Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Golf 4

AutorsZiņojums
him
16. Jun 2009, 21:51 #21

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:


16 Jun 2009, 21:43:09 oose rakstīja:
pag. 2000 gada taču ir G astra... no 98 gada manuprāt jau...

Nu otrā paaudze, kadetus neskaitot sanāk B.

Vēl tantes runā, ka Octavia I ir laba, vienīgi TIKAI pēc pirmās modernizācijas (laikam 1999. gadā), atšķirības var redzēt salonā - panelis. Tad arī tikai novērstas daudz bērnu slimības. Pēc tam laikam bija vēlviena modernizācija. Nu īsāk - jo jaunāku jo labāk. Visam jābūt tādam pašām kā Golf IV, tikai daudz vairāk vietas.

Ā, un korollas (tās paaudzes, kas ir CSDD) ir pilnīgi šroti, aizmirsti par tām

[ Šo ziņu laboja him, 16 Jun 2009, 21:52:58 ]

Offline
osk
16. Jun 2009, 21:51 #22

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61

2 gadus man darba mašīna bija Golf IV 1.6, kas tika attiecīgi lietota... ar hadeni nekādu problēmu baigo nebija, tikai bukses jāmaina pēc ~1.5 gadi, jo priekša sāk baigi grabēt. 1.6 ir sliktākais, kas var būt. rij un neiet. pilsētā patēriņš varēja sasniegt 13 litrus. un 1.6 ir kautkādas kārbas debīlas, tur kautkāds sūds atnāk vaļā no vibrācijas ar laiku, ielido starp zobratiem un ir čau. pats to piedzīvoju optimāls variants ir 1.8, ja interesē kas vairāk PM
Offline
oose
16. Jun 2009, 21:55 #23

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


16 Jun 2009, 21:51:40 him rakstīja:

16 Jun 2009, 21:43:09 oose rakstīja:
pag. 2000 gada taču ir G astra... no 98 gada manuprāt jau...

Nu otrā paaudze, kadetus neskaitot sanāk B.

Vēl tantes runā, ka Octavia I ir laba, vienīgi TIKAI pēc pirmās modernizācijas (laikam 1999. gadā), atšķirības var redzēt salonā - panelis. Tad arī tikai novērstas daudz bērnu slimības. Pēc tam laikam bija vēlviena modernizācija. Nu īsāk - jo jaunāku jo labāk. Visam jābūt tādam pašām kā Golf IV, tikai daudz vairāk vietas.

Ā, un korollas (tās paaudzes, kas ir CSDD) ir pilnīgi šroti, aizmirsti par tām

bet astra ir tā kuru es domāju cerams ja ? it kā cita tur nevarētu būt
Offline
him
16. Jun 2009, 21:57 #24

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

Offline
oose
16. Jun 2009, 22:00 #25

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Yes! šo es arī uzskatu par G astru tehniski ir dzrdēts ka ļoti ok, bet tracina tie salona sīkumi nenostrādātie un tizlie
+ golfam pats par sevi salons kvalitatīvāks ne ?
Offline
him
16. Jun 2009, 22:07 #26

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

hvz, ar IV golfu maz sanācis saskarties, bet vispār Golps kā tāds nevieš uzticību. III Golfs ir pilnīga miskaste, no kā turēties pa gabalu. Bet vismaz vēl gadus 4-7 vecai Astrai nekas negrabēja Vēl tas, ka Astrai katra ekstra ir jānovērtē, jo viņām tā ir reta parādība. Iesaku velūra salonu, un radio pat pašam lētākājam ir ok skaņa, jo ir 8 vai 10 skaļruņi. Nu hvz, daudz kas jau ir atkarīgs kā tas auto braukts, piem. sencis brauc prātīgi (bet nesēņo), tāpēc tam auto viss bija kulē arī kad beidza lietot, bet zinot, ka tās bija 80% firmas auto, tad...
Kautkādus 2 vai 3 gadus bija pirktākais auto Latvijā
Offline
oose
16. Jun 2009, 22:08 #27

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

motors labākais variants no benzina 1.6 vai 2.0 ?
Offline
oose
16. Jun 2009, 22:15 #28

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

kuram opeļa 1.8 ir turbīna ?????
Offline
beerzinsh
16. Jun 2009, 22:19 #29

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


16 Jun 2009, 22:15:51 oose rakstīja:
kuram opeļa 1.8 ir turbīna ?????



mozh bertonei???? jaunajiem naak 1.6 ljurbo!!!
Offline
him
16. Jun 2009, 22:19 #30

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:


16 Jun 2009, 22:08:44 oose rakstīja:
motors labākais variants no benzina 1.6 vai 2.0 ?

1.6 tad skatis lai 16V, jo bija arī 8V Par to, ka rij daudz kā teica otrā topikā - vidēji 7.0-7.5 ar 1.6 16V. Par 2.0 neko nezinu, jaudīgākais bija 2.2. No dīzeļiem 1.7 DTI vispār Opel ļoti labs dzinējs
Offline
oose
16. Jun 2009, 22:20 #31

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

dīzeli toč nē, nebraukšu pa darbu tik daudz....2 varētu būt laba dinamikas-patēriņa attiecība, 100kw
Offline
takers
16. Jun 2009, 22:23 #32

Kopš: 15. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 132

Braucu ar: EO-53 un HS-91


16 Jun 2009, 22:19:29 him rakstīja:

16 Jun 2009, 22:08:44 oose rakstīja:
motors labākais variants no benzina 1.6 vai 2.0 ?

1.6 tad skatis lai 16V, jo bija arī 8V Par to, ka rij daudz kā teica otrā topikā - vidēji 7.0-7.5 ar 1.6 16V. Par 2.0 neko nezinu, jaudīgākais bija 2.2. No dīzeļiem 1.7 DTI vispār Opel ļoti labs dzinējs
opel dzinējs neviens nav ok iznemot vecos mistkastniekus,opel diesel neviens nav uzticams un tas 1,7 vispar ir šņaga
Offline
oose
16. Jun 2009, 22:25 #33

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

taker, viss ir hujova ne ? ko iesaki darbam ? 750iL ?
Offline
beerzinsh
16. Jun 2009, 22:26 #34

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


opel dzinējs neviens nav ok iznemot vecos mistkastniekus,opel diesel neviens nav uzticams un tas 1,7 vispar ir šņaga


blee veciit cik tu esi pircis mashiinas visas laikam ka no leishiem!!!!

1.7 ir ok, tikai droshi ka lielaakaa dalja ir noskreejushi pus milijonu un takers ir pie taada ticis!!!!!
Offline
takers
16. Jun 2009, 22:27 #35

Kopš: 15. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 132

Braucu ar: EO-53 un HS-91


16 Jun 2009, 22:25:17 oose rakstīja:
taker, viss ir hujova ne ? ko iesaki darbam ? 750iL ?

viss nav hujova tikai ne opeli,es jau nezinu kādas ir tavas prasības pret auto es tev iesaku ņemt golpu ,bet tikai tdi
Offline
Lauriko
16. Jun 2009, 22:28 #36

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Ir daudz slikta dzirdēts par Opel dīzeļiem!
Un ja tam kautkas brūk ir dikti dārgas ziepes!
Offline
takers
16. Jun 2009, 22:29 #37

Kopš: 15. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 132

Braucu ar: EO-53 un HS-91


16 Jun 2009, 22:26:31 beerzinsh rakstīja:

opel dzinējs neviens nav ok iznemot vecos mistkastniekus,opel diesel neviens nav uzticams un tas 1,7 vispar ir šņaga


blee veciit cik tu esi pircis mashiinas visas laikam ka no leishiem!!!! nē no opeļiem turos pa gabalu,vnk gana bieži ir sanācis iebraukt diesel servisos un paklausīties,ko saka paši meistari,var jau būt,ka džeki brauc jauna opelī ar to 1,7 un jūsmo,jo paši neremontē,jo remontē darba vieta

1.7 ir ok, tikai droshi ka lielaakaa dalja ir noskreejushi pus milijonu un takers ir pie taada ticis!!!!!
Offline
him
16. Jun 2009, 22:29 #38

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9066

Braucu ar:

taker - cik liela pieredze tev bija ar 1.7 DTI
Sencim firmā bija padsimt tādas Astras pie tam pašiem sava garāža un meistars, ta kā kautko arī rubī un tur viss bija ar tiem motoriem. Protams vēlreiz saku - viss atkarīgs kā brauc. Ja attieksme nekāda un galīgi nojāj, tad ko var gribēt. Nokaut var pat w123 MB dīzeli, ja pacenšas.
Ā, un bija arī Corsas un Merivas ar to pašu 1,7
Offline
envy
16. Jun 2009, 22:31 #39

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2193

Braucu ar: TFSI


16 Jun 2009, 21:25:55 HeyTolsty rakstīja:

16 Jun 2009, 21:16:54 Puika rakstīja:
Kāda jēga no 1.6? Vienīgais labums no tā mazā sūda tāds, ka viņš ir lēts, ne ta ekonomijas, ne jaudas.
Jaanjem 1,9tdi.

Tu maz zini cik tam mazajam suudam remonts izmaksaa?
It iipashi tdi
toties labajos laikos ar čipotu tdi biķeros tika piesmieti daudzi 328
Offline
beerzinsh
16. Jun 2009, 22:32 #40

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:

taker EVOR apsardzes firmai ir kaadi 20 1.7 iegaadaati 2007 gadaa... motors nav izbeidzies nevienam (zinot kādi ir apsargi un kā viņi brauc tad secinājumus vaig izdarīt).....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo