Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M60B44 hibrīds

AutorsZiņojums
zogs
18. Apr 2014, 22:25 #1

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar:

Ir doma uztaisīt hibrīd dzinēju, jeb tub44 bloks ar 4.0 galvām un vadību. Skatījos arzemju forumos, ļoti daudzi tādus projektus būvē, bet nekur nav līdz galam pabeigti projekti un konkrētas attsauksmes.

respektīvi sanāk no diviem motoriem salasīt vislabākās detaļas vienā motorā.
4l galvas jo viss niknākās sadalenes
4.4 bloks, jo lielāks tilpums
m60 ķēdes jo dubūltās un m60 vadība, jo vienkārša un bez ewsiem utt.
Līz ar to sanāk, ka ķļūst mazāka degkamera(~3mm) lielāka kompresijas pakāpe(>11)

Lieta pa ko es uztraucos, vai ar to m60 vadību, un palielinātu kompresiju, tie 4.4 virzuļi nedegs ārā, neveidosies detonācija, vai kas cits, kas liks motoram ātri vien izbeigties.
Offline
uldens1
18. Apr 2014, 22:31 #2

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15774

Braucu ar:

11 kompresija nav nekas traks
Offline
HaL
18. Apr 2014, 22:50 #3

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo

uzlikt vemsi

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
ATB
18. Apr 2014, 22:51 #4

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5188

Braucu ar: ♛ ♛

Kādi būtu ieguvumi no šāda motora izveides?
Offline
Kaross
18. Apr 2014, 22:52 #5

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4325

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

viss atkarīgs no tālākiem mērķiem. Ja aizdedze būs pietiekoši vēla, tad arī ar 12:1 nekas nedegs un nedetonēs. Galvenais ir ar kādu degvielu brauksi. Ir vairākas iespējas kā samazināt detonācijas iespējamību. Ļoti daudz spēlē pats dzinēja vadības bloka regulējums.
Šos M60 vadības blokus esmu pāris regulējis tā kā nav baigā problēma. Pie tam šeit ir iespējams regulēt gaitā jeb live mapping. Tā ka salīdzinoši ātri un kvalitatīvi visu to var savest normāli braucošu.

VEmsis te pilnīgi nav vajadzīgs, jo plusi salīdzinājumā ar oriģinālo ir precīzi nulle.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 18 Apr 2014, 22:53:01 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
development99
18. Apr 2014, 23:11 #6

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 889

Braucu ar:

M62TUBxx bloki ir vārguļi.
Offline
Vova
18. Apr 2014, 23:30 #7

Kopš: 19. Oct 2005

No: Daugavpils

Ziņojumi: 1306

Braucu ar: 540

un nafig to vajag

ja ir beigts 4.0 un 4.4 nuu vel var pacakareties, bet ja visu to jaukt- pirkt nav jegas un tocna leti nebus.
Offline
zogs
19. Apr 2014, 09:20 #8

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar:

Ieguvumam vaidzētu būt virs 300hp, LV vienam ir tāds motors, sarkanā e34, Didzim, viņš bija dabujis 350hp, bet papildus zirneklis, m5 droseles, un VEMS, cik te arzemju forumos palasiju, viņi raksta, ka kam ap 320hp vaidzētu būt.

Development, kāpēc tiešu TU bloki vāji? Ir kāds konkrēts piemērs, vaitad nevaidzētu būt vanos un bezvanos vienādi?

Vova, neko netaisos pirkt, viss garāžā stāv, ir iepsēja salikt stock m60b40, vai tomēr paeksperimentēt un salikt m60b44.

Kaross, doma braukt ar bendzintanka bendzinu(95;9, ko iegūst saregulējot stock vadību, kā izpaužas noregulēt gaitā?

Šeit diskusijas un projekti no arzemem
http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=235394

http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=229939
Offline
Vova
19. Apr 2014, 10:40 #9

Kopš: 19. Oct 2005

No: Daugavpils

Ziņojumi: 1306

Braucu ar: 540

bet iegludijumi tapat bus + vel sanaks/nesanaks

bet saliekos stoka m60b40 tu uzreiz var braukt

HP pieauguns tads ari nav traks, ja ticet visadiem turbocipiem tad nocipot m60 var dabut tos 300+hp un 440nm


Man kkas lidzigs bet man paradas 4.4 un bija loti daudz no m60, es vnk samainiju prieksejo vaku un savacu visu kopa, uzmetot virsu m60 vadus ar stock vadibu. HVZ no pielaidas, brauc, ruc. Uz trases nebiju tapen nevaru pateikt atskiribu no minusiem kad dzinejs augsts it ka pa daudz benza nak, nu un man nav pilna izputeja, lambdas, gaisa filtra

Ka lasiju interneta teoretiski hp vareja pieaugt bet kas tur praktiski....
Offline
zogs
19. Apr 2014, 10:58 #10

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar:


19 Apr 2014, 10:40:10 Vova rakstīja:
bet iegludijumi tapat bus + vel sanaks/nesanaks

bet saliekos stoka m60b40 tu uzreiz var braukt

HP pieauguns tads ari nav traks, ja ticet visadiem turbocipiem tad nocipot m60 var dabut tos 300+hp un 440nm


Man kkas lidzigs bet man paradas 4.4 un bija loti daudz no m60, es vnk samainiju prieksejo vaku un savacu visu kopa, uzmetot virsu m60 vadus ar stock vadibu. HVZ no pielaidas, brauc, ruc. Uz trases nebiju tapen nevaru pateikt atskiribu no minusiem kad dzinejs augsts it ka pa daudz benza nak, nu un man nav pilna izputeja, lambdas, gaisa filtra

Ka lasiju interneta teoretiski hp vareja pieaugt bet kas tur praktiski....

a tas nav interesanti vienkārši salikt m60b40 un braukt .
cik saprotu tad tev ir m62b44 ar uzliktu m60 vadibu, pareizi?
tas gan hp nedod, tur nav kam dot tos hp, m60 vadība vienkāršāka, tad varbūt nočipojot, kaut ko var dabūt.

Bet kā vispār ir ja, piemēram, nočipo to m60b40, jūtams ieguvums, vai tas tikai prātā liekas, ka labāk, kā ar realiem skaitļiem?
Offline
Driver
20. Apr 2014, 01:22 #11

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kads nav uzlicis cetrus karburatorus uz v8?
Fascine tie, kas vadibu apzinati liek vecaku...
Downgreidoties ir kruta

Es vel nesaku, ja mehaniski saliek kaut no 5dazdiem, bet iedzilinoties mehaniskas nianses, lai dabutu max.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
zogs
20. Apr 2014, 09:34 #12

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar:


20 Apr 2014, 01:22:04 Driver rakstīja:
Kads nav uzlicis cetrus karburatorus uz v8?
Fascine tie, kas vadibu apzinati liek vecaku...
Downgreidoties ir kruta

Es vel nesaku, ja mehaniski saliek kaut no 5dazdiem, bet iedzilinoties mehaniskas nianses, lai dabutu max.

1. man nav 4.4 jeb obd2 vadība, ir tikai no 4.0l obd1
2. liek visu timingu no 4.0l jeb dubultās ķēdes,(šauro ķēžu vietā) +sadalenes, tad līdz ar to lai viss tur strādā liek attiecīgo vadību
3. nav jāčakarējas, nav ewsi utt, + ka kaross teica, var smuki sačipot

ganjau ka uz visu to hybrid dzineju var uzlikt 4.4l vadību, bet vai no tā ir jēga, šaubos.
Ar laiku uzliec vemsu vai MS un aiziet...
nekāds downgrade's nav.
Offline
karlsonss
20. Apr 2014, 10:25 #13

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


18 Apr 2014, 22:51:23 ATB rakstīja:
Kādi būtu ieguvumi no šāda motora izveides?


Kaads ir ieguvums no tavas registreshanaas bmwpoweraa?
Offline
Vova
20. Apr 2014, 13:19 #14

Kopš: 19. Oct 2005

No: Daugavpils

Ziņojumi: 1306

Braucu ar: 540


19 Apr 2014, 10:58:10 zogs rakstīja:

cik saprotu tad tev ir m62b44 ar uzliktu m60 vadibu, pareizi?
tas gan hp nedod, tur nav kam dot tos hp, m60 vadība vienkāršāka, tad varbūt nočipojot, kaut ko var dabūt.


Tiri teoretiski tilpums
tas ir tapat ka m50 2.8 ari ja ticet tiem kurs partaisija iet labak

Tilpums peaug uz 10% gaisameritais strada, spraustlas var ielit vairak bendza, vadiba var visu to +- sakorektet.
Bet vel reiz teicu ka ta ir teorija praktiski hvs nav laikas tikt trassej lai parbaudit
Offline
stucers
20. Apr 2014, 15:14 #15

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


18 Apr 2014, 22:25:47 zogs rakstīja:
Ir doma uztaisīt hibrīd dzinēju, jeb tub44 bloks ar 4.0 galvām un vadību. Skatījos arzemju forumos, ļoti daudzi tādus projektus būvē, bet nekur nav līdz galam pabeigti projekti un konkrētas attsauksmes.

respektīvi sanāk no diviem motoriem salasīt vislabākās detaļas vienā motorā.
4l galvas jo viss niknākās sadalenes
4.4 bloks, jo lielāks tilpums
m60 ķēdes jo dubūltās un m60 vadība, jo vienkārša un bez ewsiem utt.
Līz ar to sanāk, ka ķļūst mazāka degkamera(~3mm) lielāka kompresijas pakāpe(>11)

Lieta pa ko es uztraucos, vai ar to m60 vadību, un palielinātu kompresiju, tie 4.4 virzuļi nedegs ārā, neveidosies detonācija, vai kas cits, kas liks motoram ātri vien izbeigties.

Te powerā viens pārdod corvette motoru, labāk tādu ielikt un būs garantija, ka motors rūks!
Offline
defekc
20. Apr 2014, 15:44 #16

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW


20 Apr 2014, 15:14:11 stucers rakstīja:

18 Apr 2014, 22:25:47 zogs rakstīja:
Ir doma uztaisīt hibrīd dzinēju, jeb tub44 bloks ar 4.0 galvām un vadību. Skatījos arzemju forumos, ļoti daudzi tādus projektus būvē, bet nekur nav līdz galam pabeigti projekti un konkrētas attsauksmes.

respektīvi sanāk no diviem motoriem salasīt vislabākās detaļas vienā motorā.
4l galvas jo viss niknākās sadalenes
4.4 bloks, jo lielāks tilpums
m60 ķēdes jo dubūltās un m60 vadība, jo vienkārša un bez ewsiem utt.
Līz ar to sanāk, ka ķļūst mazāka degkamera(~3mm) lielāka kompresijas pakāpe(>11)

Lieta pa ko es uztraucos, vai ar to m60 vadību, un palielinātu kompresiju, tie 4.4 virzuļi nedegs ārā, neveidosies detonācija, vai kas cits, kas liks motoram ātri vien izbeigties.

Te powerā viens pārdod corvette motoru, labāk tādu ielikt un būs garantija, ka motors rūks!


redzeeju bmauto paardod M5 F10, labaak taadu nopirkt un brauksi ar grantiju
Offline
seeingman
20. Apr 2014, 15:57 #17

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


20 Apr 2014, 01:22:04 Driver rakstīja:
Kads nav uzlicis cetrus karburatorus uz v8?
Fascine tie, kas vadibu apzinati liek vecaku...
Downgreidoties ir kruta

Es vel nesaku, ja mehaniski saliek kaut no 5dazdiem, bet iedzilinoties mehaniskas nianses, lai dabutu max.

nu uzliekot atbilstošus weberus varētu dabūt ārā vairāk jaudas. tikai patēriņš būtu
Offline
zogs
20. Apr 2014, 17:33 #18

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar:


20 Apr 2014, 15:44:22 defekc rakstīja:

20 Apr 2014, 15:14:11 stucers rakstīja:

18 Apr 2014, 22:25:47 zogs rakstīja:
Ir doma uztaisīt hibrīd dzinēju, jeb tub44 bloks ar 4.0 galvām un vadību. Skatījos arzemju forumos, ļoti daudzi tādus projektus būvē, bet nekur nav līdz galam pabeigti projekti un konkrētas attsauksmes.

respektīvi sanāk no diviem motoriem salasīt vislabākās detaļas vienā motorā.
4l galvas jo viss niknākās sadalenes
4.4 bloks, jo lielāks tilpums
m60 ķēdes jo dubūltās un m60 vadība, jo vienkārša un bez ewsiem utt.
Līz ar to sanāk, ka ķļūst mazāka degkamera(~3mm) lielāka kompresijas pakāpe(>11)

Lieta pa ko es uztraucos, vai ar to m60 vadību, un palielinātu kompresiju, tie 4.4 virzuļi nedegs ārā, neveidosies detonācija, vai kas cits, kas liks motoram ātri vien izbeigties.

Te powerā viens pārdod corvette motoru, labāk tādu ielikt un būs garantija, ka motors rūks!


redzeeju bmauto paardod M5 F10, labaak taadu nopirkt un brauksi ar grantiju

nja nauda nav problēma, pirkšu jaunu m5 motoru nav ko čakarēties.

šim hibrīdam arī ir 100% garantija ka rūks, bet diez cik ilgi
Offline
streetlife
20. Apr 2014, 18:44 #19

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1254

Braucu ar: 1er


18 Apr 2014, 22:31:01 uldens1 rakstīja:
11 kompresija nav nekas traks


reiz bija opelis ar kompresiju 14, bet nu tur eļļa nāca palīgā.
Offline
JZ
20. Apr 2014, 19:35 #20

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


20 Apr 2014, 15:57:37 seeingman rakstīja:

20 Apr 2014, 01:22:04 Driver rakstīja:
Kads nav uzlicis cetrus karburatorus uz v8?
Fascine tie, kas vadibu apzinati liek vecaku...
Downgreidoties ir kruta

Es vel nesaku, ja mehaniski saliek kaut no 5dazdiem, bet iedzilinoties mehaniskas nianses, lai dabutu max.

nu uzliekot atbilstošus weberus varētu dabūt ārā vairāk jaudas. tikai patēriņš būtu


nevar ar karburātoriem dabūt vairāk jaudas kā ar inžektoriem, tur vispār nav diskusijas, degvielas padeves veids nenosaka dzinēja max iespējamo jaudu, un maksimuam vispār nav pārāk liela nozīme, svarīgi ir cik daudz tās jaudas ir apgriezienu diapazonā ko tu izmantosi, kas ir pakārtots pārnesumu kārbai, reduktoram, un riteņu izmēram



20 Apr 2014, 18:44:54 streetlife rakstīja:

18 Apr 2014, 22:31:01 uldens1 rakstīja:
11 kompresija nav nekas traks


reiz bija opelis ar kompresiju 14, bet nu tur eļļa nāca palīgā.


runa nav par spiedienu cilindrā, ko tu mēri ar manometru un ko iespaido tā eļļa un citas lietas, bet par kompresijas pakāpi, jeb ģeometrisko kompresiju
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo