Online

Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
JL-30
27. May 2023, 20:41 #18901

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 176

Braucu ar:

Paldies Serģim par 2 velosipēdiem- man un sievai!
Offline
badmoon
27. May 2023, 21:00 #18902

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8231

Braucu ar: Braucu ar


27 May 2023, 20:41:32 @JL-30 rakstīja:
Paldies Serģim par 2 velosipēdiem- man un sievai!


Uzdāvināja?

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
Staris
27. May 2023, 21:17 #18903

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

sergis turpina tukšot powera kabatas
Izskatās, ka veloshops ir populārākais veikals poweristiem.
Offline
smudo
28. May 2023, 09:38 #18904

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Ar čomiem atbraucām uz 3 dienu sačiem Mouflon Tracks - nākamnedēl, kad būšu atpakaļ, padalīšos vairāk ar iespaidiem, bet kopum sači ir superīgi!






Offline
Locis
28. May 2023, 09:58 #18905

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Labs
Offline
SpOrcMeN
28. May 2023, 09:59 #18906

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33927

Braucu ar: banderautomobili

ka saucas tada tipa sacensibas , tur nav lecieni par aizam u.tm. downhill shtellas ???

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Locis
28. May 2023, 10:11 #18907

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Domāju tas pats MTB ir(kaut vai tāpēc ka pašam jaminas augšā ) ,ja vien nav iekšā sekcijas no kādas zilās DH trases ,bet tāpat tā paliek tikai sekcija.

Te piemēram ,bija DH zilā trase(lai palabo Serģis vai Edgars,ja kļudos ). Mierīgi varēja braukt ar MTB ricuku ,kaut gan tajā pašā laikā iebraucam xco pasaules čempionāta trasē Čehija bija tādi dropi uz leju pa sienu ka es pat nemēģināju.
https://youtu.be/Lpbcl6lRh0s
https://youtu.be/rEGdYxVf0Nk

[ Šo ziņu laboja Locis, 28 May 2023, 10:18:43 ]

Offline
Domeniks
28. May 2023, 20:16 #18908

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2941

Braucu ar: Toyota

Smudo ko saki par skorpionam? Ir labas?
Offline
smudo
28. May 2023, 23:48 #18909

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


28 May 2023, 20:16:48 @Domeniks rakstīja:
Smudo ko saki par skorpionam? Ir labas?


Līdz šim braucu ar Maxxis Reckon Race (gan 2,25 gan 2,4" izmērā), gan Maxxis Aspen. Visas trīs ir XCO sausa laika trail riepas. Man ir 2,4" versija ar Lite bortu. Riepa ripo super labi un ir ļoti ātra sausos apstākļos (subjektīvi šķiet ātrāka par Maxxis un līkumos turas līdzīgi). Neskatoties uz plāno bortu, nebija nekādu problēmu arī kalnos, kur nobraucienos vairākas reizes sasniedzu 68 kmh pa akmeņainiem kalnu ceļiem. Akmeņainos līkumos jāuzmanās, jo protektors nav dziļš. Uz slapjām saknēm neturas, bet tas arī nav šis riepas uzdevums. redzēju daudz braucējus šeit, kas brauca ar šo riepu - daži tikai aizmugurē un priekšā bija kas niknāks. Latvijas XCO riepa arī ir laba, ja nav dubļaina trase.

Reālais svars vienai riepai bija 626 gr un otrai nepilni 650gr. Vienīgā vilšanās bija, ka real life pat uz 30mm ID diska reālais riepas platums sanāca 2,32", nevis solītie 2,4" (kaut gan YT review daži samēra arī 2,4". Maxxis Reckon Race ir reāls 2,4" platums, bet svars 874gr.
Offline
smudo
29. May 2023, 00:08 #18910

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


28 May 2023, 10:11:08 @Locis rakstīja:
Domāju tas pats MTB ir(kaut vai tāpēc ka pašam jaminas augšā ) ,ja vien nav iekšā sekcijas no kādas zilās DH trases ,bet tāpat tā paliek tikai sekcija.

Te piemēram ,bija DH zilā trase(lai palabo Serģis vai Edgars,ja kļudos ). Mierīgi varēja braukt ar MTB ricuku ,kaut gan tajā pašā laikā iebraucam xco pasaules čempionāta trasē Čehija bija tādi dropi uz leju pa sienu ka es pat nemēģināju.
https://youtu.be/Lpbcl6lRh0s
https://youtu.be/rEGdYxVf0Nk


Šīs bija Mouflon Tracks MTB 3 dienu sacensības. Vidēji dienā 36-43km un 900 līdz 1050 augstuma metri. Pirmajā dienā laida pa 5 braucējiem ar 5min atstarpi un pēc tam 70 cilvēku grupas ar 10min atstarpi. Tiem, kas tas ir par traku, pieejama arī Adventure klase, kur otrajā un trešajā dienā ir mazākas distances. Divas dienas bija iekļautas arī vieglākas DH trases vai to posmi, bet pamatā bija kalnu ceļi un single tacks pa Mouflon parku.

Tramplīni bija, bet 80% varēja izkopēt un to, ko nevarēja un bail no lēcieniem, viss bija tāpat izbraucams, jo nebija dropu. OZK XCO trasē, piemēram, ir daudz vairāk un lielāki lēcieni, bet jebkādā citā ziņā LV trases nespēj līdzināties kalnu trasēm. 20% braucēju braucas ar hard tail - trase to atļāva.

Maksimālais augstums trasē bija ap 1200m (līdz ar to to īpaši nemaz nejūt pat Latvijas braucēji). Kalni ir pārklāti ar mežiem (līdz ar to man saule un karstums vispār netraucēja - brīžiem uzbraucot augšā pat bija vēsi arī race pace režīmā) un ir daudz gleznainu skatu.

Katrā gadījumā sacensības ļoti patika. Šī bija manas pirmās sacensības kalnos (LV pēdējā laikā braucu XCO un nedaudz VIVUS) - braucu ap pirmo trešdaļu un biju ātrāks nobraucienos un treilos par 90% braucēju no "manas grupas", līdz ar to ja LV labi padodas XCO, tad tur arī ies labi. Bet bija no LV braucēji, kam XCO nesokas, bet kas arī tika galā ar trasi (brauca gan pa beigu galu). Bet 80% tāpat izšķir tas, kam ir lielāki w/kg.

Ar katru dienu arī varēju manīt, kā nedaudz uzlabojas tehniskās prasmes un laiks nobraucienos. Pirmajā dienā bija šoks, ka mazāk piekusu uzbraucot 500m kāpumu, nekā pēc tam pa DH trasi braucot lejā Bet Serģis pamācīja, ka jāmaina atbalsta kājas un nākamajās dienās jau bija vieglāk un ātrāk.
Offline
sergis15
29. May 2023, 15:07 #18911

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11939

Braucu ar: pikapu

nu lejā braucot arī jāseko elpošanai līdz, jo kad komats biksēs par to aizmirstas

[ Šo ziņu laboja sergis15, 29 May 2023, 15:08:17 ]



-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
AAE
29. May 2023, 16:24 #18912

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2284

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Varbūt kādam jaunais censonis ir izaudzis no sava 20" velo un ir gatavs to nodot nākamajam braucējam?

Meklējam nenolietotu, sakarīgu velo priekš sava 6gadnieka.
Offline
piradzinjsh
29. May 2023, 17:22 #18913

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2207

Braucu ar: vienu radzi


28 May 2023, 09:59:11 @SpOrcMeN rakstīja:
ka saucas tada tipa sacensibas , tur nav lecieni par aizam u.tm. downhill shtellas ???

wrong turn 7
Offline
barney
29. May 2023, 22:44 #18914

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: i3 & Subaru


29 May 2023, 00:08:08 @smudo rakstīja:

28 May 2023, 10:11:08 @Locis rakstīja:
Domāju tas pats MTB ir(kaut vai tāpēc ka pašam jaminas augšā ) ,ja vien nav iekšā sekcijas no kādas zilās DH trases ,bet tāpat tā paliek tikai sekcija.

Te piemēram ,bija DH zilā trase(lai palabo Serģis vai Edgars,ja kļudos ). Mierīgi varēja braukt ar MTB ricuku ,kaut gan tajā pašā laikā iebraucam xco pasaules čempionāta trasē Čehija bija tādi dropi uz leju pa sienu ka es pat nemēģināju.
https://youtu.be/Lpbcl6lRh0s
https://youtu.be/rEGdYxVf0Nk


Šīs bija Mouflon Tracks MTB 3 dienu sacensības. Vidēji dienā 36-43km un 900 līdz 1050 augstuma metri. Pirmajā dienā laida pa 5 braucējiem ar 5min atstarpi un pēc tam 70 cilvēku grupas ar 10min atstarpi. Tiem, kas tas ir par traku, pieejama arī Adventure klase, kur otrajā un trešajā dienā ir mazākas distances. Divas dienas bija iekļautas arī vieglākas DH trases vai to posmi, bet pamatā bija kalnu ceļi un single tacks pa Mouflon parku.

Tramplīni bija, bet 80% varēja izkopēt un to, ko nevarēja un bail no lēcieniem, viss bija tāpat izbraucams, jo nebija dropu. OZK XCO trasē, piemēram, ir daudz vairāk un lielāki lēcieni, bet jebkādā citā ziņā LV trases nespēj līdzināties kalnu trasēm. 20% braucēju braucas ar hard tail - trase to atļāva.

Maksimālais augstums trasē bija ap 1200m (līdz ar to to īpaši nemaz nejūt pat Latvijas braucēji). Kalni ir pārklāti ar mežiem (līdz ar to man saule un karstums vispār netraucēja - brīžiem uzbraucot augšā pat bija vēsi arī race pace režīmā) un ir daudz gleznainu skatu.

Katrā gadījumā sacensības ļoti patika. Šī bija manas pirmās sacensības kalnos (LV pēdējā laikā braucu XCO un nedaudz VIVUS) - braucu ap pirmo trešdaļu un biju ātrāks nobraucienos un treilos par 90% braucēju no "manas grupas", līdz ar to ja LV labi padodas XCO, tad tur arī ies labi. Bet bija no LV braucēji, kam XCO nesokas, bet kas arī tika galā ar trasi (brauca gan pa beigu galu). Bet 80% tāpat izšķir tas, kam ir lielāki w/kg.

Ar katru dienu arī varēju manīt, kā nedaudz uzlabojas tehniskās prasmes un laiks nobraucienos. Pirmajā dienā bija šoks, ka mazāk piekusu uzbraucot 500m kāpumu, nekā pēc tam pa DH trasi braucot lejā Bet Serģis pamācīja, ka jāmaina atbalsta kājas un nākamajās dienās jau bija vieglāk un ātrāk.


Paldies par review, šis pasākums izskatās ļoti labi. Kādā no nākošajām sezonām būs jāaizbrauc.
Mani pieci centi par Polijas MTB stage racing. Divus gadus braucu Beskidy un ar to laikam pietika. Četras dienas, distances nedaudz īsākas Adventure, bet kāpuma metri nedaudz vairāk (1300-1600m). Tad nu sanāk, ka stundu brauc kalnā, 20 min pletē lejā un tās takas un ātrumi tur tādi, ka ja sašujās, tad tevi var arī neatrast Priekš manis par stāvu jābrauc augšā, vietām tiešām tā, ka griez 350-400w un stāvi uz vietas Tas pats uz leju, dažās vietās ir sajūta, ka poļi tos segmentus ielikuši ar domu, tipa, paskatīsimies kas būs, ja xc gonku pa šo krauju palaidīs lejā Viss kustīgos akmeņos, kas lido uz visām pusēm. Man abus gadus bija sauss laiks. Hvz, kas tur notiek, kad uzlīst
Bez FS ričuks tur nav ko darīt. Es neesmu super tehnisks braucējs, bet nu tur lielai daļai poļu ir stipri kur pielikt. Četrās dienās tur var iemācīties vairāk tehniskos skills, kā pāris sezonas vivus drillējot.
Domāju, viegliem un jaudīgiem braucējiem ar labiem tehniskiem skills šis ir ļoti piemērots pasākums.
Offline
Araajz
30. May 2023, 10:55 #18915

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28073

Braucu ar: E39

To Beskidy gribētos ar elektro fūli noripināt - nav vairs tie gadi, kad gribas mīties stikla kalnā
Offline
sergis15
30. May 2023, 11:26 #18916

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11939

Braucu ar: pikapu


30 May 2023, 10:55:11 @Araajz rakstīja:
To Beskidy gribētos ar elektro fūli noripināt - nav vairs tie gadi, kad gribas mīties stikla kalnā

beskidos ir giant trek nomanas, gan giant nomas, gan škiet ns.
visur ir elektro.
tā kā pietiek atrunāties, paņēmi vairāk naudas un ceļā uz kalniem

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
///Meija
30. May 2023, 11:45 #18917

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1012

Braucu ar:


30 May 2023, 11:26:20 @sergis15 rakstīja:

30 May 2023, 10:55:11 @Araajz rakstīja:
To Beskidy gribētos ar elektro fūli noripināt - nav vairs tie gadi, kad gribas mīties stikla kalnā

beskidos ir giant trek nomanas, gan giant nomas, gan škiet ns.
visur ir elektro.
tā kā pietiek atrunāties, paņēmi vairāk naudas un ceļā uz kalniem

+!
Uz katra stūra bija noma ar elektro feļļiem! Baukšanas vaina! Vienīgi bikeparki gan pārsvarā 6 dien un 7 dien strādā bet darba dienās ir mierā. Pirms gionkas gribējām pateisnot rokas bikeparkā bet pacēlāji tik brīvdienās tike ieslēgti.
Offline
0xFFFF
30. May 2023, 12:57 #18918

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 360

Braucu ar: e30 320i, f36 435i, rAudi s3

Man ar Polijas/Slovākijas trases ļoti patīk. Daba un augstuma metri nav kā alpos, bet trases ļoti foršas visisem braucēju līmeņiem. Cenas ar demokrātiskas.
Serģis, vai kāds ,kurš biežāk bijis, varētu sīkāk uzrakstīt par bikeparkiem un kur labāk iesācējiem.
Vasaras sezonā pacēlāji strādā arī darbadienās. Daži "sportisti" ņaud, ka jāminās pašam augšā, bet tās 20min braukt lejā arī nav viegli + tas ir kautkas, ko Latvijā nevar atkārtot.
Pēc divām nedēļām brauks uz šejieni rokas pataisnot https://endurotrails.pl/en
Offline
Locis
30. May 2023, 12:58 #18919

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Mēs aizbraucām uz trasi vismaz 30km no mītnes,kalna augšā apmēram 45 min ,tad lejā ,atkala augšā un tad uz hatonu.
Offline
0xFFFF
30. May 2023, 13:01 #18920

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 360

Braucu ar: e30 320i, f36 435i, rAudi s3


30 May 2023, 12:58:39 @Locis rakstīja:
Mēs aizbraucām uz trasi vismaz 30km no mītnes,kalna augšā apmēram 45 min ,tad lejā ,atkala augšā un tad uz hatonu.

Šitais bija labs, kautkādus 2vus aliņus un picu apēdām un minām mājās tos 30km, kas ar nebija pa plakni
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo