Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Spararata atvieglināšana

AutorsZiņojums
Driver
03. Jan 2009, 15:59 #21

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Jan 2009, 14:04:38 urka rakstīja:
Zinu ka šinī kantorī arī atvieglina spararatusauto nr1

tajaa kantorii uzmet uz pikji visus ko var un nekad neiklaujas terminjos kaa arii viss ir pa dargo!
un tur nenjems pretii BMW, romis taisa tikai audi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
sporcmenc
03. Jan 2009, 16:20 #22

Kopš: 26. Oct 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


03 Jan 2009, 15:53:21 323daavis rakstīja:
ikdienaa gruutaak it kaa braukt kameer nepieshaujaas.
assak reagjee gaazes pedaalis un straujaak kriit apgriezieni.
motors aatraak uznjem apgriezienus, bet dragaa piemeeram paarmetot pa robiem nav raaviens uz priekšhu tik liels.
pateerinsh itkaa nemainaas.
tad jau sanāk ka vairāk mīnusu nekā plusu tam spararata apvirpošanai
Offline
vskb
03. Jan 2009, 16:50 #23

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega

klausaas dzeki es te palasiiju.aatraak uznem apgrizienus tas labi.par mehanisko kaarbu ok juutami.bet automaatam ir tolks taisiit.
Offline
vskb
03. Jan 2009, 16:56 #24

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega


03 Jan 2009, 16:51:58 riddler rakstīja:

03 Jan 2009, 16:50:21 vskb rakstīja:
klausaas dzeki es te palasiiju.aatraak uznem apgrizienus tas labi.par mehanisko kaarbu ok juutami.bet automaatam ir tolks taisiit.

ne

saki beztolks ja
Offline
Driver
03. Jan 2009, 16:58 #25

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Jan 2009, 16:50:21 vskb rakstīja:
klausaas dzeki es te palasiiju.aatraak uznem apgrizienus tas labi.par mehanisko kaarbu ok juutami.bet automaatam ir tolks taisiit.

neklausi riddler
ir jataisa. tur tiek njemta mufta griezta valjaa uz freezes nofrezetas planakas lapstinjas un katra otra iznjemta araa un kad tas ir izdarits, tad mufta paliek par 2cm planaka un kopa par 7kg vieglaka un jo vinja saiet par 4,4litiem ellas mazak un metala par 2,6 kg mazak paliek.

vel var muftu partaisit un ielkt iekshaa centrbeedzes mehanismu, kas pec 1500rpm savieno visu pa taisno - ies lopaa un labaka kaa mehanika, jo atrumi parslegsies momentali un raviens bus labs

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
sporcmenc
03. Jan 2009, 17:05 #26

Kopš: 26. Oct 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


03 Jan 2009, 16:58:01 Driver rakstīja:

03 Jan 2009, 16:50:21 vskb rakstīja:
klausaas dzeki es te palasiiju.aatraak uznem apgrizienus tas labi.par mehanisko kaarbu ok juutami.bet automaatam ir tolks taisiit.

neklausi riddler
ir jataisa. tur tiek njemta mufta griezta valjaa uz freezes nofrezetas planakas lapstinjas un katra otra iznjemta araa un kad tas ir izdarits, tad mufta paliek par 2cm planaka un kopa par 7kg vieglaka un jo vinja saiet par 4,4litiem ellas mazak un metala par 2,6 kg mazak paliek.

vel var muftu partaisit un ielkt iekshaa centrbeedzes mehanismu, kas pec 1500rpm savieno visu pa taisno - ies lopaa un labaka kaa mehanika, jo atrumi parslegsies momentali un raviens bus labs

par tiem 4,4litriem kaut kā negribas piekrist, jo atom. kārbā vispār var ieliet 6-7litri eļļas
Offline
vskb
03. Jan 2009, 17:06 #27

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega


03 Jan 2009, 16:58:01 Driver rakstīja:

03 Jan 2009, 16:50:21 vskb rakstīja:
klausaas dzeki es te palasiiju.aatraak uznem apgrizienus tas labi.par mehanisko kaarbu ok juutami.bet automaatam ir tolks taisiit.

neklausi riddler
ir jataisa. tur tiek njemta mufta griezta valjaa uz freezes nofrezetas planakas lapstinjas un katra otra iznjemta araa un kad tas ir izdarits, tad mufta paliek par 2cm planaka un kopa par 7kg vieglaka un jo vinja saiet par 4,4litiem ellas mazak un metala par 2,6 kg mazak paliek.

vel var muftu partaisit un ielkt iekshaa centrbeedzes mehanismu, kas pec 1500rpm savieno visu pa taisno - ies lopaa un labaka kaa mehanika, jo atrumi parslegsies momentali un raviens bus labs

jobck skan nopietni.bet vai tas reaali izdaraams.un kaads ir taisiijis.
centrbeedzes mehaanismu es no automaatiem neko nejeedzu
Offline
sporcmenc
03. Jan 2009, 17:07 #28

Kopš: 26. Oct 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

nu no spararata toč tur nav ko noņemt, jo tur plāns bleķis vien ir un vainags apkārt
Offline
vskb
03. Jan 2009, 17:10 #29

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega


03 Jan 2009, 17:09:09 riddler rakstīja:
ja dariisiet visu kaa tur rakstiits tad automaats dariis shitaaa

kaa izjuks vai ies ok?
Offline
sporcmenc
03. Jan 2009, 17:11 #30

Kopš: 26. Oct 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


03 Jan 2009, 17:06:24 riddler rakstīja:

03 Jan 2009, 17:05:42 sporcmenc rakstīja:

03 Jan 2009, 16:58:01 Driver rakstīja:

03 Jan 2009, 16:50:21 vskb rakstīja:
klausaas dzeki es te palasiiju.aatraak uznem apgrizienus tas labi.par mehanisko kaarbu ok juutami.bet automaatam ir tolks taisiit.

neklausi riddler
ir jataisa. tur tiek njemta mufta griezta valjaa uz freezes nofrezetas planakas lapstinjas un katra otra iznjemta araa un kad tas ir izdarits, tad mufta paliek par 2cm planaka un kopa par 7kg vieglaka un jo vinja saiet par 4,4litiem ellas mazak un metala par 2,6 kg mazak paliek.

vel var muftu partaisit un ielkt iekshaa centrbeedzes mehanismu, kas pec 1500rpm savieno visu pa taisno - ies lopaa un labaka kaa mehanika, jo atrumi parslegsies momentali un raviens bus labs

par tiem 4,4litriem kaut kā negribas piekrist, jo atom. kārbā vispār var ieliet 6-7litri eļļas


tas tad kaukaadam nemotoram, normaalai kaarbai iet ap 9~10litri nu ja pilniibaa pilda
ko kurš uzskata par normālu, kokrēti ML klases džipam 2007gada kārba bija remontā Cēsīs, tur eļļa bija 6litri
Offline
sporcmenc
03. Jan 2009, 17:14 #31

Kopš: 26. Oct 2008

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


03 Jan 2009, 17:11:24 riddler rakstīja:

03 Jan 2009, 17:11:01 sporcmenc rakstīja:

03 Jan 2009, 17:06:24 riddler rakstīja:

03 Jan 2009, 17:05:42 sporcmenc rakstīja:

03 Jan 2009, 16:58:01 Driver rakstīja:

03 Jan 2009, 16:50:21 vskb rakstīja:
klausaas dzeki es te palasiiju.aatraak uznem apgrizienus tas labi.par mehanisko kaarbu ok juutami.bet automaatam ir tolks taisiit.

neklausi riddler
ir jataisa. tur tiek njemta mufta griezta valjaa uz freezes nofrezetas planakas lapstinjas un katra otra iznjemta araa un kad tas ir izdarits, tad mufta paliek par 2cm planaka un kopa par 7kg vieglaka un jo vinja saiet par 4,4litiem ellas mazak un metala par 2,6 kg mazak paliek.

vel var muftu partaisit un ielkt iekshaa centrbeedzes mehanismu, kas pec 1500rpm savieno visu pa taisno - ies lopaa un labaka kaa mehanika, jo atrumi parslegsies momentali un raviens bus labs

par tiem 4,4litriem kaut kā negribas piekrist, jo atom. kārbā vispār var ieliet 6-7litri eļļas


tas tad kaukaadam nemotoram, normaalai kaarbai iet ap 9~10litri nu ja pilniibaa pilda
ko kurš uzskata par normālu, kokrēti ML klases džipam 2007gada kārba bija remontā Cēsīs, tur eļļa bija 6litri


tad jau tikai pielieta
nē, kārba tika trīs reizes salikta un izjaukta, kamēr īsto vainu atrada, trīs mēneši pagāja tā procedūra
Offline
Driver
03. Jan 2009, 17:15 #32

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

a kads ari noticeja

ja kas, es ari auto remonteju pec fotografijas un lenam macos ar telepatiju caur forumu, driz maceshu tikpat labi kaa kaspich

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
vskb
03. Jan 2009, 17:27 #33

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega


03 Jan 2009, 17:11:44 riddler rakstīja:

03 Jan 2009, 17:10:33 vskb rakstīja:

03 Jan 2009, 17:09:09 riddler rakstīja:
ja dariisiet visu kaa tur rakstiits tad automaats dariis shitaaa

kaa izjuks vai ies ok?


tas viss ir pilniigs fufelis

skaidriiba,izklausiijaas daudzsolowi
Offline
vskb
03. Jan 2009, 17:36 #34

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega


03 Jan 2009, 17:15:55 Driver rakstīja:
a kads ari noticeja

ja kas, es ari auto remonteju pec fotografijas un lenam macos ar telepatiju caur forumu, driz maceshu tikpat labi kaa kaspich

nu tipo jaa jo no automaatiem neko nejeedzu
Offline
Driver
03. Jan 2009, 17:40 #35

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Jan 2009, 17:36:51 vskb rakstīja:

03 Jan 2009, 17:15:55 Driver rakstīja:
a kads ari noticeja

ja kas, es ari auto remonteju pec fotografijas un lenam macos ar telepatiju caur forumu, driz maceshu tikpat labi kaa kaspich

nu tipo jaa jo no automaatiem neko nejeedzu

nu pirmais variants ir sunja murgs
bet otrajam kautkas lidzigs tiek usa darits tiri dragreisa autinjiem, bet tur ir nevis 1500rpm, bet gan gandriz redline.
sanka taa, ka nospied gazi nekas nav, bet kaa ir tie maximalie apgriezieni sasniegti taa karba sasledzas un auto uzsak spoledams kaa ar mehanisko karbu un atmetot sajugu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Lidoskate24
03. Jan 2009, 19:09 #36

Kopš: 11. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 943

Braucu ar: renalts lizinga

At6vieglinot spararatu nekads liels tolks nebus.Vieglak piemeklet vieglaku spararatu no cita motora.m20b20 un m20b25 sava starpa ir aizvietojami b20 ir vieglaks.Esmu licis zurkai uz m50 motoru spararatu no m20b25 .Meistars no Dambja darbnicas to atvieglinaja un nobalanseja.Tad radas problemas ar sajuga izspiedej mehanismu parak gars stoks bija to ari jataisa regulejamu.Tad uzreiz vajag pastiprinatu grozu un sporta sajuga disku .savadak slides ara..hvz vai ir verts to dari ielas masinai.
Offline
skrinda
03. Jan 2009, 19:20 #37

Kopš: 29. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 1241

Braucu ar: e36 V8 power


03 Jan 2009, 19:09:45 Lidoskate24 rakstīja:
At6vieglinot spararatu nekads liels tolks nebus.Vieglak piemeklet vieglaku spararatu no cita motora.m20b20 un m20b25 sava starpa ir aizvietojami b20 ir vieglaks.Esmu licis zurkai uz m50 motoru spararatu no m20b25 .Meistars no Dambja darbnicas to atvieglinaja un nobalanseja.Tad radas problemas ar sajuga izspiedej mehanismu parak gars stoks bija to ari jataisa regulejamu.Tad uzreiz vajag pastiprinatu grozu un sporta sajuga disku .savadak slides ara..hvz vai ir verts to dari ielas masinai.


tavaa gadijumaa bija jaauzliek kurvis un sajuugs no m20 un cilindriitim japagrina stoks un viss man veel tagad straadaa!
Offline
Lidoskate24
03. Jan 2009, 19:26 #38

Kopš: 11. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 943

Braucu ar: renalts lizinga


03 Jan 2009, 19:20:38 skrinda rakstīja:



03 Jan 2009, 19:09:45 Lidoskate24 rakstīja:
At6vieglinot spararatu nekads liels tolks nebus.Vieglak piemeklet vieglaku spararatu no cita motora.m20b20 un m20b25 sava starpa ir aizvietojami b20 ir vieglaks.Esmu licis zurkai uz m50 motoru spararatu no m20b25 .Meistars no Dambja darbnicas to atvieglinaja un nobalanseja.Tad radas problemas ar sajuga izspiedej mehanismu parak gars stoks bija to ari jataisa regulejamu.Tad uzreiz vajag pastiprinatu grozu un sporta sajuga disku .savadak slides ara..hvz vai ir verts to dari ielas masinai.


tavaa gadijumaa bija jaauzliek kurvis un sajuugs no m20 un cilindriitim japagrina stoks un viss man veel tagad straadaa!
Spararatu kurvi un disku balanseja kopa un vis tika nemts no m20.Nekada baiga efekta es neizjutu,jo slideja ara sajuga disks.ar stock sajuga disku nekas tur neiet unra stock kurvi ari.Lai taisitu dragam tad ir jaatvieglina vis motors.KLanji,klokene.A savadak sanak ka esi atvieglinajis sev maku..

[ Šo ziņu laboja Lidoskate24, 03 Jan 2009, 19:26:52 ]

Offline
Helmuts
14. Feb 2009, 12:49 #39

Kopš: 22. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: E34 4.4i

uzsākot straujāk braukt bez sagāzēšanas no vietas, motors var noslāpt
Offline
6500
14. Feb 2009, 12:53 #40

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


14 Feb 2009, 12:49:58 Helmuts rakstīja:
uzsākot straujāk braukt bez sagāzēšanas no vietas, motors var noslāpt


motors var noslapt,bez sagazesanas no vietas uzsakot straujak braukt...

[ Šo ziņu laboja 6500, 14 Feb 2009, 12:54:06 ]



-----------------
www.hgkracing.com
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo