Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 projekti ar 2.8-4.4l motoriem

AutorsZiņojums
Phasma
08. Feb 2011, 16:15 #161

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Turklāt papētot BMW turbo pasaules rekordistus atradīsiet galvenokārt S36, S50 un M20 (tādā secībā) un tikai tad nāk M50

-----------------
Excitement of building....
Offline
janeks7
08. Feb 2011, 16:20 #162

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


08 Feb 2011, 16:15:27 Phasma rakstīja:
Turklāt papētot BMW turbo pasaules rekordistus atradīsiet galvenokārt S36, S50 un M20 (tādā secībā) un tikai tad nāk M50

A kas ir s36
Offline
Kashelz
08. Feb 2011, 16:22 #163

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Viss ko vajag ir pareiza kombinacijaa M50B32, plaans ka to panaakt ir tik nauda vajadziiga normaala lai eksperimenteetu un 300 lopi rokaas
Offline
barracuda
08. Feb 2011, 16:42 #164

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


08 Feb 2011, 16:20:32 janeks7 rakstīja:

08 Feb 2011, 16:15:27 Phasma rakstīja:
Turklāt papētot BMW turbo pasaules rekordistus atradīsiet galvenokārt S36, S50 un M20 (tādā secībā) un tikai tad nāk M50

A kas ir s36


laikam S38B36
Offline
Phasma
08. Feb 2011, 16:46 #165

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Tieši tā! Entschuldigung!

-----------------
Excitement of building....
Offline
charbis
08. Feb 2011, 16:48 #166

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

phasma apstaasti labaak savu recepti. ir lieka m57d30 apaksha un m20b25 zboraa. saprotu ka tas ne..ja nav bet buutu interesanti zinaat.
p.s beidzot kaads lasaams topiks atdziivojies.
Offline
Phasma
08. Feb 2011, 16:52 #167

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Nu, Charbi, viens ir uzrakstīt to, ko visi krustu šķērsu pārgremo jau gadiem ilgi...pavisam kas cits ir prasīt, lai es te uzrakstu to, ko pats pusgadu meklēju, mērīju, rēķināju un kombinēju, kamēr sanāca!
Ja ir tiešām liela interese, sadzirdi mani ar Bavārijas aliņu un uzzināsi daudz visādu noslēpumu!

[ Šo ziņu laboja Phasma, 08 Feb 2011, 16:53:38 ]



-----------------
Excitement of building....
Offline
charbis
08. Feb 2011, 17:03 #168

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

tad atdod e21 recaro kjebli.
Offline
Kashelz
08. Feb 2011, 17:28 #169

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Ar to diizelja kolkeni kaut kas nebija ka vajag, tur eljoshana savadaaka vai kas taads. Vismaz man te ta staastija ka nevarot sakjimikjot, bet gan jau runaja tie kas nav neko taadu meegjinaajushi mashi dariit.
Offline
janeks7
08. Feb 2011, 17:54 #170

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


08 Feb 2011, 17:28:50 Kashelz rakstīja:
Ar to diizelja kolkeni kaut kas nebija ka vajag, tur eljoshana savadaaka vai kas taads. Vismaz man te ta staastija ka nevarot sakjimikjot, bet gan jau runaja tie kas nav neko taadu meegjinaajushi mashi dariit.

Ir tas darīts,protams nedaudz jāpārtaisa.
Offline
Kashelz
08. Feb 2011, 18:10 #171

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Eljoshana tieshi? Un vai pec tam viss eljojas ta ka tam vajadzeetu but vai tik ta - dzineejs sanaak ar mazu resursu. Staasti kas ka jaadara
Offline
Phasma
08. Feb 2011, 19:18 #172

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Viss bija bumbās! Nogriezu ručkā sezonu (kā ikdienas un sporta auto), pēc tam pārdevu un pārcēlām setapu citā motorā un atkal jau gads aiz muguras, kopš tiek veiksmīgi lietots! Šāles kā jaunas, viss eļļojas!

-----------------
Excitement of building....
Offline
Digital
08. Feb 2011, 20:06 #173

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

To visu uzbuvet nav problema ja galva stradaa, pats esu lidzigu taisijis, bet kaa jau Phasma teica pirmais motors prasija diezga laika lai visu sameritu sarekinatu un diezvai kaads ta vnk gribes visu pateikt
Offline
Phasma
08. Feb 2011, 20:12 #174

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:


08 Feb 2011, 20:06:10 Digital rakstīja:
To visu uzbuvet nav problema ja galva stradaa, pats esu lidzigu taisijis, bet kaa jau Phasma teica pirmais motors prasija diezga laika lai visu sameritu sarekinatu un diezvai kaads ta vnk gribes visu pateikt


Bet zini, kas ir visvērtīgākais?! Secinājumi, pēc nobrauktas sezonas, ko pilnveidot un ko uztaisīt savādāk, vēl labāk, ko nākamreiz nedarīt utt!

-----------------
Excitement of building....
Offline
Digital
08. Feb 2011, 20:37 #175

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Jaa tas no serijas, ka pirmie kakjeni jaslicina
Offline
Phasma
07. Jun 2011, 09:31 #176

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:


08 Feb 2011, 20:37:06 Digital rakstīja:
Jaa tas no serijas, ka pirmie kakjeni jaslicina


Citiem vārdiem, evolūcija, beta versija, eksperiments...utt

Secinājums pēc sezonas ar M20B30 + 288 Schrick - ļoti dinamisks un jaudīgs aparāts sanāk. Katru dienu slāni un smaids no sejas nepāriet!

-----------------
Excitement of building....
Offline
add
11. Jun 2014, 19:23 #177

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Ir varbūt pieejams saraksts ar detaļām, kas nepieciešams 3.0 stroker uz m50 izbūvei
Pēc
Links rakstītā nepieciešama ir kloķene, sadalenes, klaņi un virzuļi, varbūt kāds, kas ir taisījis tādu hibrīdu var pakomentēt
Offline
inferno-ex
11. Jun 2014, 19:29 #178

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Vai tik nebija vēl jāliek ražīgākas sprauslas?

Un vispār, kāds ir ieguvums liekot kopā M50B30? Lielāks tilpums un jauda neskaitās. Čuguna bloks ar 3 litriem?
Offline
8203
11. Jun 2014, 23:30 #179

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Kāpēc borēt m50 bloku, ja m52 bloks ir no AL?

M50B30 gadījumā vadība jābrauc regulēt uz turbochip, tas būs lētāk, nekā likt programējamo.
Offline
8203
11. Jun 2014, 23:31 #180

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW


11 Jun 2014, 19:29:58 inferno-ex rakstīja:
Vai tik nebija vēl jāliek ražīgākas sprauslas?

Un vispār, kāds ir ieguvums liekot kopā M50B30? Lielāks tilpums un jauda neskaitās. Čuguna bloks ar 3 litriem?


ko Tev vēl vajag?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo