Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
28. Dec 2017, 00:57 #6801

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i

lādēšanas spriegums atšķiras
Offline
JankyLV
28. Dec 2017, 01:48 #6802

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 2984

Braucu ar: imperialblau

Kādus ah lai norāda?
Lasīju, ka tikai šitādas vērtības var izmantot. Labāk tad 80 vai 90 likt?
KLASSE_BATTERIE BATTERY TYPE
wert_00 value 00
80ah 80 ampere-hours
90ah 90 ampere-hours
110ah 110 ampere-hours
70ah 70 ampere-hours
55ah 55 ampere-hours
46ah 46 ampere-hours
70ah_agm 70 ampere-hours (agm)
90ah_agm 90 ampere-hours (agm)
60ah_agm 60 ampere-hours (agm)
80ah_agm 80 ampere-hours (agm)
Online
N53series
28. Dec 2017, 09:51 #6803

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Iisais pastaasts par mashiinaam ar IBS.

pirms IBS situacija bija ljoti vienkaarsha: gjenerators proveeja uztureet 14.0..14.4V [atkaribaa no 'tabletes' versijas] un laadeeja akjii nenormeetu straavu [cik nu gjeneratos 'vilka'], lai tikai sho spani uztureetu. Attieciigi - izmantoja svina/skaabes akjus, kas bija speejiigi straadaat shaadaa buferrezhiimaa. viss pa vienkaarsho.

IBS. IBS meera divus parametrus: straavu [abos virzienos - gan uzlaades, gan izlaades] un akja temperaturu [spailes temperatuuru - pa vienkaarsho].
Peec straavas IBS kopaa ar atbilstosho moduli, kursh managee akja statusu, reekjina akumulatora uzlaadi/izlaadi.
Taatad, ja mees zinam, ka U uz akja=12V, iekshaa pluust 10A, tad tupa varam izreekjinaat, ka 1h laikaa akjii iemochiiti 120Wh (10Ah). Njemam lietderiibas koeficientu 0.9 [piemeeram, tipveida veertiiba siltam akjim +20oC] un voilaa - zinam, cik daudz no akja vares paprasiit, staavot parkingaa un klausoties muuziku. Piemeeram, staavam parkingaa, pateereejamaa I=5A, staavam pusstundu, izteereejaam 30Wh (2.5Ah), jeb ap 28..30% no pieejamaas energjijas [atkal - njemam veeraa lietderiibas koefu: zudumus n shit].
Atkariibaa no t, tiek mainiiti lietderiibas koeficientu dati [jo zemaaka t, jo zmeaaks lietderibas koef, lielaaki zudumi akjii - suudiigaaka kjiimija], gan samazinaata tajaa briidii pieejamaa ietilpiiba/energjija [tieshi taa pasha iemesla deelj - dalja akja plashu/kjiimijas aukstumaa nereagjee]. Piemeeram - pie 20oC koefs 0.9, pie -20oC koefs 0.4. Attieciigi - pie 20oC no jauna + pieregjistreeta + uzlaadeta 90Ah akja buus pieejamas 81Ah, pie -20oC tikai virtuaalaas 40Ah.
Otra tema - gjenerators ir ar vadaamu spani: 11..15V. Vadot gjeneratora spani, tiek manageeta uzlaades straava akjim [jo gjeneratori ir jaudiiigi, nelimiteeta taa I ar vecajiem/fikseetajiem 14.0V izdemolees akji] un nosaka I/U parametrus, kas geeliniekiem un svina/skaabes fundamentaali atskjiraas!
Treshaa teema: ar katru braukshanas reizi, ar katru starteeshanas reizi akja ietilpiiba tiek samazinaata [tiiri matemaatiski]. Piemeeram - pieregjistreji 90Ah, peec nedeeljas jau buus 89.6Ah, u.t.t. Ja tiek konstateeta straujaaka U krishanaas kaa vajadzeetu [taatad - akjis straujaak noveco], shie ietilpiibas dati tiek korigjeeti [uz samazinaashanaas pusi, protams, IBS neparedz, ka akjis pagrieziis laiku atpakalj un atjaunosies].
Attieciigi, ja peec 5 gadu braukshanas izreekjinaataa akja ietilpiiba ir tikai 15Ah, tad ar taadu drots operees, pat, ja buus jauns akjis ar 115Ah. Tb, laadees tikai 15Ah ietilpiibu, peec 5Ah pateereeshanas bljaus, ka akjis ir tuksh [kaut iekshaa var buut veel 110Ah], nelaadees akjii vairaak kaa 20Ah [un akjis ar laiku kljuus arvien tukshaaks un tukshaaks deelj pashizlaades].
No shii arii seko veel viena buutiska lieta - pat, ja akjis uzlikts jauns, IBS to 'neredzees', tb, vinjsh uzskatiis, ka tas pats vecais akjis turpina novecot, taa ietilpiiba nenoveershami samazinaas.

Tb, moralj sei basnja - nav mega buutiski, 80 vai 90Ah tu pieregjistree, patieso kapacitaati taapat nezini.
KRITISKI svariigi ir akji pieregjistreet, jo tikai tad no taam 15..20Ah saaks izmantot noraadiito [pierakstiito/pilno] akja ietilpiibu.
KRITISKI svariigi ir pierakstiit pareizu akja tipu, jo geelam/svinam ir pilniigi atskjiriigi laadeeshanas managementi, un svinu var sabojaat [un sabojaa] liekot geela vietaa un otraadi [retaak, jo gels pieljauj lielas I].

[ Šo ziņu laboja N53series, 28 Dec 2017, 11:29:26 ]

Offline
karro
28. Dec 2017, 11:01 #6804

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

ja prognozējamā ietilpība tiek pārrēķināta tīri matemātiski, tad ir iespējams, ka "prasta ražotāja" aķis nolietosies stipri ātrāk, un faktiskā ietilpība būs kļuvusi mazāka par izrēķināto, toties "augstā plaukta" aķis vēl varētu skriet un skriet, bet izrēķināts ir, ka laiks mainīt?
vai arī tā starpība starp "labu" un "sliktu" akumulatoru reālo ietilpību un nolietošanās ātrumu ir pietiekami maza, lai varētu netikt ņemta vērā? (runa ir par starpību starp viena tipa dažādu ražotāju akumulatoriem ar vienādu norādīto ietilpību)

[ Šo ziņu laboja karro, 28 Dec 2017, 11:03:28 ]

Offline
N53series
28. Dec 2017, 11:17 #6805

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Dec 2017, 11:01:26 @karro rakstīja:
ja prognozējamā ietilpība tiek pārrēķināta tīri matemātiski, tad ir iespējams, ka "prasta ražotāja" aķis nolietosies stipri ātrāk, un faktiskā ietilpība būs kļuvusi mazāka par izrēķināto, toties "augstā plaukta" aķis vēl varētu skriet un skriet, bet izrēķināts ir, ka laiks mainīt?
vai arī tā starpība starp "labu" un "sliktu" akumulatoru reālo ietilpību un nolietošanās ātrumu ir pietiekami maza, lai varētu netikt ņemta vērā? (runa ir par starpību starp viena tipa dažādu ražotāju akumulatoriem ar vienādu norādīto ietilpību)


savulaik, kad akju jomaa darbojos, situaacija bija taada, ka, piem., kruto razhotaaju akji OEM izpidiijumaa bija vismaz 10..15% virs normas [ietilpiiba, peec C20 testa], krutu razhotaaju sekundaaraa tirgus akji - ap noraadiito, bet, piem., polju leeetaa gala suudi - no 20 akju partijas NEVIENS nedavilka liidz noraaditajiem 55Ah, 3 gab. bija zem 30Ah.

Atskjiraas baisi tie parametri, bet - tas IBS managements jau uztur baigo rezervi. Ja akjim [peec vinja domaam] ir 90Ah, tad par high discharge bljaus ne pie 20 atlikushajiem, bet visiem 70.
Tas IBS managements vairaak cheko nevis izlaadeeto slieksni [to atstaaj ar rezervi], bet gan pilnigi uzlaadeto slieksni [lai akji nepaarlaadeetu, jo paarlaadeshana strauji samazina akja darbamuuzhu].
Piedevaam, kaa jau mineeju - ja akja spriegums [pie konkreeta charge state un slodzes I] kriit zem normas, reaalaas ietilpiibas dati tiek korigjeeti. Otra metode, kaa konstatee, ka ietilpiiba ir mazaaka par teoreetiski reekjinaato - pie pilnas uzlaades strauji aug U uz akja spaileem. Tb., laadeejam, veel akjim vajadzeetu 'njemt pretii' 5Ah, bet - faak, tas jau ir pilns. Protams, var buut iislaiciigas performances probleemas, bet tendences IBS speej noteikt.
Tb., navarots meegjina 'izsekot' akja reaalo performanci arii [shis gan ir gruuti, jo U/EDS izmainjas ir nebuutiskas/nelielas - taapeec ir jaaskaita in/out energjija, taa ir preciizaaka sisteema].
Un, butiskaakais - nekas no shii krutaa manageenta nelidz, ja akjis nomirst peeksnji. Piem., atdalaas svina plaaksnes gabals, uztaisa iiso starp blakus esoshaam plaaksneem - shuunai kapec. Taadus kreshus neviena elektronika neparedzees..

p.s. piem., INPA redzamais charge status [5 grupas, ik pa 20%] patiesiibaa jau nenoziimee, ka 0..20% arii ir reaalaa izlaade liidz 100%. Protams, nee. 0% IBS managementa izpratnee ir hvz [tikai razhotaajs zin], bet idejiski - 'atlikusii rezerve nekritiskam rezhiimam', ja to taa var nosaukt. tb., 0% - kritiskaa robezha, kad veel var skjilt, bet nav resursu, lai muuziku klausiitos. Vismaz taa to staastu saprotu es [cik nu info ir pieejams].

[ Šo ziņu laboja N53series, 28 Dec 2017, 11:34:03 ]

Offline
karro
28. Dec 2017, 11:51 #6806

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

ir skaidrāk,
Offline
JankaSvarka
28. Dec 2017, 13:38 #6807

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar: ///M3 e92

Tad jautājums - vai ārējā aķa uzlāde nečakarē IBS smadzenes?
Tipa IBS domā, ka tagad ir uzlādēts līdz 60Ah bet es pa nakti esmu uzdzinis līdz 90Ah?
Offline
N53series
28. Dec 2017, 14:12 #6808

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Dec 2017, 13:38:15 @JankaSvarka rakstīja:
Tad jautājums - vai ārējā aķa uzlāde nečakarē IBS smadzenes?
Tipa IBS domā, ka tagad ir uzlādēts līdz 60Ah bet es pa nakti esmu uzdzinis līdz 90Ah?


Labs jautaajums!
Taadaa/citaadaa meeraa noteikti chakaree. Labaa zinja - algoritmi noteikti aareeju laadeeshanu ir paredzeejushi.
Nu,piemeram,shajaa gadiijumaa delta sanaak 30Ah. Skaidrs,ka akjis viena cikla gadiijumaa taa nevar novecot. Ibs,piemeeram,samazinaas ietilpiibu par paaris % no deltas,turpinaas monitoreet. Ja naakoshais cikls raadiis,ka ietilpiiba "atjaunojusies",piemetiis kaadu kripatinju atpakalj. Ja katru nakti nelaadee, nekam trakam nevajadzeetu notikt.
Cik esmu papeetiijis,pim.,dzineeju vadiibas bloku algoritmus,visur salikti algoritmi,kas ierobezho viena/individuaala eventa ietekmi. Retas lazhas nenokauj logjiku.

[ Šo ziņu laboja N53series, 28 Dec 2017, 14:14:03 ]

Offline
KlavinsXD
29. Dec 2017, 13:25 #6809

Kopš: 27. Dec 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:


27 Dec 2017, 22:42:41 @KlavinsXD rakstīja:
Sveiki.vai e90 parastajai grozāmajai pečkai var uzlikt elektrisko klimu.bez liekām problēmām?zinu ka e46 ir tikkai plug/play.tik uz kājām nepūs
kāds zin?
Offline
HiJaCKeR
29. Dec 2017, 13:28 #6810

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


29 Dec 2017, 13:25:56 @KlavinsXD rakstīja:

27 Dec 2017, 22:42:41 @KlavinsXD rakstīja:
Sveiki.vai e90 parastajai grozāmajai pečkai var uzlikt elektrisko klimu.bez liekām problēmām?zinu ka e46 ir tikkai plug/play.tik uz kājām nepūs
kāds zin?

kāpēc uzreiz nevar nopirkt mašīnu kādu vajag
Offline
josi
29. Dec 2017, 16:44 #6811

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW


27 Dec 2017, 22:42:41 @KlavinsXD rakstīja:
Sveiki.vai e90 parastajai grozāmajai pečkai var uzlikt elektrisko klimu.bez liekām problēmām?zinu ka e46 ir tikkai plug/play.tik uz kājām nepūs

Kurš tev teica, ka uz E46 ir plug un play? Uz E90 bez pārbūves ir tieši tāpat kā uz E46 - pečka strādās, bet gaisa plūsmu sadalījumu regulēt nevarēs, tā pati kaut kur pūtīs savā nodabā.
Offline
josi
29. Dec 2017, 16:47 #6812

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW


28 Dec 2017, 09:51:55 @N53series rakstīja:
IBS. IBS meera divus parametrus: straavu [abos virzienos - gan uzlaades, gan izlaades] un akja temperaturu [spailes temperatuuru - pa vienkaarsho].

Spriegumu tātad mēra kas cits, nevis IBS?

KRITISKI svariigi ir pierakstiit pareizu akja tipu, jo geelam/svinam ir pilniigi atskjiriigi laadeeshanas managementi, un svinu var sabojaat [un sabojaa] liekot geela vietaa un otraadi [retaak, jo gels pieljauj lielas I].

Ok, tikai nevienā BMW auto no rūpnīcas nav gēla akumulatoru un nav arī tāda tipa. Ir AGM, kas ir pavisam cita tehnoloģija.

Offline
N53series
29. Dec 2017, 18:37 #6813

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Dec 2017, 16:47:46 @josi rakstīja:

28 Dec 2017, 09:51:55 @N53series rakstīja:
IBS. IBS meera divus parametrus: straavu [abos virzienos - gan uzlaades, gan izlaades] un akja temperaturu [spailes temperatuuru - pa vienkaarsho].

Spriegumu tātad mēra kas cits, nevis IBS?

KRITISKI svariigi ir pierakstiit pareizu akja tipu, jo geelam/svinam ir pilniigi atskjiriigi laadeeshanas managementi, un svinu var sabojaat [un sabojaa] liekot geela vietaa un otraadi [retaak, jo gels pieljauj lielas I].

Ok, tikai nevienā BMW auto no rūpnīcas nav gēla akumulatoru un nav arī tāda tipa. Ir AGM, kas ir pavisam cita tehnoloģija.




prieguma meeriishanas vieta ir absoluuti nesvariiga. kaada noziime, kursh to dara? kaada?

kaada starpiiba, vai aktiivaas vides geelveida strktuura tiek panaakta ar stiklaskjiedras piesuucinaashanu vai citaadi? VARTA ir arii paaris taadas tehnologjijas, kur savulaik viesojoties vinju razhotnee [kaa potencialiem sadarbiibas partneriem], lika ieveerot 3m distanci un rokas nepalaist, lai pirms formateeshanas nevareetu kjiimisko sastaavu izzinaat. un so? tas nemaina ideju/principu. jebshu veelies informeet VARTA [tb., Johnson Controls] informeet par man paarkaapumu, neminot vinju regjistreeto prechu ziimi?
Offline
josi
29. Dec 2017, 19:19 #6814

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW


29 Dec 2017, 18:37:22 @N53series rakstīja:
prieguma meeriishanas vieta ir absoluuti nesvariiga. kaada noziime, kursh to dara? kaada?

Kas būs aktīvs arī pilnīgi aizmigušā auto? Pareizi, tikai IBS.
Ne CAS, ne dzinēja ECU, ne kas cits nemodīsies ik pa laikam tikai lai nomērītu akumulatora spriegumu.

29 Dec 2017, 18:37:22 @N53series rakstīja:
kaada starpiiba, vai aktiivaas vides geelveida strktuura tiek panaakta ar stiklaskjiedras piesuucinaashanu vai citaadi? VARTA ir arii paaris taadas tehnologjijas, kur savulaik viesojoties vinju razhotnee [kaa potencialiem sadarbiibas partneriem], lika ieveerot 3m distanci un rokas nepalaist, lai pirms formateeshanas nevareetu kjiimisko sastaavu izzinaat. un so? tas nemaina ideju/principu. jebshu veelies informeet VARTA [tb., Johnson Controls] informeet par man paarkaapumu, neminot vinju regjistreeto prechu ziimi?

Ja pozicionē sevi kā akumulatoru speciālistu, tad esi konsekvents un ieturi to līniju līdz galam, citādi jaunuļi salasīes tos domu graudus un ar putām uz lūpām sauks, ka BMW, lūk, ir gela akumulatori. BMW motociklos - jā, dēļ to pielietojuma specifikas, bet ne jau auto.
Offline
N53series
29. Dec 2017, 19:28 #6815

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Dec 2017, 19:19:06 @josi rakstīja:

29 Dec 2017, 18:37:22 @N53series rakstīja:
prieguma meeriishanas vieta ir absoluuti nesvariiga. kaada noziime, kursh to dara? kaada?

Kas būs aktīvs arī pilnīgi aizmigušā auto? Pareizi, tikai IBS.
Ne CAS, ne dzinēja ECU, ne kas cits nemodīsies ik pa laikam tikai lai nomērītu akumulatora spriegumu.

29 Dec 2017, 18:37:22 @N53series rakstīja:
kaada starpiiba, vai aktiivaas vides geelveida strktuura tiek panaakta ar stiklaskjiedras piesuucinaashanu vai citaadi? VARTA ir arii paaris taadas tehnologjijas, kur savulaik viesojoties vinju razhotnee [kaa potencialiem sadarbiibas partneriem], lika ieveerot 3m distanci un rokas nepalaist, lai pirms formateeshanas nevareetu kjiimisko sastaavu izzinaat. un so? tas nemaina ideju/principu. jebshu veelies informeet VARTA [tb., Johnson Controls] informeet par man paarkaapumu, neminot vinju regjistreeto prechu ziimi?

Ja pozicionē sevi kā akumulatoru speciālistu, tad esi konsekvents un ieturi to līniju līdz galam, citādi jaunuļi salasīes tos domu graudus un ar putām uz lūpām sauks, ka BMW, lūk, ir gela akumulatori. BMW motociklos - jā, dēļ to pielietojuma specifikas, bet ne jau auto.


nu, IBS sprieguma meeriishana anaak organiski/logjiski - baroshanu pasham sensoram/mcu vajag? vajag. vot i vadinjsh uz plusu. kur vienglaak I ar holla/diff sensoru nomeeriit? miinusa vadaa, jo tad nevajag instrumentaalos [daargus/relatiivi] opampus izmantot [rail/rail in/out], u.t.t. jaa, sho visu var mineet/rakstiit, bet - pamatdomu tie neietekmee. man ir paarlieciiba, ka 99% esoshaa kontingenta arii vienkaarsho versiju nefonjii, neinteresee, utml.
par akju teemu - es uzskatu, ka var rezultatu/principu/meerkji agm pieliidzinaat geeliniekam. man po taas trademarks. ja kaadu interesee, var lasiit literatuuru par akjiem, iedziljinaaties. peec manas saprashanas agm ir viens no geelinieku idejas variantiem. to taa arii saucu.
Offline
josi
29. Dec 2017, 19:46 #6816

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW


28 Dec 2017, 13:38:15 @JankaSvarka rakstīja:
Tad jautājums - vai ārējā aķa uzlāde nečakarē IBS smadzenes?
Tipa IBS domā, ka tagad ir uzlādēts līdz 60Ah bet es pa nakti esmu uzdzinis līdz 90Ah?

Vēl par šo - kamēr vien akumulatora uzlādei tiek izmantotas spailes motortelpā, nevis pa taisno pie akumulatora, tikmēr no IBS viedokļa arī viss ir kārtībā.
Offline
mm325
29. Dec 2017, 20:08 #6817

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1330

Braucu ar: zilu 4.6is


29 Dec 2017, 13:28:40 @HiJaCKeR rakstīja:

29 Dec 2017, 13:25:56 @KlavinsXD rakstīja:

27 Dec 2017, 22:42:41 @KlavinsXD rakstīja:
Sveiki.vai e90 parastajai grozāmajai pečkai var uzlikt elektrisko klimu.bez liekām problēmām?zinu ka e46 ir tikkai plug/play.tik uz kājām nepūs
kāds zin?

kāpēc uzreiz nevar nopirkt mašīnu kādu vajag

Manai lamatai arī ir grozāmais kondicionieris bez klimas. Cik kādreiz interesējos, vajag mainīt visu pečku un vēl vajag kādu, kas to visu sakodēs.
Offline
josi
29. Dec 2017, 22:11 #6818

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Ne-BMW

Ja ļoti grib, tad jau visu var Lūk, viens tāds projekts:

Pirms:


Procesā pirms pečkas maiņas:


Rezultāts:


Kā alternatīvu, vienā Krievijas BMW forumā cilvēks bija uzveidojis strādājošu interfeisu starp klimas paneli un vecās pečkas vienīgo gaisa plūsmas regulējošo elektromotoru ar visu tā pašreizējās pozīcijas kalibrēšanu, taču par risinājumu prasīja cenu gandrīz kā par jaunu pečku+tās maiņu, tādēļ tika nosaukts par kosmonautu, uzmeta lūpu un beigās laikam pavisam izdzēsās.

Tāpat bija variants izmantot 1-zonas klimata kontroles paneli no X3 F25, taču tur bija principiāla problema dēļ K-CAN1/2 nesavietojamības, un tāpat nāktos programmēt savu CAN filtru.
Offline
N53series
29. Dec 2017, 22:31 #6819

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Dec 2017, 19:46:39 @josi rakstīja:

28 Dec 2017, 13:38:15 @JankaSvarka rakstīja:
Tad jautājums - vai ārējā aķa uzlāde nečakarē IBS smadzenes?
Tipa IBS domā, ka tagad ir uzlādēts līdz 60Ah bet es pa nakti esmu uzdzinis līdz 90Ah?

Vēl par šo - kamēr vien akumulatora uzlādei tiek izmantotas spailes motortelpā, nevis pa taisno pie akumulatora, tikmēr no IBS viedokļa arī viss ir kārtībā.


Tas gan buus atkariigs no ibs softa,cik tas korekts. Es garantijas uznjemties iisti negribeetu..
Offline
mm325
29. Dec 2017, 22:52 #6820

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1330

Braucu ar: zilu 4.6is


29 Dec 2017, 22:11:16 @josi rakstīja:
Ja ļoti grib, tad jau visu var Lūk, viens tāds projekts:

Pats mainīji?
Vai ir vēl kāds papildus problēmas bez pašas pečkas maiņas? Kādas ir aptuvenās izmaksas tam pasākumam?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo