Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Shkodists
28. Oct 2013, 21:51 #10361

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


27 Oct 2013, 19:44:18 Pakotajs rakstīja:
Runājot par svecēm, kādas būtu piemērotākas LPG auto? Speciālas LPG sveces vai tādas ko paredzējis auto ražotājs?
Tas pats jautājums attiecībā uz elektrodu skaitu. Gāzei labāk ar 1 vai vairākiem elektrodiem?

Ieliku NGK gāzes sveces. Nobraukts 21k km. Neesmu skatījies, kādas tās izskatās, bet nu auto motors joprojām darbojas nevainojami.Kaut kad būs jāizskrūvē un jāpaskatās, kādas tās izskatās. Nav man ar ko salīdzināt, jo ar platīna NGK nobraucu 11k km un eksperimenta nolūkā ieliku NGK gāzes sveces.
Offline
depo
29. Oct 2013, 09:01 #10362

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu


27 Oct 2013, 19:44:18 Pakotajs rakstīja:
Runājot par svecēm, kādas būtu piemērotākas LPG auto? Speciālas LPG sveces vai tādas ko paredzējis auto ražotājs?
Tas pats jautājums attiecībā uz elektrodu skaitu. Gāzei labāk ar 1 vai vairākiem elektrodiem?


Gāzenieks teica, ka tas viss ir fufelis un mārketings, nevajag nekādas speciālās gāzes sveces.

Ja kāds vēl domā kāda ir degviela vs gāze ekonomija:
Excel fails

[ Šo ziņu laboja depo, 29 Oct 2013, 09:02:15 ]

Offline
Shkodists
29. Oct 2013, 10:04 #10363

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


29 Oct 2013, 09:01:33 depo rakstīja:

27 Oct 2013, 19:44:18 Pakotajs rakstīja:
Runājot par svecēm, kādas būtu piemērotākas LPG auto? Speciālas LPG sveces vai tādas ko paredzējis auto ražotājs?
Tas pats jautājums attiecībā uz elektrodu skaitu. Gāzei labāk ar 1 vai vairākiem elektrodiem?


Gāzenieks teica, ka tas viss ir fufelis un mārketings, nevajag nekādas speciālās gāzes sveces.

Ja kāds vēl domā kāda ir degviela vs gāze ekonomija:
Excel fails

Grūti pateikt, vai tas ir fufelis vai nē, bet arī ne-gāzei paredzētas irīdija sveces ir tikpat dārgas un kalpo ilgāk par parastajām. Vismaz tā raksta. NGK brošūrā bija rakstīts, ka gāzes sveces paildzina indukcijas spoļu mūžu.
Interesanti gan, kādi ir tava gāzes meistara argumenti, ka tas ir fufelis.
Offline
depo
29. Oct 2013, 10:07 #10364

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu

29 Oct 2013, 10:04:14 Shkodists rakstīja:
NGK brošūrā bija rakstīts, ka gāzes sveces paildzina indukcijas spoļu mūžu.




Interesanti gan, kādi ir tava gāzes meistara argumenti, ka tas ir fufelis.


Viņš ir eksperts šajā jomā un zin ko runā.

[ Šo ziņu laboja depo, 29 Oct 2013, 10:07:43 ]

Offline
Shkodists
29. Oct 2013, 12:35 #10365

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


29 Oct 2013, 10:07:28 depo rakstīja:
29 Oct 2013, 10:04:14 Shkodists rakstīja:
NGK brošūrā bija rakstīts, ka gāzes sveces paildzina indukcijas spoļu mūžu.




Interesanti gan, kādi ir tava gāzes meistara argumenti, ka tas ir fufelis.


Viņš ir eksperts šajā jomā un zin ko runā.

Tas īsti neizklausās pēc argumenta.
Es atminos,ka ar parastām 3 elektrodu svecēm audi 80 sveces centrālais elektrods pie 15k km bija kā uzspicēts zīmulis. Nācās mainīt tās regulāri. Irīdija sveces man ir nogājušas 21k km. Paskatīsimies, vai izvilks solītos 60k km. Ja izvilks, tad cenas ziņā atmaksāsies. Ja ne, tad neatmaksāsies. Par to, vai spoles kalpos ilgāk tieši dēļ svecēm gan nevarēšu pierādīt, jo gan jau ir visādi citi blakus efekti, kas to ietekmē.
Starpcitu, kad mans auto atnāca no zviedrijas, tur iekšā bija Denso sveces (skatījos katalogos, padārgas bija - ap 7ls gab), kas bija nogājušas 30k km uz benzīna un tur centrālais elektrods praktiski bija izdedzis. Irīdija maksā par 5 ls gab dārgāk. Redzēs, kādas tās izskatīsies pie 30k km.
Offline
BMW-Valcha
29. Oct 2013, 14:45 #10366

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: gāzi

Par dīzeli runājot

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 29 Oct 2013, 14:45:32 ]

Offline
depo
29. Oct 2013, 14:47 #10367

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20925

Braucu ar: Zirgu


29 Oct 2013, 12:35:47 Shkodists rakstīja:
Tas īsti neizklausās pēc argumenta.


Drusku nesaprati - es nesaku, ka nav jēgas pirkt labas sveces nevis pa 0.50Ls/gab. Bet nevajag ticēt tam, ka ir kautkādas speciālās gāzes sveces un nevajag maksāt par viņām vairāk, kā par parastām.
Offline
Gulbis
29. Oct 2013, 17:25 #10368

Kopš: 05. Jan 2012

Ziņojumi: 164

Braucu ar:


26 Oct 2013, 21:13:30 Siipols rakstīja:

25 Oct 2013, 17:41:07 Gulbis rakstīja:


kur gāzes balonu var ielikt šitādam?

Gan jau jebkur

Un augstak minets,ka nav ar ko reduktoru sildit....
bet Kā tad ar tām iekartam,kam nemaz nav tosola sidīšana???
Un autokāriem nāk (bendzina) Japaņu ,ar 2 reduktoriem,bendzina tur nav vispar,nav nemaz paredzets,lec arī minusos un viss darbojas normali,ja ir iekarta kartībā un noreguleta...

Mums tāds ir Rūpnīcā


intresanti......
Offline
Negantelis
29. Oct 2013, 17:47 #10369

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1444

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Pa kuru laiku gāzei cena pacēlusies no 0.389 uz 0.4xx

Blīvumu kompensē ziemā?
Offline
Pakotajs
29. Oct 2013, 18:53 #10370

Kopš: 29. May 2013

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


29 Oct 2013, 10:04:14 Shkodists rakstīja:

29 Oct 2013, 09:01:33 depo rakstīja:

27 Oct 2013, 19:44:18 Pakotajs rakstīja:
Runājot par svecēm, kādas būtu piemērotākas LPG auto? Speciālas LPG sveces vai tādas ko paredzējis auto ražotājs?
Tas pats jautājums attiecībā uz elektrodu skaitu. Gāzei labāk ar 1 vai vairākiem elektrodiem?


Gāzenieks teica, ka tas viss ir fufelis un mārketings, nevajag nekādas speciālās gāzes sveces.

Ja kāds vēl domā kāda ir degviela vs gāze ekonomija:
Excel fails

Grūti pateikt, vai tas ir fufelis vai nē, bet arī ne-gāzei paredzētas irīdija sveces ir tikpat dārgas un kalpo ilgāk par parastajām. Vismaz tā raksta. NGK brošūrā bija rakstīts, ka gāzes sveces paildzina indukcijas spoļu mūžu.
Interesanti gan, kādi ir tava gāzes meistara argumenti, ka tas ir fufelis.

Lieta tādā, ka uzliku Bosch LPG sveces (1 elektroda) un šķiet, ka auto iet sliktāk, nevienmērīgāka tukšgaita. Pirms tam bija parastās Denso 3 elektrodu un tās darbojās labāk.
Oriģināli auto ir paredzētas 4 elektrodu sveces, bet lpg svecēm parasti ir tikai 1 elektrods, šī atšķirība varētu kko ietektmēt?
Offline
koijotss
29. Oct 2013, 18:57 #10371

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


29 Oct 2013, 18:53:40 Pakotajs rakstīja:

29 Oct 2013, 10:04:14 Shkodists rakstīja:

29 Oct 2013, 09:01:33 depo rakstīja:

27 Oct 2013, 19:44:18 Pakotajs rakstīja:
Runājot par svecēm, kādas būtu piemērotākas LPG auto? Speciālas LPG sveces vai tādas ko paredzējis auto ražotājs?
Tas pats jautājums attiecībā uz elektrodu skaitu. Gāzei labāk ar 1 vai vairākiem elektrodiem?


Gāzenieks teica, ka tas viss ir fufelis un mārketings, nevajag nekādas speciālās gāzes sveces.

Ja kāds vēl domā kāda ir degviela vs gāze ekonomija:
Excel fails

Grūti pateikt, vai tas ir fufelis vai nē, bet arī ne-gāzei paredzētas irīdija sveces ir tikpat dārgas un kalpo ilgāk par parastajām. Vismaz tā raksta. NGK brošūrā bija rakstīts, ka gāzes sveces paildzina indukcijas spoļu mūžu.
Interesanti gan, kādi ir tava gāzes meistara argumenti, ka tas ir fufelis.

Lieta tādā, ka uzliku Bosch LPG sveces (1 elektroda) un šķiet, ka auto iet sliktāk, nevienmērīgāka tukšgaita. Pirms tam bija parastās Denso 3 elektrodu un tās darbojās labāk.
Oriģināli auto ir paredzētas 4 elektrodu sveces, bet lpg svecēm parasti ir tikai 1 elektrods, šī atšķirība varētu kko ietektmēt?

labāk ar 1 elektrodu , galvenais lai nav pakaļdarinājums

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Pakotajs
29. Oct 2013, 19:25 #10372

Kopš: 29. May 2013

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


29 Oct 2013, 18:57:24 koijotss rakstīja:

labāk ar 1 elektrodu , galvenais lai nav pakaļdarinājums

Nu jā, par tiem pakaļdarinājumiem jau runājām pie Tevis, visdrīzāk tā arī ir noticis
Offline
Montana
29. Oct 2013, 19:42 #10373

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

cik maksā lietotas iekārtas uzstādīšana uz 4cyl motora ? auto vecs šrots, tāpēc jaunu likt tolka nav
Offline
kexxx
29. Oct 2013, 19:51 #10374

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11646

Braucu ar:


29 Oct 2013, 19:42:12 Montana rakstīja:
cik maksā lietotas iekārtas uzstādīšana uz 4cyl motora ? auto vecs šrots, tāpēc jaunu likt tolka nav


kkur bija redzēts ceņņiks- sākot ar 120 tikai par darbu. pieņemu, ka diži tā cena nevariēsies un gan jau ne katrs gribēs vispār ķēpāties

EDIT: runa par 4.to paaudzi...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 29 Oct 2013, 19:54:34 ]

Online
Montana
29. Oct 2013, 20:22 #10375

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

120ls par darbu ooo ahujevaitung ok skrūvēt es māku vadus arī vilkt, tad cik maksās noregulēt un sertifikātu iedot ?
Offline
PASSATizhi
29. Oct 2013, 20:31 #10376

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ej labāk strādāt parasti visi kratās vaļā no tadiem kapeijākļiem. jo sertifikāts ir atbildība
Offline
Montana
29. Oct 2013, 20:32 #10377

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

muhahaha ko automehanikjis skruvejot gazi izdaris labak ka es ? domāju pilnīgi neko.
Offline
Montana
29. Oct 2013, 20:33 #10378

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10701

Braucu ar: Šahs un mats !

tā masina maksa 120ls, tad vel gaze 120 un vel darbs 120, tad vel liek nodokli samaksat 120 un vel hvz par ko noplesh 120ls
Offline
otomars
29. Oct 2013, 20:35 #10379

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


29 Oct 2013, 20:32:34 Montana rakstīja:
muhahaha ko automehanikjis skruvejot gazi izdaris labak ka es ? domāju pilnīgi neko.

neko galvenai gaazes magjistraali novelc tuvaak izpuuteejam .lai labaak uzsilst
Offline
Reinis_m
29. Oct 2013, 20:37 #10380

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


29 Oct 2013, 20:31:03 PASSATizhi rakstīja:
ej labāk strādāt parasti visi kratās vaļā no tadiem kapeijākļiem. jo sertifikāts ir atbildība

Baigā jau nu atbildība. Interesanti, kāds ir LV zaudējis tiesības izsniegt sertifikātu tāpēc, ka ir kādam iedevis, kuram tur kaut kas nav bijis ok? Gan jau nē.

Par auto stāvokli atbild īpašnieks. Kādā veidā tas sertifikāta devējs var būt drošs, ka īpašnieks tur pats kaut ko nesačakarē arī pēc tam, kad iekārtu ir licis sertificēts meistars? Noplombēts tur taču nekas nav.

Es saprotu, ka servisi un meistari var negribēt tirgot sertifikātus pa kreisi, kas ir saprotami, un par to jautājumu nav, bet nevajag to argumentēt ar kaut kādu neesošu atbildību.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo