Online
Pašreiz BMWPower skatās 51 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4661
Braucu ar: BMW E90 330i
|
16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?
jā, stūre ir smagāka nekā opelim | Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 19:33:52 @HiJaCKeR rakstīja:
16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?
jā, stūre ir smagāka nekā opelim
Kāds te sakars ar opeli? Ja nav ko teikt, tad neraksti un nevāc sev postu skaitu... | Online | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4661
Braucu ar: BMW E90 330i
|
16 Apr 2024, 19:38:43 @Elbarto rakstīja:
16 Apr 2024, 19:33:52 @HiJaCKeR rakstīja:
16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?
jā, stūre ir smagāka nekā opelim
Kāds te sakars ar opeli? Ja nav ko teikt, tad neraksti un nevāc sev postu skaitu...
nu tad esi kļuvis vājāks, padzer vitamīnus | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4661
Braucu ar: BMW E90 330i
|
05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?
Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.
Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.
Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.
Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.
Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 20 Apr 2024, 19:46:55 ] | Offline | | |
chaboska | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1330
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?
Man pārsēzoties no e61 uz e91 stūre ir
nesalīdzināmi smagāka, servisā teica, ka tā ir norma, jāpierod. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2803
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Pārsēžoties no e91 ar elektro reiku uz e91 ar parasto reiku jau likās daudz smagāka. | Offline | | |
Kristaps5s | | Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
|
20 Apr 2024, 19:39:02 @HiJaCKeR rakstīja:
05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?
Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.
Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.
Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.
Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.
Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.
Varbūt noderes:
https://bimmerprofs.com/thermal-management-n-series-engines/
There are several work modes:
mapped: with lowered temperature – around 80 oC;
high power: temperature around 95 oC;
normal: temperature around 105 oC;
eco mode: temperature around 112 oC.
Mapped (around 80 oC) mode uses additional heating of thermostat. In this case – the temperature inside the thermostat reaches it’s (thermostat’s) opening level, even if the coolant is 10 – 15 oC cooler. Productivity of the water-pump is increased (till 75 – 80%) for maximum efficient cooling of the engine.
Mapped mode is used for following modes:
a) in case of essential error messages of engine, for example, if insufficient performance of CO catalytic converter is detected;
b) can be used during warming up of the engine, while the temperature of coolant is significantly different from temperature of oil.
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4661
Braucu ar: BMW E90 330i
|
25 Apr 2024, 09:06:59 @Kristaps5s rakstīja:
20 Apr 2024, 19:39:02 @HiJaCKeR rakstīja:
05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?
Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.
Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.
Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.
Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.
Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.
Varbūt noderes:
https://bimmerprofs.com/thermal-management-n-series-engines/
There are several work modes:
mapped: with lowered temperature – around 80 oC;
high power: temperature around 95 oC;
normal: temperature around 105 oC;
eco mode: temperature around 112 oC.
Mapped (around 80 oC) mode uses additional heating of thermostat. In this case – the temperature inside the thermostat reaches it’s (thermostat’s) opening level, even if the coolant is 10 – 15 oC cooler. Productivity of the water-pump is increased (till 75 – 80%) for maximum efficient cooling of the engine.
Mapped mode is used for following modes:
a) in case of essential error messages of engine, for example, if insufficient performance of CO catalytic converter is detected;
b) can be used during warming up of the engine, while the temperature of coolant is significantly different from temperature of oil.
Jā, tas ir zināms
pilns internets ar šo problēmu 80 grādiem. neviens īsti nezin. cilvēki visu pēc kārtas maina un tik un tā ar temperatūru nav kārtībā. pat saliek sensorus un ieraksta garfikus ar braukšanas ātrumu un dzinēja temperatūru. tie kas ir griezušies pie BMW dīlera, atbilde ir bijusi, ka viss kārtībā.
bet adaptāciju nodzēsšana palīdz. citi raksta, ka pēc kāda laika atkal temperatūra atgreižas uz tiem 80 grādiem. bet virs 96 km/h paceļ uz 97 grādiem. varbūt viņi pēc adaptāciju dzēšanas nav veikuši readaptāciju. bet, jā adaptācijas nezkāpēc ietekmē dzinēja uzturēšanas temperatūru. varbūt tas ir ne pārāk korekti uzrakstīts DME softs. hvz. | Offline | | |
|
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1857
Braucu ar: E91
|
01 Mar 2024, 10:07:26 @sys9291 rakstīja:
vajadzētu gan sākt ar diagnostiku, jo var gadīties, ka problēma ir pavisam kaut kur citur..., jo kontrolieris runājās izmantojot K-CAN, un kura sēž vesels lērums ar blokiem, kā rezultātā jebkurš no viņiem var būt pie vainas (protams arī paši vadi var būt vainīgi)... Pie kam šī šina spēj strādāt avārijas režīmā (izmantojot vienu no 2 vadiem), līdz ar to viss spēcīgi bremzējas...
Šis laikam ir īstais ieteikums. Beidzot pieslēdzu kompi. Čupiņa ar jauniem elektrības gļukiem. Jāsāk ar tā kontakta pētīšanu drošinātāju kastei, jo dažas reizes izleca paziņojums, ka nav sakaru ar to.
Pašam džostikam dažas reizes izleca par 12V līniju.
Stulbākais, ka CIC variantā es pat riepām spiedienu nevaru noresetot bez CIC izvēlnes [ Šo ziņu laboja Bender, 02 May 2024, 09:51:56 ] | Offline | | |
maricelo92 | | Kopš: 09. Mar 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 26
Braucu ar: e92
| Varbūt kāds ir saskāries un var palīdzēt.
BMW E92, mainīja pečku, līdz ar to arī visa priekša bija izravēta, saliekot atpakaļ nav vairs skaņas
Kabeļi vairākas reizes pārbaudīti
Ekrānā sākumā parādās paziņojums: NO ACOUSTIC TONES
| Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
02 May 2024, 11:35:26 @maricelo92 rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries un var palīdzēt.
BMW E92, mainīja pečku, līdz ar to arī visa priekša bija izravēta, saliekot atpakaļ nav vairs skaņas
Kabeļi vairākas reizes pārbaudīti
Ekrānā sākumā parādās paziņojums: NO ACOUSTIC TONES
Base vai kautkkāda labàka skaņu sistēma tev? | Offline | | |
maricelo92 | | Kopš: 09. Mar 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 26
Braucu ar: e92
|
02 May 2024, 13:12:25 @Digital rakstīja:
02 May 2024, 11:35:26 @maricelo92 rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries un var palīdzēt.
BMW E92, mainīja pečku, līdz ar to arī visa priekša bija izravēta, saliekot atpakaļ nav vairs skaņas
Kabeļi vairākas reizes pārbaudīti
Ekrānā sākumā parādās paziņojums: NO ACOUSTIC TONES
Base vai kautkkāda labàka skaņu sistēma tev?
Standarta CIC, bet ielikts no facelift (jau tādu nopirku) pats neko nebiju mainījis
| Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
02 May 2024, 13:40:17 @maricelo92 rakstīja:
Standarta CIC, bet ielikts no facelift (jau tādu nopirku) pats neko nebiju mainījis
Varbūt aizmirsuši MOST cilpu vadītāja pusē atpakaļ iespraust? Vai arī bija atvienots akumulators un tagad telefona bloks ir nomiris?
[ Šo ziņu laboja josi, 02 May 2024, 14:20:54 ] | Offline | | |
maricelo92 | | Kopš: 09. Mar 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 26
Braucu ar: e92
|
02 May 2024, 14:14:00 @josi rakstīja:
02 May 2024, 13:40:17 @maricelo92 rakstīja:
Standarta CIC, bet ielikts no facelift (jau tādu nopirku) pats neko nebiju mainījis
Varbūt aizmirsuši MOST cilpu vadītāja pusē atpakaļ iespraust? Vai arī bija atvienots akumulators un tagad telefona bloks ir nomiris?
Kur tā cilpa ir neredzēju, bet vismaz bagāžniekā, gan salona pie bloka ir tā sarkanā gaisma no kabeļa
Telefona bloks šaubos, ka vispār ir, jo šai māšīnai tāda nav | Offline | | |
kasparitto | | Kopš: 11. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 742
Braucu ar:
| Sveiciens.
Šodien pārsteigums skatē, neizlaida, jo neesot kārtībā gaismas. Uzgriežot uz O gaismas turpina degt, bet vajag būt, ka uz šī režīma gaismas ir pilnībā izslēgtas.
Kāds ir ar to saskāries, kas tas par gļuku tāds? | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4053
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Ir dienasgaitas gaismas ieprogrammetas,čaļi ar kompi var pa 10eur to noņemt. Dlr marķējumam laikam jābūt uz lukturiem, nezinu kā tas ietekmē satiksmes drošību, bet ejot TA,pie tām gaismām baigi patīk piekasīties | Offline | | |
|
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
07 May 2024, 11:08:34 @kasparitto rakstīja:
Sveiciens.
Šodien pārsteigums skatē, neizlaida, jo neesot kārtībā gaismas. Uzgriežot uz O gaismas turpina degt, bet vajag būt, ka uz šī režīma gaismas ir pilnībā izslēgtas.
Kāds ir ar to saskāries, kas tas par gļuku tāds?
Gļuks ir pats inspektors, TA noteikumos nav atrodams tāds punkts. Auto var būt aprīkots ar automātisku tuvo gaismu ieslēgšanos, un nekur nav minēts, kādā slēdža stāvoklī tai ir jādarbojas.
| Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4053
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Mos inspektors bija domājis dlr gaismas,kuras ir tālajos un deg puskvēlē? | Offline | | |
kasparitto | | Kopš: 11. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 742
Braucu ar:
|
07 May 2024, 16:07:04 @spriditis rakstīja:
Mos inspektors bija domājis dlr gaismas,kuras ir tālajos un deg puskvēlē?
Noprecizēju, kad tieši ir problēma un tieši tā. Izslēdzot gaismas (slēdzī pozīcija O) degot tālās gaismas. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
07 May 2024, 16:36:32 @kasparitto rakstīja:
Noprecizēju, kad tieši ir problēma un tieši tā. Izslēdzot gaismas (slēdzī pozīcija O) degot tālās gaismas.
Tad jā, US stila DRL pie mums nav atļautas, bet to vajadzētu varēt atslēgt borta datora uzstādījumos.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|