Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 raustās apgriezieni

AutorsZiņojums
Mhm
27. Feb 2012, 18:15 #41

Kopš: 02. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: braucamo

Labi ja jau te par servisiem,tad jautājums..kur labāk restaurēt turbinu?!cipari?!vai labāk nopirkt labu,bet lietotu-orģinālu?!
Paldies
Offline
gintc
27. Feb 2012, 18:48 #42

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, CF1000


27 Feb 2012, 18:15:31 Mhm rakstīja:
Labi ja jau te par servisiem,tad jautājums..kur labāk restaurēt turbinu?!cipari?!vai labāk nopirkt labu,bet lietotu-orģinālu?!
Paldies


Es remontēju pašā granīta ielas sākumā, liekas kāda 2-3 māja kreisajā pusē, atdevu veco (tur gan nekas no vinjas nebij palicis pāri) iedeva pretī citu restaurētu ar 6men garantiju! 250Ls liekas ka bij!
Offline
kawaracer
27. Feb 2012, 18:50 #43

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


27 Feb 2012, 18:15:31 Mhm rakstīja:
Labi ja jau te par servisiem,tad jautājums..kur labāk restaurēt turbinu?!cipari?!vai labāk nopirkt labu,bet lietotu-orģinālu?!
Paldies


Šie vīri par turbīnām zin visu:
Turbo Baltija

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
Mhm
27. Feb 2012, 18:53 #44

Kopš: 02. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: braucamo

tā restaurētā turbīna iet/gāja viss ok?!vnk ir dzirdēts,ka oriģinālā labāk griežas tāpat jo nespēj restaurētau nobalansēt kā nākas kko tur.
P.s kas ar cipariem turbo baltijā?kkgan tur viss individuāli laikam,ja!?
Offline
martinssh
27. Feb 2012, 19:21 #45

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1593

Braucu ar:

Turbbinu restaureeju graniita ielaa "Turbo Motors "man taa jau viss ok bet mans ieteikums njem labu lietotu orgjinaalo nefiga vinja negriezas nee nu ok precizeeshu iegriesties ta iegriezas bet nav tik maniiga parsleedzoties un nemaak panjemt no dazaadiem motora apgreizieniem tizla gausa stradaa tikai pie pedal to metal ps auto man ir automaats PS mans personiigais viedoklis un tas ir izmainjas ko sajutu peec restauraacijas

[ Šo ziņu laboja martinssh, 27 Feb 2012, 19:23:20 ]

Offline
gintc
27. Feb 2012, 19:23 #46

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, CF1000


27 Feb 2012, 19:21:14 martinssh rakstīja:
Turbbinu restaureeju graniita ielaa "Turbo Motors "man taa aju viss ok bet mans ieteikums njem labu lietotu orgjinaalo nefiga vinja negriezas nee nu ok precizeeshu iegriesties ta iegriezas bet nav tik maniiga parsleedzoties un nemaak panjemt no dazaadiem motora apgreizieniem tizla gausa stradaa tikai pie pedal to metal ps auto man ir automaats


Nez, man viss bij kā nākas, griezās ļoti labi! Tas gan bij gadus 3 atpakaļ!
Offline
Mhm
27. Feb 2012, 19:28 #47

Kopš: 02. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: braucamo

Nu redz..tā runājot,ka vairs to turbīnu pēc restaurācijas nevar dabūt atpakaļ kā oriģināli nāk.skaidrs.
Paldies par viedokļiem.
Offline
martinssh
28. Feb 2012, 07:33 #48

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1593

Braucu ar:


27 Feb 2012, 19:28:49 Mhm rakstīja:
Nu redz..tā runājot,ka vairs to turbīnu pēc restaurācijas nevar dabūt atpakaļ kā oriģināli nāk.skaidrs.
Paldies par viedokļiem.
Taa arii ir neekas tur labi negriezas ja nejuutt mashiinas gaitu pirms peec, taa ir cita probleema bet palielam jau vainas nekaadas nav tai restaureetai , bet nu musu kantoriem veel ir kur augt

[ Šo ziņu laboja martinssh, 28 Feb 2012, 07:35:26 ]

Offline
Pirats
28. Feb 2012, 08:30 #49

Kopš: 30. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: kugi

pats interesantakais, ka topiks turpinas, a pats topika autors sen jau vairs neko nepastaasta, kaa beigas vina saaga beidzaas...
labi, no savas pieredzes- 99% ir jamaina ella un filtrs ( kas nak kopa ar visu kartera vaaku) atrumkarbai, man bija analoga situacija... vnk kad pirmie 2nd hand e60 ienaca lv ar tiem 140-160 tk km noskrejieniem visi domaja, ka var tikai braukt un viss, neviens negribeja uzreiz neko investet, kas nav lets prieks ( ellas un filtra maina karba ~ 250 Ls)
Offline
CP17
28. Feb 2012, 08:33 #50

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW, LR, VW, Q, Harley, ski-doo, arctic cat, can-am, polaris u.c. nr1


28 Feb 2012, 08:30:10 Pirats rakstīja:
pats interesantakais, ka topiks turpinas, a pats topika autors sen jau vairs neko nepastaasta, kaa beigas vina saaga beidzaas...
labi, no savas pieredzes- 99% ir jamaina ella un filtrs ( kas nak kopa ar visu kartera vaaku) atrumkarbai, man bija analoga situacija... vnk kad pirmie 2nd hand e60 ienaca lv ar tiem 140-160 tk km noskrejieniem visi domaja, ka var tikai braukt un viss, neviens negribeja uzreiz neko investet, kas nav lets prieks ( ellas un filtra maina karba ~ 250 Ls )

nu jau nu jau

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
soulshaker
28. Feb 2012, 09:40 #51

Kopš: 12. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 16

Braucu ar: 530xdA


28 Feb 2012, 08:30:10 Pirats rakstīja:
pats interesantakais, ka topiks turpinas, a pats topika autors sen jau vairs neko nepastaasta, kaa beigas vina saaga beidzaas...
labi, no savas pieredzes- 99% ir jamaina ella un filtrs ( kas nak kopa ar visu kartera vaaku) atrumkarbai, man bija analoga situacija... vnk kad pirmie 2nd hand e60 ienaca lv ar tiem 140-160 tk km noskrejieniem visi domaja, ka var tikai braukt un viss, neviens negribeja uzreiz neko investet, kas nav lets prieks ( ellas un filtra maina karba ~ 250 Ls)




Eļļa maksā 11 Ls/L, tilpums kārbai ir 9-10L tātad kopā 111Ls tikai eļļa+ filtrs Ls20 + darbs Ls 20 kopā 150Ls!Eļļu maina pēc 250 tk.km, topika dalībnieki paši paskaidroja, ko darīja un kā! Par ko Tu? Par hidrotransformātora maiņu vai turbīnas maiņu?
Offline
AKbmw1
28. Feb 2012, 15:50 #52

Kopš: 20. Oct 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 132

Braucu ar: 535


28 Feb 2012, 09:40:35 soulshaker rakstīja:

28 Feb 2012, 08:30:10 Pirats rakstīja:
pats interesantakais, ka topiks turpinas, a pats topika autors sen jau vairs neko nepastaasta, kaa beigas vina saaga beidzaas...
labi, no savas pieredzes- 99% ir jamaina ella un filtrs ( kas nak kopa ar visu kartera vaaku) atrumkarbai, man bija analoga situacija... vnk kad pirmie 2nd hand e60 ienaca lv ar tiem 140-160 tk km noskrejieniem visi domaja, ka var tikai braukt un viss, neviens negribeja uzreiz neko investet, kas nav lets prieks ( ellas un filtra maina karba ~ 250 Ls)




Eļļa maksā 11 Ls/L, tilpums kārbai ir 9-10L tātad kopā 111Ls tikai eļļa+ filtrs Ls20 + darbs Ls 20 kopā 150Ls!Eļļu maina pēc 250 tk.km, topika dalībnieki paši paskaidroja, ko darīja un kā! Par ko Tu? Par hidrotransformātora maiņu vai turbīnas maiņu?


eļļas filtrs maksa +/- 100ls jo ir kopa ar kartera vaku un jaunu blīvi, kad intresējos, tad vismaz man nevienā veikalā nepiedāvāja pliku filtru!
Offline
soulshaker
29. Feb 2012, 09:43 #53

Kopš: 12. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 16

Braucu ar: 530xdA

Sorry par maldīgo INFO ātrumkārbas filtrs maksā Ls 75, tikko paskatījos garantijas talonā...Tātad kopa AAK ēļļas maiņa maksā aptuveni Ls 200, bez variantiem!
Offline
protams
29. Feb 2012, 10:04 #54

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4858

Braucu ar: Loading..


28 Feb 2012, 15:50:34 AKbmw1 rakstīja:

28 Feb 2012, 09:40:35 soulshaker rakstīja:

28 Feb 2012, 08:30:10 Pirats rakstīja:
pats interesantakais, ka topiks turpinas, a pats topika autors sen jau vairs neko nepastaasta, kaa beigas vina saaga beidzaas...
labi, no savas pieredzes- 99% ir jamaina ella un filtrs ( kas nak kopa ar visu kartera vaaku) atrumkarbai, man bija analoga situacija... vnk kad pirmie 2nd hand e60 ienaca lv ar tiem 140-160 tk km noskrejieniem visi domaja, ka var tikai braukt un viss, neviens negribeja uzreiz neko investet, kas nav lets prieks ( ellas un filtra maina karba ~ 250 Ls)




Eļļa maksā 11 Ls/L, tilpums kārbai ir 9-10L tātad kopā 111Ls tikai eļļa+ filtrs Ls20 + darbs Ls 20 kopā 150Ls!Eļļu maina pēc 250 tk.km, topika dalībnieki paši paskaidroja, ko darīja un kā! Par ko Tu? Par hidrotransformātora maiņu vai turbīnas maiņu?


eļļas filtrs maksa +/- 100ls jo ir kopa ar kartera vaku un jaunu blīvi, kad intresējos, tad vismaz man nevienā veikalā nepiedāvāja pliku filtru!

+1, man to kartera vāku un filtru (bez eļļas maiņas gan) mainīja pie 70kkm jo esot plastmasas un laika gaitā deformējas un sāk sulot.
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips