Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Dreamers
15. Jan 2012, 21:52 #221

Kopš: 13. Jul 2007

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1346

Braucu ar: Gaziku ; mercedes benz ce300 un e46 ar bākugunīm

auto opel vectra 2000.gada 2 litru dizelis
problēma sekojoša:

auto nostāv nekustināts vairākas stundas, 4-6 vai vairāk, un problēmas ar pielaišanu, ilgi jāzāģē, 2, vai 3 minūtes,
tas nav atkarīgs vai ārā plus 30 vai mīnus 30 grādi ,
lec tāpāt vienādi . bet ja kautvai vienu reizi pielaists pec 5 minūtēm , vai ja silts, motors , tad lec momentā, tāpēc itkā nesaprotu vai pie vainas varētu būt augstspiediena sūknis??
vēl pielec labāk un ātrāk ja auto aizmugures daļa ir augstāka , stāv slīpumā, vai arī daudz labāk lec ja bākā ir pilna .
no sākuma likās ka opeļa vājība, plastmasas trubas degvielas, , tās nomainīju uz mīkstām gumijas trubām, itkā lecā uz pusapgrieziena, pāris dienas, tagad atkal nekā. likās ka varbūt atnākuši hamuti vaļā parvilku parliku citas jauans trubas , bet tagad nekā.



sorry par offtopic, jo nav bmw
Offline
oskars11
15. Jan 2012, 21:53 #222

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: bbrent.lv


15 Jan 2012, 21:50:14 mocha rakstīja:

15 Jan 2012, 21:48:30 oskars11 rakstīja:
ir, ir vajadzigs , rēķinam tālāk


2h,
vienā stundā tiks paveikts
1/3 + 1/6 = 3/6 jeb 1/2 no visas grīdas, tātad divās stundās tiks galā ar 3/6 x 2 jeb visu grīdu

te jau tuvaak , paldies .
Offline
Ch
15. Jan 2012, 22:06 #223

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4315

Braucu ar: 3 series

Jēzus, jūs papīrus par vidējo izglītību nopirkāt veikalā?

Jānītis nokrāsoja grīdu 3 stundās, Pēterītis 6

Pēterītis šancē uz pusi lēnāk kā Jānītis.

1:3 = tik lielu kusaku nokrāso jānītis stundas laikā.
1:6 = tik lielu kusaku nokrāso pēterītis stundas laikā.

1/3 + 1/6 = 1/2 = tik lielu kusaku nokrāso abi stundas laikā.

1 : 0,5 = 2 = tik stundās abi nokrāso visu grīdu.
Offline
Dzirnavnieks
15. Jan 2012, 22:41 #224

Kopš: 01. Jan 2012

Ziņojumi: 290

Braucu ar: M57D30


15 Jan 2012, 21:52:51 Dreamers rakstīja:
auto opel vectra 2000.gada 2 litru dizelis
problēma sekojoša:

auto nostāv nekustināts vairākas stundas, 4-6 vai vairāk, un problēmas ar pielaišanu, ilgi jāzāģē, 2, vai 3 minūtes,
tas nav atkarīgs vai ārā plus 30 vai mīnus 30 grādi ,
lec tāpāt vienādi . bet ja kautvai vienu reizi pielaists pec 5 minūtēm , vai ja silts, motors , tad lec momentā, tāpēc itkā nesaprotu vai pie vainas varētu būt augstspiediena sūknis??
vēl pielec labāk un ātrāk ja auto aizmugures daļa ir augstāka , stāv slīpumā, vai arī daudz labāk lec ja bākā ir pilna .
no sākuma likās ka opeļa vājība, plastmasas trubas degvielas, , tās nomainīju uz mīkstām gumijas trubām, itkā lecā uz pusapgrieziena, pāris dienas, tagad atkal nekā. likās ka varbūt atnākuši hamuti vaļā parvilku parliku citas jauans trubas , bet tagad nekā.



sorry par offtopic, jo nav bmw


Tev sistēma ar gaisu barojas lēnām un prātīgi. Lieku uz to, ka ir atteces vārsts, kas ir nokviecies un lēnām sūc gaisu. Attiecīgi, ja pakaļa gaisā vai degviela nosedz sūkni, problēma atkrīt.
Offline
Heinis
16. Jan 2012, 00:27 #225

Kopš: 04. Sep 2011

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Audi A1

320i E46 sāka spiest motoreļļu augšā pie mērstieņa un eļļas papildināšanas vāciņa. Cik noprotu, aizaugusi kartera ventilācija. No kā tā visa uzparikte sastāv un cik sarežģīti to varētu būt iztīrīt cilvēkam bez afigenajām mehāniķa spējām un zināšanām?
Offline
jonyboy
16. Jan 2012, 00:51 #226

Kopš: 20. Mar 2010

Ziņojumi: 415

Braucu ar:

Sveiki.
Gribētos iegūt info vai kur var nopirkt tādus diskus, esot ljoti ljoti viegli, izskatoties tākā bleķinieki, bet esot no ALuminija, ceru sapratāt ko domāju!
Un cik tādiem vērtība ir?!!
Offline
Dreamers
16. Jan 2012, 09:42 #227

Kopš: 13. Jul 2007

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1346

Braucu ar: Gaziku ; mercedes benz ce300 un e46 ar bākugunīm


15 Jan 2012, 22:41:20 Dzirnavnieks rakstīja:

15 Jan 2012, 21:52:51 Dreamers rakstīja:
auto opel vectra 2000.gada 2 litru dizelis
problēma sekojoša:

auto nostāv nekustināts vairākas stundas, 4-6 vai vairāk, un problēmas ar pielaišanu, ilgi jāzāģē, 2, vai 3 minūtes,
tas nav atkarīgs vai ārā plus 30 vai mīnus 30 grādi ,
lec tāpāt vienādi . bet ja kautvai vienu reizi pielaists pec 5 minūtēm , vai ja silts, motors , tad lec momentā, tāpēc itkā nesaprotu vai pie vainas varētu būt augstspiediena sūknis??
vēl pielec labāk un ātrāk ja auto aizmugures daļa ir augstāka , stāv slīpumā, vai arī daudz labāk lec ja bākā ir pilna .
no sākuma likās ka opeļa vājība, plastmasas trubas degvielas, , tās nomainīju uz mīkstām gumijas trubām, itkā lecā uz pusapgrieziena, pāris dienas, tagad atkal nekā. likās ka varbūt atnākuši hamuti vaļā parvilku parliku citas jauans trubas , bet tagad nekā.



sorry par offtopic, jo nav bmw


Tev sistēma ar gaisu barojas lēnām un prātīgi. Lieku uz to, ka ir atteces vārsts, kas ir nokviecies un lēnām sūc gaisu. Attiecīgi, ja pakaļa gaisā vai degviela nosedz sūkni, problēma atkrīt.


tad jautajums, tas atteces varsts nez opelim, ir nomainaams no suknja arpuses, vai jajauc suknis?
Offline
akselerators
16. Jan 2012, 10:57 #228

Kopš: 11. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 206

Braucu ar:


16 Jan 2012, 09:42:36 Dreamers rakstīja:

15 Jan 2012, 22:41:20 Dzirnavnieks rakstīja:

15 Jan 2012, 21:52:51 Dreamers rakstīja:
auto opel vectra 2000.gada 2 litru dizelis
problēma sekojoša:

auto nostāv nekustināts vairākas stundas, 4-6 vai vairāk, un problēmas ar pielaišanu, ilgi jāzāģē, 2, vai 3 minūtes,
tas nav atkarīgs vai ārā plus 30 vai mīnus 30 grādi ,
lec tāpāt vienādi . bet ja kautvai vienu reizi pielaists pec 5 minūtēm , vai ja silts, motors , tad lec momentā, tāpēc itkā nesaprotu vai pie vainas varētu būt augstspiediena sūknis??
vēl pielec labāk un ātrāk ja auto aizmugures daļa ir augstāka , stāv slīpumā, vai arī daudz labāk lec ja bākā ir pilna .
no sākuma likās ka opeļa vājība, plastmasas trubas degvielas, , tās nomainīju uz mīkstām gumijas trubām, itkā lecā uz pusapgrieziena, pāris dienas, tagad atkal nekā. likās ka varbūt atnākuši hamuti vaļā parvilku parliku citas jauans trubas , bet tagad nekā.



sorry par offtopic, jo nav bmw


Tev sistēma ar gaisu barojas lēnām un prātīgi. Lieku uz to, ka ir atteces vārsts, kas ir nokviecies un lēnām sūc gaisu. Attiecīgi, ja pakaļa gaisā vai degviela nosedz sūkni, problēma atkrīt.


tad jautajums, tas atteces varsts nez opelim, ir nomainaams no suknja arpuses, vai jajauc suknis?

Man bija precīzi tas pats TDSam un pasātam. Vienkāršākais risinājums ielikt starp filtru un sūkni vārstiņu, kas laiž degvielu tikai vienā virzienā. Nopērkams mazajās auto štruntu bodītēs. Maksās 5-6Ls. Iepriekš pamēri degvielas trubiņas iekšējo diametru, lai zinātu kādu pirkt.
Offline
acha
16. Jan 2012, 11:25 #229

Kopš: 10. Sep 2007

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo

No e32 priekšējie amišu atbalsti der arī uz e30?
Offline
DKristaps
16. Jan 2012, 11:41 #230

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

No kā der karters priekš e34 m60b30 ?
Offline
Dreamers
16. Jan 2012, 15:13 #231

Kopš: 13. Jul 2007

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1346

Braucu ar: Gaziku ; mercedes benz ce300 un e46 ar bākugunīm


16 Jan 2012, 10:57:09 akselerators rakstīja:

16 Jan 2012, 09:42:36 Dreamers rakstīja:

15 Jan 2012, 22:41:20 Dzirnavnieks rakstīja:

15 Jan 2012, 21:52:51 Dreamers rakstīja:
auto opel vectra 2000.gada 2 litru dizelis
problēma sekojoša:

auto nostāv nekustināts vairākas stundas, 4-6 vai vairāk, un problēmas ar pielaišanu, ilgi jāzāģē, 2, vai 3 minūtes,
tas nav atkarīgs vai ārā plus 30 vai mīnus 30 grādi ,
lec tāpāt vienādi . bet ja kautvai vienu reizi pielaists pec 5 minūtēm , vai ja silts, motors , tad lec momentā, tāpēc itkā nesaprotu vai pie vainas varētu būt augstspiediena sūknis??
vēl pielec labāk un ātrāk ja auto aizmugures daļa ir augstāka , stāv slīpumā, vai arī daudz labāk lec ja bākā ir pilna .
no sākuma likās ka opeļa vājība, plastmasas trubas degvielas, , tās nomainīju uz mīkstām gumijas trubām, itkā lecā uz pusapgrieziena, pāris dienas, tagad atkal nekā. likās ka varbūt atnākuši hamuti vaļā parvilku parliku citas jauans trubas , bet tagad nekā.



sorry par offtopic, jo nav bmw


Tev sistēma ar gaisu barojas lēnām un prātīgi. Lieku uz to, ka ir atteces vārsts, kas ir nokviecies un lēnām sūc gaisu. Attiecīgi, ja pakaļa gaisā vai degviela nosedz sūkni, problēma atkrīt.


tad jautajums, tas atteces varsts nez opelim, ir nomainaams no suknja arpuses, vai jajauc suknis?

Man bija precīzi tas pats TDSam un pasātam. Vienkāršākais risinājums ielikt starp filtru un sūkni vārstiņu, kas laiž degvielu tikai vienā virzienā. Nopērkams mazajās auto štruntu bodītēs. Maksās 5-6Ls. Iepriekš pamēri degvielas trubiņas iekšējo diametru, lai zinātu kādu pirkt.


piemirsu pateikt ka tas jau arii izdariiits, bet tagad tik iedomaajos varbut tam varstam jastav taa. Ar to pusi uz augshu lai kriit ciet tas varsts,,a taaa vins vnk tur pa vidu trubam,metajas pa motortelpu
Offline
e30fanatic
16. Jan 2012, 15:53 #232

Kopš: 11. Dec 2010

No: Valmiera

Ziņojumi: 530

Braucu ar: ragavām

Default Šaise.

motors m50, mēģinot iedarbināt starteris tikai noknišķ, arī sūknis nenostrādā pagriežot aizdedzi. Iepriekš bija startēts un braukts..viss gāja. Kāds relejs kko nesaslēdz vai kā?
Offline
bmwe28
16. Jan 2012, 16:04 #233

Kopš: 28. Jul 2009

No: Talsi

Ziņojumi: 133

Braucu ar: bmw e28

Sveiki,lēju radiatorā ūdeni iekšā,bet viss pa vienu caurumu iztek ārā,caurums atrodas motoram blakussēdētāja pusē pie zobsiksnu, vai kāds varētu pateikt kas tas pa caurumu kas redzams bildē? un kā viņu ciet var dabūt,ja vispār var?

Offline
Fermeris
16. Jan 2012, 16:15 #234

Kopš: 17. Sep 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 98

Braucu ar: 320D 2004 Tourings

Cik droši ir noglušīt ERG e46 320D 2004 gada? Un vai vispār to darīt ir prāta darbs?
Offline
dust
16. Jan 2012, 16:18 #235

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6532

Braucu ar: DD2


16 Jan 2012, 16:15:34 Fermeris rakstīja:
Cik droši ir noglušīt ERG e46 320D 2004 gada? Un vai vispār to darīt ir prāta darbs?


Visu var, bet kāpēc tādas vēlmes?

-----------------

Offline
gg3
16. Jan 2012, 16:22 #236

Kopš: 16. Jan 2012

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Motors m50b25 bez vanosa
Problēma sekojoša- iedarbinot viss ok-apgriezieni stāv kā brīvgaitā jāstāv, uzgāzējot apstājas pie 1100, tad palēnām nokāp uz normāliem un tad sāk staigāt no kaut kādiem 600-900 nepārtraukti. Braucot it kā nekādas izmaiņas nejūt gājienā, vien tas, ka tas "ekonometrs"(vai kā to ūdsu zem tahometra sauc) rāda kādus 2-3l vairāk nekā pirmstam un reāli ēd kādus 3-5l vairāk nekā iepriekš. Diagnostika sarunāta nākamnedēl, bet varbūt kādam ir tā bijis un ir kāda no standartslimībām? Brīvgaitas vārsts izņemts, izmazgāts, trubas pārčekotas- bez izmaiņām.
Offline
Fermeris
16. Jan 2012, 16:32 #237

Kopš: 17. Sep 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 98

Braucu ar: 320D 2004 Tourings


16 Jan 2012, 16:18:16 Dust rakstīja:

16 Jan 2012, 16:15:34 Fermeris rakstīja:
Cik droši ir noglušīt ERG e46 320D 2004 gada? Un vai vispār to darīt ir prāta darbs?


Visu var, bet kāpēc tādas vēlmes?

Tāpēc ka truba pušu, un jauna 70 ls, un runā ka to ERG varot vispār noglušīt
Offline
uldens1
16. Jan 2012, 18:18 #238

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15784

Braucu ar:


16 Jan 2012, 16:04:53 bmwe28 rakstīja:
Sveiki,lēju radiatorā ūdeni iekšā,bet viss pa vienu caurumu iztek ārā,caurums atrodas motoram blakussēdētāja pusē pie zobsiksnu, vai kāds varētu pateikt kas tas pa caurumu kas redzams bildē? un kā viņu ciet var dabūt,ja vispār var?


audi centra var nopirkt jaunu to zaglušku,nav viņa darga
Offline
seeingman
16. Jan 2012, 18:31 #239

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


16 Jan 2012, 18:18:35 uldens1 rakstīja:

16 Jan 2012, 16:04:53 bmwe28 rakstīja:
Sveiki,lēju radiatorā ūdeni iekšā,bet viss pa vienu caurumu iztek ārā,caurums atrodas motoram blakussēdētāja pusē pie zobsiksnu, vai kāds varētu pateikt kas tas pa caurumu kas redzams bildē? un kā viņu ciet var dabūt,ja vispār var?
[IMG]http://img.lejup.lv/images/1326722278.jpg [/IMGa]
[IMG]http://img.lejup.lv/images/1326722381.jpg [/IMGa]
audi centra var nopirkt jaunu to zaglušku,nav viņa darga

un nomaini zobsiksnu, jo antifrīzs zobsiksnai nav tas veselīgākais

[ Šo ziņu laboja seeingman, 16 Jan 2012, 18:32:53 ]

Offline
Saabpower
16. Jan 2012, 19:32 #240

Kopš: 14. Sep 2008

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: Honda Accord


2004.g 320cd
Vairums auto elektroniskās fīčas sāka strādāt ar erroriem: neiet kruīzs, šitādas lampiņas panelī deg, klima nestradaa, RPM nestrādā, sāka degvielu vairāk tērēt. pilnīgs haoss. tika samainīts ECU. 700km viss bija ok un pēc tam viss atkārtojās no jauna. Ir bijis kaut kas šitāds kādam pieredzēts?

[ Šo ziņu laboja Saabpower, 16 Jan 2012, 19:34:05 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo