL rakstīja:
Paldies!

Tad gaidām līdz aprīlim, kad būs jaunais plāns, jo patreiz izskatās, ka neko daudz jaunu nevar pateikt.
Būtiskākais gan laikam ir par finansējumu esošajiem plāniem, bet apvedceļu sasaistijuši kaut kādā veidā ar RB, kas nevar saprast, vai ir labi.

No 1:00:00 runā LVC
https://www.youtube.com/watch?v=D14Fr1JrA-Q
Paldies, bet nu tajā raidījumā politikas bija vairāk kā satiksmes... Un celtnieku klasiskais, ka es te tāds gudrs, bet pirms manis visi bija muļķi. Ne jau Tālis kartē kaut ko zīmēja, viņš bija gatavs runāt, ka ir ne tikai vietējās iespējas, bet arī Eiropas prasības, par tām SM izdevīgāk paklusēt jo ar drošības nodrošināšanu viņiem ne pārāk veicas. Interesanti, ka par regulu nebija neviena vārda, jo ja nu par to sāktu runāt, tad baigi nesmuki atdzīt, ka "2039. gadā sāksim kaut ko darīt tās ievērošanai!"... Smalks uzbrauciens bija, ka SM prot ieviest tehniskus risinājumus, bet viņiem joprojām nav izpratnes par cilvēku dabu, psiholoģiju. LVC teica to, ko viņi varēja — cik naudas mums iedod, tik varam iztērēt, loģiski, ka nerunās ne par ko vairāk, jo ir tikai izpildītāji. Un ja pasaka, ka jāsaliek stabiņi, tad viņi arī tos saliks.
Offline
Samsasi
19. Jan 2025, 12:18 #23672

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4867

Braucu ar:


18 Jan 2025, 21:45:18 @RaL rakstīja:
Paldies!

Tad gaidām līdz aprīlim, kad būs jaunais plāns, jo patreiz izskatās, ka neko daudz jaunu nevar pateikt.
Būtiskākais gan laikam ir par finansējumu esošajiem plāniem, bet apvedceļu sasaistijuši kaut kādā veidā ar RB, kas nevar saprast, vai ir labi.
planus sataisa un izmet mislastē. Bija taču plāns par Rīgas apveceļu? Bija. Vairs nav.
Offline
DiksIrseejs
19. Jan 2025, 12:27 #23673

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1236

Braucu ar: Hibrīdu

Ir divi plāni iespējami - kaut cik reāli un fantastiski. Kad priekš lohiem uztaisa reālu plānus, šie kauc un gaudo, saka tas nav labi, pasaulē tā nau, un vispār sukas visu nozaguši. Tad nāk daiļdirsēji, kuri redz ko lohi grib un sazīmē šiem attiecīgus plānus. Tos realizēt viņi netaisāš, jo termiņi ir pietiekami gari un šie zin, ka fantastiskā iespēja tikt pie diršanas ir īstermiņa pasākums. Lohi nu ir priecīgi, Reku būs viņiem štrāses un viss kā pie cilvēkiem, pohuj ka naudas tam visam nav. Pēc tam cikls atkārtojas.
Offline
RaL
19. Jan 2025, 13:27 #23674

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3743

Braucu ar: kruīzu

Ja ir plāns, tad vismaz ir cerība, ka kaut kas arī tiks uzbūvēts. Jā, plāni mainās, bet šai jomā vismaz tuvākie plāni kaut kur arī lēnām virzās...
Ja pat plāna nav, tad skaidrs, ka nekā nebūs
Offline
carl22
21. Jan 2025, 08:19 #23675

Kopš: 21. Jan 2025

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Ir plāns, bet neīsteno plānu, tas nav nekas.
Offline
kexxx
30. Jan 2025, 14:16 #23676

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12594

Braucu ar:

https://www.tvnet.lv/8182559/noskaties-kas-man-...sofera-attieksme

diez, bikses no iekšpuses vai ārpuses jāmazgā?
Offline
Indo
30. Jan 2025, 17:23 #23677

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5193

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


30 Jan 2025, 14:16:56 @kexxx rakstīja:
https://www.tvnet.lv/8182559/noskaties-kas-man-...sofera-attieksme

diez, bikses no iekšpuses vai ārpuses jāmazgā?


Periodiski novērots mizojam ar to mēslu Stopiņu novadā. Pilnīgs čau! Ropažu PP respekt! Sakarīgi čaļi mūsu novadā.
Offline
AZ
30. Jan 2025, 17:42 #23678

Kopš: 01. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2175

Braucu ar: zviedru

PP strādā tur ātri ,kādus 4gadus atpakaļ vasarā atkorķēju aukstu aliņu stopiņos pieturā ,pec 3 min bija klāt ar bākugunīm

-----------------
nedaudz kaveesos ,buusu riit
Offline
Lumpy
04. Feb 2025, 20:18 #23679

Kopš: 02. Sep 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 264

Braucu ar: XC90, Toyota, MAN

Sencīts aizdzina savu Opeli uz apkopi, šie atklāja, ka kaut kāds sīkums garantijas ietvaros jānovērš. Rezultātā neatgaisoja bremzes un iebrauca servisa vārtos, sienā or something. Gadās.
Tagad brauc ar jaunāku braucamo.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo