Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 51 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
16. Apr 2024, 19:33 #10781

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4661

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?

jā, stūre ir smagāka nekā opelim
Offline
Elbarto
16. Apr 2024, 19:38 #10782

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 157

Braucu ar:


16 Apr 2024, 19:33:52 @HiJaCKeR rakstīja:

16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?

jā, stūre ir smagāka nekā opelim


Kāds te sakars ar opeli? Ja nav ko teikt, tad neraksti un nevāc sev postu skaitu...
Online
HiJaCKeR
16. Apr 2024, 20:06 #10783

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4661

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Apr 2024, 19:38:43 @Elbarto rakstīja:

16 Apr 2024, 19:33:52 @HiJaCKeR rakstīja:

16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?

jā, stūre ir smagāka nekā opelim


Kāds te sakars ar opeli? Ja nav ko teikt, tad neraksti un nevāc sev postu skaitu...

nu tad esi kļuvis vājāks, padzer vitamīnus
Offline
HiJaCKeR
20. Apr 2024, 19:39 #10784

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4661

Braucu ar: BMW E90 330i


05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?


Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.

Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.

Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.

Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.

Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 20 Apr 2024, 19:46:55 ]

Offline
chaboska
20. Apr 2024, 22:03 #10785

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1330

Braucu ar:


16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?

Man pārsēzoties no e61 uz e91 stūre ir
nesalīdzināmi smagāka, servisā teica, ka tā ir norma, jāpierod.
Offline
Mixzzz
21. Apr 2024, 15:37 #10786

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2803

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Pārsēžoties no e91 ar elektro reiku uz e91 ar parasto reiku jau likās daudz smagāka.
Offline
Kristaps5s
25. Apr 2024, 09:06 #10787

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:


20 Apr 2024, 19:39:02 @HiJaCKeR rakstīja:

05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?


Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.



Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.

Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.

Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.

Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.


Varbūt noderes:

https://bimmerprofs.com/thermal-management-n-series-engines/

There are several work modes:

mapped: with lowered temperature – around 80 oC;
high power: temperature around 95 oC;
normal: temperature around 105 oC;
eco mode: temperature around 112 oC.

Mapped (around 80 oC) mode uses additional heating of thermostat. In this case – the temperature inside the thermostat reaches it’s (thermostat’s) opening level, even if the coolant is 10 – 15 oC cooler. Productivity of the water-pump is increased (till 75 – 80%) for maximum efficient cooling of the engine.
Mapped mode is used for following modes:

a) in case of essential error messages of engine, for example, if insufficient performance of CO catalytic converter is detected;

b) can be used during warming up of the engine, while the temperature of coolant is significantly different from temperature of oil.
Offline
HiJaCKeR
25. Apr 2024, 09:20 #10788

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4661

Braucu ar: BMW E90 330i


25 Apr 2024, 09:06:59 @Kristaps5s rakstīja:

20 Apr 2024, 19:39:02 @HiJaCKeR rakstīja:

05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?


Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.



Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.

Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.

Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.

Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.


Varbūt noderes:

https://bimmerprofs.com/thermal-management-n-series-engines/

There are several work modes:

mapped: with lowered temperature – around 80 oC;
high power: temperature around 95 oC;
normal: temperature around 105 oC;
eco mode: temperature around 112 oC.

Mapped (around 80 oC) mode uses additional heating of thermostat. In this case – the temperature inside the thermostat reaches it’s (thermostat’s) opening level, even if the coolant is 10 – 15 oC cooler. Productivity of the water-pump is increased (till 75 – 80%) for maximum efficient cooling of the engine.
Mapped mode is used for following modes:

a) in case of essential error messages of engine, for example, if insufficient performance of CO catalytic converter is detected;

b) can be used during warming up of the engine, while the temperature of coolant is significantly different from temperature of oil.


Jā, tas ir zināms

pilns internets ar šo problēmu 80 grādiem. neviens īsti nezin. cilvēki visu pēc kārtas maina un tik un tā ar temperatūru nav kārtībā. pat saliek sensorus un ieraksta garfikus ar braukšanas ātrumu un dzinēja temperatūru. tie kas ir griezušies pie BMW dīlera, atbilde ir bijusi, ka viss kārtībā.

bet adaptāciju nodzēsšana palīdz. citi raksta, ka pēc kāda laika atkal temperatūra atgreižas uz tiem 80 grādiem. bet virs 96 km/h paceļ uz 97 grādiem. varbūt viņi pēc adaptāciju dzēšanas nav veikuši readaptāciju. bet, jā adaptācijas nezkāpēc ietekmē dzinēja uzturēšanas temperatūru. varbūt tas ir ne pārāk korekti uzrakstīts DME softs. hvz.
Offline
Bender
02. May 2024, 09:47 #10789

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1857

Braucu ar: E91


01 Mar 2024, 10:07:26 @sys9291 rakstīja:
vajadzētu gan sākt ar diagnostiku, jo var gadīties, ka problēma ir pavisam kaut kur citur..., jo kontrolieris runājās izmantojot K-CAN, un kura sēž vesels lērums ar blokiem, kā rezultātā jebkurš no viņiem var būt pie vainas (protams arī paši vadi var būt vainīgi)... Pie kam šī šina spēj strādāt avārijas režīmā (izmantojot vienu no 2 vadiem), līdz ar to viss spēcīgi bremzējas...

Šis laikam ir īstais ieteikums. Beidzot pieslēdzu kompi. Čupiņa ar jauniem elektrības gļukiem. Jāsāk ar tā kontakta pētīšanu drošinātāju kastei, jo dažas reizes izleca paziņojums, ka nav sakaru ar to.
Pašam džostikam dažas reizes izleca par 12V līniju.

Stulbākais, ka CIC variantā es pat riepām spiedienu nevaru noresetot bez CIC izvēlnes

[ Šo ziņu laboja Bender, 02 May 2024, 09:51:56 ]

Offline
maricelo92
02. May 2024, 11:35 #10790

Kopš: 09. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: e92

Varbūt kāds ir saskāries un var palīdzēt.

BMW E92, mainīja pečku, līdz ar to arī visa priekša bija izravēta, saliekot atpakaļ nav vairs skaņas

Kabeļi vairākas reizes pārbaudīti
Ekrānā sākumā parādās paziņojums: NO ACOUSTIC TONES

Offline
Digital
02. May 2024, 13:12 #10791

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


02 May 2024, 11:35:26 @maricelo92 rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries un var palīdzēt.

BMW E92, mainīja pečku, līdz ar to arī visa priekša bija izravēta, saliekot atpakaļ nav vairs skaņas

Kabeļi vairākas reizes pārbaudīti
Ekrānā sākumā parādās paziņojums: NO ACOUSTIC TONES



Base vai kautkkāda labàka skaņu sistēma tev?
Offline
maricelo92
02. May 2024, 13:40 #10792

Kopš: 09. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: e92


02 May 2024, 13:12:25 @Digital rakstīja:

02 May 2024, 11:35:26 @maricelo92 rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries un var palīdzēt.

BMW E92, mainīja pečku, līdz ar to arī visa priekša bija izravēta, saliekot atpakaļ nav vairs skaņas

Kabeļi vairākas reizes pārbaudīti
Ekrānā sākumā parādās paziņojums: NO ACOUSTIC TONES



Base vai kautkkāda labàka skaņu sistēma tev?



Standarta CIC, bet ielikts no facelift (jau tādu nopirku) pats neko nebiju mainījis
Offline
josi
02. May 2024, 14:14 #10793

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


02 May 2024, 13:40:17 @maricelo92 rakstīja:
Standarta CIC, bet ielikts no facelift (jau tādu nopirku) pats neko nebiju mainījis

Varbūt aizmirsuši MOST cilpu vadītāja pusē atpakaļ iespraust? Vai arī bija atvienots akumulators un tagad telefona bloks ir nomiris?

[ Šo ziņu laboja josi, 02 May 2024, 14:20:54 ]

Offline
maricelo92
02. May 2024, 15:00 #10794

Kopš: 09. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: e92


02 May 2024, 14:14:00 @josi rakstīja:

02 May 2024, 13:40:17 @maricelo92 rakstīja:
Standarta CIC, bet ielikts no facelift (jau tādu nopirku) pats neko nebiju mainījis

Varbūt aizmirsuši MOST cilpu vadītāja pusē atpakaļ iespraust? Vai arī bija atvienots akumulators un tagad telefona bloks ir nomiris?



Kur tā cilpa ir neredzēju, bet vismaz bagāžniekā, gan salona pie bloka ir tā sarkanā gaisma no kabeļa

Telefona bloks šaubos, ka vispār ir, jo šai māšīnai tāda nav
Offline
kasparitto
07. May 2024, 11:08 #10795

Kopš: 11. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 742

Braucu ar:

Sveiciens.
Šodien pārsteigums skatē, neizlaida, jo neesot kārtībā gaismas. Uzgriežot uz O gaismas turpina degt, bet vajag būt, ka uz šī režīma gaismas ir pilnībā izslēgtas.
Kāds ir ar to saskāries, kas tas par gļuku tāds?
Offline
spriditis
07. May 2024, 11:37 #10796

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4053

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Ir dienasgaitas gaismas ieprogrammetas,čaļi ar kompi var pa 10eur to noņemt. Dlr marķējumam laikam jābūt uz lukturiem, nezinu kā tas ietekmē satiksmes drošību, bet ejot TA,pie tām gaismām baigi patīk piekasīties
Offline
josi
07. May 2024, 13:10 #10797

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


07 May 2024, 11:08:34 @kasparitto rakstīja:
Sveiciens.
Šodien pārsteigums skatē, neizlaida, jo neesot kārtībā gaismas. Uzgriežot uz O gaismas turpina degt, bet vajag būt, ka uz šī režīma gaismas ir pilnībā izslēgtas.
Kāds ir ar to saskāries, kas tas par gļuku tāds?

Gļuks ir pats inspektors, TA noteikumos nav atrodams tāds punkts. Auto var būt aprīkots ar automātisku tuvo gaismu ieslēgšanos, un nekur nav minēts, kādā slēdža stāvoklī tai ir jādarbojas.
Offline
spriditis
07. May 2024, 16:07 #10798

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4053

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Mos inspektors bija domājis dlr gaismas,kuras ir tālajos un deg puskvēlē?
Offline
kasparitto
07. May 2024, 16:36 #10799

Kopš: 11. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 742

Braucu ar:


07 May 2024, 16:07:04 @spriditis rakstīja:
Mos inspektors bija domājis dlr gaismas,kuras ir tālajos un deg puskvēlē?


Noprecizēju, kad tieši ir problēma un tieši tā. Izslēdzot gaismas (slēdzī pozīcija O) degot tālās gaismas.
Offline
josi
07. May 2024, 16:52 #10800

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


07 May 2024, 16:36:32 @kasparitto rakstīja:
Noprecizēju, kad tieši ir problēma un tieši tā. Izslēdzot gaismas (slēdzī pozīcija O) degot tālās gaismas.

Tad jā, US stila DRL pie mums nav atļautas, bet to vajadzētu varēt atslēgt borta datora uzstādījumos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo