Online
Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Porsche Cayenne iegāde
Autors | Ziņojums |
AV | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Riddler tagad ari ir PIWIS. | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11395
Braucu ar: FN-15
| vot eta pavarot | Offline | | |
braucejs911 | | Kopš: 08. Dec 2016
Ziņojumi: 69
Braucu ar:
| Kas Rīgā un tās apkārtnē nodarbojas ar vecāka gada Porsche apkopi/remontu?
Par BSA zinu. | Offline | | |
Gra | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 889
Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster
|
16 Mar 2021, 17:35:50 @braucejs911 rakstīja:
Kas Rīgā un tās apkārtnē nodarbojas ar vecāka gada Porsche apkopi/remontu?
Par BSA zinu.
Riddlers. Ja vajag kontaktu, PM. | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 829
Braucu ar: dīzeli
| Cik man zināms, kopš piwis softs ir kļuvis scēnā savietojams ar VAS 6154 kabeli (60eur aļikā, parasti lieto ar vaga odis), tagad porsche mājas diagnostika kļuvusi ļoti plaši pieejama. Varbūt kādam noder. | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10930
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
16 Mar 2021, 21:01:20 @BigDog24 rakstīja:
Cik man zināms, kopš piwis softs ir kļuvis scēnā savietojams ar VAS 6154 kabeli (60eur aļikā, parasti lieto ar vaga odis), tagad porsche mājas diagnostika kļuvusi ļoti plaši pieejama. Varbūt kādam noder.
Liidz noteiktam briidim der, bet ne kam nopietnam. Kaa jau mineeju. Riskeet ar taadu ko nopietnaaku dariit, var sanaakt ljoti daargi beigaas.
Ridller ir original vai china piwis analogs?[ Šo ziņu laboja JDS, 17 Mar 2021, 00:17:58 ] | Offline | | |
krasotajs | | Kopš: 10. Sep 2015
Ziņojumi: 442
Braucu ar:
| Lv Edam Šīranam ir china cik sapratu
Bet darbojās cepur nost [ Šo ziņu laboja krasotajs, 17 Mar 2021, 01:53:30 ] | Offline | | |
barons13 | | Kopš: 26. May 2008
Ziņojumi: 214
Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto
| Vai ir kāds, kurš varētu padalīties ar reālu pietedzi par pirmās paaudzes Cayennēm? Pre-fl un Fl?
Mazliet dīda nemiers tādu paņemt kā brīvdienu auto un pēdējā laikā manāmajā stilā uzsēdināt uz dubļu riepām a-la overland/rally stilā.
Bet tā kā nav pieredzes ar konkrēto auto, īsti nav ne jausmas uz ko skatīties. Cik saprotu dzinēji ir VR6, V8 un V8 turbo. VR6 cik saprotu ir klasiskais VAG grupas produkts, kas ir relatīvi uzticams, be to auto nepadara dizko dinamisku. Par V8 dzirdēti šausmu stāsti par dzeses trubām (cik saprotu 500-1k remonts)? Uz kuru no šiem dzinējiem būtu vērts skatīties? Cik tiem ir dzīves resurss?
Kas vēl būtu vājās vietas, kurām būtu pastiprināti jāpievērš uzmanība? Cik laba/slikta ir pneimo piekare?
Plānotais budžets šādai muļķībai būtu ap 10k - par tādu naudu vispār ir iespējams kaut ko prātīgu iegādāt?
Skaidrs, ka jebkurš potenciālais verķis jāved uz diagnostiku, lai to ar pinceti izčakarē. Kur to vislabāk darīt? Pie dīlera krastenē?
Cenšos aptuveni saprast kas ir kas, jo pēc standarta nostāstiem cayenne ir vienvirziena naudas krājkasīte, kas prasa lopiskus apjomus un stāv servisā katru mēnesi. Attiecīgi gribētos reālu pieredzi.
Paldies! [ Šo ziņu laboja barons13, 12 Jul 2022, 11:45:32 ] | Offline | | |
|
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1206
Braucu ar: e60 530d FL
|
12 Jul 2022, 11:43:22 @barons13 rakstīja:
Vai ir kāds, kurš varētu padalīties ar reālu pietedzi par pirmās paaudzes Cayennēm? Pre-fl un Fl?
Mazliet dīda nemiers tādu paņemt kā brīvdienu auto un pēdējā laikā manāmajā stilā uzsēdināt uz dubļu riepām a-la overland/rally stilā.
Bet tā kā nav pieredzes ar konkrēto auto, īsti nav ne jausmas uz ko skatīties. Cik saprotu dzinēji ir VR6, V8 un V8 turbo. VR6 cik saprotu ir klasiskais VAG grupas produkts, kas ir relatīvi uzticams, be to auto nepadara dizko dinamisku. Par V8 dzirdēti šausmu stāsti par dzeses trubām (cik saprotu 500-1k remonts)? Uz kuru no šiem dzinējiem būtu vērts skatīties? Cik tiem ir dzīves resurss?
Kas vēl būtu vājās vietas, kurām būtu pastiprināti jāpievērš uzmanība? Cik laba/slikta ir pneimo piekare?
Plānotais budžets šādai muļķībai būtu ap 10k - par tādu naudu vispār ir iespējams kaut ko prātīgu iegādāt?
Skaidrs, ka jebkurš potenciālais verķis jāved uz diagnostiku, lai to ar pinceti izčakarē. Kur to vislabāk darīt? Pie dīlera krastenē?
Cenšos aptuveni saprast kas ir kas, jo pēc standarta nostāstiem cayenne ir vienvirziena naudas krājkasīte, kas prasa lopiskus apjomus un stāv servisā katru mēnesi. Attiecīgi gribētos reālu pieredzi.
Paldies!
Ir saimnniecībā VW Tuareq 3.0D pirmā paaudze, pa lielam uz cayenne bāzes taisīts. Obligāti ar pneimu jāņem.
Saimniecībā gaudus 5cus, izmaksas: ķēdes maiņas, sprauslas, pneimas kompresors nomainīts, balons vēl kāds laikam jānomaina, pārlasīta hadene.
Pa lielam tanks. Kā svētdienas mašīna, ko lauzt ir ok.
p.s. Vienīgais ar slikiem nevajag aplūdušās pļāvās baukt. | Offline | | |
Destructo | | Kopš: 06. Sep 2005
Ziņojumi: 456
Braucu ar: B O R S C H E
| Rekur viens no top cayenne offroaderiem īsumā stāsta par to kas var plīst offroadojot ar pirmo paaudzi, bet nu vinam ir fl vienigais, bet ja, tagad pirmā pāaudze modīga offroadam
https://www.youtube.com/watch?v=g7IWc5NAenU | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3594
Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX
|
12 Jul 2022, 11:43:22 @barons13 rakstīja:
Vai ir kāds, kurš varētu padalīties ar reālu pietedzi par pirmās paaudzes Cayennēm? Pre-fl un Fl?
Mazliet dīda nemiers tādu paņemt kā brīvdienu auto un pēdējā laikā manāmajā stilā uzsēdināt uz dubļu riepām a-la overland/rally stilā.
Bet tā kā nav pieredzes ar konkrēto auto, īsti nav ne jausmas uz ko skatīties. Cik saprotu dzinēji ir VR6, V8 un V8 turbo. VR6 cik saprotu ir klasiskais VAG grupas produkts, kas ir relatīvi uzticams, be to auto nepadara dizko dinamisku. Par V8 dzirdēti šausmu stāsti par dzeses trubām (cik saprotu 500-1k remonts)? Uz kuru no šiem dzinējiem būtu vērts skatīties? Cik tiem ir dzīves resurss?
Kas vēl būtu vājās vietas, kurām būtu pastiprināti jāpievērš uzmanība? Cik laba/slikta ir pneimo piekare?
Plānotais budžets šādai muļķībai būtu ap 10k - par tādu naudu vispār ir iespējams kaut ko prātīgu iegādāt?
Skaidrs, ka jebkurš potenciālais verķis jāved uz diagnostiku, lai to ar pinceti izčakarē. Kur to vislabāk darīt? Pie dīlera krastenē?
Cenšos aptuveni saprast kas ir kas, jo pēc standarta nostāstiem cayenne ir vienvirziena naudas krājkasīte, kas prasa lopiskus apjomus un stāv servisā katru mēnesi. Attiecīgi gribētos reālu pieredzi.
Paldies!
Baigi neesmu interesējies par Cayenne, bet garām ejot dzirdēts, ka dēļ problēmām ar dzesēšaas sistēmas apkopi tiek sabojāts cilindru pārklājums un tad jāmeklē jauns bloks, vai jāremontē (jāgilzo). Ir dzirdēts, ka tepat LV viens Gen 1 Cayenne S nogāja 500+k km bez problēmām (prmts jauns pie BSA).
VR6 ir VW dzinējs un samērā uzticams, bet tāpat ņemot vērā auto vecumu, var nākties savest kārtībā sensorus un elektroniku, ka iepriekšējais īpašnieks nebūs sekojis līdzi. Paziņam ir Gen 1 VR6 ar manuāli un pneimu - labā stāvoklī, jo remontēts EE specializētā Porsche servisā un arī kaut kas BSA darīts. Domāju, ka "pa dārgo" (9-10k EUR) noteikti apsvērs pārdot. Viņam arī plānā off-road projekts, bet dēļ lielā auto daudzuma, nedomāju, ka tuvākajos gados līdz tam tiks Bet kopumā ts VR6 ar tām 2+ tonnām nebūs skrējējs, bet offroadā būs OK. | Offline | | |
barons13 | | Kopš: 26. May 2008
Ziņojumi: 214
Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto
|
12 Jul 2022, 12:34:31 @Destructo rakstīja:
Rekur viens no top cayenne offroaderiem īsumā stāsta par to kas var plīst offroadojot ar pirmo paaudzi, bet nu vinam ir fl vienigais, bet ja, tagad pirmā pāaudze modīga offroadam
https://www.youtube.com/watch?v=g7IWc5NAenU
Nu šis čalis jau diezgan smagi dod ar savu Cayenni.
Pa lielam mana doma par šo auto ir paturēt to kā otro ģimenes auto, ar vairākām nepieciešamībām:
1) Aizbraukt kaut kur brīvdienās uzbūvēt telti patālāk no civilizācijas, bet bez milzīgiem offroudiem.
2) Ziemā pārliecienošāk pārvietoties pa lauku cieīem, kur vieglais varbūt nejustos dikti komfortabli
3) Viens no galvenajiem - vilkt uz sacensībām manu moto piekabi/trali ar visiem krāmiem race weekendam.
Attiecīgi plāns ir uzsēdināt to Cayenni uz kaut kādām All Terrain riepām (bet ne mud) un tehniskās modifikācijas pieturēt mēreni vienkāršas.
Šobrīd lielākais jautājums ir saprast uz kādu dzinēju un komplektāciju skatīties un vai manis atvēlētajā budžetā tas vispār ir reāli, nenopērkot pilnīgu miskasti. | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10930
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
12 Jul 2022, 11:43:22 @barons13 rakstīja:
Vai ir kāds, kurš varētu padalīties ar reālu pietedzi par pirmās paaudzes Cayennēm? Pre-fl un Fl?
Mazliet dīda nemiers tādu paņemt kā brīvdienu auto un pēdējā laikā manāmajā stilā uzsēdināt uz dubļu riepām a-la overland/rally stilā.
Bet tā kā nav pieredzes ar konkrēto auto, īsti nav ne jausmas uz ko skatīties. Cik saprotu dzinēji ir VR6, V8 un V8 turbo. VR6 cik saprotu ir klasiskais VAG grupas produkts, kas ir relatīvi uzticams, be to auto nepadara dizko dinamisku. Par V8 dzirdēti šausmu stāsti par dzeses trubām (cik saprotu 500-1k remonts)? Uz kuru no šiem dzinējiem būtu vērts skatīties? Cik tiem ir dzīves resurss?
Kas vēl būtu vājās vietas, kurām būtu pastiprināti jāpievērš uzmanība? Cik laba/slikta ir pneimo piekare?
Plānotais budžets šādai muļķībai būtu ap 10k - par tādu naudu vispār ir iespējams kaut ko prātīgu iegādāt?
Skaidrs, ka jebkurš potenciālais verķis jāved uz diagnostiku, lai to ar pinceti izčakarē. Kur to vislabāk darīt? Pie dīlera krastenē?
Cenšos aptuveni saprast kas ir kas, jo pēc standarta nostāstiem cayenne ir vienvirziena naudas krājkasīte, kas prasa lopiskus apjomus un stāv servisā katru mēnesi. Attiecīgi gribētos reālu pieredzi.
Paldies!
Tur bij porsche kaasis, dzeseeshanas trubas kas naak zem iepluudes kolektora bij olastmasas, un lielaas tempertuuras deelj ar laiku vinjas vienkaarshi sabira. Detalju komplekts ( jau metaala detaljas) 800-1500 atkariibaa no taa kaada atlaide pieejama plus darbs. Facelift modeljiem jau naaca metaalas trubas, nevis plastmasas. Bij pat kautkaads atsaukums taam plastmasas trubaam vienu briidi.
Obligaati jaaskataas ar pneimu nu un ja atrod labaa staavoklii tad v8, tas vr6 ir niikulis aarpraatiigs. Nav tur tik traki ar V8 gan bez turbo gan ar turbo, ja laiciigi maina ellju un kopj to auto.
Daudz gadus ar taadu tika nobraukaats[ Šo ziņu laboja JDS, 12 Jul 2022, 14:05:11 ] | Offline | | |
Sternwolf | | Kopš: 03. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2185
Braucu ar: izslēgtu DSC
| Uz krastenes pie dīlera var uztaisīt pirms pirkšanas pārbaudi. Laikam kādi 160EUR maksāja.
aa un ja ir ar gāzi aprīkots tad gan nekādi pakalpojumi no viņu puses | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10930
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
12 Jul 2022, 17:10:14 @Sternwolf rakstīja:
Uz krastenes pie dīlera var uztaisīt pirms pirkšanas pārbaudi. Laikam kādi 160EUR maksāja.
aa un ja ir ar gāzi aprīkots tad gan nekādi pakalpojumi no viņu puses
Jap ir pieejama taa 111 punktu paarbaude | Offline | | |
barons13 | | Kopš: 26. May 2008
Ziņojumi: 214
Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto
| Ha, šis interesants fakts par LPG automašīnām, nezināju par to. Viņi arī detaļas šādiem auto netirgo?
160e par diagnostiku šādai potenciālai naudas kapsētai nebūt nav slikti. | Offline | | |
|
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8256
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
|
12 Jul 2022, 14:02:37 @JDS rakstīja:
12 Jul 2022, 11:43:22 @barons13 rakstīja:
Vai ir kāds, kurš varētu padalīties ar reālu pietedzi par pirmās paaudzes Cayennēm? Pre-fl un Fl?
Mazliet dīda nemiers tādu paņemt kā brīvdienu auto un pēdējā laikā manāmajā stilā uzsēdināt uz dubļu riepām a-la overland/rally stilā.
Bet tā kā nav pieredzes ar konkrēto auto, īsti nav ne jausmas uz ko skatīties. Cik saprotu dzinēji ir VR6, V8 un V8 turbo. VR6 cik saprotu ir klasiskais VAG grupas produkts, kas ir relatīvi uzticams, be to auto nepadara dizko dinamisku. Par V8 dzirdēti šausmu stāsti par dzeses trubām (cik saprotu 500-1k remonts)? Uz kuru no šiem dzinējiem būtu vērts skatīties? Cik tiem ir dzīves resurss?
Kas vēl būtu vājās vietas, kurām būtu pastiprināti jāpievērš uzmanība? Cik laba/slikta ir pneimo piekare?
Plānotais budžets šādai muļķībai būtu ap 10k - par tādu naudu vispār ir iespējams kaut ko prātīgu iegādāt?
Skaidrs, ka jebkurš potenciālais verķis jāved uz diagnostiku, lai to ar pinceti izčakarē. Kur to vislabāk darīt? Pie dīlera krastenē?
Cenšos aptuveni saprast kas ir kas, jo pēc standarta nostāstiem cayenne ir vienvirziena naudas krājkasīte, kas prasa lopiskus apjomus un stāv servisā katru mēnesi. Attiecīgi gribētos reālu pieredzi.
Paldies!
Tur bij porsche kaasis, dzeseeshanas trubas kas naak zem iepluudes kolektora bij olastmasas, un lielaas tempertuuras deelj ar laiku vinjas vienkaarshi sabira. Detalju komplekts ( jau metaala detaljas) 800-1500 atkariibaa no taa kaada atlaide pieejama plus darbs. Facelift modeljiem jau naaca metaalas trubas, nevis plastmasas. Bij pat kautkaads atsaukums taam plastmasas trubaam vienu briidi.
Obligaati jaaskataas ar pneimu nu un ja atrod labaa staavoklii tad v8, tas vr6 ir niikulis aarpraatiigs. Nav tur tik traki ar V8 gan bez turbo gan ar turbo, ja laiciigi maina ellju un kopj to auto.
Daudz gadus ar taadu tika nobraukaats
vienīgi tagad būs grūti atrast tādu, kur laicīgi mainītas eļļas utt. tomēr tie auto jau ir gana padzīvojuši mūsdienās | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3594
Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX
|
12 Jul 2022, 18:05:11 @barons13 rakstīja:
Ha, šis interesants fakts par LPG automašīnām, nezināju par to. Viņi arī detaļas šādiem auto netirgo?
160e par diagnostiku šādai potenciālai naudas kapsētai nebūt nav slikti.
Ja, senak pie rezervs dalu dzekiem ari bija liels uzraksts, ka neapkalpo auto ar LPG Man vel telefona kaut kur bilde ir! | Offline | | |
oswald | | Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1775
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| nē nu skaidrs, ja cilv. uzliek gāzi porsche - tad tur nav pilns kāršu kava | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10930
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
12 Jul 2022, 19:07:15 @smudo rakstīja:
12 Jul 2022, 18:05:11 @barons13 rakstīja:
Ha, šis interesants fakts par LPG automašīnām, nezināju par to. Viņi arī detaļas šādiem auto netirgo?
160e par diagnostiku šādai potenciālai naudas kapsētai nebūt nav slikti.
Ja, senak pie rezervs dalu dzekiem ari bija liels uzraksts, ka neapkalpo auto ar LPG Man vel telefona kaut kur bilde ir!
tepar forumaa arii klejoja taa bilde | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex, smudo
|