Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
alco
20. Feb 2015, 11:35 #41

Kopš: 17. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 898

Braucu ar: Dienesta auto...


20 Feb 2015, 11:29:57 Arsmens rakstīja:

20 Feb 2015, 11:26:25 mats rakstīja:

20 Feb 2015, 11:20:32 Arsmens rakstīja:

20 Feb 2015, 11:18:40 Zoo rakstīja:
Un cik tādam nissanam maksā uzlādēt lai nobrauktu 100 km?


Leaf needs about 30 kWh of electricity to power the vehicle for 100 miles

Pēc mūsu elektroenerģijas cenām sanāk - apmēram 5 eur uz 150 km ?

Nu angļi min ciparu 2.5poundi par 100miles


Pa nakti rēķinājām 15-25kwh patērēja, atkarīgs cik pilna "bāka" . kad interesējāmies par ātro uzlādi, tad tā it kā patērējot vairāk enerģijas, hvz kāpēc, jo uzlādējamais tilpums jau it kā nemainās
Offline
Zoo
20. Feb 2015, 11:43 #42

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7728

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

30 kWh mūsu naudā ir gandrīz 5 eur. 3,50 eur uz 100 km. Tā laikam.
LPG pepelacs (līdzīgs dranduļets) kā tas nissans brauc sākot no 8l lpg kas ir rupji runājot 5 eur.

Nepārliecinājāt, sagāzēts golfs vai žurka rullz vairāk
Offline
Arsmens
20. Feb 2015, 11:46 #43

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 12269

Braucu ar: brūnišķīgu auto

Aha un ja jāpērk tas auto par pilnu cenu bez nekādiem valsts bonusiem, tad nu tiešām $ ziņā tā nav ekonomija...

Bet elektro dzinējs, viens vienmērīgs pārnesums, grieze un klusums Pa ne-savu naudu gribu
Offline
Mikuzz
20. Feb 2015, 12:45 #44

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41254

Braucu ar: Transporta līdzekli

Tikai reālajā dzīvē ar BMW varēja nobraukt 70km pie pilnas uzlādes, kad ārā bija tikai -8
Offline
edzulis
20. Feb 2015, 12:50 #45

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56467

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

bez papildus ekstras - iekšdedzes motora bezvērtīgs auto...
Offline
RWD
20. Feb 2015, 12:57 #46

Kopš: 29. May 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 926

Braucu ar: muti


20 Feb 2015, 12:50:39 edzulis rakstīja:
bez papildus ekstras - iekšdedzes motora bezvērtīgs auto...

Un nekad nebūs nākotnes klasika, kas vispār nozīmē
Offline
uldens1
20. Feb 2015, 13:13 #47

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 14759

Braucu ar:


20 Feb 2015, 10:24:12 Zoo rakstīja:

20 Feb 2015, 10:17:36 uldens1 rakstīja:

20 Feb 2015, 10:04:05 Zoo rakstīja:
Sūds ne sūds, bet kas notiek pie -20°, kad baterijas nespēj normāli funkcionēt, bet siltumu salonā ar gribas? Ja ne vairāk par 50 km no rozetes līdz rozetei, tad varbūt arī nekas.
jutube krievi teste teslu zemā,nav nemaz tik traki,siltumu pūš momentali


Tas skaidrs, ka pūš.
Mana skepse ir par to, ka ja neesi oligarhs, bet vnk ar tarakāniem galvā, tad kas notiks ar to teslu pēc 3 gadiem lietošanas? Un 5 gadiem? cik maksā bateriju nomaiņa, serviss utt. Ilgtermiņā uz km sanāks dārgāk un ķēpīgāk par klasisko iekšdedzes dzinēju.
nu tas skaidrs ka tas auto nav domats nabagiem pagaidām,domaju gadi 15-20 vel paies kamer viņi paradisies ielas,nu vismaz lai 2 gab. pa dienu redzetu uz ielas
Offline
uldens1
20. Feb 2015, 13:17 #48

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 14759

Braucu ar:


20 Feb 2015, 10:30:52 Zoo rakstīja:

20 Feb 2015, 10:26:41 Tune-L rakstīja:
Baterijai sola 8 gadu dzīvi!
Vēlak nomaiņa varētu būt padārga!


Tātad, pēc 5 gadu ekspluatācijas varēsi to lamatu pārdot par 20 % no iegādes summas cenas kritums kä ladai
nu bmw apmeram tik pat nokrit cena
Offline
Mikels
20. Feb 2015, 13:34 #49

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 3899

Braucu ar: cieņu


20 Feb 2015, 10:24:12 Zoo rakstīja:

20 Feb 2015, 10:17:36 uldens1 rakstīja:

20 Feb 2015, 10:04:05 Zoo rakstīja:
Sūds ne sūds, bet kas notiek pie -20°, kad baterijas nespēj normāli funkcionēt, bet siltumu salonā ar gribas? Ja ne vairāk par 50 km no rozetes līdz rozetei, tad varbūt arī nekas.
jutube krievi teste teslu zemā,nav nemaz tik traki,siltumu pūš momentali


Tas skaidrs, ka pūš.
Mana skepse ir par to, ka ja neesi oligarhs, bet vnk ar tarakāniem galvā, tad kas notiks ar to teslu pēc 3 gadiem lietošanas? Un 5 gadiem? cik maksā bateriju nomaiņa, serviss utt. Ilgtermiņā uz km sanāks dārgāk un ķēpīgāk par klasisko iekšdedzes dzinēju.

Protams grūti ir spriest par ekspluatācijas izmaksām, kamēr nav pašam bijis tāds auto, bet tāpat domāju, ja ir iespēja dabūt tādu auto ar līdzfinansējumu un ja rēķina, ka sanāk ieekonomēt kārtīgi uz degvielas rēķina, var aizmirst par tādām lietām kā eļļas, filtru,sveču maiņas utt.+klāt nāk bonusi, ka varēs braukt pa sabiedriskā transporta joslām (šobrīd izstrādā grozījumus) un citi nodokļu atvieglojumi- es teiktu, ka gan jau, ka finālā tīri ciparos rēķinot tā baterijas maiņa sevi būs 3x atsitusi. Viedoklis subjektīvais.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 20 Feb 2015, 13:35:44 ]

Offline
Arsmens
20. Feb 2015, 13:40 #50

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 12269

Braucu ar: brūnišķīgu auto


20 Feb 2015, 13:38:48 Alduhins rakstīja:
Kāds tam elektromotoram varētu būt resurss?

Jābūt pāris reižu ilgākam nekā iekšdedzes
Offline
32cm
20. Feb 2015, 13:40 #51

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2205

Braucu ar: EK

Ja valsts apmaksātu 50% no pirkuma summas, domāju šīs mašīnas klienti pirktu.

Runāju ar RTU transporta daļas darbinieku, viņiem ir e-Up, esot ļoti apmieirnāti, vienīgā problēma, ka 3 jau no tiem neiet un detaļas gaida 3 mēnešus.

[ Šo ziņu laboja 32cm, 20 Feb 2015, 13:42:19 ]

Offline
Arsmens
20. Feb 2015, 13:43 #52

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 12269

Braucu ar: brūnišķīgu auto


20 Feb 2015, 13:40:42 32cm rakstīja:
Ja valsts apmaksātu 50% no pirkuma summas, domāju šīs mašīnas klienti pirktu.

Runāju ar RTU transporta daļas darbinieku, viņiem ir e-Up, esot ļoti apmieirnāti, vienīgā problēma, ka 3 jau no tiem neiet un detaļas gaida 3 mēnešus.

Kā ar to var būt apmierināti?!
Offline
mmartins
20. Feb 2015, 13:48 #53

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1701

Braucu ar: Prius

Opel Ampera ir ļoti sakarīgs variants
Pie tā, ka šobrīd LV uzlādes infrastruktūras praktiski nav, tad tīrs elektroauto, manuprāt, ir diezgan nepraktisks.
Offline
32cm
20. Feb 2015, 13:53 #54

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2205

Braucu ar: EK


20 Feb 2015, 13:43:53 Arsmens rakstīja:

20 Feb 2015, 13:40:42 32cm rakstīja:
Ja valsts apmaksātu 50% no pirkuma summas, domāju šīs mašīnas klienti pirktu.

Runāju ar RTU transporta daļas darbinieku, viņiem ir e-Up, esot ļoti apmieirnāti, vienīgā problēma, ka 3 jau no tiem neiet un detaļas gaida 3 mēnešus.

Kā ar to var būt apmierināti?!


par valsts naudu viss labi
Offline
Mikels
20. Feb 2015, 14:05 #55

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 3899

Braucu ar: cieņu

Man šķiet bija kādu laiku atpakaļ, kad varēja juridiskas personas un valsts iestādes pieteikties līdzfinansējumam, tāpēc jau tie up'i un citi ir salīdzinoši daudz parādījušies
Offline
RVR
20. Feb 2015, 14:05 #56

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 20934

Braucu ar: RVR


20 Feb 2015, 13:48:41 wilis rakstīja:

Pie tā, ka šobrīd LV uzlādes infrastruktūras praktiski nav



Šur tur jau ir.
Piemēram, Jūrmalā ir pat 2 uzlādes vietas pie Latvenergo mājas.
Offline
Mikels
20. Feb 2015, 14:10 #57

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 3899

Braucu ar: cieņu

Runājot par UP, kas maksā 20k bez PVN, juridiskas personas piesakoties līdzfinansējumama varēja to dabūt no 9-13K...manuprāt nav slikti.
Atbilstoši elektro mobilitātes attīstības plānam līdz 2020. gadam paredzēts uzstādīt 235 stacijas sākot uzstādīšanu jau ar šo gadu.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 20 Feb 2015, 14:12:40 ]

Offline
hronists
20. Feb 2015, 14:11 #58

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14818

Braucu ar: Svensk hjul


20 Feb 2015, 11:26:25 mats rakstīja:

20 Feb 2015, 11:20:32 Arsmens rakstīja:

20 Feb 2015, 11:18:40 Zoo rakstīja:
Un cik tādam nissanam maksā uzlādēt lai nobrauktu 100 km?


Leaf needs about 30 kWh of electricity to power the vehicle for 100 miles

Pēc mūsu elektroenerģijas cenām sanāk - apmēram 5 eur uz 150 km ?


apmēram 4x lētāks nekā vidējais nesagāzētais LV auto. vai 3x lētāk kā sagāzēts.
Offline
32cm
20. Feb 2015, 14:12 #59

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2205

Braucu ar: EK

varēja, taču vairs nekādu atbalstu nedod. Valsts iestādēm bija 70% līdzfinasējumus līdz ar to tāpēc to tik daudz. UP maksāja apmēram 6 eur ar pvn.
Offline
Montana
20. Feb 2015, 14:13 #60

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10672

Braucu ar: Šahs un mats !

es teiktu ka 1.5x lētāk kā vidējais sagāzētais un aptuveni 1.3 reizes dārgāk, kā līdzīgas dinamikas mazmotorsūds sagāzēts
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips