Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 aktīvā stūres reika

AutorsZiņojums
upacis
18. Aug 2015, 14:28 #41

Kopš: 27. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: e39


18 Aug 2015, 14:19:26 Tune-L rakstīja:

18 Aug 2015, 14:15:58 upacis rakstīja:
Latvijā nav normāla bmw servisa!!!to saku kā bmw lietotājs ar divdesmit divu gadu pieredzi.arī draivera bazaru varat sadalīt ar divi ja paurī ir tehnisks razklads un rokas neaug no dirsas tad jebkurš bumsis ļoti labi remontējas manā garāžiņā bez īpašām iekārtām nekāda kodolfizika jau viņos nav sapičkāta-dzelzis paliek dzelzis


Tu joprojām brauc ar E34
Jaunākas mašīnas garāžiņā neparemontēsi!
Es nerunāju par riteņu nomaiņu vai ko pavisam vienkāršu!

nē nācās pārsēsties uz toyotu jo ir vajadzīga pilnpiedziņa-tā vārda pilnā nozīmē diemžēl bmw nepiedāvā bet tā dvāselei sievai nopirku e46 ci.tomēr reizēm prasās izjūtas nobraukt ar dirsu pa asfaltu un tici man ir sanācis ielīst bīdelī gan e60tajam gan vēl jaunākiem aparātiem- tīri tā draugiem izpalīdzēt un paša priekam-nekāda kosmosa tur nav-ir dahuja nevajadzīgu un dārgu elektron isku lietu,vai tas bembis pa divdesmit gadiem ir palicis jaudīgāgs vai ekaonomiskāks-ŅIHUJA!!!tad nahuja simt kilogramu nevajadzīga navesa tam dzelzim???
Offline
upacis
18. Aug 2015, 14:28 #42

Kopš: 27. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: e39


18 Aug 2015, 14:19:26 Tune-L rakstīja:

18 Aug 2015, 14:15:58 upacis rakstīja:
Latvijā nav normāla bmw servisa!!!to saku kā bmw lietotājs ar divdesmit divu gadu pieredzi.arī draivera bazaru varat sadalīt ar divi ja paurī ir tehnisks razklads un rokas neaug no dirsas tad jebkurš bumsis ļoti labi remontējas manā garāžiņā bez īpašām iekārtām nekāda kodolfizika jau viņos nav sapičkāta-dzelzis paliek dzelzis


Tu joprojām brauc ar E34
Jaunākas mašīnas garāžiņā neparemontēsi!
Es nerunāju par riteņu nomaiņu vai ko pavisam vienkāršu!

nē nācās pārsēsties uz toyotu jo ir vajadzīga pilnpiedziņa-tā vārda pilnā nozīmē diemžēl bmw nepiedāvā bet tā dvāselei sievai nopirku e46 ci.tomēr reizēm prasās izjūtas nobraukt ar dirsu pa asfaltu un tici man ir sanācis ielīst bīdelī gan e60tajam gan vēl jaunākiem aparātiem- tīri tā draugiem izpalīdzēt un paša priekam-nekāda kosmosa tur nav-ir dahuja nevajadzīgu un dārgu elektron isku lietu,vai tas bembis pa divdesmit gadiem ir palicis jaudīgāgs vai ekaonomiskāks-ŅIHUJA!!!tad nahuja simt kilogramu nevajadzīga navesa tam dzelzim???
Offline
upacis
18. Aug 2015, 14:34 #43

Kopš: 27. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: e39


18 Aug 2015, 14:28:48 upacis rakstīja:

18 Aug 2015, 14:19:26 Tune-L rakstīja:

18 Aug 2015, 14:15:58 upacis rakstīja:
Latvijā nav normāla bmw servisa!!!to saku kā bmw lietotājs ar divdesmit divu gadu pieredzi.arī draivera bazaru varat sadalīt ar divi ja paurī ir tehnisks razklads un rokas neaug no dirsas tad jebkurš bumsis ļoti labi remontējas manā garāžiņā bez īpašām iekārtām nekāda kodolfizika jau viņos nav sapičkāta-dzelzis paliek dzelzis


Tu joprojām brauc ar E34
Jaunākas mašīnas garāžiņā neparemontēsi!
Es nerunāju par riteņu nomaiņu vai ko pavisam vienkāršu!

nē nācās pārsēsties uz toyotu jo ir vajadzīga pilnpiedziņa-tā vārda pilnā nozīmē diemžēl bmw nepiedāvā bet tā dvāselei sievai nopirku e46 ci.tomēr reizēm prasās izjūtas nobraukt ar dirsu pa asfaltu un tici man ir sanācis ielīst bīdelī gan e60tajam gan vēl jaunākiem aparātiem- tīri tā draugiem izpalīdzēt un paša priekam-nekāda kosmosa tur nav-ir dahuja nevajadzīgu un dārgu elektron isku lietu,vai tas bembis pa divdesmit gadiem ir palicis jaudīgāgs vai ekaonomiskāks-ŅIHUJA!!!tad nahuja simt kilogramu nevajadzīga navesa tam dzelzim???
blad -aktīvā stūres reika-NU KAM TAS IR VAJADZĪGS -aktīvais prezervatīva stingrības regulators,varbūt kādam noder!
Offline
edzhaans
18. Aug 2015, 14:40 #44

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Da labi, nu nelielies, ka vari paskrūvēt E60 garāžā. VAR! Bet, aiztaupīt sev galvas sāpes var normālā servisā. Tā vien izklausās, ka tev pagaidām ir veicies, un neesi trāpījis uz variantu, ka piekarē kaut ko nevari atskrūvēt. Vai arī nehuja neesi skrūvējis Uzpist ar kuvaldu pa alumīnija stupicām visi prot, pisties ar izspiedējiem - ne katrs.

Aktīvā reika ir ērts pasākums, es noteikti neatteiktos no servo reikas uz E39

p.s. Drivers ir autoelektriķis, ja kas, tā kā es varētu pat teikt, ka tavu bazaru var dalīt uz četri vai reizināt ?

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 18 Aug 2015, 14:41:30 ]

Offline
upacis
18. Aug 2015, 14:47 #45

Kopš: 27. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: e39


18 Aug 2015, 14:40:16 edzhaans rakstīja:
Da labi, nu nelielies, ka vari paskrūvēt E60 garāžā. VAR! Bet, aiztaupīt sev galvas sāpes var normālā servisā. Tā vien izklausās, ka tev pagaidām ir veicies, un neesi trāpījis uz variantu, ka piekarē kaut ko nevari atskrūvēt. Vai arī nehuja neesi skrūvējis Uzpist ar kuvaldu pa alumīnija stupicām visi prot, pisties ar izspiedējiem - ne katrs. da labi jau atslābu

Aktīvā reika ir ērts pasākums, es noteikti neatteiktos no servo reikas uz E39

p.s. Drivers ir autoelektriķis, ja kas, tā kā es varētu pat teikt, ka tavu bazaru var dalīt uz četri vai reizināt ?
da labi jau atslābu un nemaz nelielos tici man ir pārskrūvēts daudz un dikti,ar loģisku domāšanu un normāliem štrumiem var iztikt bez kuvaldas,kaut gan reizēm arī šī noder vienkārši reizēm sakāpj uz nerviem kad te džeki par dzelžiem runā kā par kosmosa kuģiem.DZELZIS PALIEK DZELZIS!!!
Offline
abyss
18. Aug 2015, 14:50 #46

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7812

Braucu ar: e39 523

Tad jau Kidd izmeta 3k pa velti, varēja pie Tevis aizbraukt un pa 4paku valvetronicu sataisītu
Offline
upacis
18. Aug 2015, 14:54 #47

Kopš: 27. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: e39


18 Aug 2015, 14:50:58 abyss rakstīja:
Tad jau Kidd izmeta 3k pa velti, varēja pie Tevis aizbraukt un pa 4paku valvetronicu sataisītu
loģiski ka es neņemtos,bet kur to izdarīt par pusi no cipara pastāstītu
Offline
upacis
18. Aug 2015, 14:56 #48

Kopš: 27. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: e39


18 Aug 2015, 14:54:29 upacis rakstīja:

18 Aug 2015, 14:50:58 abyss rakstīja:
Tad jau Kidd izmeta 3k pa velti, varēja pie Tevis aizbraukt un pa 4paku valvetronicu sataisītu
loģiski ka es neņemtos,bet kur to izdarīt par pusi no cipara pastāstītu
ne Latvijā-šeit nav kas to var izdarīt-ir kas dara bet nav kas māk
Offline
edzhaans
18. Aug 2015, 15:07 #49

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Kuvaldu jeb veseri nedrīkst lietot, ne uz E60, ne uz E39.
Un to valvetronicu tev hui kāds sataisīs(pratēji prasīs dārgi un taisīs kā vajag). Un pat ne ar ciparu dalīts uz 2. Drīzāk ieteiks nomainīt galvu, nogriezt, piemodificēt, izņemt vanosus valvetronicus, jo galu galā, nahuj viņi vajadzīgi
Man ir priekšstats un neliela ne-valvetronic pieredze, nav vērts taupīt uz to, ka pēc tam tāpat samaksāsi vairāk par kāšiem+darbs+detaļas+papists laiks. Paldies ar uzmanību

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 18 Aug 2015, 15:08:26 ]

Offline
janexz
18. Aug 2015, 15:17 #50

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8053

Braucu ar: Euro 4


18 Aug 2015, 14:40:16 edzhaans rakstīja:
es noteikti neatteiktos no servo reikas uz E39



Kur problēma?

e39 servo reika
Offline
Driver
18. Aug 2015, 15:49 #51

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Aktivaa reika ir laba lieta!
Es vel gaidu no BMW aktiivo diferenciaali aizmugurejam tiltam ar blokji - tadu, kas gaitaa mak izmainit savu attiecibu robezas no 2.5 lidz 4.0

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Lataka_E60
21. Aug 2015, 16:25 #52

Kopš: 01. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: G30

Čau.
Tikko tika restaurēta aktīvā stūres reika.Nezinu vai tika ok vai ne tik Ok restaurēta (restaurācija tika veikta Jelgavas ielas servisā). Uzliekot un saregulējot stūri, aizvedām un Sensonu pieprogrammēt, taču to nevarēja izdarīt, jo ir lietas ko līdz galam nevar nolasīt saistība ar stūres reiku.
Varbūt kāds zin, kas varētu būt par iemeslu tam, ka nevar nolasīt.

P.S.
Tikko tika uzlikts jauns devejs (nāk klāt pie elektriskās stūres reikas), tā , ka tas itkā lasās


Paldies!
Offline
Edgarssss
02. Dec 2015, 23:15 #53

Kopš: 09. Jan 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 14

Braucu ar: BMW 525 M-paket!

Man arī bija kādu laiku atpakaļ izlekusi stūres reikas simbols.Varianti ko man darīja - grieza stūri no viena gala un tad līdz otram galam un tad pie nocentrēja pa vidu stūri un caur kompi apmānīja stūri.Vēl kas senāk palīdzēja, noņemt no aklomatora klemmes kādas 20 minūtes un tad pieslēgt atpakaļ.
Offline
Kaross
02. Dec 2015, 23:22 #54

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4261

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Caur kompi neko nemānīja, bet vienkārši nokalibrēja. Ja izleca vienreiz, drīz nāksies atkal šo procedūru veikt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Gats
28. Aug 2017, 11:59 #55

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 288

Braucu ar: E60

Es labprat pardotu savu aktivo sturi ar visu kas tur pienakas lai varetu uzlikt parasto reiku!
Pa cik tirgojas aktiva ja viss strada ideali?
Offline
FisherS
28. Aug 2017, 12:34 #56

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: tīriem diskiem


28 Aug 2017, 11:59:14 @Gats rakstīja:
Es labprat pardotu savu aktivo sturi ar visu kas tur pienakas lai varetu uzlikt parasto reiku!
Pa cik tirgojas aktiva ja viss strada ideali?


Drīkst jautāt, kāpēc?
Offline
Gats
28. Aug 2017, 13:48 #57

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 288

Braucu ar: E60

Nu 2 iemeslu del!
1.Patīk stingrāka stūre
2.Kārt uzticība ir parastajai reikai.
Offline
Glenfiddich
28. Aug 2017, 13:54 #58

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1346

Braucu ar: 3.0D


Ja pārtaisīsi uz parasto tā nekļūs stingrāka.
Tieši otrādi!
Offline
Mikels
28. Aug 2017, 14:01 #59

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4537

Braucu ar: cieņu

Ikdienā braucot, man personīgi liekas, aktīvā stūre ir super ekstra. Tagad iekāpjot citā auto ar parasto reiku, liekas, ka stūre ir tik neatsaucīga un tik daudz jāgriež, ka grūti ir pierast

Es neredzu nevienu iemeslu, ja Tev viņai viss ir kārtībā mainīt to....

[ Šo ziņu laboja Mikels, 28 Aug 2017, 14:02:10 ]

Offline
FisherS
28. Aug 2017, 14:57 #60

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: tīriem diskiem


28 Aug 2017, 14:01:42 @Mikels rakstīja:
Ikdienā braucot, man personīgi liekas, aktīvā stūre ir super ekstra. Tagad iekāpjot citā auto ar parasto reiku, liekas, ka stūre ir tik neatsaucīga un tik daudz jāgriež, ka grūti ir pierast

Es neredzu nevienu iemeslu, ja Tev viņai viss ir kārtībā mainīt to....



+aktīvs
Auto labākā ekstra ir akīvā stūre, var slinkot pie stūres.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo