Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.

AutorsZiņojums
alnisg
26. Feb 2024, 17:52 #8521

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1560

Braucu ar:


26 Feb 2024, 13:01:46 @restar79 rakstīja:

26 Feb 2024, 12:25:05 @Mizx rakstīja:

26 Feb 2024, 12:18:26 @CP17 rakstīja:

26 Feb 2024, 11:39:48 @Mizx rakstīja:
Gan jau tagad arī kaut kur kādreiz varētu gadīties izbraukt, jo tas ir restaurēts.
Vienu vagonu, jau nofenderējuši

P.s.Jā, es arī ar šito sīks būdams izkratījos
Vai pat divus vagonus — vecā bildē rāda 3 vagonu sastāvu.

90to sākumā sencis nopirka Latviju, tiem laikiem bija vnk wooow, tonētie logi, lielā lŭka, salons pilnībā iztapsēts,pārśŭts ar samtīgu audumu, salona atdalośā storka,aizmugurē sēdvietas pret sēdvietām ar izlaižamu gsldiñu pa vidu,spieķoti metāla kalpaki utt.
Pirms tam bija lieliem prieksniekiem .
BET, tas auto knapi pats sevi varēja pavilkt, plīsa dahuja,bundźa bija kā buhankai śkība greiza, braktprieks tuvu nullei pat tajos gados

Es deviņdesmito sākumā epizodiski braukāju ar Latviju, kurai bija jau rietumnieku dīzelītis. Nekādu tehnisku problēmu. Tikai, tas autiņš pats par sevi..., ne normālai vadīšanai, ne jebkāda līmeņa komfortam...
Offline
Asch
27. Feb 2024, 10:16 #8522

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4184

Braucu ar:

Ko var gribet, tas auto ir bazets uz 24-tas Volgas, tur jau defaulta nekas labs nevareja but. Paveica, ka uz 21-mas Volgas bazes neuzlika
Onkulis bija ceha prieksnieks lidz rupnicas slegsanai. Pats dzenaja masinas uz Maskavu. Biju tads padsmitgadnieks 90-to vidu, atceros,ka vins skruveja sava garaza to masinu, lai varetu aizbraukt līdz galam. Brakis bija liela dala detalu, bremzu vakuumniekam skiet reizes 3 braucam uz rupnicu pakal, jo ieprieksejie nefunkcioneja.
Brauca vesela kolonna parasti un atpakal ar vilcienu.
Offline
RVR
27. Feb 2024, 10:24 #8523

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21944

Braucu ar: RVR

RAF bija viens no salīdzinoši retajiem uzņēmumiem, kuram 80.-ajos gados tika ATŅEMTA kvalitātes zīme - pat ar visu savu propagandas sistēmu tā laika vara bija spiesta publiski atzīt, ka tā rūpnīca ražo s*du.

Protams, lielā mērā pie vainas tam bija kopējā plānveida ekonomikas sistēma - tos busus nekur citur PSRS neražoja, pieprasījums bija milzīgs, tāpēc ņēma pretim visu, kas saražots, bet rūpnīcai galvenais bija izpildīt plānu, nevis domāt par kvalitāti...

[ Šo ziņu laboja RVR, 27 Feb 2024, 10:27:53 ]

Offline
CP17
27. Feb 2024, 11:12 #8524

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Atjaunotās Latvijas pirmā prezidenta Gunta Ulmaņa vajadzībām 1993. gadā tika nopirkts 1992. gada “Mercedes-Benz 500 SEL” (V140). Tiem laikiem tā skaitījās šika mašīna. Taču, kad par prezidenti 1999. gadā tika ievēlēta Vaira Vīķe-Freiberga, mašīna jau bija nokalpojusi teju sešus gadus. Automašīnai ik pa laikam atklājās pa kādai tehniskai ķibelei. Tā laika presē atrodamas ziņas, ka 2000. gadā divu mēnešu laikā prezidentes auto sabojājies piecas reizes. (c)NRA


Tik tālu viss labi

Slinkums meklēt, 1995g vēl nebija TA uzlīmes Vai jau tad policija neskrubināja uz ceļa viņas nost?

Foto no 95' kad spridzināja skrundas lokatoru.

[ Šo ziņu laboja CP17, 27 Feb 2024, 11:20:14 ]

Offline
bum_bumz
27. Feb 2024, 11:19 #8525

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6427

Braucu ar: E34

Ap puča laiku nezkāpēc bija pavēle braukt palīgā RAFam ražot busus. Varbūt nozare bija līdzīga, presēt metālu
No stāstītā neatceros gan, tur bija beļģu štances iepirktas vai beļģu metāls. Katrā ziņā, durvis vai spārnus neizcirta pa gabalam bet meta apakšā 3 loksnes uzreiz, t.i. sanāca 3 izmēra durvis. Pie montāžas ar spēku ieriktēja kā vajag Klāt nebiju bet 2 džeki divas nedēļas tur pabija, 1991.gads.
Offline
DimanC
27. Feb 2024, 11:49 #8526

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 302

Braucu ar: elektrību

par RAF kvalitāti baisi stāsti dzirdēti, paziņa tur praksē strādāja.

Laikam 3 no 10 mašīnām no konveijera paši nevarēja nobraukt.
Darbiniekus aicināja uz haltūrām (pēc darbalaika) - izredzētajām mašīnām salabot trūkumus;
Līniju montieriem pneimatiskie instrumenti bija "savējie" (glabājās skapītī), jo rūpnīcas īpašumam regulāri pieauga kājas;
Kad montieriem uznāca nogurums vai apnikums, samorezus dzina ar ārmuru...
Offline
juriz
27. Feb 2024, 11:53 #8527

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2176

Braucu ar: būzu


26 Feb 2024, 12:58:35 @RVR rakstīja:
Laimes komplekts bērnam 80.-to gadu vasaras dienā:
ar kuģīti no centra uz Mežaparku, tur karuseļi un autodroms, bērnu dzelzceļš, šitais autovilciens, Zoo un vēl saldējums kādā kafejnīcā

Man aizdomas, ka pat pa taisno no Jūrmalas, Majoriem ar kuģīti braucām līdz Mežaparkam.

Ar to buhankas bāzēto nepaspēju izbraukt, par jaunu
Offline
Asch
27. Feb 2024, 11:56 #8528

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4184

Braucu ar:

Par kvalitati jau teicu, reali no konveijera naca nedaskruveti eksmplari, kurus labakaja gadijuma nofinesaja "atstoinika". Citi ta ari aizgaja talak un tika novesti lidz braucamam stavoklim jau ar ipasnieka rokam. Draugs tur praksi gaja, teica, ka reali atsviskas skruves, ko nepaspeja ieskruvet, viri iesita ar amuru
Par detalu zagsanu no razotnes tur vsipar varetu gramatu sarakstit
Offline
CP17
27. Feb 2024, 12:18 #8529

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


27 Feb 2024, 11:53:07 @juriz rakstīja:

26 Feb 2024, 12:58:35 @RVR rakstīja:
Laimes komplekts bērnam 80.-to gadu vasaras dienā:
ar kuģīti no centra uz Mežaparku, tur karuseļi un autodroms, bērnu dzelzceļš, šitais autovilciens, Zoo un vēl saldējums kādā kafejnīcā

Man aizdomas, ka pat pa taisno no Jūrmalas, Majoriem ar kuģīti braucām līdz Mežaparkam.

Ar to buhankas bāzēto nepaspēju izbraukt, par jaunu

Vai tik tie kuģīši nestartēja arī no Juglas kanāla, kko tādu pa miglu atceros, ka maucām ar omi uz Mežaparku Nav vairs kam pajautāt
Offline
martins_usars
27. Feb 2024, 12:38 #8530

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 717

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

zaļais pūķis neatbild?
Offline
RVR
27. Feb 2024, 14:34 #8531

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21944

Braucu ar: RVR


27 Feb 2024, 11:53:07 @juriz rakstīja:

26 Feb 2024, 12:58:35 @RVR rakstīja:
Laimes komplekts bērnam 80.-to gadu vasaras dienā:
ar kuģīti no centra uz Mežaparku, tur karuseļi un autodroms, bērnu dzelzceļš, šitais autovilciens, Zoo un vēl saldējums kādā kafejnīcā

Man aizdomas, ka pat pa taisno no Jūrmalas, Majoriem ar kuģīti braucām līdz Mežaparkam.



Varbūt kaut kad senāk tā varēja būt, nezinu, bet 80.-ajos no Majoriem uz Rīgu gāja "Meteors" ar zemūdens spārniem, bet uz Mežaparku no centra (no krastmalas) gāja parastais upju tramvajs (tie paši, kas arī tagad redzami krastmalā - "Liepāja", "Jelgava", "Jūrmala", kā arī "Vecrīga", kuru tolaik sauca par "Maskavu" ).

[ Šo ziņu laboja RVR, 27 Feb 2024, 14:34:38 ]

Offline
RVR
27. Feb 2024, 14:37 #8532

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21944

Braucu ar: RVR


27 Feb 2024, 12:18:13 @CP17 rakstīja:

Vai tik tie kuģīši nestartēja arī no Juglas kanāla, kko tādu pa miglu atceros, ka maucām ar omi uz Mežaparku Nav vairs kam pajautāt


No Juglas kanāla bija cita līnija, tur gāja kuģis uz Alderiem (caur abiem Baltezeriem).

Mežaparka kuģis pa ceļam piestāja Vecmīlgrāvī.
Offline
Mikels
27. Feb 2024, 15:27 #8533

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4612

Braucu ar: cieņu


27 Feb 2024, 11:56:39 @Asch rakstīja:
Par kvalitati jau teicu, reali no konveijera naca nedaskruveti eksmplari, kurus labakaja gadijuma nofinesaja "atstoinika". Citi ta ari aizgaja talak un tika novesti lidz braucamam stavoklim jau ar ipasnieka rokam. Draugs tur praksi gaja, teica, ka reali atsviskas skruves, ko nepaspeja ieskruvet, viri iesita ar amuru
Par detalu zagsanu no razotnes tur vsipar varetu gramatu sarakstit

Ja paskatās krievu blogeru apskatus par to pašu buhanku vai UAZ Patriot tur arī pēc 30 gadiem nekas kvalitātes ziņā nav mainījies
Offline
CP17
27. Feb 2024, 16:10 #8534

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


27 Feb 2024, 15:27:58 @Mikels rakstīja:

27 Feb 2024, 11:56:39 @Asch rakstīja:
Par kvalitati jau teicu, reali no konveijera naca nedaskruveti eksmplari, kurus labakaja gadijuma nofinesaja "atstoinika". Citi ta ari aizgaja talak un tika novesti lidz braucamam stavoklim jau ar ipasnieka rokam. Draugs tur praksi gaja, teica, ka reali atsviskas skruves, ko nepaspeja ieskruvet, viri iesita ar amuru
Par detalu zagsanu no razotnes tur vsipar varetu gramatu sarakstit

Ja paskatās krievu blogeru apskatus par to pašu buhanku vai UAZ Patriot tur arī pēc 30 gadiem nekas kvalitātes ziņā nav mainījies

Nemeloy

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Mikels
27. Feb 2024, 16:25 #8535

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4612

Braucu ar: cieņu

Šeit "sulīgāks" apskats:https://www.youtube.com/watch?v=ysus_sQ3aWc&t=210s

Offline
CP17
27. Feb 2024, 17:17 #8536

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


26 Feb 2024, 13:30:30 @Indo rakstīja:

26 Feb 2024, 10:25:32 @Indo rakstīja:

Same. Ar "buhanku" arī paspēju. Pa Mežaparka kalniņiem bija super fun's!






Vispār baigi maz info par to buhanku, esot tik <20gab. vispār izripojušas no zavoda uz visu rusņu...

Тягач на базе УАЗ-452Д, один или два прицепных вагончика с расцвеченным мягким верхом — такие симпатичные автопоезда некогда курсировали в некоторых крупных парках СССP.

Сборку прогулочных составов, получивших в народе ласковое название «Босоножка», наладили на «Краснодарском механическом заводе нестандартного оборудования» в 1972 году. Судя по тому, что к настоящему времени сохранились лишь редкие фотоснимки этого изделия, тираж его оказался совсем крошечным — вряд ли более двух десятков.

Обратите, кстати, внимание на маленькие боковые окошки. Они не были сквозными, а предназначались для размещения рекламы, поэтому имели подсветку.

Наконец, оборудование предусматривало радиоточку и портативный магнитофон. Другие технические характеристики машины неизвестны.


Offline
CP17
27. Feb 2024, 17:23 #8537

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Rokoties pa UAZ internātu uzdūros šitam, ar šito nav neviens paspējis paspolēt?
Offline
RVR
28. Feb 2024, 10:35 #8538

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21944

Braucu ar: RVR


27 Feb 2024, 17:23:23 @CP17 rakstīja:
Rokoties pa UAZ internātu uzdūros šitam, ar šito nav neviens paspējis paspolēt?



Šitais joprojām stāv tur teritorijā un pa retam tiek izmantots.



Offline
Indo
28. Feb 2024, 10:49 #8539

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4935

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


27 Feb 2024, 17:23:23 @CP17 rakstīja:
Rokoties pa UAZ internātu uzdūros šitam, ar šito nav neviens paspējis paspolēt?



Ar tādu nē, bet kad pie fātera Rumbulā strādāju, mums bija ZIL-130 ar "lopu vagonu" un tikai 1300km nobraukumu. Atpirkām no RIX. Tas bija Rumbulas mazdārziņu bieds. Pa izdedžu ieliņām šķrē gāja kā traks! Un bieži vien pa to tika mests ar visādiem priekšmetiem. Piemēram, spaini.


Šāds:

Offline
CP17
28. Feb 2024, 12:00 #8540

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4