Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 57 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Porsche

Tēma: Porsche Cayenne iegāde

AutorsZiņojums
JDS
12. Jul 2022, 19:41 #641

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9804

Braucu ar: 5, S, TS.


12 Jul 2022, 19:07:15 @smudo rakstīja:

12 Jul 2022, 18:05:11 @barons13 rakstīja:
Ha, šis interesants fakts par LPG automašīnām, nezināju par to. Viņi arī detaļas šādiem auto netirgo?
160e par diagnostiku šādai potenciālai naudas kapsētai nebūt nav slikti.


Ja, senak pie rezervs dalu dzekiem ari bija liels uzraksts, ka neapkalpo auto ar LPG Man vel telefona kaut kur bilde ir!

tepar forumaa arii klejoja taa bilde
Offline
barons13
12. Jul 2022, 20:41 #642

Kopš: 26. May 2008

Ziņojumi: 210

Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto

Zināmā mērā loģiski, it īpaši jauniem Porsche auto.

No otras puses - tāda Cayenne ir padsmit gadus veca lamata, tāpat kā E53 un nu jau drīz arī E70 X5.
Jāatzīst, ka LPG esamība vai neesamība nebūtu bijis izšķirošais faktors, ja auto būtu normālā stāvoklī, bet ja nav iespējams normāli apkopt to auto, tad šis ir jāņem vērā.
Vēl jautājums - vai standarta servisi tiek galā ar elementārām lietām kā eļļu maiņas utt šiem auto? Vai arī ir kādi darboņi, kas specializējas uz šiem? Jo nu vest tādu padsmitgadīgu lamatu pie dīlera dēļ katra sīkuma arī nez vai man būs milzu iekāriens.
Offline
JDS
12. Jul 2022, 20:46 #643

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9804

Braucu ar: 5, S, TS.


12 Jul 2022, 20:41:58 @barons13 rakstīja:
Zināmā mērā loģiski, it īpaši jauniem Porsche auto.

No otras puses - tāda Cayenne ir padsmit gadus veca lamata, tāpat kā E53 un nu jau drīz arī E70 X5.
Jāatzīst, ka LPG esamība vai neesamība nebūtu bijis izšķirošais faktors, ja auto būtu normālā stāvoklī, bet ja nav iespējams normāli apkopt to auto, tad šis ir jāņem vērā.
Vēl jautājums - vai standarta servisi tiek galā ar elementārām lietām kā eļļu maiņas utt šiem auto? Vai arī ir kādi darboņi, kas specializējas uz šiem? Jo nu vest tādu padsmitgadīgu lamatu pie dīlera dēļ katra sīkuma arī nez vai man būs milzu iekāriens.

Izveelies kaadu citu auto izpriecaam ja apdomaa lpg, vai labot kautkaados kaktu servisos
Protams, ka elementaaraas lietas var izdariit jebkuraa normaalaa servisaa, ar motoru un elektroniku gan netiks jebkursh galaa, ja runa r par Cayenne S vai turbo
Offline
barons13
12. Jul 2022, 20:52 #644

Kopš: 26. May 2008

Ziņojumi: 210

Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto

Šīs arī ir lietas, par kurām vēlos noskaidrot pirms sāku domāt par šāda auto iegādi
Pats LPG uz šāda auto neliktu, un šis info, ko jūs piemetat ir ļoti labs, jo kā aju minēju - iepriekš ar šo marku nav bijusi darīšana.
Attiecīgi skaidrs, jāskatās maksimāli standarta, nesačakarēts Cayenne S, jāved uz diagnostiku un tad jau lai stāsta - kas ir un kas nav.
Offline
BigDog24
12. Jul 2022, 22:00 #645

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 805

Braucu ar: dīzeli

es mazlietiņ nesaprotu to tieksmi ieteikt pneimu tam 12+ gadīgajam verķim. Tur katra stojka priekšā kādi 750+ eur bilstein izpildījumā (oem 1500+). Ņemties tikai ar baloniem un ticēt ka amīši dzīvi pēc 200k+ šķiet dīvaini. +vēl vienmēr vārstu bloks, kompresors, sprūstoši līmeņu devēji utt.

Manuprāt, atsperu variantā jau var mierīgi hadeni kaut pārlasīt servisā pēc iegādes, bilstein amis 100eur, lemforder plaukts 130eur..

Offline
depo
12. Jul 2022, 22:09 #646

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20440

Braucu ar: Zirgu

Tie laiki, kad pneima bija kosmoss ir pagājuši. Tagad pneimas remontē pa ļoti adekvātiem cipariem daudz kur. Tā nu vairs nav galvassāpe. Pneima ir štelle, visiem iesaku tiekties pēc auto ar pneimu.

[ Šo ziņu laboja depo, 12 Jul 2022, 22:09:48 ]

Offline
Samsasi
12. Jul 2022, 23:30 #647

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 1468

Braucu ar:


12 Jul 2022, 20:52:24 @barons13 rakstīja:
Šīs arī ir lietas, par kurām vēlos noskaidrot pirms sāku domāt par šāda auto iegādi
Pats LPG uz šāda auto neliktu, un šis info, ko jūs piemetat ir ļoti labs, jo kā aju minēju - iepriekš ar šo marku nav bijusi darīšana.
Attiecīgi skaidrs, jāskatās maksimāli standarta, nesačakarēts Cayenne S, jāved uz diagnostiku un tad jau lai stāsta - kas ir un kas nav.


nu nez, ko tad tur diagnostikā tādu pateiks... 111 punkti motorā un kārbā tak tāpat neielīdīsi. cik tad porkai tas dignostikas tūlis ir advancēts?
Offline
Locis
12. Jul 2022, 23:49 #648

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 9601

Braucu ar: X5 , Ranger limited, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tikai neparprotiet,bet padsmit gadus vecu auto dzīt pie dīlera uz pārbaudi ir baigā vajadzība ? Nu tā ka jauns jau nebūs un nauda būs jāieliek ,tas ir skaidrs ,drīzāk paša apskate,lai saprast vai tas auto nav saguris ,nenāk vemiens un pēc test drive šķiet dzīvs auto kam visi mezgli normāli kalpo,hadene klusa ?

Man parasti vai nu variants pie apskates atkrita vai arī ,ja līdz servisam aizgāja ,tad arī viss bija ok ,beigās jau saproti ka tas serviss tikai tāds keksits mierinājumam.
Offline
Mizx
12. Jul 2022, 23:57 #649

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4612

Braucu ar:


12 Jul 2022, 23:49:41 @Locis rakstīja:
Tikai neparprotiet,bet padsmit gadus vecu auto dzīt pie dīlera uz pārbaudi ir baigā vajadzība ? Nu tā ka jauns jau nebūs un nauda būs jāieliek ,tas ir skaidrs ,drīzāk paša apskate,lai saprast vai tas auto nav saguris ,nenāk vemiens un pēc test drive šķiet dzīvs auto kam visi mezgli normāli kalpo,hadene klusa ?

Man parasti vai nu variants pie apskates atkrita vai arī ,ja līdz servisam aizgāja ,tad arī viss bija ok ,beigās jau saproti ka tas serviss tikai tāds keksits mierinājumam.
Nepiekritīšu, vismaz MB gadījumā ir vērts. Ar universālajām diagnostikas iekārtām redz tikai universālos pamata mezglus un neko vairāk. Jā, ar tiem var būt kā saka — vai nu strādā, vai nestrādā. Man pagājušā gadsimta auto nolasīja, ka kļuda āra temperatūras sensorā, ka klimatam spiediens bijis par zemu un vēl visādus šādus sīkumus. Tā kā viss bija sataisīts un tikai kļūdas palikušas, tad šāda informācija tomēr liecina par auto uzturēšanu kopumā. Uzreiz ir skaidrs, vai iepriekšējais īpašnieks braucis ar cauru radiatoru, vai satraucies par kaut kādu šķietami nebūtisku sensoru remontēšanu. Var jau teikt, ka katrs tas štrunts neko daudz nemaksā un varbūt tiešām tos nevajag, tomēr iegādes bridī tam visam var būt liela nozīme, lai nav pēc tam viss pašam no jauna jāpārvelk un jāremontē. Pirmajā servisā kur pagadās to visu neuzzināt.
Offline
PE
13. Jul 2022, 04:19 #650

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 403

Braucu ar:


12 Jul 2022, 23:57:04 @Mizx rakstīja:

12 Jul 2022, 23:49:41 @Locis rakstīja:
Tikai neparprotiet,bet padsmit gadus vecu auto dzīt pie dīlera uz pārbaudi ir baigā vajadzība ? Nu tā ka jauns jau nebūs un nauda būs jāieliek ,tas ir skaidrs ,drīzāk paša apskate,lai saprast vai tas auto nav saguris ,nenāk vemiens un pēc test drive šķiet dzīvs auto kam visi mezgli normāli kalpo,hadene klusa ?

Man parasti vai nu variants pie apskates atkrita vai arī ,ja līdz servisam aizgāja ,tad arī viss bija ok ,beigās jau saproti ka tas serviss tikai tāds keksits mierinājumam.
Nepiekritīšu, vismaz MB gadījumā ir vērts. Ar universālajām diagnostikas iekārtām redz tikai universālos pamata mezglus un neko vairāk. Jā, ar tiem var būt kā saka — vai nu strādā, vai nestrādā. Man pagājušā gadsimta auto nolasīja, ka kļuda āra temperatūras sensorā, ka klimatam spiediens bijis par zemu un vēl visādus šādus sīkumus. Tā kā viss bija sataisīts un tikai kļūdas palikušas, tad šāda informācija tomēr liecina par auto uzturēšanu kopumā. Uzreiz ir skaidrs, vai iepriekšējais īpašnieks braucis ar cauru radiatoru, vai satraucies par kaut kādu šķietami nebūtisku sensoru remontēšanu. Var jau teikt, ka katrs tas štrunts neko daudz nemaksā un varbūt tiešām tos nevajag, tomēr iegādes bridī tam visam var būt liela nozīme, lai nav pēc tam viss pašam no jauna jāpārvelk un jāremontē. Pirmajā servisā kur pagadās to visu neuzzināt.

+1
Neviens labāk par dīlerī tā auto mezglus nepārzin
Offline
JDS
13. Jul 2022, 13:29 #651

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9804

Braucu ar: 5, S, TS.


12 Jul 2022, 23:49:41 @Locis rakstīja:
Tikai neparprotiet,bet padsmit gadus vecu auto dzīt pie dīlera uz pārbaudi ir baigā vajadzība ? Nu tā ka jauns jau nebūs un nauda būs jāieliek ,tas ir skaidrs ,drīzāk paša apskate,lai saprast vai tas auto nav saguris ,nenāk vemiens un pēc test drive šķiet dzīvs auto kam visi mezgli normāli kalpo,hadene klusa ?

Man parasti vai nu variants pie apskates atkrita vai arī ,ja līdz servisam aizgāja ,tad arī viss bija ok ,beigās jau saproti ka tas serviss tikai tāds keksits mierinājumam.

Tas tev nav bmw vai audi kur pilns internets ar doagnostikas tuuljiem.
Cik cilveekiem riigaa ir piwis? Cik ir originaalais piwis? Nu luuk, tajaa briidi Tu sapratiisi ka droshaak ir doties uz krasta ielu. Jo isi launchi un citi universaalie toolji, ne tuvu netiek visam klaat un neraada to ko piwis
Offline
JDS
13. Jul 2022, 13:35 #652

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9804

Braucu ar: 5, S, TS.


12 Jul 2022, 22:00:37 @BigDog24 rakstīja:
es mazlietiņ nesaprotu to tieksmi ieteikt pneimu tam 12+ gadīgajam verķim. Tur katra stojka priekšā kādi 750+ eur bilstein izpildījumā (oem 1500+). Ņemties tikai ar baloniem un ticēt ka amīši dzīvi pēc 200k+ šķiet dīvaini. +vēl vienmēr vārstu bloks, kompresors, sprūstoši līmeņu devēji utt.

Manuprāt, atsperu variantā jau var mierīgi hadeni kaut pārlasīt servisā pēc iegādes, bilstein amis 100eur, lemforder plaukts 130eur..



Tikai tas, kursh nekad nav braucis ar pneimu, var ieteikt to kasti ar atspereem tas ir stulbakais ko var izdariit. Braukshana ir kaa diena pret nakti. Ar atspereem ir
Un nevajag paarspiileet, nekas tur vairs nav kosmoss, tagad pneimas maak labot diezgan labi un par adekvaatu naudu, tai pashaa garkalnee. Un tas nav mercedes, vag maak pneimu, nekas tur neluuzt baigi. Pa 6 gadi, tevis mineetaas probleemas nepieredzeeju?
Offline
jkalvitis
22. Sep 2022, 11:25 #653

Kopš: 28. Jan 2013

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

Kādam varbūt lieka priekšējo lukturu atslēga? Vai arī ieteikums, kur iegādāties. Ļoti labi kaut kur esmu "nolicis".
Offline
Destructo
26. Sep 2022, 11:55 #654

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 349

Braucu ar: Ādas mapīti

Jautājums par Porsche 3.6 dzinējiem, konkrēti Porsche Macan Turbo 2016 - 2018 gada.

Netālu no manis DE ir viens labs variks parādījies, turbo performance, bet biedē 100 000 nobraukums, jo šobrīd vairāk skatos uz 60 - 70k nobraukumu.

Varbūt kādam ir vispārējs info par šiem dzinējiem? Cik esmu lasījis itkā krietni labāki par 3.0 un resurss ir ilgāks, bet nu nedaudz uztrauc, ka daudz info par ilgmūžību par šiem nav.

EDIT:

Необходимо понимать, что нет никакой отметки в 100 тысяч на которой появляются задиры, они могут появиться на 30 тысячах, а могут не появиться на 150 и зависит все это от обслуживания, эксплуатации и стиля езды. Решение проблемы задиров цилиндров у макана такое же как и у всех — это гильзовка (300-350 тысяч для V6) или замена шорт блока (более млн рублей). Мы рекомендуем пользоваться продленной гарантией Официалов Порше, но только в случае если вам принципиально иметь турбо Макан.

[ Šo ziņu laboja Destructo, 26 Sep 2022, 12:16:06 ]

Offline
jkalvitis
26. Sep 2022, 13:45 #655

Kopš: 28. Jan 2013

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

Nu jau vajag ne tikai atslēgu, bet pašus lukturus. Varbūt, kādam ir piedāvājumā?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips