Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
zaljsh
15. Jan 2024, 20:46 #19341

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1271

Braucu ar: auto

Man augums 180. Tas ir precīzi uz robežas starp pāreju no M un L izmēra rāmi. M izmēram esmu pie maksimālā gala, L izmēram pie minimālā gala. Kuru iesakāt šādā gadījumā?
Offline
Araajz
15. Jan 2024, 21:52 #19342

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28061

Braucu ar: E39

L
Offline
k_be
15. Jan 2024, 23:31 #19343

Kopš: 05. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 778

Braucu ar:


15 Jan 2024, 20:46:09 @zaljsh rakstīja:
Man augums 180. Tas ir precīzi uz robežas starp pāreju no M un L izmēra rāmi. M izmēram esmu pie maksimālā gala, L izmēram pie minimālā gala. Kuru iesakāt šādā gadījumā?


Grūti pateikt, ķermeņa proporcijas (roku/ kāju garums/ attiecība pret torsu) var būt atšķirīgas. M izmēram varbūt vajadzēs garāku sēdekļa stuti un stūres iznesumu, bet tas būs manevrējamāks. Varbūt arī nē.
Ražotājiem ģeometrija niansēs pie vienādiem rāmja izmēru apzīmējumiem atšķiras.

CANYON, piemēram, savā lapā ir ielikuši vienkāršu kalkulatoru, kur ievadot savu un kājas iekšējo garumu, var indikatīvi izvēlēties savu izmēru no viņu piedāvājuma, iesaku apskatīties - tur ir absolūti labs price/ performance ratio.

Man pašam pašreizējam ritenim pie "pareizā" rāmja izmēra vajadzēja citu stūres iznesuma garumu, regulējot uzsēdi. Sajūtās - pēc regulācijas rokas arī vairāk netirpa.
Offline
///Meija
16. Jan 2024, 09:59 #19344

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1012

Braucu ar: Kodiaq, RR, VAZ2101, Cannondale Scalpel, Fatbike


15 Jan 2024, 20:46:09 @zaljsh rakstīja:
Man augums 180. Tas ir precīzi uz robežas starp pāreju no M un L izmēra rāmi. M izmēram esmu pie maksimālā gala, L izmēram pie minimālā gala. Kuru iesakāt šādā gadījumā?

Ļoti atkarīgs kur un kā brauc. Esmu 190 un lecot OZK gan gaisā gan treilos jūtos daudz labāk uz L Down country rāmja kā uz XL. Ja brauc agresīvi un jautrība ir tas kas Tevi dzen uz mežu - noteikti mazāko spektra rāmi! Kurpretī XL būs stabilāks pletējot SEBus. Ja tas ir tas ko darīsi - noteikti lielāko rāmi ņem. Plus katram razotajam domāju reach uc lietas būs atškīrīgas, bet nu galvenā vadļinija vismaz pēc manas n to velo pieredzes ir tā ko aprakstīju augstāk.
Offline
smudo
16. Jan 2024, 11:10 #19345

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


16 Jan 2024, 09:59:03 @meija rakstīja:

15 Jan 2024, 20:46:09 @zaljsh rakstīja:
Man augums 180. Tas ir precīzi uz robežas starp pāreju no M un L izmēra rāmi. M izmēram esmu pie maksimālā gala, L izmēram pie minimālā gala. Kuru iesakāt šādā gadījumā?

Ļoti atkarīgs kur un kā brauc. Esmu 190 un lecot OZK gan gaisā gan treilos jūtos daudz labāk uz L Down country rāmja kā uz XL. Ja brauc agresīvi un jautrība ir tas kas Tevi dzen uz mežu - noteikti mazāko spektra rāmi! Kurpretī XL būs stabilāks pletējot SEBus. Ja tas ir tas ko darīsi - noteikti lielāko rāmi ņem. Plus katram razotajam domāju reach uc lietas būs atškīrīgas, bet nu galvenā vadļinija vismaz pēc manas n to velo pieredzes ir tā ko aprakstīju augstāk.


Nu ja cilvēks pērk HT pa limitētu budžetu, tad diez vai viņš OZK road gapu leks

Ja esi uz robežas, tad paņemot mazāko rāmi, tas būs nedaudz vieglāks, bet real life tos 100-200 gramus nejutīsi.

[ Šo ziņu laboja smudo, 16 Jan 2024, 11:11:27 ]

Offline
Kalnz
17. Jan 2024, 07:49 #19346

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:

Varbūt kādam ir šāda izmēra amortizātors?



No skrūves līdz skrūvei 165mm

PM

[ Šo ziņu laboja Kalnz, 17 Jan 2024, 07:49:39 ]

Offline
Peppa_pig
21. Jan 2024, 12:03 #19347

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 498

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸


15 Jan 2024, 17:32:03 @CRUCZ rakstīja:

15 Jan 2024, 00:10:32 @Peppa_pig rakstīja:
Ko varat ieteikt no elektro velo?

- ar uzladi nobraukums ap 100 km.
- neuzkritosa baterija.
- pilsetai.
- 2000-4000 oiro.


Veloprofs veikalā ir tieši šobrīd atlaides TREK elektriskajiem velo.
Kas ar so? Cena adekvata? Varbut var tadu melnu dabut?
Offline
XK220
21. Jan 2024, 12:19 #19348

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3157

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Ņem šo - fullis, EP8 un melns
https://veloprofs.lv/lv/elektriskie-velosipedi/...ers-xl_185_195cm
Offline
Peppa_pig
21. Jan 2024, 12:25 #19349

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 498

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸

Ari tos skatijos, tas pilsetai der? Del ta amortizatora pa vidu - kalniem/bezceliem piemerots vairak?
Offline
atrabotka
21. Jan 2024, 13:10 #19350

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Atvainojos par offtopic, bet tīri intereses pēc - kur un kapēc pilsētā tā elektropiedziņa būtu tik nepieciešama? Vienīgais pluss - vieglāka uzsākšana no vietas. Pārējos redzu tikai mīnusus - dārgs, smags, jādomā kur/kad lādēt, apkope + ja kaut kas tur nobrūk. Es laikam pārak vecmodīgs, bet manuprāt pie mūsu reljefa labāk kaut kas maksimāli vienkāršs un viegls (līdz 10 kg)
P.S. Par sportu/braukšanu pa mežiem nerunāju - tur cita lieta.
Offline
Corey
21. Jan 2024, 13:46 #19351

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2304

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Cilveki no/uz darbu brauc un negrib slapju muguru atmities.
Offline
alnisg
21. Jan 2024, 20:47 #19352

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1567

Braucu ar:


21 Jan 2024, 13:46:46 @Corey rakstīja:
Cilveki no/uz darbu brauc un negrib slapju muguru atmities.

Kāda, tur, fuc slapa mugura? Uz darbu brauc mierīgi, neiesvīstot. Ja smadzenes vietā, svīsti citos maršrutos.
Offline
juriz
22. Jan 2024, 07:36 #19353

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2177

Braucu ar: būzu

Man līdz darba 35km, tur nevar neiesvīst, ja vien nav plāns darbā ierasties ap pusdienlaiku.
Bet elektrovelo man varētu tikai nedaudz tur līdzēt, bez iesvīšanas neiztiktu pat ar elektro.
Offline
alnisg
22. Jan 2024, 07:56 #19354

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1567

Braucu ar:

Ja darbā nav dušošanās opcija, tādu gabalu ar veļļuku braukt vispār nevaig'. Tādam gabalam laika apstākļu dēļ ir jābūt arī iespējamam sabiedriskajam/personīgajam auto transportam.
Offline
juriz
22. Jan 2024, 09:35 #19355

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2177

Braucu ar: būzu

Ir duša, un es jau maks pāris reizes nedēļā braucu bāzītei, tā teikt. Un ofisā biežāk arī nav jābūt.
Offline
atrabotka
22. Jan 2024, 10:28 #19356

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 85

Braucu ar:


21 Jan 2024, 13:46:46 @Corey rakstīja:
Cilveki no/uz darbu brauc un negrib slapju muguru atmities.


Braukāju ar velo uz darbu 4 gadus ikdienā. Slapja mugura ir ja:
1) Brauc pārāk ātri, uzsāk pārāk strauji - palielināta fiziskā slodze. Galvenais faktors.
2) Pārāk smags velo, slikti ripo.
3) Braucēja fiziskā sagatavotība - liekais svars, švakas kājas utt. kas palielina fizisko slodzi.
4) Ja neviens no šiem nav aktuāls, tad slapju muguru viegli var radīt arī mugursomas esamība.

Pēc savas pieredzes braucot mierīgi ar velo sanāk mazāk sasvīst nekā ar kājām ejot Tas pie nosacījuma, ka velo ir viegls un labi ripo. Nav jābrauc kā sacensībās.

Slapju muguru var dabūt to elektro velo staipot augšā/lejā pa trepēm, ja ir tāda lieta.
Offline
XK220
22. Jan 2024, 14:47 #19357

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3157

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


21 Jan 2024, 13:10:49 @atrabotka rakstīja:
Atvainojos par offtopic, bet tīri intereses pēc - kur un kapēc pilsētā tā elektropiedziņa būtu tik nepieciešama? Vienīgais pluss - vieglāka uzsākšana no vietas. Pārējos redzu tikai mīnusus - dārgs, smags, jādomā kur/kad lādēt, apkope + ja kaut kas tur nobrūk. Es laikam pārak vecmodīgs, bet manuprāt pie mūsu reljefa labāk kaut kas maksimāli vienkāršs un viegls (līdz 10 kg)
P.S. Par sportu/braukšanu pa mežiem nerunāju - tur cita lieta.

Saimniecībā ir gan 10kg fullis, gan 9kg hardteils, gan 27kg elektrozutis, 9 no 10 reizēm braucot viens ņemu elektro, ja braucu ar draudzeni, tad draudzenei dodu elektro un pats braucu ar to, kam pedāļi tajā brīdī uzlikti.
Offline
JL-30
23. Jan 2024, 20:19 #19358

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 176

Braucu ar:

Sveiki!
Gravelim giant revolt 1 vajadzētu kēdi nomainīt.
Tā kā šī ir mana pirmā sezona, tāpēc vēršos pēc palīdzības. It kā vajadzīga kmc x10 ķēde, bet skatos, ka tās ir dažādas. Kāda tad jāizvēlas vispār? Un vai shimano vai kāda cita arī derēs, vai labāk to kmc ņemt? Bez obid, ka tik stulbi jautājumi. Nav vispār nekādas pieredzes ar velolietām.
Offline
sergis15
23. Jan 2024, 20:31 #19359

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu

jebkura 10 ķēde, jo dārgāka, jo labāks shift performance.
ja neko no tā nesaprot, jābrauc tik uz servisu, var pie manis.
ķēde ir jānoīsina pareizi.


-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
XK220
25. Jan 2024, 13:14 #19360

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3157

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


23 Jan 2024, 20:19:04 @JL-30 rakstīja:
Sveiki!
Gravelim giant revolt 1 vajadzētu kēdi nomainīt.
Tā kā šī ir mana pirmā sezona, tāpēc vēršos pēc palīdzības. It kā vajadzīga kmc x10 ķēde, bet skatos, ka tās ir dažādas. Kāda tad jāizvēlas vispār? Un vai shimano vai kāda cita arī derēs, vai labāk to kmc ņemt? Bez obid, ka tik stulbi jautājumi. Nav vispār nekādas pieredzes ar velolietām.

Tev ir vajadzīga ne tikai ķēde, bet arī kasete.
Ņem lētāko shimas kaseti uz 10sp un lētāko kmc ķēdi.
Īsāk sakot - nemainā nekas, kā tikai svars, ilgāk kalpos linkglide, bet tad cits cipars. Slēgšanās kvalitāti ķēde viena ražotāja ietvaros neiespaido, profils sānu posmiem būs vienāds, rullīši arī, atšķirsies pārklājums, tukšie sānu posmi vai top ķēdēm būs tukšie pini, Tev tas nav vajadzīgs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo